Search for posts by walkingdead
First Page | « | 1 ... 277 | 278 | 279 | 280 | 281 ... 318 | » | Last
Search found 3177 matches:
Re: ORPG|| With walkingdead
from walkingdead on 01/18/2017 06:40 PMJace
Ik was onderweg naar mijn hotel terwijl ik Sidney nu al miste. Geen stress geen verleden dat aan je knabbeld. Nu voelde ik wel echt alles naar binnen kruipen.
Winttr
Als Chris dat zegt schud ik mijn hoofd ''zeg dat nou niet babe.'' Ik sloeg mijn armen rond zijn nek ''je kon hem heus wel binnen laten misschien zit er wel een reden achter waarom hij niks van zich heeft laten horen al die jaren.'' Zei ik terwijl het niet niets was om een kind te krijgen op je 21ste zonder dat je het echt wilt.
from walkingdead on 01/17/2017 10:27 PMJace
Ik trok hem terug en duwde hem hard tegen de muur aan ''ik laat niemand mij vertellen dat ik er nniet voor mijn eigen kind mag zijn.. ondanks dat ik niet de perfectste ben.'' Zei ik op mijn teentjes getrapt terwijl het emotioneel bij me lag. Ik liet hem los ''en ja Sidney zou beter zijn geweest als ik geen kind had dat naar mijn aandacht verlangt 7 jaar lang verboden om geen contact te zoeken met je eigen kind is niet niks.. in het begin was het nog te handelen maar nu weet ik heus wel wat voor een fout ik heb gemaakt.'' Zei ik met een ironische lachje ''lees me de les nooit meer voor Christian.'' Ik verliet zijn grond en borrelde van emoties.
from walkingdead on 01/17/2017 10:07 PMJace
Ik beet mijn kaken opelkaar terwijl een grinnik mijn lippen verliet.'' Is dat hoe je jou grote liefe broer begroet'' zei ik terwijl ik echt lef had ik legde de fles op de tuintafel. En keek naar Winttr die er weer topless bij zat. Wat had hij toch weer is geluk met dat kinderloze rijke leventje van hem.'' Ik kom net van Keira en vroeg me af of jij ook nog leeft.'' Zei ik zonder enige emotie.
Winttr
Ik besloot niet te bemoeien en dreef naar de kant.
from walkingdead on 01/17/2017 09:39 PMJace
Met nog veel emoties door me heen ree ik naar Chris zijn huis. Gossip girl had me op de hoogte gehouden van Chris en Winttr's relatie en ze hadden het redelijk goed gelukkig. Ik ree de oprit op en nam diep adem ik nam al mijn moed bijelkaar en dacht aan Keira om mijn zenuwen te stille. Ik ben geen broer als ik mijn gore kop niet vertoon aan hem zonder hem te melden dat ik terug ben in Amerika. Ik liep om het huis en zag Winttr in het bad liggen en Chris aan de kant voor een sprongetje. Ik had een fles drank bij me terwijl Winttr me al opmerkte.
Winttr
Ik zag een vreemd figuur staan door mijn zonnebril en dee hem even af.'' Chris!'' Zei ik verbijsterend terwijl ik Jace zag staan. Hij was een stuk breder gespierder en ouder geworden hij had zelfs weer een stoppelbaardje.
from walkingdead on 01/17/2017 05:35 PMJace
Ik deed mijn armen goed om haar heen.Terwijl mijn hart bijna een verzakking kreeg.'' Ik kom snel weer terug en dat beloof ik'' ik drukte een kus op haar voorhoofd en liet haar achter bij haar juf. Ik nam diep adem en legde mijn hand op mijn hart ik liep naar mijn limo en zag een paar andere limo's here en dere staan. Het was echt een school voor celeberity's. De volgende keer dat ik Keira mocht zien zouden we een hele dag samen door brengen. Ze leek echt op haar moeder zodra ze begon te huilen.
from walkingdead on 01/17/2017 05:00 PMJace
Ik glimlachte zwak gelukkig werd ze niet door een of andere privé chauffur opgehaald. Temminste door mensen die ze kent. Ik tilde haar van de schommel en bracht haar terug naar binnen ''Oké papa moet nog wat zaken regelen maar ik beloof je dat ik snel weer is langs kom.'' Zei ik terwijl ik in haar mooie blauwe oogjes keek en een kusje op haar lippen plaatste. Ik wilde haar nog niet achter laten ik wilde meer tijd met haar besteden.
from walkingdead on 01/16/2017 10:15 PMJace
Ik grinnikte zacht "gekkie" als ze zegt dat Kaillyn vaak weg is. Begint het me zorgen te baren." Hoe ga je elke dag naar huis sweetpie?" Vroeg ik terwijl ik door haar haartjes aaide.
from walkingdead on 01/16/2017 10:00 PMJace
Als ze dat zegt ga ik dood van de schattigheid." Papa komt eeer in Amerika wonen voor een tijdje en dan kunnen we genoeg tijd door brengen.. ik denk niet dat Mama het zou leuk vinden als ik bij haar kom wonen." Zei ik lipbijtend terwijl ik een kusje op haar voorhoofd plaatste. En ik me afvroeg hoe het ging met Chris. Ik wilde heel graag Keira zien opgroeien ik had totaal geen idee dat Kaillyn daad werkelijk door met haar zwangerschap was gegaan.
from walkingdead on 01/16/2017 09:13 PMJace
Ik kreeg even privesie en duwde Keira op een schommel. Terwijl ze me ondertussen vragen mocht stellen ''waarom ben je me nooit komen opzoeken papa?'' Vroeg ze terwijl ik stil werd bij haar vraag ''mama en ik wonen gescheiden van elkaar en hadden geen contact.'' Loog ik om haar geen pijn te doen ''maar nu ben ik er.'' Glimlachte ik zwak terwijl ik het cadeautje uit mijn zak haalde het was een silvere ketting van swaroski het zou geluk geven zeggen ze. Ik liet de schommel stoppen knielde bij haar neer terwijl ik de ketting om deed Keira keek naar wat ik deed.'' Het staat je precies goed prinsesje'' ik en Kaillyn waren niet zo vrolijk uitelkaar gegaan maar toch bleef ze nog altijd een rol in mijn hart spelen. Zeker omdat ze dit prachtkind ter wereld had gebracht ondanks dat we jong waren.
from walkingdead on 01/16/2017 08:35 PMWinttr
''Nee je liegt dat staat me totaal niet Lara!'' Ik gooide een roze jurkje in haar handen terwijl ze zuchten ''moet je echt zo ''perfect'' voor Chris zijn op jullie jubileum.'' Vroeg Lara met een zuchtje terwijl ze me zat werd. Ik grinnikte ''je weet hoe ik ben'' ik kende Lara nu 4 maanden zij was petite model toen we elkaar voor het eerst ontmoete was het gelijk een klik. Ik paste een zwart elegant jurkje en vond hem wel oke om Lara minder te vervelen kocht ik deze voor de grote dag.'' Jij en Chris zijn echt onafscheidelijk hé'' als ze dat zegt glimlach ik zwak ''meer dan dat.''
Jace
Ik kwam aan bij de school en stapte mijn limo uit. Het was een rijke school het verbaaste me want Kaillyn had 7 jaar geleden nog geld problemen. Ik liep de school binnen en liep naar de balie ''ik ben opzoek naar Keira Green en juffrouw Pattie.'' Zei ik nadat de concerge me de klas had aangewezen zag ik al snel door het raam mijn 7 jarige dochter zitten. Ik kon haar er zo uithalen de mooiste van allemaal schitterende blauwe ogen maar mijn gezicht en haarkleur. Ik deed voorzichtig de deur op ''Keira'' zei ik met een glimlachje als ze me ziet en begint te gillen ''kijk mijn papa!'' Ze wees naar mij terwijl ze stijgerend overeind kwam en in mijn armen vloog. Deze warmte.. zo anders. Ik sloot mijn ogen en liet een klein traantje gaan meestal zouden kinderen zoals Keira eerst vragen dan pas wennen en dit doen. Maar dit was net als of ik mijn kind al eerder heb opgehaald en heb groot gebracht.'' U moet vast Jace Kingston zijn ik ben een grote fan van u'' zei de juffrouw ze stak haar hand uit ''Keira praat heel veel over je dus hebben we besloten om contact te leggen alleen weet moeder het volgens mij niet.'' Keira speelde met mijn haar terwijl het me verbaaste dat Kaillyn had toe gegeven wie nou echt haar vader was ''nee die had het sowieso afgekeurd ik waardeer dit echt juffrouw... Pattie.'' Ik drukte een kus op Keira's wang en was herenigd.