Search for posts by LostSouls
First Page | « | 1 ... 277 | 278 | 279 | 280 | 281 ... 318 | » | Last
Search found 3178 matches:
Re: ORPG|| With walkingdead
from LostSouls on 01/24/2017 10:27 PMKailynn
Ik beet op mijn lip wanneer hij dat vroeg. 'Prima, dan zul je haar wel van school moeten halen want ze is daar om 3 uur klaar.' zei ik tegen hem. Ik wou zo graag tegen hem schreeuwen. Zeggen dat hij uit de buurt moest blijven van mijn dochter en dat hij terug moest gaan naar de kangaroes, maar ik kon het niet. Niet met Keira in de buurt. Niet zolang ik op het randje van uitbarsten in tranen stond. Ik hield me sterk. 'Ik zal het haar zeggen en extra boterhammen meegeven.' zei ik tegen hem en keek naar onze voeten. Ik kon hem niet te lang aankijken.
from LostSouls on 01/24/2017 09:57 PMKailynn
De bel ging en ik kwam overeind. Eenmaal bij de deur zuchtte ik een keer en streek mijn haar achter mijn oor. Ik opende de deur en glimlachte naar Keira. 'Hey meis, hoe was het?' vroeg ik en drukte een kus op haar hoofd. 'Leuk! Ik heb allemaal speelgoed gekregen en we hebben een ijsje gegeten!' zei ze. Ik glimlachte. 'Wat leuk. Ga maar vlug naar binnen het is koud buiten.' zei ik en ze liep meteen door naar binnen. 'Bedankt voor het thuisbrengen.' zei ik tegen Jace terwijl ik tegen de deurpost leunde.
from LostSouls on 01/24/2017 09:13 PMKailynn
Ik beet op mijn lip en liep terug naar binnen. Ik liep naar mijn kamer waar ik me omkleedde in mijn babydoll en een dunne ochtendjas om vervolgens naar beneden te komen en op de bank te zitten. 'Ik maak je koekjes.' riep Kyle vanuit de keuken. Ik glimlachte zwakjes. 'Dat is lief.' riep ik terug en zette de tv aan.
from LostSouls on 01/24/2017 08:26 PMKailynn
Keira speelde met haar poppenhuis terwijl ik naar de keuken liep waar Kyle stond. 'Weet je dit wel zeker?' vroeg hij. Ik haalde mijn schouders op. 'Ik ben al geen goede moeder, laat staan als ik haar haar vader ontneem.' zei ik en voelde tranen prikken in mijn ogen. 'Waarschijnlijk verpest jace het uiteindelijk zelf.' zuchtte ik. Wanneer hij belt nam ik op. 'Ze komt.' zei ik en hing op. Keira, Jace is er.' zei ik tegen haar. Ze kwam overeind en gaf me een knuffel. 'Dankjewel mama.' zei ze en rende naar de voordeur. Ik liep ook naar de voordeur en leunde tegen de deurpost. 'Zorg dat ze rond 8 uur thuis is, oké?' zei ik snikkend tegen Jace en veegde mijn tranen snel weg. Ik wou niet huilen waar hij bij was. Dan vond hij me alleen maar zwakker dan ik al was.
Chris
Ik kwam overeind en liep naar binnen waar ik thee zet voor ons beide. Ik keek af en toe om naar Winttr die op de bank lag en zuchtte. Ik maakte me echt zorgen om haar. Wanneer de thee klaar was zette ik een kop voor haar op het salon tafeltje en ging zelf aan de eettafel zitten.
from LostSouls on 01/24/2017 01:40 PMKailynn
Ik beet op mijn lip toen ik het bericht las. Er stonden tranen in mijn ogen. Jace was de reden dat ik niet meer in liefde geloofde. Ik deed er gewoonweg niet meer aan. Ik stak mijn telefoon in mijn achterbroekzak en liep naar binnen. 'Keira kom eens.' zei ik en liep naar de woonkamer waar ik haar op de bank til en voor haar knielde. 'Heb jij een brief naar Jace Kingston gestuurd?' vroeg ik haar. Ik zag haar schrikken van de vraag. 'Sorry mama,Word alsjeblieft niet boos.' zei ze tegen me en ik zag traantjes opwellen in haar ogen. Ik zuchtte en schudde mijn hoofd. 'Ik ben niet boos.' zei ik tegen haar. Eigenlijk was ik razend, maar niet op haar. 'Je weet dat hij niks met je te maken wilde hebben? Hij is bij mama weggegaan zodra hij hoorde dat jij in mijn buik zat.' zei ik tegen haar. 'Ik wil dat je dit weet voor je je bedenkt of je hem echt wel wilt leren kennen?' zei ik. Ik zou dit niet moeten zeggen tegen een kind van 7 maar ik wou niet dat Jace haar hartje brak wanneer een kind hebben het hem opeens niet meer uit zou komen. Ze knikte dat ze het echt wilde. Ik zuchtte. Ik nam mijn telefoon en belde Jace op. Wanneer hij opnam was ik meteen direct. 'Ik verwacht je binnen een kwartier hier om je dochter mee te nemen voor een ijsje. Dan zullen we eens zien of je aan de wens van mijn dochter voldoet.' zei ik tegen hem.
Chris
Ik fronste en keek Winttr na. Ik schudde mijn hoofd en liep naar buiten. Ik stroopte mijn broek op en ging op de rand van het zwembad zitten. Ik staarde zuchtend voor me uit. Wat moest ik nou?
from LostSouls on 01/22/2017 10:50 PMKailynn
Mijn telefoon ging en ik keek onder het rijden. Het was Jace. Ik rolde mijn ogen. Hoe kwam hij nou weer aan mijn nummer. Wanneer ik thuis kwam nam ik direct mijn telefoon. -Als jij je als een normaal persoon had gedragen en er voor je kind was geweest. Je hoefde er niet eens voor mij te zijn, alleen Keira. Dan had je haar nu bij je gehad. Nu moet je eens opletten hoe goed mij het afgaat haar bij jou weg te houden. - stuurde ik terug. Inmiddels was Keira uitgestapt en op Kyle afgerend. Kyle en Levi waren betere vader figuren voor Keira geweest dan Jace ooit zou zijn.
Chris
'Tuurlijk wel. Je bent mijn vriendin. Mijn vriendin die net op haar werk is ingestort. Moet ik je niet even langs de dokter brengen?' vroeg ik haar en reed onze oprit op. 'Ik maak me zorgen Winttr.' zei ik en keek haar bezorgd aan. Ik wou haar niet verliezen. Ik had al genoeg verloren in mijn leven.
from LostSouls on 01/22/2017 09:47 PMChris
Ik beet op mijn lip. 'Weet je het zeker?' vroeg ik haar en keek naar de host van het feestje. 'Het spijt me voor je feestje, maar haar gezondheid gaat voor nu.' zei ik tegen de vrouw. Ze knikte begrijpend. 'Ik geef haar gewoon het geld dat haar beloofd is. Ze heeft goed werk verricht.' zei ze. Ik knikte dankbaar en tilde Winttr op. Ik verliet met haar het feest en legde haar in de auto terwijl ik naar huis reed. Ik overhandigde haar een flesje water. 'Hier drink wat.' zei ik terwijl ik op de weg lette.
Kailynn
Na de shoot was ik meteen naar Keira haar school gegaan. Jace was er nog niet geweest. Ik liep naar de docente en vertelde haar meteen dat Keira met niemand anders mee mocht gaan dan met mij. Ik moest maar tijd voor haar vrij maken. Jace mocht gewoon niks met haar te maken krijgen. 'Hey meid. Ga je mee met mama? Dan gaan we samen met oom Kyle een taart bakken en vanmiddag mag je kleuren en kleien en dan gaan we knutselen. Alles wat je maar wilt.' zei ik. Ze knikte blij. 'Jaaa!' riep ze blij. Ik zette haar in de auto en reed terug naar huis waar Kyle waarschijnlijk al stond te wachten.
from LostSouls on 01/22/2017 07:41 PMChris
Niet veel later dan mijn sms'je word ik gebeld door Winttr haar baas. Ik reed naar het feest waar ze aan het werk was en rende door de mensen heen. 'Waar is ze?' vroeg ik een vrouw. 'In de keuken.' zei ze. Ik zocht de keuken en zag haar daar slapjes op een stoel zitten. Ik knielde bij haar neer. 'Babe? Gaat het wel? Heb je gegeten? Genoeg gedronken?' vroeg ik bezorgd. Ze zag echt super bleek.
from LostSouls on 01/21/2017 08:56 PMKailynn
Ik beet mijn kaken op elkaar. 'Jij bent degene die me terughield, Klootzak! En Keira kent je niet eens.' schreeuwde ik hem na. Al betwijfelde ik of hij het wel had gehoord. 'Ben je oké?' vroeg Mason. Ik haalde diep adem en schudde het van me af. 'Ja, laten we de shoot doen. Ik moet naar mijn dochtertje toe.' zei ik en nam positie aan.
Chris
Ik las het sms'je en maakte me toch een beetje zorgen. -Moet ik je komen halen? X- stuurde ik terug. Ik liep het park uit.
from LostSouls on 01/21/2017 07:19 PMKailynn
'Dat zijn jou zaken niet.' snauwde ik hem toe en bekeek even hoe ik het beste kon poseren zometeen. Als hij over Keira begint draait er een knop van moeder instinct in me om. 'Ik ben de moeder van een kind. Mijn kind. Maar zeker niet dat van jou. Ga toch terug naar de Jungle van Australië Jace. Dat is blijkbaar waar je thuishoort.' siste ik naar hem. Wanneer Mason de set op komt gelopen keek ik naar hem. 'Dus, hoelaat beginnen we?' vroeg hij.