Search for posts by Ellytjevdb
First Page | « | 1 ... 26 | 27 | 28 | 29 | 30 ... 37 | » | Last
Search found 363 matches:
Re: O || Her boyfriend (18+)
from Ellytjevdb on 04/04/2016 06:43 PMLeila
Het is vrijdag. Eindelijk. Vandaag is het dan eindelijk tijd voor Kaats feest. Na school ga ik met haar mee, zodat ik me daar kan klaarmaken en kan helpen om de laatste spulletjes klaar te leggen. Eerlijk gezegd ben ik best zenuwachig, ook al weet ik niet waarom. Kaat heeft mijn haren gedaan en ik bekijk mezelf nu in de spiegel. Ik zie er prachtig uit, ook al zeg ik het zelf. De hele outfit zorgt ervoor dat ik me minder onzeker voel dan normaal. "Je ziet er prachtig uit", zegt Kaat met een trotse glimlach. Zij is natuurlijk degene die deze jurk voor me gekozen heeft. "Jij straalt echt", zeg ik tegen haar. We geven elkaar een knuffel. "Oké, het is bijna acht uur", zegt ze waarna ze even diep in- en uitademt. "Gaan we alvast naar beneden?" stelt ze voor. Ik stem in en samen wandelen we van de trap. Met deze hakken gaat het niet zo gemakkelijk ook al ben ik zo vaak op en af deze trap gewandeld. De ouders van Kaat zijn inmiddels bezig met de laatste details.
Het is negen uur en ondertussen zijn er al heel wat mensen. Ik geef enkele meisjes een drankje en zet de fles weer weg. Ik heb me een beetje teruggetrokken in de keuken. Kaats moeder komt naar me toe en zegt dat zij wel voor de drankjes zorgt. Ik bedank haar en wandel de woonkamer in. Met mijn ogen zoek ik Kaat, of Loïc want hij zal vast wel bij haar zijn. "Hé waar was je?" vraagt Kaat luid om boven de muziek uit te komen. "Drankje halen", antwoord ik. Ze knikt en stap dan naar een groepje toe. Ik blijf hierdoor alleen achter. Een beetje verloren stap ik verder.
Outfits :
Kaat : http://www.polyvore.com/red/set?id=143118474
Leila : http://www.polyvore.com/black/set?id=142414971
from Ellytjevdb on 04/04/2016 05:48 PMLeila
Ik glimlach naar Loïc als hij naast Kaat gaat zitten. Ze schenkt hem geen aandacht en gaat verder met haar mobiel. Kaat begint wat vervelend te worden. Ze is half aan het opletten en ondertussen ook nog bezig met haar mobiel. Ik slaak een zucht maar dat lijkt ze zelfs niet te merken. Arme Loïc, ze reageerde zelfs niet toen hij gedag kwam zeggen. Nadat hij weg was zei ze nog 'oké' als een soort antwoord, maar toen was hij al verdwenen.
Het eten wordt opgediend en zodra het voor mijn neus staat, lik ik over mijn lippen. Eindelijk legt Kaat haar mobiel weer even weg. "Smakelijk", zeg ik voordat ik een frietje in mijn mond stop. De saté ruikt zeer lekker en als ik een stukje proef, smaakt het ook heerlijk. "Wat vind jij?" vraagt Kaat. "Het is echt lekker", antwoord ik. "Nee, niet over het eten. Over deze taart", zegt ze terwijl ze naar de foto op haar mobiel wijst. Ik bekijk hem even en knik dan goedkeurend. "Ik hoop maar dat je vrijdag nog wel zin hebt in dat feest want je bent er nu al zo veel mee bezig", grinnik ik. "Ik weet het en sorry daarvoor, maar ik word maar één keer achttien en ik heb er zoveel zin in", zegt ze enthousiast, waarna ze hongerig drie frietjes in haar mond stopt.
Foto van Kaat :
from Ellytjevdb on 04/04/2016 05:00 PMLeila
Er ligt een extra kaart in het midden van de tafel, dat was er dus gebeurd. Loïc gaat weer weg, want hij heeft natuurlijk nog veel meer werk. Het is best druk, maar dat komt misschien omdat het woensdag middag is. Kate begint te kijken naar de kaart en richt dan haar blik op mij. "Kies jij maar iets, ik neem hetzelfde", lacht ze. Ik rol met mijn ogen en begin ook zacht te lachen. "Euh", zeg ik nadenkend terwijl ik op de kaart kijk. "Ik neem de saté met", zeg ik terwij ik even diep nadenk. "Met frietjes", zeg ik uiteindelijk. "Is dat goed?" vraag ik aan Kaat. Ze knikt en kijkt me even aan. De hele tijd al is ze druk bezig met haar telefoon. Gelukkig komt Loïc weer aangewandelt en hopelijk kan hij Kaat weer naar deze planeet halen. "Dankje", zeg ik met een glimlach als hij het drinken op tafel zet. "2 keer de saté met frietjes", zeg ik voor Kaat en mij. Ik haal een hand door mijn haren en neem een slok. "Waar ben je de hele tijd mee bezig?" vraag ik nieuwsgierig. "Niks", antwoordt ze zacht. Ze legt haar mobiel neer en klinkt haar glas tegen het mijne. "Alvast op mijn verjaardag", zegt ze met een knipoog. Ik grinnik zacht en neem nog een slok.
from Ellytjevdb on 04/04/2016 08:53 AMLeila
Ik hang mijn haren over één schouder en lik over mijn lippen. Loïc komt naar ons toe en hij ziet er geweldig uit in dat pak. Hij blijft erg professioneel, wat ook logisch is aangezien hij hier een cijfer voor krijgt, maar ik zie dat Kaat het spijtig vindt dat hij haar geen kus geeft. Ik ben daar best blij om omdat ik niet weer hoef te zien hoe graag ze elkaar hebben. "Voor mij een cola", zeg ik met een glimlach. Ik richt mijn blik weer op de kaart omdat ik anders ga staren en blader verder naar de warme hoofdgerechten zodat ik al kan nadenken. Ik weet namelijk nooit wat ik moet kiezen. "Wat raad je ons aan?" vraag ik waarbij ik opnieuw mijn blik op Loïc vestig. Ook Kaat is inmiddels door de kaart aan het bladeren. Ze is nog erger dan ik en weet al helemaal nooit wat ze moet kiezen. Vaak neemt ze hetzelfde als mij of vraagt ze net als ik wat een aanrader is. Ik lik over mijn lippen terwijl ik wacht op antwoord. Mijn blik glijdt kort naar een jongen die achte Loïc loopt en er eigenlijk nog wel schattig uitziet. Stop! Zei ik nu net over een andere jongen dan Loïc dat ik hem schattig vind? Dat is al in geen tijden meer gebeurd. Inmiddels zijn mijn gedachten helemaal ergens anders en weet ik niet of hij nu eigenlijk al op mijn vraag heeft geantwoord. Ik hoop van niet want anders komt het een beetje raar over en ga ik me zeker ongemakkelijk voelen.
Re: UPDATE: GSM SLUIT!
from Ellytjevdb on 04/02/2016 08:33 AMIk kan dus alleen maar 23 mei 's avonds even kijken. Wie sluit de site dan ook om 13u? Om 10u beginnen vind ik ook wat raar, want de meeste mensen zijn dan toch gewoon op school?
Re: O || Her boyfriend
from Ellytjevdb on 03/29/2016 07:52 PMTs woensdagmiddag
Leila
De voorbije dagen waren vermoeiend, zoals altijd eigenlijk. Vanmiddag gaan Kaat en ik eten in het restaurant waar Loïc nu stage loopt. Ik ben best benieuwd naar hoe hij het doet. Het eten daar is sowieso lekker en dat weet ik omdat ik er vaak ga eten met mijn ouders. Kaat en ik zitten nu op de fiets, zodat we daar kunnen eten deze middag. Ik heb Loïc sinds maandag niet meer gezien, gehoord of gesproken. Langs de ene kant vond ik het goed om even afstand te nemen van hem, maar langs de andere kant heb ik zijn lieve glimlach wel heel erg hard gemist. Kaat heeft maandag nog naar hem gestuurd over Sem en hij heeft haar duidelijk gemaakt dat ze zich geen zorgen hoefde te maken. Ik ben wel blij dat ik het vernoemd heb bij Kaat, want Sem is tot van alles in staat. Zodra we aankomen zitten we onze fietsen op slot en wandelen we naar binnen. Het is nog steeds goed en warm weer, dus de koelte van binnen valt meteen op ons. We zoeken een tafeltje uit en gaan zitten. Nog steeds zijn we aan het praten over Kaats verjaardag en nu begin ik het wel wat beu te worden. Het is niet supererg want zij is helemaal in de stemming en kijkt er nu al een paar weken naar uit. Straks gaan we nog shoppen voor een jurk en daarna gaan we bij haar thuis al kijken voor de versieringen. Ik ben benieuwd hoe het eindresultaat er gaat uitzien. Ik zie Loïc als eerste en glimlach lief naar hem. Kaat ziet dit en kijkt meteen dezelfde richting uit.
from Ellytjevdb on 03/29/2016 07:14 PMLeila
De schooldag is voorbij. Gelukkig maar want ik kon mijn hoofd er echt niet bijhouden. Nu staan we buiten de school aan het hek. Mijn rugzak leunt op mijn fiets en ik sta er wat ongemakkelijk bij. Ik kijk weg zodra ze weer klef gaan doen. Was ik dat maar die daar zo dicht bij hem staat en niet Kaat. Ik gun het haar ook, maar zij kan meer mensen krijgen dan ik dus mag ze dit mij eigenlijk ook wel gunnen. Ik glimlach breed en neem afscheid van de jongens.Kaat en ik stappen het hoekje om naast onze fiets en willen net vertrekken als ik merk dat ik iets vergeten ben. "Ik ben mijn jas vergeten. Ik kom snel terug, wacht hier", zeg ik tegen Kaat. Door de warmte van de zon was ik vergeten dat ik vanochtend een jasje aanhad. Ik laat mijn fiets bij haar achter en ren snel weer terug naar school. Ik wandel langs Loïc en Jordan, maar ze zijn alleen. Kylie en Sem staan bij hen en zo te zien hebben sommigen het erg gezellig. Ik walg bij het zien van Jordan en Kylie. Ik wist niet eens dat ze iets hadden en nu staan ze plots te tongen voor school? Ik wandel snel verder en ga naar mijn kluisje. Bij het teruggaan zie ik hen nog steeds bij elkaar en Sem heeft het zich ook gemakkelijk gemaakt bij Loïc. "Kaat, ik zou je vriendje wat korter houden hoor. Kylie en Sem maken het zich wel heel gezellig met Loïc en Jordan", zeg ik lichtelijk bezorgd. Ook al wil ik Loïc heel erg graag voor mezelf, ik zou niet willen dat Kaats hart gebroken wordt door een barbie als Sem. We stappen op onze fietsen en vertrekken naar huis.
from Ellytjevdb on 03/29/2016 06:42 PMLeila
Wanneer hij de enveloppen naar zich toetrekt, raakt Loïc heel even mijn hand aan. Er schiet een tinteling door me heen en ik glimlach nog steeds. Ik trek mijn hand terug en ga verder met eten, terwijl ik sosm subtiel naar hem kijk. Na al die jaren snap ik nog steeds wat ik in hem zie. Hij is aardig, grappig, bezorgzaam, knap, wat wil je als vrouw nog meer? Waarom heb ik voor zijn relatie met Kaat geen extra moeite gedaan om bij hem op te vallen?
Hij verwacht waarschijnlijk geen antwoord van mij, maar alsnog knik ik wanneer hij zegt dat hij gaat kijken wat Jordan aan het doen is. Hij stapt weg en gaat het hoekje om. "Misschien had je Loïc iets meer aandacht mogen geven", zeg ik zodra hij weg is. Kaat kijkt me verbaasd aan. "Ik had toch gezegd dat we het over mijn verjaardagsfeest gingen hebben. Trouwens, hij vindt het vast niet erg", zegt ze waarna ze haar schouders ophaalt. "Ja, je hebt gelijk. Hij vindt dit hele meidengedoe toch niet interessant", zeg ik met een lachje. "Over onze jurken trouwens", begin ik voorzichtig. "Wat nu als we er geen meer vinden? Loïc heeft nu wel hoge verwachtingen", grijns ik. "Oh geloof me, we vinden een jurk die iedereen omver zal blazen", zegt Kaat enthousiast. Ik geloof haar wanneer ze dit zegt. Ze vindt altijd wel een manier om op te vallen en nu zal ze extra haar best doen. Gelijk heeft ze want je wordt maar één keer in je leven 18.
from Ellytjevdb on 03/29/2016 06:06 PMLeila
Loïc vindt dit hele gedoe blijkbaar niet zo fijn, want hij zit er maar wat bij als een plant die zijn boterham opeet. Zodra ik naar hem kijk, wendt hij zijn blik af. Ik volg zijn voorbeeld en richt me weer op Kaat. Zodra Loïc wat zegt, kijken we hem allebei aan. Eigenlijk heeft hij het alleen maar tegen Kaat, maar ik voel me toch ook ietwat betrokken. Mijn gedachten drijven weer af en voor ik het weet is Kaat alweer tegen mij aan het praten. "Mjn vader heeft twee taarten bestelt bij die bakker waarvan die koffiekoeken zo lekker zijn. Een grote taart voor het feest en ook nog één voor in het weekend. Jullie moeten alle twee dan nog meer eens komen voor een stuk", zegt ze uitnodigend. Ik knik als antwoord aangezien ik niet wil praten met mijn mond vol. "Er moeten trouwens nog een aantal uitnodigingen gegeven worden aan enkele mensen. Loïc, wil jij deze nog geven aan je klasgenoten? De namen staan op de enveloppen", zeg ik waarna ik het stapeltje naar hem toeschuif. Met een glimlach kijk ik hem afwachtend aan, omdat ik meer verwacht dan een simpel knikje. Ondertussen is Kaat op haar mobiel aan het zoeken naar een foto als inspiratie voor de ballonnen.
from Ellytjevdb on 03/29/2016 05:02 PMLeila
Nadat Kaat nog even wat heeft uitgelegd aan een vriendin, wandelen we naar de kantine. Loïc zit al op ons, of eerder Kaat te wachten. Gelukkig is Jordan er niet bij deze keer. Ik haal het broodje uit mijn tas en glimlach naar Loïc. "Kaats outfit is volledig geheim tot het moment van haar feestje zelf", waarschuw ik hem met een lachje. "Net als die van Leila", vult Kaat mij aan. Kaat en ik kijken even naar elkaar en knipogen. Ik wil niet te veel opvallen op haar feest, maar ze heeft zelf al gezegd dat ze wat leuks heeft zien hangen in de stad dat mij leuk zou staan. Kaat gaat vaker naar feestjes dan ik en weet dan ook precies wat ze moet aantrekken. Korte jurkjes of rokjes, croptops, veel te diepe uitsnijdingen en ga zo maar door vindt ze fijn voor een feestje. Ik daarentegen houd het liever simpel. "Heb je al ballonnen gekocht?" vraag ik aan Kaat, waarna ik een hap neem van mijn broodje. "Mijn moeder heeft er meegebracht van de winkel, maar ik wil woensdag ook nog witte kopen. Mijn vader ging zorgen voor zo'n helium ding", zegt ze. "En bekers, die mogen we ook niet vergeten. Mijn moeder laat ons nooit haar glazen gebruiken", lacht ze. Ik moet zacht grinniken. Kaats moeder is een geweldige vrouw, maar ze is wat overbezorgd. Dat zou kapot kunnen gaan? Zet het dan maar in de kast. Ik neem nog een hap en daarna een slok water. Voorzichtig kijk ik even naar Loïc, niet te opvallend.