Search for posts by walkingdead
First Page | « | 1 ... 26 | 27 | 28 | 29 | 30 ... 318 | » | Last
Search found 3177 matches:
Re: ORPG||||
from walkingdead on 10/30/2019 08:03 AMEaston
Als Mathias ook voor Alvira opkwam kijk ik hem.na. Ik deed mijn tas op mijn rug en liep hem achterna "East!" Riep mijn moeder nog maar ik luisterde niet meer." Hoezo neem je het voor haar op?" Vroeg ik met een lachje terwijl we beide naar de limo liepen Alvira's wagen was al weg.. wat me deed fronsen.
from walkingdead on 10/26/2019 01:39 PMEaston
Ik kwam beneden en zag mijn familie zitten ze keken allemaal op naar mij." Die mep heeft ze wel wat bijgebracht" zei mijn stiefvader toen met een grijns "al staan we nogsteeds aan de top" zei mijn moeder. Ik rolde mijn ogen " is dat het enige waar aan jullie denken onze rijkdom.. hun dochter zit bij mij in de klas haar leven zal wel nu fucked up zijn." Zei ik ondertussen dat ik mijn schooltas inpakte.
from walkingdead on 10/26/2019 01:17 PMEaston
De volgende morgen werd ik wakker gemaakt door de maid. Ik kwam moeizaam overeind en deed als alle eerst mijn tv aan voordat ik me klaar zou maken." Familie Vargas bankrupt bedrijven willen hun aandelen terug!" Ik keek op en zag dat de newsreporter voor 1 van de grote Vargas foundation gebouwen stond." Hareld Vargas no se encuentra en ninguna parte. El hombre es sospechoso de fraude. La policía lo está buscando y pide a todos que llamen al número de emergencia cuando lo vean." Ik stak een joint op en had de maid gezegd dat ze ontbijt kon brengen voor Alvira.. Ik wist niet wat ik deed maar het enige wat ik nu wist is dat Alvira in de problemen zit.. ernstige problemen.
Saia
Ik keek het nieuws terwijl mijn vader een grijns niet kon onderdrukken." Ik snap wel waarom die Hugues hem een mep heeft verkocht.. " mijn stiefmoeder glimlachte en glee met haar heksen handen door mijn vaders haar "we staan weer boven aan amor." Ik rolde mijn ogen en keek op mijn telefoon waar ik een bericht van Gulio zag ik las het snel en stopte mijn telefoon terug in me zak. Alvira was nu dus een doelwit.
from walkingdead on 10/26/2019 11:37 AMEaston
Als ze zegt Paolo pik ik het op ik bekeek haar in mijn sweater. Ik had er nooit zo naar gekeken een vrouwen lichaam ik zag het altijd als een seks object Alvira's billen kwamen er goed onderuit. Ik draaide me toen om en legde mijn hand op de klink van de deur " goodnight Alvira." Zei ik met een knik.. tommorow we will be enemies again.
from walkingdead on 10/26/2019 11:26 AMEaston
Ik gaf haar een knik "het is laat morgen hebben we school, ik laat mijn maid wel een uniform regelen." Ik nam haar pistool uit mijn achterzak en plaatste het op het nachtkastje naast haar bed. Ik draaide me toen naar haar om en keek in haar ogen "voordat je een pistool op me richt zorg dan eerst dat hij gevuld is." Ik liep toen langs haar " de volgende keer zal je niet twijfelen."
from walkingdead on 10/26/2019 11:05 AMEaston
Het begon te regenen terwijl ik haar tranen mijn shirt nat voelde maken. Zelfs een tijger kan veranderen in een kuiken. Alvira Vargas je zou toch echt wel moeten weten dat Easton Salazar het nooit toe zou laten om zijn ergste vijand het leven van zijn seksbuddy miserabel te zien maken. Ik deed mijn jas om haar heen en bracht haar naar het deel van mijn huis waar mijn ouders of Mathias niet kwamen. Ik deed het licht aan in 1 van de luxe kamers en bekeek haar "Je kan hier blijven." Als ik mijn maid zie lopen wenk ik haar om schone kleren te halen van mij zodat Alvira ze kon aantrekken.
Saia
Ik kreunde het uit en kwam boven op de prins van Cambridge klaar Elias van der Woodsen. Ik liet me hijgend naast hem neervallen "dat was geweldig." Zei ik grijnzend hij glimlachte "dat vond ik ook." Zijn Britse accent maakte zijn Spaans alleen maar geiler al wist ik dat ik hem neukte puur omdat ik er zin in had. Het liefst zat ik ergens op de keukentafel in Mathias zijn bungaloo opgegeten te worden alsof dinner werd klaar gemaakt. Ieuw nee ik haten Mathias ik kwam spits overeind en keek over mijn schouder naar de prins die inslaap gevallen nou ja het was toch niet dat ik en Mathias ooit weer terug bijelkaar zouden komen.
from walkingdead on 10/25/2019 10:38 PMEaston
Als Alvira haar pistool op me richt gooi ik me sigaret weg. En loop ik langzaam en koel op haar af bij iedere stap dat ik maakte horde ik haar benen bewegen en haar zweterige handen om het ijzere ding . Ik voelde de koele uiteinde van het wapen uiteindelijk op mijn borst rusten en vervolgens op de grond kletteren. Ik nam haar zonder iets te zeggen tegen me aan "está bien, no te juzgaré." Mijn hand lag op haar achterhoofd terwijl ze tegen me borstkast aanleunde.
het is oke ik zal je niet veroordelen
from walkingdead on 10/25/2019 08:49 PMEaston
Mijn ouders en Mathias liepen alvast naar binnen terwijl ik een sigaret opstak en bij dee gate bleef staan. Als ik ogen naar me voel kijken zie ik Alvira ijn tranen ik had er nog nooit zo miserabel gezien. Ik deed mijn aansteker in mijn achterzak en nam een diepe hijs "We weten allebei dat het nodig was.":
from walkingdead on 10/22/2019 11:14 PMEaston
"Easton!" Zei mijn moeder kwaad tegen me "wat denk je wel niet?" Mijn moeder bleef maar schreeuwen terwijl mijn stiefvader stil bleef." Ik weet het niet" zei ik simpel tegen mijn moeder "Ik kreeg gewoon de neiging." Ik keek haar diep teleurgesteld aan ze deed nogsteeds alsof mijn vader nooit heeft bestaan." We praten er thuis verder over" zei mijn stiefvader toen "Ik ga mijn excuses aanbieden," zei hij zonder me aan te kijken. Mijn stiefvader was geen slecht persoon hij hield van mijn moeder.. maar het veranderde het feit niet dat hij nooit mijn vader zal worden. Ik weet eigenlijk niet waarom ik het deed.. Ik mocht de Vargas familie niet maar Alvira leek echt diep ongelukkig.. alsof ze met wat boeide of iets in me losmaakte wat het ook mag zijn. Die vuist op zijn oog deed me goed.
Saia
Ik ging rechtstaan en strijkte mijn jurk glad "ach hou je kop." Zei ik tegen hem ik deed mijn haar in een staart terwijl mijn vader iets in mijn oor fluisterde ik grijnsde en draaide me om naar Mathias." Je kan gaan" zei ik alleen en liep vervolgens langs hem naar Elias Van der Woodsen "babe," zei hij glimlachend terwijl hij me algauw in zijn armen nam "het was een hell net hier maar mijn vader heeft het al opgelost de fund gaat goed." Zei ik glimlachend hij drukte een kusje op mijn hand "alleen jij kan dat."
from walkingdead on 10/22/2019 09:50 PMEaston
"Alvira" zei ik tegen haar "voor de laatste keer wie heeft dit gedaan?" Ik blokkeerde de deur voor haar en keek haar diep aan." Kom mij niet vertellen dat een keukenkastje je zo een dik blauw oog kan geven.. geef me een naam en ik zorg er voor dat hij onder de grond ligt." Ik had een hekel aan mannen of jongens die vrouwen sloegen ik heb vroeger mannen over de vloer zien komen die mijn moeder gewoon sloegen als ze moesten betalen voor de service. Mijn moeder was vroeger in de prosutitie.. na dat mijn vader overleden was waren we blut we woonde in een bordeel en ik moest gewoon de kast in wanneer ze klanten hielp. Tot dat mijn vader zijn erfenis achterliet en we steenrijk zijn geworden." Mi padre" ik keek achterom en zag een kleine Alvira staan in een jongens versie "neem niet eens de moeite om nu een scène te maken." Zei hij nonchalant ik keek de kleine etter belachelijk aan "kijk en leer" ik gaf hem mijn champagne glad en liep recht op Vargas af waarna ik hem zo een harde poeier op zijn oog verkocht dat het wel paars en ontstoken moest zijn.
Saia
Ik knikte "si" ik wilde net op Alvira's vader aflopen maar als Easton langs vliegt met zijn vuist schrik ik en val ik tegen Mathias aan." Dios mios!" Zei ik met een kleine gil Alvira's vader schreeuwde het uit terwijl gasten geschrokken zich snel rond meneer Vargas verzamelde. Easton werd al snel aan zijn kraag mee genomen door zijn stiefvader met zijn moeder er achter aan mijn blik ging snel naar Alvira die er verbijsterd bijstond.

Reply