Search for posts by LostSouls

First Page  |  «  |  1  ...  26  |  27  |  28  |  29  |  30  ...  318  |  »  |  Last Search found 3178 matches:

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG||||

from LostSouls on 10/27/2019 01:32 PM

Alvira
Ik had geen idee waar ik heen moest. Als ik thuis kwam zouden mensen me opwachten om me te ondervragen. Op school zou ik te kakken gezet worden. Ik zuchtte en reed maar gewoon naar school. Ik reed naar de leraren parkeerplaats in plaats van die van de studenten en ging op mijn eigen achterbank zitten terwijl ik al mijn berichten las. Mijn wereld was nu totaal ingestort.

Mathías
'Hoe zouden jullie het vinden als dit met onze familie zou gebeuren.' zei ik waarop mijn vader een chagrijnige kop trekt. 'Het zou bij ons alleen maar gebeuren als je met je geld blijft strooien naar alcohol en al die zooi.' zei hij sissend. Ik rolde mijn ogen. 'Tuurlijk.'zuchtte ik en kwam overeind. 'Zoek het uit.' Ik liep de eetzaal uit en hoorde mijn vader nog boos roepen, maar ik reageerde al niet meer.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 10/26/2019 01:27 PM

Alvira
Ik werd wakker door de zon die door de gordijnen scheen. Veel had ik afgelopen nacht niet geslapen. Ik beet op mijn lip en hoorde mijn telefoon om de haverklap af gaan. Ik nam hem erbij en fronste. Als ik het nieuwsbericht zie raakte ik in paniek. Ik was alles kwijt nu. Mijn status, mijn geld. Al had ik zelf nog wel op een geheime rekening geld gezet waar niemand van af wist. Dat was enkel voor noodgevallen. Ik kwam snel overeind en zag dat er een schooluniform klaar lag. Ik trok deze aan en nam mijn jurk mee. Net als ik naar buiten wou kwam een maid met een ontbijtje. 'Gracias.'zei ik en nam enkel een croissant me waarna ik langs haar naar mijn auto liep. Ik moest hier weg.

Mathías
Ik werd wakker met koppijn en besloot om maar direct naar beneden te gaan. 'De familie Vargas heeft nu echt verloren.' zei mijn vader. Ik fronste en keek naar de tv die opstond. 'Het zit ze niet mee.' zei ik en ging aan de koffie. En dan maar te bedenken dat Alvira op ons terrein was. Natuurlijk zou ik die twee niet verraden. Ik vond het erg voor hun, maar goed. Veel er aan veranderen kon ik niet.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 10/26/2019 12:00 PM

Alvira
Als hij naar de deur liep, liep ik nog naar hem toe en drukte een kusje tegen zijn mondhoek. Ik glimlachte en beet op mijn lip. 'Buenas noches.' zei ik zachtjes en liep vervolgens terug naar het bed waar ik op ging zitten en nog even op mijn telefoon keek naar boze berichtjes van mijn vader.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 10/26/2019 11:33 AM

Alvira
Ik keek naar hem en knikte. Als hij het pistool weer neerlegde en vertelde dat ie niet was geladen liep ik erop af en opende het magazijn dat inderdaad leeg was. 'Verdomme Paolo.'zuchtte ik geïrriteerd en leg hem terug op het nachtkastje. Als vervolgens zijn maid binnenkomt met wat kleren van Easton glimlachte ik bedankend naar haar en nam een trui die me natuurlijk veel te groot was. Ik trok mijn jurk uit en legde deze op de stoel in de kamer waarna ik de trui over mijn hoofd trok. Hier stond ik dan. In enkel een string en een trui van Easton Salazar.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 10/26/2019 11:21 AM

Alvira
Door zijn jas om me heen voelde ik me meteen al wat beschermd en liep ik met hem mee naar het zwembadhuis. Ik wist dat hier eigenlijk nooit iemand kwam. Ik glimlachte en knikte. 'Dankje.' zei ik. Als ik nu terug zou gaan zou hij helemaal flippen wetende dat ik gepraat zou hebben. Ik hoopte maar dat mama en Daniël veilig waren nu. Ik hield veel van mijn familie, ook van mijn vader. Maar niet van deze kant van hem.

Mathías
Ik keek door de gordijnen naar buiten en zag Alvira daar staan met Easton. Ik schudde mijn hoofd en liep maar naar mijn kamer waar ik op bed plofte en naar het plafond staarde. Ik voelde me leeg. Met mijn hand in mijn zakken voelde ik dat ik nog een MDMA pilletje over had. Ik pakte deze uit mijn zak en nam hem in. Ik snapte wel waarom mensen verslaafd raken. Het verdoofd.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 10/26/2019 10:03 AM

Alvira
Ik voelde hoe ik trilde van top tot teen. Als Easton dan ook nog eens recht tegen het pistool aanliep slikte ik en merkte dat ik dit sowieso niet kon. Ik liet het op de grond vallen en legde mijn handen tegen zijn borstkas terwijl ik terug begon te snikken. Eigenlijk heeft hij me alleen maar gered. Als ik hiermee door was gegaan was er no way geweest dat ik was weggekomen met het schieten op mijn vader.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 10/25/2019 10:13 PM

Alvira
Als ze thuis kwamen wachtte ik tot Mathías en hun ouders binnen waren. Ik pakte het pistool uit het handschoenenkastje en stapte uit. 'Ik had het perfect onder controle. Door jou domme actie was mijn kans verkeken.' zei ik en richtte het pistool op hem. Ik beet mijn kaken samen en keek naar de nonchalante eikel die voor me stond.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 10/23/2019 08:44 PM

Alvira
Ik haalde diep adem en startte de auto. Ik reed naar het grote huis van de Hugues en bleef daar staan. Wachtend op Easton. Hij moest weten wat hij nu had aangericht. Ik voelde een traan langs mijn wang glijden en veegde deze boos weg. Ik kon niet zwak zijn.

Mathías
Ik grinnikte en keek Saia na die meteen op een of andere fratboy afliep. Ik besteedde er verder geen aandacht meer aan en liep naar Easton die bij zijn moeder stond. 'Mooie rechtse.' zei ik met een grijnsje en zag de strenge blik van zijn moeder. 'Sorry, ik hou me in.' zei ik al en keek naar mijn vader die terug kwam lopen en opperde dat we zouden vertrekken. Ik keek met een grijns naar Easton en liep vervolgens met een grinnik naar buiten. De drugs maakte het hilarischer dan het eigenlijk was.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 10/22/2019 10:34 PM

Alvira
Ik slikte en hield mijn mond. Als ik dan Daniël zijn stem hoorde sloot ik geërgerd mijn ogen om hem vervolgens boos aan te kijken. Als Easton zijn glas aan Dan geeft en richting mijn vader liep werden mijn ogen groot. 'Easton, laat het. Ik heb het onder controle!' zei ik en liep achter hem aan maar stond direct stil van verbijstering als hij mijn vader een klap gaf. Ik voelde gewoon hoe ik wit weg trok. Voor eventjes kon ik niet bewegen en nauwelijks ademhalen. Mijn moeder rende meteen op hem af en mijn blik volgde Easton die werd meegetrokken door Mathías zijn vader. Ik moest hier weg. Al helemaal met dat ding onder mijn jurk. Ik liep naar buiten naar mijn auto en sloeg tegen het stuur. Ik tilde mijn jurk bij de split op en haalde het pistool met de holster van mijn been die ik snel in het dashboard kastje legde. Waar kwam die actie vandaan? Sinds wanneer boeide het Easton Salazar ook maar iets wat er met mij gebeurde?

Mathías
Ik liep achter haar aan en keek wat rond. Als Easton in versnelde pas Saia zowat omliep ving ik haar een soort van op en keek ik Easton na die vervolgens Alvira haar vader een ram tegen zijn kop geeft. Ik fronste en keek naar mijn vader die meteen ingreep en hem apart nam. Ik kreeg in de gaten dat ik Saia nog vast had en liet haar los. 'Leuk event joh.'

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 10/20/2019 11:40 PM

Alvira
Als ik opeens een hand om mijn pols voelde schrok ik op. Het was Easton en ik kon niks anders dan proberen de brok uit mijn keel te slikken. 'Het keukenkastje nu goed?' zei ik en maakte mijn pols los terwijl ik over zijn schouder naar mijn vader kijk. 'Ik ben er mee bezig.' zei ik enkel en draaide mijn gezicht van hem weg zodat hij niet naar mijn blauwe oog keek. 'Ik moet mijn make-up bijwerken zodat ik dit soort vragen niet krijg. Mag dat of ga je ook nog mee de toiletten op?'

Mathías
Ik haalde onverschillig mijn schouders op. 'Mijn ouders tonen dat ik goede wil heb zodat ze me met rust laten.' zei ik en keek om ons heen. 'Nou, wie wil je me voorstellen?' vroeg ik haar en gaf haar niet meer aandacht dan dat ze verdiende. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  26  |  27  |  28  |  29  |  30  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page