Search for posts by Aimee

First Page  |  «  |  1  ...  26  |  27  |  28  |  29  |  30  ...  65  |  »  |  Last Search found 641 matches:

Aimee

-, female

Level 13

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/22/2017 09:18 AM

Sam
We lopen het veld op en ik zet mijn spullen in de dug-out. Ik kijk langs de lijn op zoek naar Anya en ik zie haar een sstukje verder. Ik loop naar haar toe en geef haar een kus. Ik adem in en ruik dat ze een sigaret heeft gerookt. Ik glimlach en vraag "Ga je daar ooit mee ophouden?" 

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 10/22/2017 09:12 AM

Sam
Ik lach zacht en kijk hoe ze zich voorstelt. "Ik ben toch een prachtoge stoel?" Vraag ik lachend. Ik praat even met een paar vrienden en na een tijdje komt de coach zeggen dat we moeten omkleden. Ik geef Anya een kus en zeg "Ben zo terug" Ik loop met het team naar de kleedkamer waar ik me omkleed. We luisteren naar de voorbespreking en dan lopen we weer naar buiten. 

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 10/22/2017 09:03 AM

Sam
Ik lach zacht en zeg "Mooi, anders was deze relatie wel heel kort" Ik glimlach en loop met haar mee naar de groep. Ik zeg even hoi en ik krijg meteen al een paar knipogen van mijn teamgenoten. Ik lach zacht en ga zitten en trek Anya op mijn schoot. 

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 10/22/2017 08:57 AM

Sam
Ik lach zacht en vraag "Had ik al gezegd dat je er goed uitziet vandaag?" Ik lach zacht en geef haar een kus "Voelt zeker goed" zeg ik glimlachend. We lopen naar binnen en ik zie al jongens uit mijn team staan. Ik kijk naar Anya en vraag "Wil je er bij gaan staan?" 

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 10/22/2017 08:50 AM

Sam
Ik lach zacht en glimlach als ze me een kus op mijn wang geeft. Ik stap op en als ze zit begin ik te fietsen. "Daar ben ik goed in" zeg ik lachend en als we er zijn stap ik af. 

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 10/22/2017 08:43 AM

Sam
Ik lach zacht engeef haar nog een kus. "Hm, ik zal mijn best doen om mijn best te doen. Voor jou" zeg ik lachend. Ik grijns naar haar en zeg "Ik ben geweldig" Ik pak mijn fietssleutel en pak mijn fiets. 

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 10/22/2017 08:35 AM

Sam
Ik lach zacht en leg mijn handen op haar heupen. "Mooi" grijns jk en geef haar een kus. Ik pruil als ze van mijn schoot stapt en ik sta op. Ik zucht en pak haar hand en mijn tas "Let's go dan maar" 

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 10/22/2017 08:21 AM

Sam
Ik lach zacht en schud mijn hoofd. "Als je dat alleen al zegt, ben je schattig" zeg ik lachend en gef haar een kus. Ik lach zacht en zeg "Hm, nu hoop ik maar dat jij geen spijt krijgt" 

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 10/21/2017 09:19 PM

Sam
Ik lach zacht en zeg "Hm, niet altijd" Ik zeg lachend "Jawel, je bent heel schattig" Ik glimlach als zij dat ook doet en lach zacht en zoen haar even.

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 10/21/2017 08:57 PM

Sam
Ik lach zacht en zeg "Ja, dat is waar" Ik kijk naar haar en zeg "Maar je bent wel schattig" ik kijk haar aan en frons even. Ze klinkt niet echt enthousiast. Ik bijt op mijn lip en zeg "Ik zou dat heel graag willen" 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  26  |  27  |  28  |  29  |  30  ...  65  |  »  |  Last

« Back to previous page