Search for posts by walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  278  |  279  |  280  |  281  |  282  ...  318  |  »  |  Last Search found 3177 matches:

walkingdead

24, female

Level 37

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 01/16/2017 08:07 PM

Winttr
Ik beet op mijn onderlip en wist donders goed dat hij zijn broer wel miste. Ik bleef zijn hand vasthouden en keek naar buiten wanneer zou Jace terug komen?

Jace
Nog geen week later stond ik op Portland airport met een zonnebril op en een koffer. Mijn vader wist van het kind af maar toont geen grijntje intresse in haar en dat had ik ook wel gemerkt aangezien hij me vollop supporte dat ik mijn dochter niet moest erkennen. Mijn limo was geregeld en ik had Keira's juf afgesproken dat we tijdens dat ze les had wat tijd met elkaar gingen besteden Kaillyn hoefde nog niet te weten dat ik hier ben. Ik had een cadeautje voor haar mee genomen en was op de een of andere mannier hyped om mijn dochtertje in levende lijfe te zien.'' Ik ben terug Portland'' grijnsde ik breed.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 01/16/2017 07:27 PM

Winttr
''Wel goed binnenkort komt er een kalender van mij uit.'' Zei ik glimlachend terwijl ik in zijn grijze warme ogen keek ik vond het zielig voor Chris. Dat hij niemand meer had om op te rekenen behalve mij natuurlijk dat bleef altijd zo. Maar zijn broer was er vandoor zijn vader had hem verbannen.'' Ben jij oké?'' Vroeg ik toen terwijl ik zacht in zijn handen kneep.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 01/16/2017 07:02 PM

Jace
Ik was nog steeds model maar had er steeds minder tijd voor. Maar het betekende niet dat ik niet beroemd meer ben. Ik liep mijn kantoor binnen terwijl Elizabeth mijn secataresse was en mijn assistante ''goeiemorgen Eliza.'' Zei ik gapend ''goeiemorgen meneer Kingston.'' Ik plofte achter mijn bureau en begon met mijn dagelijkse uitgave uit te plooien.'' Meneer Kingston er is nog een brief voor u binnen gekomen gister.'' Zei een van mijn werknemers ''leg maar neer.'' Zei ik zonder op te kijken vast weer zo een fan brief.'' Wel een mooie naam Keira'' zei ze terwijl ze mijn kantoor verliet als ze dat zegt kijk ik op en zie ik van wie die kinderlijke brief is. Zonder te aarzelen begon ik met lezen.- Aan mijn vader Jace Kingston, Hallo ik ben Keira en ik zoek mijn vader mijn Juffrouw heeft mij geholpen met deze brief mama weet niks.. ik zou willen weten of jij mijn biologische vader bent en wil je graag ontmoeten- Keira Green. Voor even was ik van de aarde af gevallen in mijn gedachte's ik begon onmiddelijk een vlucht voor volgende week te boeken en schreef snel terug. Dat ze zo slim was.. natuurlijk had ze dat van mij.- Liefe Keira, ja ik ben jou biologische vader Jace ik neem aan dat je moeder je dat nooit echt heeft verteld. Maar ik wil jou ook heel graag ontmoeten, Jace Kingston je vader.- Ik zag het nummer van de juffrouw en de school staan en wist dat ik hierbij ook een grote drama ging startte op Gossip girl.

Winttr
Ik kwam de café binnen en zag Chris zitten ''hee babe.'' Ik plaatste een kusje op zijn wang en plofte tegen over hem. Ik bestelde een omelet en wat water. En zag dat hij naar een foto keek van zijn nichtje.'' Hoe gaat het met haar?'' Vroeg ik lipbijtend terwijl ik wist dat ze niet veel contact hadden vanwege Jace zijn plotse verdwijning we wisten dat hij zijn eigen hachje is gaan opbouwen in Sidney en niks met het kind te maken wild hebben.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 01/16/2017 06:13 PM

Jace
''Shit ik ben te laat!'' Riep Vera van uit de badkamer terwijl ik op mijn gemak mijn bloes dicht knoopte.'' Waarom zo een haast je werkt toevallig voor mijn bedrijf weet je nog?'' Zei ik met een grinnik terwijl ze de badkamer uitkwam ze rolde haar ogen ''ik bedoel voor de kinderdag verblijf jij hebt geen kinderen en een man die thuis op je wacht om te koken.'' Als ze het woord kinderen opbrengt val ik haar in de reden ''ik heb een dochter in Amerika als je goed in de media kijkt.'' Zei ik terwijl ik een sigaretje opstak en haar string bh en kleren aantrok.'' Nou zoveel zien we niet van haar hier in Australie'' ik nam diep adem ''dat komt nog wel.'' Als ze eenmaal weg is kruip ik weer achter mijn pc om te kijken naar wat foto's van Keira die ik via de media heb moeten krijgen. Kaillyn wild niet dat ik contact met haar opneem en dat is begrijplijk ik was de gene die haar niet wilde en haar moeder zwanger heb achter gelaten. Keira had het perfecte gezicht voor kindermodel als ik nu bij haar kon zijn had ik haar verwend en de vele jongens die haar willen allemaal afgekeurt. Bij die gedachte's nam ik diep adem nooit gedacht dat Jace Kingston uberhaupt iets met zijn eigen kind te maken wild hebben. Ik had nu mijn eigen agency in Australie, England, Japan en Nederland en was mijn eigen zakenman geworden. Ik hoefde niet meer te rekenen op mijn vader ook iemand die ik heb gebruikt voor geld eigenlijk om dit te kunnen opstartte. Het heten Keija een mash-up met mijn naam en die van mijn dochter. Het verdiende miljoenen en inmiddels was ik wel millionair en had ik seks met getrouwde vrouwen die jonkies hoefde ik niet. Ik miste Kaillyn wel en het was jammer dat we zo uitelkaar waren gegaan maar het is wel meer en deels mijn eigen fout ook begrijpelijk wat moest mijn kind wel niet van me denken? Nu zat ze zeker met Kyle te spelen die als een of andere Scott Dissick voor Kaillyn en mijn dochter is. Bij die gedachte's brande ik mijn sigaret uit ''ze heeft maar 1 vader en dat ben ik.'''

Winttr
''Heel mooi!'' Riep de cameraman ik posseerde met een slang om mijn half naakte lichaam voor één of andere erotische tijdschrift en een kalender. Die Chris mooi kon ophangen in zijn kantoor. Na dat ik eindelijk klaar was en het berichtje op mijn iphone zag grijnsde ik breed ''is goed-xxx''- Ik kreeg mijn normale kleren aan terwijl ik eindelijk mijn eigen assistante had. Ze heten Clara iets jonger dan mij net een zusje ''neem vrij Clara ik heb een afspraak met Chris vandaag.'' Zei ik knipogend terwijl ik haar een briefje van 50 gaf en ze wist van de vele verhalen die ik en Chris mee maken.'' Veel plezier miss Gonzales.'' Zei ze glimlachend terwijl ik mijn limo instapte richting het café.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 01/16/2017 04:08 PM

Jace
Voordat ik wat kon zeggen hing ze op vol woede gooide ik mijn telefoon tegen de muur.'' Kkr zooi!'' Ik sloeg me zelf gelijk voor mijn hoofd en kon niet geloven dat ik dat woord uit mijn smoel kreeg. Mijn moeder was er aan overleden. Ach ze zocht het maar uit ik ga niet voor een kind zorgen. Ik had nu nog praten maar zodra het geboren zou worden..'' Gaat het?'' Vroeg Devina in de limo ''het gaat prima.''
=
Wilt gij ts naar 7 jaar of nog niet?

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 01/16/2017 03:25 PM

Jace
Ik beet mijn kaken opelkaar ''ik kan niet zomaar terug naar Amerika ik zit in Australie.'' Zei ik terwijl ik op mijn horloge keek en er totaal niet op voorbereid was.'' Neem de pil of pleeg abortus we zijn nog te jong om ouders te worden ik betaal de zorg koste wel'' zei ik terwijl ik de stress al kon voelen.

Winttr
Een kreun verliet mijn lippen bij het voelen van zijn tong ''Chris.'' piepte ik zacht terwijl ik op mijn armen leunde om hem te kunnen zien. Ik sloot genietend mijn ogen en liet een hand door zijn haren glijden.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 01/16/2017 03:14 PM

Jace
''Je bent wat..?'' Zei ik chokerend ''hoelang?'' Vroeg ik ietsje gekalmeerd. Ze kon niet zwanger zijn de laatste keer dat we seks hadden was een week geleden. Ik hoopte dat het een misverstand is ik kon niet voor een kind zorgen. En al helemaal niet met de plannen die ik voor de toekomst had.

Winttr
Ik kreeg kippenvel en beet genietend op mijn onderlip. Naakt zijn bij hem was een geweldig gevoel.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 01/16/2017 12:12 AM

Jace
''Ja nog lang niet Kai ik maak me zorgen.'' Zei ik terwijl ik denk aan gelijk het ergste. Ik gooide mijn sigaretje weg en plofte op bed. Devina kwam de kamer binnen en wees naar haar horloge dat we met tijd zaten. We hadden geen seks alleen maar business.

Winttr
Grijnzend beet ik op zijn onderlip en ontdeed ik hem van zijn badjas.'' Dat lijkt mij ook'' ik trok hem boven op me en zoende ruw met hem mee. Op een frisse middag was seks heel gezond.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 01/15/2017 11:42 PM

Jace
''Druk met werk,'' zei ik fronsend als ik de trilling in haar stem hoor gaat er wel een sindering van bezorgdheid door me heen.'' Wat is er aan de hand Kai?'' Vroeg ik pushend terwijl ik overeind kwam. En mijn shirt aan trok.

Winttr
''We gaan ze ook niet laten zitten maar gewoon eerst wat zaken afhandelen.'' Ik legde mijn hand op zijn vriend en wreef er over hopend dat hij het door zijn broek zou voelen. Wat was ik toch een sirieuze vriendin.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 01/15/2017 11:25 PM

Jace
Rokend zat ik in halfnaakt in mijn hotelbed ik keek op mijn telefoon en zag de vele gemiste oproepen van Kaillyn. Ik besloot maar terug te bellen en was nu al weken in sidney. Misschien was ik haar wel een verklaring waardig ik nam een diepe hijs. En vroeg me af of het wel oke met haar ging daar in bakersfield.

Winttr
Gapend kwam ik de woonkamer binnen met een glas water.'' Goedemiddag babe'' gaapte ik zacht terwijl ik naast hem neerplofte en een kusje op zijn lippen plaatste. Ik was zo uitgeput na de goeie seks gister dat ik tot 3 uur in de middag heb staan slapen. Als ik zie dat hij repeteerd besluit ik zijn tegenspeelster na te doen.'' Ik denk dat ze vast zitten in beacon Hills Seth'' zei ik.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  278  |  279  |  280  |  281  |  282  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page