Search for posts by LostSouls
First Page | « | 1 ... 278 | 279 | 280 | 281 | 282 ... 318 | » | Last
Search found 3178 matches:
Re: ORPG|| With walkingdead
from LostSouls on 01/21/2017 06:30 PMKailynn
Met een laatste gesmoorde kreun kwam ik klaar en gleed hij uit me. 'Als dit al een vluggertje was vraag ik me af hoe goed je bent in een marathon.' grijnsde ik. Ik trok de kleding aan die ik aanmoest voor de shoot. Dit bestond uit een lange goude jurk met diepe inkijk en een lage rug. Mijn haar verleidelijk langs mijn schouders en mijn make-up was al gedaan. Alleen mijn lippenstift werkte ik bij. 'Ik zie je zo op de set.' grijnsde ik en opende de kleedkamer om vervolgens de set op te lopen. Als ik vervolgens Jace zie staan bleef ik stil staan en beet mijn kaken op elkaar. Wat moet hij hier? Uitgerekend op de dag dat ik een van de belangrijkste shoots heb van mijn carrière. 'Jace, wat een onplezierige verassing.' zei ik met een sarcastische glimlach. Ik rolde mijn ogen en nam mijn plek op de set.
from LostSouls on 01/21/2017 05:34 PMKailynn
De volgende ochtend bracht ik Keira naar school. 'Veel plezier vandaag schat. Denk eraan, niet meegaan met vreemde mensen.' zei ik nog tegen haar. 'Tot strakjes mama!' riep ze terwijl ze het schoolplein opliep en bij haar vriendjes ging staan. Ik glimlachte en reed weg. Waarschijnlijk was ik de enige die haar kind niet door een limo naar school liet brengen. Ik was niet zo van de limo's voor normaal gebruik. Ik had mijn eigen mooie auto. Na een half uur kwam ik aan op de set waar ik vandaag een belangrijke shoot had. De beste foto van de shoot kwam door de hele stad te hangen en op de bussen. Het zou me nog beroemder maken dan ik nu al was. Ik liep langs de kleedruimtes af en werd opeens bij een naar binnen getrokken. Ik voelde mijn rug tegen de deur aan en lippen op de mijne terwijl diegene de deur op slot draaide. 'We hebben nog wel tijd voor een vluggertje.' hoorde ik de stem van Mason. Hij was het model waarmee ik op deze foto zou staan.
Chris
Ik had tijd nodig om na te denken over het voorstel van Sunday Evening Show. Eerst wou ik het niet doen, maar misschien was het ook wel goed om de wereld te laten weten wat voor een klootzak Jace is. Moest ik me wel echt naar dat niveau laten zakken? Het niveau van wraak tegen de familie. Ik haalde diep adem en keek rond door het park. Het water van het meer kabbelde zachtjes door de wind en mensen met hun kinderen of honden liepen aan mij voorbij. Ik wist even niet wat ik moest doen, maar hiervoor kon ik dit keer ook niet bij Winttr terecht.
from LostSouls on 01/21/2017 11:24 AMChris
'Hij is hier om ons fucking leven nog zuurder te maken Winttr, waarom snap je dat niet?!' riep ik boos en trok een boxer aan waarna ik de kamer uitliep en recht naar de karaf met Whiskey liep. Ik schonk een glas vol en dronk dat met nipjes binnen een minuut leeg terwijl ik langs de glazenmuur wat naar de tuin leidde bleef ijsberen.
from LostSouls on 01/21/2017 12:34 AMChris
'Prima dat hij er nog niet klaar voor was, maar dat geeft hem nog geen reden om Kailynn zomaar zwanger achter te laten. Je weet hoe gebroken ze was. Hoe moeilijk het was om Keira op de wereld te zetten met alleen mijn hand en die van Kyle om vast te houden en jou om tegen te schreeuwen dat ze pijn had. Hij had maar zijn verantwoordelijk moeten nemen en accepteren dat hij het toch echt zelf gedaan heeft.' zuchtte ik. 'Laten we het er even niet over hebben.' mompelde ik.
from LostSouls on 01/19/2017 10:36 PMKailynn
'Weltrusten, schat.' zei ik zacht tegen Keira wanneer ik haar had ingestopt voor het slapen gaan. Ik trok de deur achter me dicht en liep naar beneden. Uit de koelkast haalde ik een fles rosé en schonk een glas in. Nodig had ik het wel. Ik beet op mijn lip en haalde een hand door mijn haar waarna ik een grote slok nam.
Chris
Grijnzend keek ik naar Winttr. 'Je neukt nog altijd als de beste.' zei ik tegen haar en kwam overeind van het bed. Zuchtend keek ik op als mijn telefoon oplicht. 'Producer van Sunday Evening Show. Of ik een interview zou willen doen over het hele familie gebeuren nu Jace weer terug is komt weer het hele drama in de publiciteit.' zei ik tegen Winttr. Ik wist niet of ik dat wel wou? Natuurlijk wou ik de wereld laten inzien wat voor een klootzak Jace is, maar om me meteen op Live televisie helemaal bloot te geven. Mij kennende kan ik me niet inhouden en vertel ik iets wat voor veel problemen kan zorgen.
from LostSouls on 01/18/2017 09:35 PMChris
Wanneer Winttr de badkamer in liep ruimde ik mijn bord op en dronk nog een glas Whiskey leeg in een keer. Ik haalde een hand door mijn haar en dacht na. Na een tijdje liep ik toch naar de badkamer en trok tijdens het lopen mijn shirt uit. Waarom kon ik Winttr toch niet weerstaan? Eenmaal in de badkamer trok ik haar tegen me aan en drukte mijn lippen tegen de hare.
from LostSouls on 01/18/2017 09:15 PMChris
Ik zuchtte en begon maar met eten. Geen zin om er verder op in te gaan. Ik nam ondertussen slokken van mijn whiskey. Op het aanrecht stond de fles die Jace had meegebracht. 'Wat moet er met deze fles gebeuren?' vroeg Nancy. 'Zet hem maar weg.' mompelde ik en schoof mijn bord vooruit wanneer ik klaar was met eten.
Kailynn
Mijn telefoon trilde. - Jace is in het restaurant x Kyle - Zuchtend keek ik voor me uit. - Hij is terug... Hij mag van mij terug oprotten naar Australië. Hij krijgt Keira niet te zien. - stuurde ik terug en stopte mijn telefoon weer weg. Ondertussen kreeg ik appjes binnen van Charles. Hij was een beroemd ondergoed model en mijn speeltje de komende weken.
from LostSouls on 01/18/2017 08:31 PMChris
'Je weet het halve verhaal maar. Iedereen verdiend een tweede kans Jace Kingston heeft darentegen al duizende kansen gehad en die heeft ie allemaal aan zich voorbij laten schieten. Ik wil niks meer te maken hebben met hem en dat zou niemand moeten willen.' zei ik. Ik nam een glas Whiskey na zeker een jaar niet te hebben gedronken kon ik het nu niet laten.
Kailynn
Ik liep naar Keira en drukte een kusje tegen haar slaap. 'Is het lekker, schat?' vroeg ik haar. Met haar volle mond knikte ze blij. 'Weet je nog dat mama heeft gezegd dat je nooit met vreemde mensen mee moet gaan?' vroeg ik. Ze knikte weer en stopte nog een hap lasagne in haar mond. 'Vanaf nu kom ik je iedere dag van school op halen, dus dan weet je dat je met niemand mee hoeft behalve met mij.' zei ik tegen haar. 'Maar...' zei ze en slikte derest van haar zin in. 'Maar wat?' vroeg ik door. Ze schudde haar hoofd. 'Niks mama, ik ga altijd alleen maar met jou mee.' zei ze. Ik knikte en drukte een kus op haar hoofd. 'Goedzo meid.' zei ik en kwam overeind. 'Ga maar spelen, dan ruim ik dit wel op.' zei ik wanneer ze de laatste hap had doorgeslikt. Ze knikte en rende naar haar speelkamer. Ik zuchtte en legde mijn hoofd in mijn handen. 'Het komt wel goed, Kailynn. Hij heeft nooit interesse getoont in Keira, waarom nu dan opeens wel?' probeerde Helena me gerust te stellen. 'Dan weet je niet hoe onvoorspelbaar Jace is.' zuchtte ik.
from LostSouls on 01/18/2017 07:52 PMChris
'Je gaat me niet vertellen dat je het nu ook nog voor die zak op gaat nemen.' zei ik tegen haar en haalde haar armen van mijn nek vandaan. 'Hij is een klootzak en ongeschikt als vaderfiguur.' mopperde ik. Ik had Winttr nog niet verteld dat Jace me had gevraagd om Kingston Empire terug af te nemen van Pa, maar dat hij me toen voor lul heeft gezet door Solo al het geld wit te wassen en weg te vluchten. Ik kreeg de schuld van alles en ik had nog niet eens iets uitgevoerd. Winttr had me alleen maar een ongelofelijke sukkel gevonden als ik haar dat zou vertellen.
Kailynn
Zuchtend zette ik het eten voor Keira op tafel. 'Mama's Lasagne!' riep ze blij. Ik glimlachte en aaide een keer over haar haartjes. Ze kon gelukkig weer een beetje lachen. Ik hoorde het nieuws op de tv en liep naar de woonkamer. De schoonmaakster stond te kijken en keek mij een beetje nerveus aan. 'Eigenaar van zijn eigen opgezette modellen bureau Jace Kingston is terug in de stad...' dat was ook echt het enigste wat ik hoorde. Ik balde mijn handen tot vuisten. 'Hij is niet welkom hier, Helena.' zei ik nijdig.
from LostSouls on 01/17/2017 10:59 PMChris
Wanneer hij me tegen de muur duwde grijnsde ik. Zijn zwakke plek geraakt. 'Als jij niet zo een lafaard net 2 gezichten was geweest en Kailynn bij had gestaan dan had je die 7 jaar van haar leven niet weggegooid.' riep ik hem nog achterna en schudde mijn hoofd. 'Beter dat hij snel terug oprot naar Sydney. Hij heeft al genoeg verpest.' mompelde ik en liep naar binnen.