Search for posts by walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  279  |  280  |  281  |  282  |  283  ...  318  |  »  |  Last Search found 3177 matches:

walkingdead

24, female

Level 37

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 01/15/2017 08:40 PM

Winttr
Ik grinnikte ''niet meteen.'' Zei ik terwijl ik klaar was met eten en het me wel hot leek om Chris te zien trainen in de sportschool met al die ogen van vrouwen op hem gericht. Ik was gewoon de enige die zijn lichaam intiem mocht aanraken.

Jace
Ik was terug naar huis gegaan en was blij met het bedrag dat ik gekregen heb. En kon zo mijn huis in Bakersfield opbouwen ter ere van mijn moeder. Ik woonde dan niet in het arme gedeelte waar Kaillyn woont maar aan de rand van het bos. Volgende week ging ik weer naar Sidney voor wat bussiness met Devina.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 01/15/2017 08:00 PM

Winttr
''Ga jij me coachen?'' Vroeg ik met een grinnik ''je weet hoe ik ben als ik me laat gaan met eten.'' Ik hield van voedsel maar sporten was ik toch nog iets te lui voor ik had geen push en fit om uit mezelf te sporten. Ik had best wel een mooie figuur maar dat kwam niet door sporten maar door mijn spaanse gene. 

Jace
'' Pa je weet dat ik haar alleen gebruik toch?'' Zei ik verveelt terwijl ik het niet helemaal meende maar ik mijn acteer skills gebruikte.'' Natuurlijk zoon verliefd zijn is een zwakte en dat weet je'' hij schoof me een cheqeu toe voor mijn droomhuis ''heb je wel verdiend.'' Grijnsde hij vals terwijl ik naar het bedrag 50 miljoen euro staarde.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 01/15/2017 03:45 PM

Winttr
Ik moest op mijn lijn letten en had alleen 2 sneedjes brood met kaas. En een croissantje. Nu ik erotische model was had ik een bepaalde eet routine. Ik nam een slokje van mijn melk en keek naar Chris zijn geweldige kaaklijn. Ik was echt verliefd over mijn oren op hem.'' Ik heb gehoord dat Kaillyn haar huis kwijt is.. ze woont nu vast bij Jace'' merkte ik op terwijl ik het had gezien op gossip girl. Ik was niet zo recent met gossip girl maar kreeg wel een aantal dingen mee af en toe.

Jace
'' Niet echt'' merkte ik verveelt op tegen mijn vader terwijl hij een maid wat koffie voor ons liet inschenken. We waren nu niet in kingston empire maar mijn vaders landhuis.'' Je weet dat die Kaillyn veel aandacht van je vergt.. ze is geen goeie invloed op je cariére en ik heb je niet opgevoed om medelijden te hebben met andere.'' Zei mijn vader ''weet ik.'' Zei ik gelijk ''zelfs niet met je broertje.'' Natuurlijk zou ik niet echt ontslag kunnen nemen van Kingston empire ik was een man met een narsistische gedachte gang. Als ik je eenmaal zat werd begin ik je met kleine dingen af te zette en zo uit mijn leven te gooien. Met Kailyn schoot ik niks op maar alsnog wil ik deze uitdaging verder doorzette ik kan niet tegen verlies en moest haar naar de top brengen. Ik wist niet zeker of ik ''echt'' verliefd op haar ben maar dat is bijzaak. Ik word haar manager steel een groot bedrag wat ze werkelijk opbrengt en ga er vandoor zo ga ik om met vrouwen.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 01/14/2017 11:04 PM

Jace
Ik keek uit het raam om te kijken hoe Kaillyn er zo vandoor ging en nam diep adem. Ondertussen belde ik naar Seth een goeie vriend die bezig was met de zaken rond mijn huis. Ik zou dit pand helemaal niet onderverhuren ik ging gewoon in stilte verhuizen en nog wat bussiness klaren met mijn vader over het witwassen van geld dat ik verricht. Waarom zou een gezin dat al rijk is witwassen? Vraag het de kingstons. Ik nam diep adem en wist niet zeker of ik mijn oude goeie manupilerende innerlijk kon onderdrukken.. Zeker met Kaillyn in de buurt ze is nog zo jong en naive in de wereld van modellen. Zeker om voor de keuze te gaan om met mij een relatie te beginnen weet ze uberhaupt van de vele exen die ik heb. Ik nam opnieuw diep adem terwijl mijn gevoelens in een rolercoaster zaten.

Winttr
Ik bloosde en glimlachte zwak ''altijd leuk om te horen.'' Zei ik opgevrolijkt als we eenmaal in de soort van lunchroom zijn zie ik hoe luxe is het is. Obers in nette pakken en tafels vol met vers eten. Ik snoof de geur op en nam Chris gelijk mee naar de borden om lekker te gaan eten. Als we ooit gaan trouwen wil ik mijn honeymoon hier in Seatlle houden.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 01/14/2017 01:29 PM

Jace
Als ik de bel hoor gaan en 3 mannelijke stemmen hoor. Bijt ik mijn kaken opelkaar. Ik brandde mijn sigaret uit en kwam overeind van mijn bed. Ik liep naar Kaillyn toe en legde mijn handen op haar wangen.'' Blijf er niet te lang ik denk dat je wel een oplossing vind voor het huis probleem.'' Zei ik terwijl ik een kusje plaatste op haar voorhoofd.'

Winttr
Ik krulde mijn haar en trok een zalmkleurig jurkje aan.'' Ik kom er aan!'' Riep ik vanuit de badkamer ik trok mijn pumps aan. En liep vervolgens naar Chris toe ''ik ben er klaar voor.'' Zei ik grijnzend terwijl ik mijn armen om hem heen sloeg en zijn cologne opsnoof. Hij rook altijd zo lekker in de ochtend.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 01/14/2017 12:25 PM

Jace
Ik nam diep adem en knoopte mijn bloes open er is zoveel wat ik verzweeg voor iedereen om me heen. Ik plofte neer op de bank en zette mijn hoofd in mijn nek ik kon nu wel wat marihuana gebruiken.
-
Ts?

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 01/12/2017 09:47 PM

Jace
''Ik vertrouw je.'' Zei ik wat onzeker ''ik ga mijn apartement onder verhuren in het weekend niks om je zorgen over te maken.'' loog ik.. ik ontweek haar blik en stak een sigaretje op. Terwijl ik mezelf wat wodka inschonk.'' Reken niet te veel op me de komende dagen er zijn wat dingen die ik moet afhandelen de komende dagen.''

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 01/12/2017 07:58 PM

Jace
''Vind je het oké om in het weeknd bij Kyle ofzo te overnachten?'' Vroeg ik lipbijtend zonder een uitleg erbij. Ik keek Kailllyn aan en keek naar haar prachtige gezicht ik wilde haar geen pijn doen diep van binnen. Ik denk dat het beter voor haar is dat ik haar laat gaan op een vreselijke mannier waardoor ze zich zelf kan ontdekken en kan ontwikkelen in de modellen wereld.

Winttr
Als hij dat zegt bloos ik verschrikkelijk ik was blij dat ik Chris heb ontmoet. Ondanks zijn onzekerheden en reputatie. Soms lijkt het alsof ik de enige ben die door al die onzekerheden heen kan kijken. Ik plaatste mijn lippen in zijn nek en plaatste een zuigzoentje ''thx voor verliefd zijn op mij.'' Zei ik nog zacht terwijl ik mijn ogen sloot en mijn naakte lichaam tegen de zijne aankroop.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 01/11/2017 07:40 PM

Jace
Ik sloot mijn ogen kort maar als ze voor de deur staat doe ik open.'' Het gaat niet om het geld.. maar er is iets wat je voor me kan doen.'' Ik hing op en keek naar de tassen die ze bij  zich had.

Winttr
Ik grinnikte zacht en kuste zachtjes met hem mee.'' De mooiste avond van mijn leven is met jou'' zei ik met een grijnsje terwijl ik tegen hem aankroop en een kusje in zijn nek plaatste.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 01/09/2017 09:50 PM

Winttr
Ik kwam hijgend op adem en grijnsde breed." Super geweldig" ik kroop naar hem toe en kuste zijn zachten lippen." En hoe vond je mijn pijp skills?" Vroeg ik met grijnsje. Terwijl ik naar het uitzicht achter hem keek.

Jace
"Goed" loog ik terwijl ik naar buiten keek "bel maar aan zodra je er bent we moeten ergens over praten." Zei ik voorzichtig.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  279  |  280  |  281  |  282  |  283  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page