Search for posts by walkingdead
First Page | « | 1 ... 280 | 281 | 282 | 283 | 284 ... 318 | » | Last
Search found 3177 matches:
Re: ORPG|| With walkingdead
from walkingdead on 01/09/2017 02:03 PMWinttr
Als hij mijn naam uitgromt kom ik hevig klaar. Ik voelde zijn vriend die in me terwijl ik alsmaar strakker werd door mijn orgasme. Dit was het lekkerste gevoel die ik ooit gekregen heb.
Jace
Ik kwam weer thuis en nam diep adem. Als ik zie dat Kaillyn nergens te vinden is. Bel ik haar op ik plofte op de bank. Terwijl ik mijn business op de rails moest krijgen. Dus ik besloot iets heel fucked ups te doen waardoor ik echt op mijn vader begin te lijken.
from walkingdead on 01/05/2017 10:24 PMWinttr
Als mijn kreunen gedempt worden. Voel ik de adrenaline door mijn lichaam razen. Mijn 2e orgasme kwam er aan terwijl ik in Chris zijn warme grijze ogen keek. Seks was altijd zo goed met hem. Beter dan dit kan je waarschijnlijk niet krijgen.
Jace
Devina overhandigde me 5000 euro. Terwijl ik haar een zakje cocaine gaf. Ik stopte het geld in mijn achterzak. Vervolgens liet ze een grinnikje gaan ''niet te geloven dat je bussiness doet in drugs met al een rijke familie.'' Merkte ze op terwijl ze een sigaretje opstak en ik een nipje van mijn wijn nam.'' Het geld wat ik aan mijn familie verdien is niet goed genoeg'' zei ik verveelt.'' Ik wil machtiger zijn dan wie dan ook'' ik glee met mijn hand langs haar wang.'' blijf goed werk verrichten'' ik schoof een 100 dollar in haar bh en kwam overeind.
from walkingdead on 01/05/2017 02:28 PMWinttr
Ik kreunde onregelmatig en steunde met mijn rechterhand op zijn borstkast. De andere glee kort door mijn haren. Terwijl ik genoot van het ritme." Fuck!" Zei ik kreunend terwijl ik genoot.
Jace
"Hoe zit het met je agency?" Vroeg ik Devina terwijl ze me wat wijn inschonk." Goed.. en hoe zit het met je Kaillyn?" Vroeg ze op een toon die me wel aat deed." Ze woont bij me in helaas gaat haar cariere niet zo soepel dan gedacht.. misschien dat ik iemand anders neem zodra ik haar niet waardig genoeg meer vind." Zei ik verveelt.
from walkingdead on 01/05/2017 12:49 AMWinttr
Als zijn lippen eindelijk de mijne bereiken. Kom ik langzaam op adem." Wow" zei ik lipbijtend en grijnzend. Ik duwde hem op zijn rug en besloot hem ook weer voor een keertje te bereiden. Grijnzend liet ik zijn vriend in me glijden. Terwijl ik een kreuntje liet gaan. Ik begon met bewegen en beet op mijn lip "wat heb ik deze vriend toch gemist."
from walkingdead on 01/05/2017 12:12 AMWinttr
Als ik voel dat hij een andere en sterkere tactiek gebruikt. Schreeuw ik zijn naam uit;" Chris" kreunde ik hard terwijl ik als maar natter werd.. natter naar zijn vlees. Ik greep de lakens vast terwijl ik het bijna niet meer vol kon houden. En zo in een orgasme kon uit barsten.
from walkingdead on 01/04/2017 11:24 PMWinttr
Ik isoleerde een hap adem naar binnen bij het voelen van zijn tong. Ik legde mijn handen op zijn strelende handen. En kromde mijn rug "babe." Mijn tepels werden langzaam stijf van het hele gebeuren terwijl het uitzicht de sex vibe helemaal af maakte.
Jace
Ik spoelde mijn haar met wat water en zeepte me snel in. Aangezien ik met tijdnood zat. Ik kwam uit het bad droogde me snel af. En deed vervolgens mijn klaar gezette beckham pak aan en een onderbroek. Ik spoot een parfumertje van burberry op. En fixte mijn haren "mijn creditcard ligt op tafel." Riep ik richting de badkamer.
from walkingdead on 01/04/2017 11:06 PMJace
Ik grinnikte zacht. Terwijl mijn mood een beetje was opgezet. Ik nam een beetje shampoo en wreef het door mijn donkerbruine lokken." Ik ben terug om achte" reminden ik haar terwijl ik wat water in mijn gezicht plenste.
Winttr
Ik grinnikte en zag wat hij deed. Die blik. Altijd als hij me zo bleek aankijken wist ik dat de seks niet al te kort ging duren. Ik beet zachtjes op mijn lip bij zijn kusjes. En keek naar zijn geweldige triceps.
from walkingdead on 01/04/2017 10:02 PMWinttr
Als ik mijn hand plakkerig voel worden. Grinnik ik zachtjes "dat was snel" fluisterde ik zacht tegen zijn lippen aan. Terwijl ik zijn vriend los liet en mijn vingers geil schoonlikte. Ik liep naar het bed en plofte neer. Grijnzend keek ik over mijn dchouder naar Chris.
Jace
Ik kuste zachtjes met haar mee. En legde mijn rechterhand op haar bil waar ik een pets op gaf en vervolgens in kneep." Gelukkig heb je goed getrainde billen." Zei ik mysterieus en lipbijtend. Ik stapte het bad in en glee met een hand door mijn haren.
from walkingdead on 01/03/2017 11:51 PMWinttr
Ik plezierde hem extra hard en volgde zijn bewegingen. Ik liet zijn al wat minder stijgerend vriend uit mijn mond glijden en kwam met een grijnsje op adem. Ik nam zijn vriend vast en kwam zo overeind ik plaatste mijn lippen zachtjes op de zijne en masseerde zijn vriend op een rustig tempo. Ik beet zachtjes op zijn onderlip terwijl mijn ogen naughty in de zijne keken. Naar zijn ogen kon ik de hele dag staren.
Jace
Ik nam diepe hijsjes en blies wat wolkjes uit. Ik kon niet wachten om mijn mansion in te lopen. Ik nam diep adem en brande mijn sigaret uit in het buiten asbakje. Ik liep terug naar binnen en gooide mijn badjas op de bank. Waarna ik naakt de badkamer in kwam gelopen.
from walkingdead on 01/01/2017 09:42 PMWinttr
Gefleit door zijn opmerking zoog ik extra hard en snel mijn rechterhand hielp ook een beetje mee bij het verwennen. Terwijl ik zijn vriend voelde kalmeren in mijn mond. Grijnzend trok ik hem nog eventjes af. Terwijl ik ookal aardig voelde dat ik geil werd.
Jace
''Laten we er op hopen dat het iets word.'' Zei ik met een glimlachje terwijl ik overeind kwam en een belletje moest plegen. Ik belde Eliza even snel op voor extra sigaretten. En stak er ondertussen eentje op. Met een diepe hijs liep ik terug naar Kaillyn ''als jij het bad even gaat klaar maken dan heb ik nog een leuke verassing voor je voordat ik ga.'' Zei ik met een grijnsje ik plaatste een kusje op haar wang en liep naar het balkon om verder te roken.