Search for posts by LostSouls
First Page | « | 1 ... 280 | 281 | 282 | 283 | 284 ... 318 | » | Last
Search found 3178 matches:
Re: ORPG|| With walkingdead
from LostSouls on 01/16/2017 07:20 PMKailynn
Na een tijdje was de shoot voorbij. Met een glimlach keek ik naar Youri. Ik liep naar de kleedkamer waar ik me snel omkleedde. Wanneer ik de kleedkamer ook weer uitliep zag ik even verderop Youri lopen. 'Hey.' zei ik om hem te stoppen. Met een verleidelijke glimlach gaf ik hem mijn kaartje. 'Bel me als je nog eens wilt poseren. Ik weet nog wel een paar leuke standjes.' zei ik met een grijnsje en liep terug naar mijn auto. Ik stapte in en reed terug naar Kyle zijn huis om Keira op te halen.
Chris
Ik beet op mijn lip wanneer ze tegenover me ging zitten en over Keira vroeg. 'Ik weet het niet, ik denk goed.' zei ik tegen haar. 'Maar goed, je bent er. Hoe ging je shoot?'vroeg ik en stopte de foto terug weg. Ik pakte haar handen vast en keek haar aan. Ik was gelukkig met Winttr en ik zou ook niet weten hoe alles gelopen was als ik haar kwijt was geraakt, of sterker nog zou raken.
from LostSouls on 01/16/2017 06:38 PMKailynn
Wanneer ik eindelijk op de set aankwam zorgde ik dat ik snel in de kleedkamers terecht kwam. Ik was het nieuwe gezicht van Gucci geworden en daar kwam toch wel heel veel bij kijken. Eenmaal op de set keek ik naar de man die mijn partner was deze shoot. Aantrekkelijke man met donker haar en heldere ogen. Een lichaam uit de hemel. Misschien dat ik wel wat meer met hem zou doen van poseren.
Chris
Na een tijdje kwam ik aan bij het café en zocht ik een plekje bij het raam. Het plekje waar Winttr en ik altijd zaten. Kort beet ik op mijn lip en keek naar een foto van Keira die ik door had gekregen van Kailynn. Ik zou haar zo graag echt willen ontmoeten. Als in dat ze weet dat ik haar oom ben. Veel kon ik er niets aan doen. Ik begreep Kailynn maar al te goed. Al vroeg ik me wel af of ze het wel allemaal redde met haar carrière en de zorg voor haar dochter.
from LostSouls on 01/16/2017 05:45 PMTS-7 jaar
----
Kailynn
'Mama, waarom moet ik naar oom Kyle?' vroeg Keira. 'Dat zei ik toch al? Ik moet werken. Mama is al bijna te laat voor haar shoot.' zei ik en liep met haar naar buiten. Fotografen stonden om ons heen. Door mijn zwangerschap was ik bekender geworden waardoor ik na mijn zwangerschap veel geboekt werd. Ik had al snel mijn lichaam terug gekregen. Het was eigenlijk beter dan voor de zwangerschap. Eenmaal bij de auto zette ik haar vast en stapte achter het stuur. 'Waarom mag ik nooit mee?' vroeg ze terwijl ze naar haar knuffeltje keek. 'Omdat mama geen tijd heeft om op je te letten. Nu stop met vragen stellen lieverd.' zei ik en reed richting Kyle. Eenmaal daar gaf ik hem een kus tegen zijn wang. Er gingen geruchten rond in de bladen dat we bij elkaar waren, maar er was niks van waar. Dat zou ik vanavond tijdens mijn interview op tv ook duidelijk maken. 'Bedankt dat je op haar kan letten Kyle.'zei ik. 'Natuurlijk. Hey Keira. Je raad nooit wat ik binnen heb klaarstaan. We gaan koekjes bakken.' zei hij. Keira werd helemaal enthousiast en rende meteen naar binnen. 'Doei mama.' riep ze nog. 'Succes bij je shoot.' zei hij. Ik glimlachte. 'Succes is niet meer iets wat ik nodig heb.' zei ik en reed richting de shoot.
Chris
Met een grijns liep ik de set af. Dat was weer een aflevering af van het opkomende seizoen. Die rol wat ik 7 jaar geleden heb gekregen heeft mijn carrière nog een extra boost gegeven. Ik liep buiten en keek naar de limo terwijl ik Winttr sms'te. -Lunch? 13:00 Grand café? X- Ik stapte in de limo en haalde een hand door mijn haar. Er was veel gebeurd in die 7 jaar. Blijkbaar ben ik oom van een lief meisje. Al zag ik haar niet zo heel vaak. Kailynn wou Kingston zoveel mogelijk weg houden bij haar dochter. Ze kreeg ook opeens een boost en is nu wereldberoemd model. Ook ben ik erachter gekomen wat voor een geniepige slangenkop mijn broer was. Ik wist nu wel zeker dat ik hem niet kon vertrouwen.
from LostSouls on 01/16/2017 04:00 PMKailynn
Ik gniffelde van sarcasme. 'Dat is ook echt het enige wat je ziet als je naar mij kijkt. Een groot wandelend probleem wat verdwijnt wanneer je er geld in stopt.' zei ik en schudde mijn hoofd terwijl ik op mijn lip beet. 'Weet je wat? Blijf maar lekker in Australië. Dag Jace.' zei ik en hing op voordat er nog een discussie uit voort zou komen. Ik zette mijn telefoon uit en keek naar Levi die me meteen tegen zich aantrok waardoor ik weer in huilen uitbarst.
Chris
Terwijl mijn mond nu nog al het werk deed liet ik 2 van mijn vingers in haar glijden. Van haar kreeg ik nooit of de nimmer genoeg.
from LostSouls on 01/16/2017 03:19 PMKailynn
'Weet ik veel. Niet zo heel lang denk ik. Ik ben een paar dagen over tijd en ben al sinds de dag na dat ik hier ben komen wonen geen enkele dag doorgekomen zonder misselijk te zijn.' zei ik tegen hem en keek Levi aan. 'Jace, ik wil dit niet bespreken door de telefoon. Kun je alsjeblieft terugkomen?' vroeg ik bijna smekend.
Chris
Ik trok overal kusjes over haar lichaam en trok vervolgens haar ondergoed uit om mijn lippen vervolgens op haar dijbeen te planten. Mijn tong gleed naar boven waar ik haar vriendin plezierde.
from LostSouls on 01/16/2017 03:05 PMKailynn
'Als je je echt zorgen zou maken dan had je afgelopen week wel wat laten weten.' snikte ik en haalde een hand door mijn haar. Ik haalde diep adem. Wanneer het even stil bleef legde ik mijn hoofd in mijn vrije hand. 'Ik ben zwanger...' zei ik weer kalm en beet mijn kaken op elkaar om niet weer in huilen uit te barsten. Levi nam mijn hand en kneep er zacht in.
Chris
Lustig liet ik mijn handen over haar lichaam glijden. Ik trok haar topje over haar hoofd en gooide dat ergens in de kamer. De bank was gelukkig breed genoeg om er niet vanaf te flikkeren.
from LostSouls on 01/15/2017 11:55 PMKailynn
Ruw veegde ik mijn tranen weg. 'Wanneer ben je terug? Ik ga je dit niet vertellen door de telefoon.' snikte ik en draaide me om naar Levi. Hij beet op mijn lip en leunde tegen de wasbak. Met een diepe zucht ging ik naast hem zitten en keek naar de test. Ik was veel te jong. Mijn hele modellencarrière was kapot net nu het eindelijk een beetje op gang kwam.
Chris
Ik rolde grijnzend met mijn ogen. 'Beacon hills kan wel wachten voor een vluggertje.' grijnsde ik en drukte mijn lippen tegen die van Winttr. Ik streelde langs haar wang met mijn rechterhand en liet de andere op haar bil rusten.
from LostSouls on 01/15/2017 11:30 PMKailynn
Wanneer mijn telefoon gaat haal ik hem uit mijn zak en snikte. Het was Jace. Ik nam slikkend op. 'Waar hang je in godsnaam uit? Ik heb je 1000 berichten achtergelaten! Ik heb je verdomme nodig.' riep ik boos door de telefoon terwijl de tranen nog langs mijn wangen liepen. Ik voelde de handen van Levi op mijn schouders. 'Kalm Kai.' zei hij zacht.
Chris
Ik glimlachte naar haar en drukte een kus op haar wang. Als ze opeens een zin uit het script oplas fronste ik maar al snel begreep ik wat ze wou doen. 'Er moet een manier zijn om ze daar weg te krijgen. We kunnen ze niet zomaar laten stikken.' zei ik overtuigend bezorgd en bekeek Winttr die met mijn script liep.
from LostSouls on 01/15/2017 10:48 PMKailynn
Misselijk keek ik naar het wit met paarse apparaatje terwijl ik op de rand van de badkuip zat. Ik had de hele week al niks meer gehoord van Jace. Ik heb hem toch meerdere berichten achter gelaten. Levi kwam de badkamer binnen en voor ik het had kunnen verstoppen had hij het gezien. 'Ben je zwanger?' vroeg hij verbaasd. Snel stond ik op en legde mijn hand tegen zijn mond. 'Sstt... niet zo hard, wil je soms dat het hele complex het weet?' siste ik. Er liep een traan over mijn wang. 'Ik weet het niet. Ik ben al een paar dagen over tijd en ben misselijk als de pest. Niemand mag dit weten Leef.' zei ik. Hij nam me tegen zich aan en veegde mijn traan weg. Als de drie minuten voorbij zijn keek ik langzaam op het apparaat. Een kruisje. 'Zwanger.' zei ik en barstte in tranen uit tegen Levi aan die zijn armen om me heen sloeg.
Chris
Geïrriteerd zat ik op de bank. Ik was nu al 3 uur aan het leren voor het stukje tekst dat ik voor de auditie voor de nieuwe serie moest kennen. Er was 1 zin die ik maar niet in mijn hoofd kreeg. Wanneer ik hem eindelijk goed had zuchtte ik uit opluchting.'Eindelijk.' gromde ik en kwam overeind. Ik schonk mezelf een glas bourbon in en nam een slokje.
from LostSouls on 01/15/2017 08:29 PMKailynn
Ik lag op Kyle zijn bed met mijn telefoon in mijn handen. Ik stuurde een sms naar Jace. -Mis je nu al - Uiteindelijk was er besloten dat ik het bed met Kyle zou delen. We waren al sinds we klein waren bij elkaar, dus echt ongemakkelijk was het niet. Inmiddels had ik ook al mijn spullen al opgeruimd. Het was te merken dat ik nu leefde in een echt mannen huis.
Chris
'Waarom niet? Nieuwe carrière tak.' grapte ik. Mijn bord was na een paar minuten leeg. Ik dronk mijn laatste glas verse jus nog op en keek vervolgens weer naar Winttr. 'Begin je meteen weer aan je shoots als we thuis komen?' vroeg ik haar.