Search for posts by walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  281  |  282  |  283  |  284  |  285  ...  318  |  »  |  Last Search found 3177 matches:

walkingdead

24, female

Level 37

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 01/01/2017 08:04 PM

Winttr
Ik kreeg kippenvel en besefte dat ik in mijn witte lingerie stond. Ik had de witte met straps genomen omdat het me bestwel geil leek om te zien hoe Chris die straks los ging maken. Ik draaide me naar hem om en plaatste mijn lippen teder tegen de zijne. Terwijl mijn handen ondertussen zijn bloes opknoopte. Ik glee met mijn lippen naar zijn nek over zijn borstkast naar zijn vriend. Nog geen seconde later lagen zijn boxer en broek tot zijn enkels. Ik beet sexy op mijn lip bij het zien van zijn stijve ''ik hoop dat mijn oefeningen op het ijsje hebben geholpen.'' Ik nam zijn vriend in mijn mond en begon niet op het rustige tempo ik wilde hem horen grommen uit genot.

Jace
''Hmm welke agency?'' Vroeg ik benieuwd terwijl ik op mijn telefoon keek en Devina een berichtje stuurde.-Ik zie je bij Pablo x Jace ik legde mijn telefoon naast me en maakte een broodje worst.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 01/01/2017 05:46 PM

Winttr
''Dit is precies wat ik in gedachte had.'' Zei ik blozend terwijl ik bijna kon janken omdat hij dit voor ons geregeld had. Ik legde mijn handen op zijn armen.'' Ik denk dat je het hierbij toch echt heb verdiend.. zip mijn jurkje maar open babe.'' Zei ik zacht sexy en liefjes tegen hem. Terwijl ik al een beetje minder nerveus werd. Ik keek naar het raam die uitkeek over de stad dit was geweldig.

Jace
Ik ondertekende een paar uitnodigingen en keek op bij de roomservice die eindelijk was gekomen.'' Babe ik moet vandaag om 3 uur naar een agency voor een snelle shoot ben voor het eten weer thuis'' zei ik terwijl ik overeind kwam en een croissantje nam. Ik nam diep adem en plofte neer op de bank ''ik moet je wel alvast waarschuwen die komende dagen zal ik niet zo vaak thuis zijn.''

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/30/2016 02:15 PM

Jace
''Nooit dat ik je bij Kyle en zijn studentehuis over laat,'' zei ik terwijl ik grommend overeind kwam en mijn badjas aantrok. Ik stak een sigaretje op en moest om 5 uur werken. Ondertussen bestelde ik roomservice omdat ik te lui was om te koken.'' Je bent me niet tot last gek'' zei ik met een grinnikje terwijl ik aan mijn bureau ging zitten en wat papierwerk erbij haalde.

Winttr'
Ik keek continu om me heen gewoon omdat het zo luxe hier was. Stiekem voelde ik in mijn onderbuik vlindertjes vliegen gemixt met nerveusheid.'' Geregeld?'' Vroeg ik met een grijnsje terwijl ik overeind kwam en een kusje op zijn lippen plaatste. Ik nam zijn hand vast en kon niet wachten.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/30/2016 12:29 PM

Winttr
Ik had mijn zonnebril opgezet en grinnikte om Chris zijn opmerking.'' Je weet hoe ik ben schatje'' ik drukte een kusje tegen zijn wang ''ik ben helemaal ready.'' Als alles eindelijk in de kofferbak ligt stappen we in naar de rit van een ander half uur richting seattle. Ik kon echt niet wachten om het bed ingesleurd te worden.

Jace
Ik snurkte nog wel even door maar kon wel horen wat ze zei. Dat zeggen ze allemaal. Met een gaap opende ik mijn ogen langzaam ''goeiemorgen'' ik nam Kaillyn grijnzend tegen me aan en liet een ochtend grom gaan.'' Heerlijk om zo de ochtend te beginnen'' zei ik met een glimlachje.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/30/2016 01:19 AM

Winttr
Ik grinnikte zacht en likte het topje van mijn ijsje." Babe morgen zal je zo erg boete voor wat je gister gedaan hebt" grijnzde ik terwijl ik zacbtjes op mijn onderlip beet en zijn grote vriend me al nat en geik maakte.
-
Ts? 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/30/2016 12:39 AM

Winttr
"Hmmm even denken.. die strippers van gisteravond?" Zei ik met een knipoog terwijl ik gossip girl had gezien." Xoxo Gossip girl" zei ik nog met een mystrieus stemmetje terwijl ik het water in verdween. Dit was dan ook zijn straf.

Jace
"Ik hou ook van jou" nu ik toch in een mansion ging wonen kon ik haar bijzijn wel gebruiken. En gewoon ook de seks die ik dit keer sneller kon grijpen. We stapte mijn auto in terwijl we reden naar mijn huis "over je spullen hoef je geen zorgen te maken die haal ik binnen een mum van tijd terug en kaat ik opbergen in een tijdelijk opslag box. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/30/2016 12:02 AM

Jace
Als Kaillyn ineens in paniek raakt kijk ik verschrikt op.'' Je moeder heeft vast de huur voor een lange tijd niet betaald'' zei ik terwijl ik haar tegen me aan nam ''ik ga je in ieder geval niet hier op straat laten slapen.. je komt bij mij'' zei ik beslissend.'' Tot dat dit is opgelost en je het huis weer in kan.'' Ik nam haar gezicht in mijn handen en veegde haar tranen weg ''niet huilen ik heb je vanaf het begin beloofd dat ik je niet zou laten vallen.''

Winttr
Ik grijnsde speels ''morgen zal je me vast non-stop neuken door dit maar dat vind ik niet zo erg hoor.'' Zei ik plagend terwijl ik huppelde naar de achtertuin en mijn jurkje zwierend op de grond liet zaken. En met het ijsje het water instapte.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/29/2016 07:48 PM

Winttr
Ik grinnikte "wat zijn we weer lekker geil." Zei ik met een lachje "vandaag oefen ik met een ijs lolly." Zei ik terwijl ik hem een duwtje gaf en overeind kwam. Ik liep naar de ijskast en nam een roze callipo. Die ik al snel tussen mijn lippen had genomen en sexy op slurpte." Binnenkort krijg je de full version" zei ik met een grijnsje terwijl ik hem plaagde tot morgen.

Jace
"Naar een mansion in south carolina." Zei ik terwijl ik de auto op de snel weg liet rijden." Ik ben het apartment zat en ik doe het ook vokr meer publiciteit." Ik liet mijn hand op haar been liggen en maakte een bocht.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/29/2016 07:18 PM

Winttr
Ik genoot grijnzend van zijn kusjes en zijn lichaam die boven me hing." Me  to" ik legde mijn hand op zijn wang en drukte kusjes op zijn lippen." Morgen geef ik de blowjob van je leven" zei ik zacht en sexy tegen zijn lippen aan.

Jace
Ik zette haar tas achterin en keek Kaillyn grijnzend aan." Ik ga trouwens verhuizen" ik deed de achterbak dicht en stapte in. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/29/2016 06:23 PM

Jace
"Daar hou ik je aan." Zei ik grijnsend als  Kaillyn eindelijk beneden is. Neem ik haar tas van haar over "ik breng je wel naar huis babe." Ik drukte een kusje op haar wang "ik zie jullie volgende week weer." Zei ik grijnzend tegen Chris en zijn vriendin.

Winttr
"Eens gekijk""glimlachten ik zwak naar Kaillyn terwijl ik overeind kwam en haar een knuffel gaf. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  281  |  282  |  283  |  284  |  285  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page