Search for posts by walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  282  |  283  |  284  |  285  |  286  ...  318  |  »  |  Last Search found 3177 matches:

walkingdead

24, female

Level 37

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 12/29/2016 04:47 PM

Jace
Ik droogde me af en kleden me snel om in de kleren van gister."Gezellig" zei ik kort af tegen  haar terwijl we eigenlijk een heel amusant avondje hadden gehad. Ik droogde mijn haren en liep toen de kamer even uit. En zag Winttr een tas naar beneden slepen "waar ga jij heen?" Vroeg ik grijnzend.

Winttr
"Een weekend trip met Chris" zei ik glimlachend "en de rest is een geheimpje." Ik zette de tas in de gang en ging op Chris zijn schoot zitten. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/28/2016 10:40 PM

Winttr
Ik pakte mijn witte sexy victoria lingerie in terwijl ik de dingen die we in bed gebruikte er ook maar in stopte. Ik was zo blij dat Chris dit echt wilde doen. Hij maakte me zo blij en ik zou hem zeker niet te teleurstellen in het hotel.

Jace
Ik deed de kraan grijnzend uit en greep naar een handdoek die ik om Kaillyn heen zetten. Ik nam haar gezicht in mijn handen en plaatste een kusje op haar voorhoofd.'' Je hebt een onvoldoende voor je schattige kreuntjes inhouden'' zei ik met een lachje terwijl ik ondertussen een handdoek om mijn  middel deed.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/28/2016 06:02 PM

Jace
Ik kon mijn grommen niet inhouden en zo te zien Kaillyn ook niet. Ik glee uit haar en nam mijn vriend vast ik trok mezelf kort af en kwam klaar op haar ronde rode billen. Grijnzend keek ik hoe mijn spul door het water werd mee genomen ik draaide Kaillyn om en nam haar tegen me aan terwijl ik uithijgde ''geweldig dit.'' Grinnikte ik zacht.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/28/2016 01:37 PM

Winttr
Ik glimlachten en bloosde zwak terwijl ik gekreun horde uit de badkamer. Ik giechelde ''o god'' zei ik met een lachje terwijl ze echt slecht waren in stil zijn. Eigenlijk waren ik en Chris er al helemaal niet goed in dus het verbaasde me niet.'' Dan ga ik maar wat lingeries en wat glijmiddel inpakken voor morgen'' zei ik met een lachje tegen Chris terwijl ik nog een kusje gaf op zijn lippen en naar onze kamer liep.

Jace
Ik ging steeds sneller terwijl ik haar steeds peste met wat klapjes op haar billen. Ik gromde terwijl het mijn vriend moeilijk werd gemaakt. Ik glee naar haar andere vriendin en stoten daar al helemaal hard in.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/27/2016 11:57 PM

Winttr
Helemaal opgewonden kuste ik zachtjes met hem mee. Ik had nu al zin in deze trip.

Jace
Na eem tijdje waren mijn vingers wel klaar met het wrijf werk en had ik al aardig een stijve. Ik beet op mijn onderlip en besloot haar wat strakkere vriendin te nemen. Ik dreef haar tegen de koele muur aan terwijl ik mijn vriend tussen haar billen legde en een pets gaf op haar linkerbil ''probeer je kreunen in te houden.'' Zei ik nog met een lachje terwijl ik begon met stoten en mijn lippen haar rechterschouder kustte.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/27/2016 01:31 AM

Jace
Als ze haar bil lekker tegen mijn vriend aan schuift. Bijt ik zacht op mijn onderlip." Ach ze ruimen het op" ik liet mijn rechterhand naar haar vriendin glijden die al nat was door het water. Ik besloot haar toch te teasen terwijl mijn vingers wat wrijf werk deden. En mijn lippen haar nek streelde "jezus in mijn broertje's huis nog wel."

Winttr
Ik bloosde en keek hem aan "dat lijkt me geweldig." Nu ons geld bijelkaar werd gezet waren we eigenlijk al  jong millionaires. Chris verdiende de meeste uitgaves maar mijn inkomsten waren ook niet bepaald laag. Ik plaatste een kusje op zijn lippen en glee met mijn handen over zijn gespierde borstkas.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/27/2016 01:13 AM

Winttr
"Het ligt wel goed tussen hun." Zei ik met een grijnsje terwijl ik de borden in de vaatwasser deed." Babe" begon ik mystrieus terwijl ik overeind ging staan "zou je me niet op een etentje brengen?" Vroeg ik speels "een hotel of zo iets" zei ik lipbijtend. Terwijl ik me zelf geneukt zag worden voor een raam die uitkeek op new york hoog in de lucht. Ik schudden mijn hoofd bij die geile gedachte's en nam de melk mee naar het aanrecht.

Jace
Ik zag Kai onder de douche staan en beet zacht op mijn onderlip. Ik trok de geleende joggingbroek van Chris uit terwijl hetzelfde gold voor mijn boxer. Ik kwam weer lekker sirieus de badkamer in en glee met mijn handen langs Kaillyn's middel." Kijk is wat we hier vinden een lekker wijf." Zei ik speels terwijl ik een kusje drukte op haar rug. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/27/2016 12:05 AM

Jace
Ik hiekd mijn schouders op "zal hem wel melden." Ik keek Kai na en brande mijn sigaret uit." Vinden jullie het erg als ik nu ook even gebruik maak van de douche?" Vroeg ik met een glimlachje.

Winttr
Ik grinnikte zacht "ga naar de meisjes maken het wel zchoon." Merkte ik op terwijl ik begon af te ruimen. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/26/2016 10:19 PM

Winttr
Ik grinnikte zacht en het verbaasde me dat ik voor het eerst een meisje heb gezoend. Als we bij het assistante stukje komen geef ik Chris een poor." Je hebt het dus ook voor mij hè" zei ik met een lachje en licht beledigd.

Jace
"Die ga ik fotolijsten" merkte ik op terwijl ik een flinke hijs nam." Ik heb een assistante voor je broertje" begon ik "alleen is het geeb female maar een jongen van 18 hij heet Justin hele nette jongen het is zo eentje die elke dag met een rekenmachinetje aan het lopen is." Zei ik tegen Chris "zal Winttr ook mee blij zijn." 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/26/2016 08:48 PM

Winttr
"Goodmorning" zei ik terwijl ik opkeek en Kaillyn zag staan met haar perfecte benen. Ik keek gelijk naar Chris maar als hij zijn hand op mijn been legd. Glimlach ik tevreden als Jace er ook is in zijn half naakte lichaam spuug ik bijna mijn drinken uit. Hoe kan hij in godsnaam zo gespierd zijn?

Jace
"Thx" ik stak mijn sigaret op en ging naast Kaillyn zitten terwijl ik een glas jus inschonk." Zo wat zijn jullie plannen voor vandaag?" Vroeg ik Chris en Winttr. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  282  |  283  |  284  |  285  |  286  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page