Search for posts by LostSouls
First Page | « | 1 ... 282 | 283 | 284 | 285 | 286 ... 318 | » | Last
Search found 3178 matches:
Re: ORPG|| With walkingdead
from LostSouls on 01/05/2017 02:47 PMChris
Ik gromde diep vanuit mijn tenen en hield haar stil aan haar heupen. Nu kon ik het tempo bepalen en stootte ik op een snel en hard tempo in haar. Na een tijdje rolde ik ons om zonder uit haar te gaan zodat ze op haar rug lag en stootte verder terwijl ik mijn handen zacht om haar keel plaatste.
Kailynn
Ik schoof de zonnebril vanuit mijn haar terug op mijn neus en liep de laatste winkel uit. Misschien was het niet goed om Jace zijn geld allemaal uit te geven aan veel te duren kleding, maar ik zal toch moeten stralen als zijn arm candy. Plus denk ik niet dat ik mijn eigen spullen snel terug zou krijgen. De kleding zou ik thuis droppen en vervolgens zou ik even langs mijn moeder gaan. Hopende dat ik dit keer niet half word vermoord.
from LostSouls on 01/05/2017 01:40 AMChris
Als ze bovenop me komt zitten en mijn vriend in haar vriendin laat glijden gromde ik en legde ik mijn handen op haar heupen die soepel bewogen en me bereden. Dit werd sowieso zonder enige twijfel het beste weekend die ik in een lange tijd zou hebben gehad.
from LostSouls on 01/05/2017 12:17 AMChris
Ik grijnsde breed wanneer ik haar mijn naam hoorde kreunen. Haar lichaam begon onregelmatig onder me te trillen wat me signaleerde op het feit dat ze bijna zou komen. Ik gaf nog wat extra aandacht aan haar clit tot ze uitbarstte in een orgasme. Al haar sappen likte ik gretig op en liet mijn lippen dan naar boven glijden over haar lichaam naar haar lippen.
from LostSouls on 01/04/2017 11:30 PMKailynn
Ik grinnikte wanneer hij dat zei en spuugde de tandpasta uit mijn mond. 'Prima, tot vanavond.' riep ik nog en spoelde de tandenborstel af. Ik liep naar de slaapkamer waar ik een jurkje aantrok die ik uit de kledingkast van Winttr had en ging met een kam van Jace door mijn haar. Ik deed een licht laagje make up op en nam mijn telefoon van het nachtkastje en scrolde door social media.
Chris
Door de verslavende geur en smaak legde ik al mijn passie erin. Onder mijn handen voelde ik haar tepels stijver worden wat me deed grijnzen. Ik wou haar horen schreeuwen voor mijn vlees. Horen kreunen dat er klachten komen van 5 verdiepingen beneden ons van geluidsoverlast. Ik wou haar helemaal gek maken.
from LostSouls on 01/04/2017 11:12 PMKailynn
Ik knikte. 'Ik vermaak mezelf vandaag wel.'zei ik met een ondeugend grijnsje terwijl ik mijn handen kort over mijn eigen borsten liet strelen. Na een tijdje ging ik met mijn hoofd onderwater zodat mijn haren nat werden en kwam ik weer boven. Daarna zeepte ik me een beetje in en spoelde het weer af door een beetje water over mijn lichaam te gieten. Ik was dan ook weer snel het bad uit en poetste daar mijn tanden met Jace zijn tandenborstel. Ik moest een manier vinden om mijn spullen terug te krijgen zonder dat ik betrapt werd door politie voor het breken van de verzegeling van mijn huis.
Chris
Ik liet mijn hoofd tussen haar benen dalen en drukte overal plagende kusjes. Mijn lippen liet ik zachtjes en langzaam over haar vriendin glijden. Na een tijdje van plagen kon ik het niet meer weerstaan en begon ik haar met mijn tong te verwennen. Ondertussen gleed mijn linkerhand naar boven op haar lichaam om tegelijkertijd met haar tepels te spelen.
from LostSouls on 01/04/2017 10:16 PMChris
'Dat krijg je als je me een hele dag alleen maar opgeilt en ik verder niks mag doen.' zei ik met een grijns. Mijn vriend werd iets slapper maar hij was nog altijd redelijk stijf. Ik liep langzaam naar het bed en draaide haar op haar rug. Langzaam kroop ik boven haar en legde haar linkerbeen over mijn rechterschouder. Vanaf haar enkel drukte ik kleine tedere kusjes naar haar dijen en ondertussen bleef ik haar intens aankijken
Kailynn
'Voordelen van model zijn.' zei ik met een grijns en trok mijn lingerie langzaam voor zijn ogen uit. Ik kroop tegenover hem het bad in en ik beet op mijn lip terwijl ik hem bekeek.
from LostSouls on 01/04/2017 12:21 PMKailynn
Het bad was vol dus ik draaide de kraan dicht. Op dat moment kwam Jace binnen. Ik bekeek hem en grijnsde. Hij zag er zo lekker uit. De modellen wereld was geweldig. Alleen maar knappe knapperds, maar Jace stak er nog hoog bovenuit. Ik kwam overeind en liep naar hem toe om een kus op zijn lippen te drukken.
Chris
Ik kreunde hard wanneer ze dat deed en keek in haar ogen wanneer ze overeind kwam. Ik streelde over haar lichaam en voelde hoe ik bijna kwam.
from LostSouls on 01/01/2017 10:00 PMKailynn
Ik knikte en glimlachte. Ik at het laatste van mijn bord wanneer Jace zijn voorstel deed. Nogmaals knikte ik en kwam ik overeind. Met de deken nog steeds om me heen gebonden liep ik naar de slaapkamer. Ik liet de deken terug op het bed vallen en liep in mijn lingerie naar de badkamer waar ik de kraan van het bad aanzette en het bad vol liet lopen.
Chris
Ik beet op mijn lip en gromde. Mijn hand liet ik op haar hoofd rusten en ik nam haar haar in mijn hand om vervolgens haar pijpen aan te sturen en haar sneller en dieper te laten gaan.
from LostSouls on 01/01/2017 08:21 PMKailynn
'Het was geen Agency. Het is voor een vrouw die me had gevraagd. Ze wou een nieuwe make-up lijn op de markt brengen ofzo. Aangezien ze nog niet op de markt is was een goedkoper model misschien beter.' zei ik tegen hem. 'Het is niet echt een big deal, maar zo lang ik nog niet ben aangesloten bij een agency moet ik toch met iets mijn hoofd boven water kunnen houden.' Ik at nog een broodje met aardbeien en suiker.
Chris
Ik grijnsde breed en voelde haar lippen naar beneden dalen over mijn lichaam. 'Niet dat je die oefening nodig had want je zuigt als de beste.' zei ik met een aansluitend grommetje als ik mijn vriend in haar vochtige warme mondje voel glijden. Mijn ogen rolden weg in mijn oogkassen van genot.
from LostSouls on 01/01/2017 06:39 PMKailynn
Ik haalde mijn schouders op. 'Dat geeft niet. Ik heb ook nog een shoot morgen. Ze hadden me privé gevraagd.' zei ik tegen hem en ging aan tafel zitten met een bord waar ik allemaal lekkers had verzameld van de kar. Ik keek naar Jace die op de bank zat en glimlachte. 'Ik vermaak me hier wel.' zei ik met een grinnik en at een hap van een croissantje.
Chris
Wanneer ze zo blij bewonderend reageerde grijnsde ik. Als ik vervolgens ook nog eens groen licht krijg kan die grijns al helemaal niet meer van mijn smoel. Ik drukte mijn lippen teder in haar nek om haar een beetje te plagen en liet ondertussen mijn handen de ritssluiting van haar jurkje openmaken. Wanneer die zover beneden is dat hij niet verder kan liet ik met mijn vingertoppen de bandjes van haar schouders glijden en viel gelijdelijk aan zo haar jurkje op de grond. Haar lingerie was alleen al genoeg om mijn vriend te laten stijgeren.