Search for posts by walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  283  |  284  |  285  |  286  |  287  ...  318  |  »  |  Last Search found 3177 matches:

walkingdead

24, female

Level 37

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 12/25/2016 12:21 AM

Jace
Ik grinnikte en liet vermoeid mijn hand door mijn haar glijden. Ik sloot kort mijn ogen maar besloot toch overeind te komen. Ik liet met een sigaret tussen mijn lippen de logeerkamer uit terwijl ik zag dat ze al aan tafel zaten." Heeft iemand een vuurtje voor me?" Vroeg ik nog een beetje slaperig.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/24/2016 11:14 PM

Winttr
"Komt warschijnlijk omdat ik jou nu zie op de frisse ochtend." Zei ik terwijl ik naar de borden keek. En ik kon raden dat Jace en Kailly  hier voor de avond zijn gebleven."niks kan mijn mood verpesten vandaag" zei ik terwijl ik een kusje in  zijn nek plaatste." Hoe was boys night?" Vroeg ik zacht in zijn oor terwijl ik mijn armen rond zijn middel had geslagen.

Jace
Ik grinnikte zacht "als ik er bij was geweest had ik je het bed ingedreven want ik wed er op dat je geiler bent als je drinkt." Zei ik met een grijnsje terwijl ik zacht op haar onderlip beet. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/24/2016 07:10 PM

Winttr
Na een warme douche genomen te hebben en mijn lingerie en kleren aangetrokken te hebben. Liep ik naar beneden waar ik mijn babe aan het werk zag in de kueken." Goeiemorgen lekkerding" ik gaf Chrits een pets op zijn bil en schonk mezelf wat sap in.

Jace
Ik werd langzaam wakker en nam Kaillyn dichter tegen me aan met een ochtend grommetje." Goeiemorgen" ik plaatste een kusje op haar lippen terwijl ik langs haar arm aaide." Heb je goed geslapen?" 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/24/2016 12:49 AM

Jace
Als ze dat zegt doet mijn hart een sprongetje van geluk." Ik ook van jou" zei ik zacht terwijl ik mijn kleren uittrok en naast haar in bed kroop. Ik nam haar tegen me aan en aaide mog zacht door haar asblonde haren.
-
Ts? 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/23/2016 11:20 PM

Jace
Ik grinnikte zacht "kom maar babe ik denk dat je even een tukkie moet gaan doen." Zei ik terwijl ik er mee nam naar de logeerkamer. Ik trok haar jas en jurk uit en bracht haar in haar lingerie naar het bed ik stopte haar in. En plaatste een kusje op haar voorhoofd." Gekkie" zei ik zacht terwijl ik naar haar keek ze was prachtig als ze sliep het plan was eigenlijk om haar te gebruiken. Maar ik zag het nu niet zo zitten meer.

Winttr
"Zeker weten" zei ik zacht tegen Chris terwijl ik me tegen hem aan liet leunen. En bijna in slaap viel. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/23/2016 10:06 PM

Jace
Eenmaal bij Chris thuis vonden we de 2 dames in de badkamer." Jezusmina wat hebben jullie nou weer gedaan?" Zei ik terwijl ik Kaillyn overeind hielp en naar Winttr keek die half over de wc lag.

Winttr
"Wat mannen versierd die vervolgens onze drankjes hebben gekocht ze dachten echt dat ze wat van ons zouden krijgen." Zei ik lacherig terwijl ik naar Kaillyn keek "sukkels." Merkte ik dronken op  Ik kwam overeind "zij is een geweldige kusser." Zei ik nog wijzend naar Kaillyn terwijl ik haar een dronken high vive gaf.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/23/2016 05:55 PM

Jace
Ik grinnikte en keek Chris aan." We zetten hem onder druk" zei ik "en je weet hie goed ik daar in ben." Ik drukte mijn sigaretje uit. En keek op mijn horloge." Zullen we bij jou chillen wachten op de vrouwen heb wel genoeg van die strippers nu ik dat bericht van Winttr en Kaillyn heb gezien." Grinnikte ik.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/22/2016 10:59 PM

Jace
"Je bent de enige die zo op zichzelf neerkijkt.. je moet sterk blijven ik weet dat het moeilijk is.. er is veel waar ik me  nu nog steeds schuldig over voel.. maar wij Kingstons moeten het gewoon maar naar binnen zien te slikken." Zei ik tegen hem "om vader te bewijzen dat je iets waard ben moet je zien door te komen door alles wat we mee hebben gemaakt.. er is geen tijd om te huilen en pijn te lijden daar is het leven te kort voor." Zei ik "ik heb meer aan je dan je denkt... ik zeg niet zomaar dingen." Zei ik terwijl ik op insta zag dat Winttr en Kaillyn elkaar zoende in de club. Ik grinnikte zacht "wat hebben we toch 2 lekkere wijfen."  

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/22/2016 10:10 PM

Jace
"En jij bent mijn broertje." Zei ik gelijk "ik kijk niet op je neer.. nou ja af en toe." Zei ik terwijl ik wolkjes uitblies "maar het is niet zo dat ik je wil kapot slaan of haat.. toen mama me vertekde over mijn kleine broertje die nog in de buik zat.. was ik er zeker van dat hij mijn leegte zou opvullen." Zei ik "en ik wil daar nu echt zeker van zijn." Zei ik menend. Terwijl ik wat dollars gooide op een striper en Kaillyn zo wel zou willen zien dansend aan een paal.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/21/2016 11:17 PM

Jace
"Ook.. maar ik wil dat je mee komt naar kingston empire.. laten zien wie echt de baas zijn." Zei ik terwijl ik van plan was om mijn vader neer te halen. En alles over te nemen wat hij bezat kwa geld en bezittingen. Een blonde masseerdd mijn nek terwijl ik genoot en een sigaretje opstak.

Winttr
Ik grijnsde en liet mijn handen expres over haar heupen glijden. Terwijl we tegen elkaar aan danste. Dat was pas een vrouwenavond. Ik had het voorgevoel dat Jace en Chris naar een stripclub waren gegaan als dat zo is weet Chris donders goed wat hem thuis te wachten staat. Waarschijnlijk hebben we ruzie en belande we toch weer neukend door het hele huis. Omdat ik altijd als ik  net boos geworden ben uit woede hem een blowjob wil geven.  Om te laten zien wie echt de baas is. Maar nu ik hier was.. waren ik en Kaillyn ook niet bepaald lief "waarschijnlijk heeft hij een kleintje." Grinnikte ik zacht. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  283  |  284  |  285  |  286  |  287  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page