Search for posts by LostSouls
First Page | « | 1 ... 283 | 284 | 285 | 286 | 287 ... 318 | » | Last
Search found 3178 matches:
Re: ORPG|| With walkingdead
from LostSouls on 01/01/2017 03:10 PMKailynn
Ik glimlachte. 'Gelukkig.' zei ik en kwam ook overeind. Ik liep richting hem. Ik sloeg mijn armen van achter om hem heen en keek neer op de papieren. Ik drukte een kus op zijn wang. Ik hoorde niet veel later op de deur worden geklopt voor de roomservice. Ik trok me snel de deken om me heen en liep richting de deur. De jongen zette het karretje met al het eten. Glimlachend bedank ik hem waarna hij weer de kamer verlaat. Ik haalde de grote deksel eraf en pikte alvast wat aardbeien.
Chris
'Yep.' zei ik tegen haar en kneep zachtjes in haar hand. Ik nam haar mee naar de liften die ons naar de 26e verdieping bracht. De bovenste verdieping. Als we voor de deur staan glimlachte ik. Ik opende de deur en liep binnen. Zoals altijd. 'Het mooiste uitzicht van heel Seattle.' zei ik tegen haar. Van buiten was het alleen maar glas dus er waren geen muren aan de buitenkant. Alleen aan de kant van de deur. 'Het beste is nog dat de ramen van buiten geblindeerd zijn. Dus niemand die kan zien wat we hier uitvreten. Ook al zitten we op de 26e etage.' zei ik en sloeg mijn armen via achter om haar heen.
from LostSouls on 12/30/2016 12:58 PMKailynn
Wanneer hij me tegen me aannam hapte ik naar lucht van de schrik. Ik grinnikte en legde me dan ook gewoonweg dicht tegen hem aan. 'Weet je dat zeker? Als ik je teveel word moet je het zeggen, babe. Dan zoek ik wel onderdak bij Kyle of een motel. Ik wil je niet tot last zijn.' zei ik en streelde over zijn borstkas.
Chris
Eenmaal in de auto scheurde ik weg in de Audi en zette ik de muziek aan. Dit werd het beste weekend dat ik in jaren zou hebben gehad. Af en toe keek ik opzij naar Winttr. Hoe blij ik wel niet met haar was. Zij liet me alle ellende vergeten.
Na anderhalf uur kwamen we aan bij het hotel. Door de belboy werden onze koffers aangenomen en de parkingassistent reed mijn auto naar de garage. 'Wacht maar in de lobby, ik check ons in.' zei ik en drukte nog een kus op Winttr haar voorhoofd. Ik liep naar de receptie. 'Kingston, voor het Penthouse.' zei ik. De vrouw begon te blozen en knikte. Ik gaf haar mijn creditcard. 'Alle kosten kunnen hierop worden gezet.' Ze voerde het creditcard nummer in en gaf hem terug samen met de kamersleutels. 'Geniet van uw verblijf, meneer Kingston.' zei ze met een glimlachje. Ik knikte en liep terug naar Winttr.
from LostSouls on 12/30/2016 12:13 PMKailynn
De volgende dag werd ik wakker in een ander bed. Dan herinner ik het me weer. Dat uitzettingsbevel. Ik draaide me op mijn rug en legde mijn hand op mijn voorhoofd. Misschien moest ik weer langs mam. Haar op de hoogte stellen. Vervolgens draaide ik me naar Jace en zag ik zijn heerlijk schattige slapende gezicht. Ik streelde er met mijn vingertop langs. Voorzichtig, want ik wou hem natuurlijk niet wakker maken. 'Wat moet ik toch ook zonder jou.' fluisterde ik zacht.
Chris
Mijn koffer stond al bij de deur en ik tilde net die van Winttr de trap af. 'Voor alleen lingerie en een paar kledingstukken is dit ding toch wel zwaar babe.' grinnikte ik. Eenmaal beneden rolde ik hem naar mijn koffer en pakte nog snel de thermoskan koffie. Het zou ongeveer anderhalf uur rijden zijn naar Seattle. Heb je alles?' vroeg ik nog een keer en keek nog even naar het restaurant.
from LostSouls on 12/30/2016 12:53 AMChris
Ik grijnsde. 'Hey, ik heb er tenminste niet mee gezoend.. of aangeraakt.' zei ik wanneer ze weer bovenkwam. Mijn vriend begon te knellen in mijn broek. 'Kan ik van jou en Kailynn niet zeggen.... XOXO Gossip Girl.' grijnsde ik en trok mijn broek maar uit om mijn lid te laten ademen.
Kailynn
Ik knikte. 'Je bent echt geweldig.' zei ik tegen hem en zuchtte. Nu moest ik Kyle ook nog uitleggen dat hij niet meer naar mijn huis hoeft te komen. Mijn telefoon trilde en ik nam op. 'Kai, er hangt iets op je deur.' hoor ik de bezorgde stem van Kyle. 'Ik weet het.' zei ik gevolgd door een snik. 'Waar ben je? Ik haal je op, dan blijf je gewoon bij mij. Dat vind Ryan vast niet erg.' zei hij. Ik zuchtte. 'Niet nodig, Kyle. Ik blijf bij Jace.' zei ik zacht. Ik hoorde hem diep zuchtend. 'Je weet wat ik van hem denk.' Ik schudde mijn hoofd en keek naast me naar buiten. We waren er bijna. 'Weet ik. Maar jij weet ook hoe ik daarover denk. En over hem.' zei ik. 'Ik moet gaan. Ik bel je nog.' zei ik tegen hem en hing op.
from LostSouls on 12/30/2016 12:14 AMKailynn
'Mijn spullen zijn daarbinnen? Hoe kan ik nou leven als ik niet eens bij mijn spullen kan?' vroeg ik in paniek en kalmeerde een beetje wanneer ik verplicht ben om in zijn ogen te kijken. 'Ik hou van je.' zei ik en legde mijn voorhoofd tegen dat van hem. Als ik Jace niet had ontmoet was ik er nog erger aan toe dan de zaken nu al waren.
Chris
Ik kwam overeind en liep haar achterna naar het zwembad. 'En wie gaat me van mijn harde lul afhelpen?' vroeg ik haar en grijnsde scheef terwijl ik haar lichaam bekeek. Dit was echt gewoon niet eerlijk.
from LostSouls on 12/29/2016 07:58 PMKailynn
'Dat is wel een eindje verder dan waar je nu woont?' vroeg ik. 'Ik snap het ook wel aan de ene kant.' mompelde ik. Na een tijdje kwamen we in mijn straat. Heel verschil met de buurt van Chris. Of wie dan ook. Wanneer Jace geparkeerd had stapte ik uit. Op mijn voordeur hing een duidelijke brief met fel rood en oranje vakken. 'What the...' zei ik en liep dichter naar de deur. 'Uitzettingsbevel?' vroeg ik en voelde de tranen in mijn ogen prikken. 'Dit klopt niet?' Ik sloeg een hand voor mijn mond en draaide me naar Jace. 'Ze kunnen me toch niet zomaar op straat zetten?!' zei ik boos waarna ik me weer naar de brief op de deur richtte.
Chris
Ik beet op mijn lip en bekeek Winttr. Door mijn broek voelde ik even aan mijn vriend die al aardig begon te zwellen. 'Babe, don't tease.' zei ik met een diepe stem.
from LostSouls on 12/29/2016 07:25 PMChris
'Nu kijk ik er al helemaal naar uit. Misschien kun je alvast een beetje oefenen?' vroeg ik met een grijnsje terwijl ik mijn lippen weer tegen haar lippen plantte en mijn handen over haar borsten liet glijden.
Kailynn
Ik fronste en stapte in. Wanneer ik eenmaal zat en mijn riem om had keek ik weer naar Jace. 'Verhuizen? Waarom?' vroeg ik hem en haalde mijn warrige haar uit de knot op mijn hoofd om hem vervolgens weer opnieuw te maken.
from LostSouls on 12/29/2016 06:47 PMKailynn
Met een plof laat ik de zware tas op de grond vallen en liep ik naar Winttr om haar knuffel te beantwoorden. Vervolgens liep ik met Jace mee naar de lift die ons naar de begane grond van het hotel brachten. 'Lijkt me heerlijk zo een Penthouse. Je leeft gewoon permanent in een hotel zonder door te hebben dat je in een hotel leeft.'zei ik tegen Jace. We liepen richting Jace zijn auto waar ik de kofferbak opende zodat hij mijn tas achterin kon leggen.
Chris
Wanneer Jace en Kailynn weg waren trok ik Winttr weer terug op mijn schoot om haar vervolgens op haar rug op de bank te krijgen. Ik kroop bovenhaar en drukte kusjes in haar nek. 'Ik kijk al uit naar komend weekend.' zei ik met een grijnsje.
from LostSouls on 12/29/2016 04:54 PMChris
Ik grinnikte als ik zie hoe groot de koffer was die ze had ingepakt. Ik legde mijn arm om haar heen en drukte een kus tegen haar wang. 'Dat ding wat we gister besproken hebben... Na dit weekend ben ik all- yours.' zei ik tegen Jace en streelde langs de arm van Winttr. Nu hoefde ik ook even een weekendje niet aan pa en de zaak te denken.
Kailynn
Ik trok als laatst de gulp dicht van mijn strakke jeans en trok het shirtje van Winttr over mijn hoofd. Ik pakte mijn grote tas waar alle uitgaansspullen inzaten en nam die mee de woonkamer in. 'Ik ga maar eens naar huis. Winttr het was echt zover ik nog weet een geweldige avond. Moeten we vaker doen.' zei ik met een grijnsje.
from LostSouls on 12/28/2016 11:10 PMKailynn
'Dat is niet mijn schuld.' zei ik tegen hem en likte langs mijn lip terwijl ik naar zijn vriend keek die net werd bedekt door de handdoek. Ik liep de logeerkamer in en trok de kleding aan die ik van Winttr had geleend. Ik deed mijn haar in een rommelige knot aangezien ik geen borstel had. 'Hoe was jullie avond eigenlijk?' vroeg ik richting de badkamer.
Chris
Ik ging op de grote sofa zitten en zette de tv aan. Winttr en Kailynn hun zoen kwam zelfs op het CelebNews. Ik grinnikte. Dit was goed en slecht voor beide hun reputatie, maar goed. Deze foto zal altijd iets zijn om op te kunnen geilen.