Search for posts by walkingdead
First Page | « | 1 ... 285 | 286 | 287 | 288 | 289 ... 318 | » | Last
Search found 3177 matches:
Re: ORPG|| With walkingdead
from walkingdead on 12/15/2016 11:12 PMJace
Niet veel later was ik weer thuis en friste ik me op voor vanavond. Ik trok een nike tech aan en had geen zin om me netjes aan te kleden ik scheerde mijn stopelbaard een beetje bij. Zorgde dat ik de sleutels van mijn porsche had en ging er toen vandoor op een speed tempo. Binnen een mum van tijd stond ik voor de deur.
Winttr
''Ik doe wel open babe!'' Riep ik naar boven terwijl ik hem had verteld dat ik uitging met kaillyn naar een club. Als ik Jace zie staan verbaast het me ''kom binnen.'' Zei ik zo normaal mogelijk ''heb je je vriendin niet bij je?'' Vroeg ik rond kijkend.
from walkingdead on 12/15/2016 09:36 PMWinttr
''De 2 Beckham pakken voor Chris Kingston.'' Zei ik terwijl ik zijn stomerij pasje toestak en de cashiére hem scande.'' Helemaal in orde'' ik kreeg de 3 dure pakken waar Chris dagelijks in liep. En liep er elegant mee terug naar de limo waar ik al snel door media werd benaderd.'' Winttr! Winttr kijk naar de camera!'' Ik keek heel even en glimlachte breed ze hadden geluk dat ik in de goeie mood was. Ik stapte in de limo terwijl de deur automatische voor me werd gesloten. En ik het appje zuchtend opende van Kaillyn -Is guud tot 20:00 :))- stuurde ik. Niet veel later kwam ik thuis en zag ik dat Nancy afwezig was ''babe!'' Riep ik terwijl ik de pakken op de eettafel legde. En wat limonade inschonk.
Jace
''Ik hou van je Lydia'' zei ik precies volgens het script ''cut'' eindelijk kon ik weer normaal adem halen. Ik kreeg een flesje water terwijl de director ons complimenteerde mijn tegenspeler was Abigail Johnson die een stuk jonger dan me was. Maar omdat ik me niet naar mijn leeftijd gedroeg en ''leek'' was ik perfect voor de rol van Cole Benson die 18 moet voorstellen in de serie. We waren klaar met opnemen terwijl Elizabeth mijn telefoon aan gaf -Hey broertjeeeeeeeee ik zou je echt naar de stripclub willen brengen maar aangezien we allebei niet meer single zijn.. lijkt het me geen goed idee om 20:00 ben ik bij je huis en gaan we lekker bowlen of zo iets.. sowieso iets mannelijks- Je grote broer.
from walkingdead on 12/15/2016 12:12 AMJace
De volgende morgen was alles snel gegaan ik had een hele dag vol met shoots en Kaillyn moest ook nog wat dingen regelen. Dus het werd een halfe dag zonder elkaar. Ik moest weer opnemen voor scream de nieuwe scené waar ik als Cole speel 1 van de slachtoffers die is gevlucht. En ik had nog een afspraak met mijn broertje gemaakt om samen mannen avond te houden. druk druk en nog is druk.
Winttr
Ik kamde mijn haren in een staart en was onderweg naar Chris zijn stomerij op zijn nieuwe pakken op te halen. Ik keek op mijn telefoon en zag dat mijn volgers op instagram heel erg waren gestegen. Zeker na die laatste foto met Chris die ik had gemaakt na de seks gister. Ik zag Kaillyn haar instagram en besloot om haar ook weer is te berichten - hey Kai wat doe je vanavond? Vanavond ben ik bored af dus ik vroeg me af of we samen is uit kunnen gaan als bedankje voor de goeie zorg die je heb verricht toen het slecht ging tussen mij en Chris- xx Winttr,
from walkingdead on 12/14/2016 11:42 PMJace
Ik beet grijnzend op mijn lip en maakte het shirt los van haar mond. Ik glee met een hand door mijn haar en liet me vermoeid naast haar neer zakken op mijn zij terwijl ik mijn hand op haar wang legde en haar gezicht naar me toe draaide. Ik kuste haar zachtjes op haar lippen en had zo erg genoten van deze neukpartij.
Winttr
Ik grinnikte zacht bij al zijn kusjes en deed mijn armen om hem heen. ik plaatste kusjes op zijn borstkast en sloot mijn ogen morgen was weer is een nieuwe werkdag en een nieuwe Winttr en Chris.'' Ik ben dat etentje niet vergeten'' zei ik nog zacht met mijn ogen gesloten.
from walkingdead on 12/14/2016 10:59 PMJace
Ik genoot van het aanzien en kon echt niet stoppen met haar kapot neuken. Uit lust kwam ik grommend in haar klaar en sloeg ik een pets op haar dijbeen.''Lekker wijf'' zei ik grijnzend.
Winttr
Ik glimlachten zwak ''ik geloof je'' zei ik met een brede grijns terwijl ik mijn lippen weer op de zijne plaatste en vervolgens zo op zijn rug liet liggen en boven op hem lag.'' Ik hou van je'' zei ik grijnzend tegen zijn lippen aan terwijl ik echt wel heel erg voor hem ben gevallen. Ik keek nauwlijks naar andere mannen behalve naar hem.
from walkingdead on 12/14/2016 09:55 PMWinttr
Als hij dat vraagt reageer ik indirect ''als je me ooit iets ergs zou flikken zou ik niet weten of ik je kan vergeven vooral omdat ik best wel pittig ben.. maar als het iets te maken heeft met vreemd gaan zou het kunnen dat ik van je weg ren en je nooit meer wil zien.'' Zei ik zo eerlijk mogelijk dit was dan ook een waarschuwing ''i don't like getting hurt.'' Zei ik terwijl het een van mijn meest hatelijk dingen was.
Jace'
Als ik voel dat ze een 2e orgasme krijgt en mijn dick zo wat word gekneden. Beet ik grijnzend op mijn onderlip. Ik liet haar even los en kwam van het bed af ik liep naar mijn kast en pakte een wit shirt. Ik kwam weer terug en deed de shirt om haar mondhoeken '' Is kijken of mijn acteer werk ook in bed werkt'' zei ik grijnzend terwijl ik me net als Meneer Grey voelde ik draaide haar weer goed op bed en nam haar polsen boven haar hoofd vast ''is kijken of je mijn naam nu nog kan zeggen.'' Ik glee in haar en ging weer op het zelfde tempo.
from walkingdead on 12/13/2016 11:10 PMJace
Als ze mijn naam kreunt glij ik ruig uit haar en draai ik haar om op haar buik waarna ik ruig haar haren vast nam en haar tegen de rugleuning dauwde. Ik liet mijn vriend al snel weer in haar glijden Ik trok aan haar haren voor grip. En had mijn linkerhand liggen op haar rechter heup. Ik zette zuigzoenen in haar nek op haar schouders om haar meer te horen ging ik ook een stuk sneller.
Winttr
Ik plaatste een zoen op zijn lippen ''next Qeustion je mag alles vragen ik geef eerlijk antwoord'' zei ik met een grijnsje terwijl ik genoot van zijn company ik vond hem veel leuker zo.. zonder drank feest en pillen,
from walkingdead on 12/13/2016 09:52 PMWinttr
Als hij dat zegt schud ik mijn hoofd ''niet dat ik weet,, vast niet.'' Zei ik met een lachje als hij verteld dat hij er niet klaar voor is maar als het zou gebeuren dat hij er wel voor het kind is glimlach ik breed.'' Als je ready bent maken we sowieso wel een stuk of 2'' zei ik vastberaden en lachend.. ik zou sowieso de mooiste kinderen op aarde krijgen met al zo een knappe man.
Jace
Ik turnde mijn motor op hardcore en stoten op een onrustig tempo in haar en uit haar. Grommen verlieten mijn mond terwijl ik genoot van haar kreunen. Ik ging op mijn knieen en plaatste mijn handen voorzichtig op haar keeltje niet te hard. Ik voelde het bed inzakken en kraken terwijl ik lang door kon blijven gaan.
from walkingdead on 12/13/2016 08:17 AMWinttr
Ik plaatste mijn lippen weer terug en glee met mijn rechterhand door zijn haar. Ik wilde niet voor de 2e keer neuken en probeerde nu naar de volgende vraag te gaan. Maar Chris deed me zoveel ik bewonderde zijn vriendelijkheid op het 1ste gezicht. Waar ik nog de intentie had om binnen een week verdwenen te zijn maar het enige wat daar van gekomen is zijn de ontmoeting, de kus en de 1ste erotische avond. Dingen die ik nooit zou vergeten." Nu komt er een best wel intieme vraag dus wees voorzichtig met je antwoord" begon ik zacht tegen ze lippen aan "wat als ik paar ongeluk zwanger word?"
Jace
"Dan zal je me ook krijgen." Grijnsde ik speels ik gooide mijn broek ergens op de grond en glee met mijn middelvinger in haar mond. Terwijl ik mijn vriend al vastnam om in haar te glijden. Soms vroeg ik me echt af waarom ik zo groot geschapen ben. Ik liet me rustig in haar glijden en sloeg haar rechterbeen over mijn schouder. Ik plaatste zachte kusjes oo haar enkel. En stoten "nu nog" zacht.
from walkingdead on 12/12/2016 11:30 PMJace
Mijn tong bewoog flexiebel terwijl mijn vingers het dirty work deden. Ik genoot van haar gezicht die genots uitdrukingen maakte. En voelde mijn vriend al stijfer worden bij elke kreun die ze maakte.
Winttr
Als hij dat verteld verklaar gelijk;" Ze is gek" zei ik terwijl ik Chris aankeek." Om je zomaar te laten gaan" soms had ik ook het gevoel dat Chris een flinke last was toen hij nog dronk en pillen slikte. Maar toch hij is de loyaalste man die ik ken en zal je hart warm maken wanneer je hem nodig hebt. Ookal heeft hij zoveel aan zijn hoofd loyale jongens zijn moeilijk te vinden en ik vind het eerlijk gezegd hypocriet van dat stom wijf dat ze hem zo heeft achter gelaten in pijn." Maar het maakt niet uit.. ik ben beter dan haar want ik heb namelijk een obsessie met je lichaam, ogen innerlijk alles wat jou.. jou maakt.