Search for posts by Ellytjevdb

First Page  |  «  |  1  ...  27  |  28  |  29  |  30  |  31  ...  37  |  »  |  Last Search found 363 matches:

Ellytjevdb

24, female

Level 26

Moderator

Re: O || Her boyfriend

from Ellytjevdb on 03/29/2016 04:04 PM

Leila
Ik wandel naar mijn kluisje en blijf daar even treuzelen met het wisselen van mijn boeken. Zodra ik de juiste genomen heb, wandel ik naar het biologie lokaal. Er is nog niet anders, dus kan ik even voor me uit staren en dromen zonder dat er andere leerlingen met storen. Ik heb beloofd aan Kaat om haar te helpen met haar verjaardagsfeest van deze vrijdag, maar er moet nog veel gebeuren. Straks tijdens de pauze moeten we het er maar even over hebben. Ik ben nu al benieuwd wat Loïc zou aantrekken. Ik lik over mijn lippen en kijk op zodra er enkele klasgenoten komen en ook Kaat komt aangewandeld. We zitten nog maar net op onze plaatsen als Kaat een bericht krijgt van Loïc. "Vanmiddag aan de ronde tafel, het kortst bij de rode muur", deelt ze me mee. "We gingen toch praten over je feestje?" vraag ik voorzichtig. "Hij mag alles toch horen? Alleen mijn jurk moet nog geheim blijven, daar wil ik hem mee verrassen", zegt ze opgewekt. "Je weet nog niet eens welke jurk je gaat dragen", merk ik lachend op. "Daarom gaan we woensdagmiddag shoppen. Ook jij moet een mooie jurk hebben trouwens", zegt ze met een knipoog. "Oké dan", zeg ik waarna ik een zuch slaak.
De twee lesuren gingen voorbij als een trein, aangezien ik de hele tijd scenario's zat te bedenken voor het feest. Kaat speelde er geen rol in, nee alleen ik en Loïc. Ik vind het erg, echt waar, maar ik moet soms ook aan mezelf en aan mijn eigen gevoelens denken. Ik ga hem natuurlijk ook uitnodigen op mijn eigen verjaardagsfeest, maar dat zal waarschijnlijk veel kleinschaliger zijn dan dat van Kaat. Ik kan hem niet 'niet' uitnodigen, zodat Kaat alleen maar rare dingen gaat denken. Tot nu toe heb ik mezelf kunnen inhouden in haar buurt, maar ik weet niet hoelang ik dit nog ga volhouden.

Leila_Jordan_44.jpg

cooltext1643255418.png

Reply

Ellytjevdb

24, female

Level 26

Moderator

Re: ORPG'S gezocht

from Ellytjevdb on 03/29/2016 03:32 PM

:) ♥

cooltext1643255418.png

Reply

Ellytjevdb

24, female

Level 26

Moderator

from Ellytjevdb on 03/29/2016 03:17 PM

Leila
Na een uur Frans en een uur Wiskunde hebben we pauze. Een kwartiertje van rust voordat we nog eens twee uur lang op een stoel moeten zitten. Kaat en ik zijn meteen naar buiten gegaan en hebben een bankje uitgekozen. Ze gaat ervanuit dat Loïc ons wel vindt. Meestal komt Jordan met hem mee. Het is een lieve jongen en zeker niet lelijk, maar hij zit me vaak aan te staren heb ik het gevoel. Dit geeft me zowel een fijn als een ongemakkelijk gevoel. Ik heb gelijk want even later komen de jongens op ons af. Kaat staat met haar rug naar hem toe en heeft niet door dat Loïc haar elk moment gaat laten schrikken. Wat ongemakkelijk glimlach ik naar hem, maar wend mijn blik af zodra ze elkaar een kus geven. Na het jaar dat ze samenzijn, kan ik nog steeds niet goed tegen hun klef gedoe. Het blijft lastig om de jongen van mijn dromen zo te zien met mijn beste vriendin. Ik kijk dus maar naar mijn mobiel die op mijn schoot ligt. Op zo'n moment wil ik net zo zijn als Kaat, want haar mobiel maakt elke 5 minuten wel een geluid van haar berichtmelding. Mijn mobiel ligt maar doelloos op mijn benen aangezien ik amper smsjes stuur. "Euh Kaat, ik ga mijn boeken alvast halen. Ik zie je zo wel bij biologie", zeg ik waarna ik mijn rugzak neem en mijn mobiel wegstop. Ik sta op en wandel naar binnen, waar ik opgelucht kan ademhalen.

Leila_Jordan_45.jpg

cooltext1643255418.png

Reply

Ellytjevdb

24, female

Level 26

Moderator

from Ellytjevdb on 03/29/2016 02:40 PM

Leila
Zoals altijd ben ik vroeger wakker dan dat mijn wekker afgaat. Ik zet hem uit en stap dan uit bed om de gordijnen te openen. Het is de laatste tijd erg mooi weer en gelukkig maar, want Kaat geeft vrijdag een feestje en het zou fijn zijn als je dan ook buiten kan zitten. Kaat en ik zijn al jaren beste vriendinnen. We zijn heel verschillend, maar op die manier vullen we elkaar aan. Kaat is zelfzeker, heeft veel lef en kan goed omgaan met jongens. Ik daarentegen ben erg onzeker, heb geen lef en ben net een bange kip als ik met jongens moet praten. Misschien ben ik een beetje jaloers op haar en zeker omdat ze samen is met Loïc. Hij is mijn crush al sinds de lagere school, maar nog nooit heb ik dit tegen hem durven zeggen. Ook Kaat weet hier niet van, want anders zou het wel eens voor problemen kunnen zorgen.
In de badkamer maak ik me klaar om naar school te vertrekken. Ik spuit snel nog wat parfum op en ga dan naar de keuken om te ontbijten. Ondanks ik vroeger wakker was, moet ik nu wel voortmaken om op tijd te komen. Ik stop een boterham in mijn mond, dit terwijl ik een appel in mijn rugzak stop. -Kom eraan!- Stuur ik naar Kaat. Nadat ik mijn fiets heb genomen, stap ik op en fiets ik naar haar thuis. Meestal gaat Kaat wel met de fiets, maar soms spreekt ze af om samen met Loïc naar school te gaan. Ik ben blij dat ik nu nog even niet aan hen twee samen moet denken.
Eenmaal aangekomen op school, zetten we onze fietsen weg en gaan alvast naar binnen. Loïc is nergens te bespeuren en voor even vind ik dat wel fijn. Het eerste uur hebben we Frans, waar ik helemaal niet goed in ben. Beginnen met Frans op een maandag maakt het alleen maar erger.

http://www.polyvore.com/back_to_school/set?id=185557124

Leila_Jordan_46.jpg

cooltext1643255418.png

Reply

Ellytjevdb

24, female

Level 26

Moderator

O || Her boyfriend (18+)

from Ellytjevdb on 03/29/2016 02:04 PM

Met Writer4ever.

Ik : Leila Jordan || 17 || Verlegen || Lief || Sportief ||

Jij : Jongen + begin

Leila_Jordan_47.jpg

cooltext1643255418.png

Reply Edited on 03/31/2016 04:42 PM.

Ellytjevdb

24, female

Level 26

Moderator

Re: UITSLAG: Moderator-competitie!

from Ellytjevdb on 03/27/2016 12:38 PM

Bedankt!

cooltext1643255418.png

Reply

Ellytjevdb

24, female

Level 26

Moderator

from Ellytjevdb on 03/17/2016 04:49 PM

Bedankt allemaal!

cooltext1643255418.png

Reply

Ellytjevdb

24, female

Level 26

Moderator

from Ellytjevdb on 03/16/2016 06:20 PM

Dankje! ♥

cooltext1643255418.png

Reply

Ellytjevdb

24, female

Level 26

Moderator

from Ellytjevdb on 03/16/2016 06:00 PM

Bedankt allemaal! ♥

cooltext1643255418.png

Reply

Ellytjevdb

24, female

Level 26

Moderator

from Ellytjevdb on 03/16/2016 04:45 PM

Bedankt! :)

cooltext1643255418.png

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  27  |  28  |  29  |  30  |  31  ...  37  |  »  |  Last

« Back to previous page