Search for posts by walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  27  |  28  |  29  |  30  |  31  ...  318  |  »  |  Last Search found 3177 matches:

walkingdead

25, female

Level 37

Re: ORPG||||

from walkingdead on 10/20/2019 11:30 PM

Easton
Ik zag Alvira achterdochtig kijken "excuseer mij," ik liep op Alvira af voor ze de wc in verdween pakte ik haar pols vast en trok ik haar naar me toe.. waardoor zze me recht aankeek. Als ik een dik blauw oog zie frons ik "wie heeft dat gedaan?" Vroeg ik bijna pissig voor geen reden.

Saia

Ik snoof en liep samen met hem naar een tafel al raakte ik geïrriteerd omdat ik Easton en Alvira uit het oog was verloren. Als ik dan uiteindelijk op de gang terecht kom kijk ik Mathias aan "waarom loop je eigenlijk vrijwillig mee?" Vroeg ik "Je haat me toch?" 

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 10/20/2019 09:04 PM

Easton

Ik keek het prinsesje na en focuste me grijnzend op Mathias waarna ik Alvira zag. Ze leek onaangenaam afwezig als ik meneer Vargas verder op zie. Kan ik het niet laten om de man aan te spreken ik liep rechtstreeks op hem af terwijl hij nog in gesprek was met mijn stiefvader." Ola padre.. waar hebben de heren het over?" Vroeg ik met een grijnsje "ah Easton dit is meneer Vargas zijn dochter zit bij je in de klas." Ik grijnsde breed "dat klopt" hij keek me intens aan alsof hij me ieder moment kon schieten." Ik ben Easton Salazar" Ik stak mijn hand uit "aangenaam kennis te maken." 

Saia
Ik zag dat Easton aan het praten was met Alvira's vader en bekeek Mathias hij stond daar maar in zijn eentje. Ik liep op hem af en keek hem aan "wij praten niet meer maar aangezien het mijn feest is zal Ik je voorstellen aan wat mensen." Ik keek hem nauwelijks aan bang dat hij door mijn koude ziel kon kijken. 

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 10/19/2019 11:06 AM

Easton

Mathias en ik liepen met onze ouders mee naar binnen. Mijn haar was goed naar achter gekamd en ik had een heerlijk pak aan die mijn figuur actueerde. Ik keek om me heen en zag al een aantal mensen maar geen Saia. Ik nam een glas champagne aan van een ober en zag algauw dat mijn moeder aan het praten was met een uitbundig wijf. Lekker blond en een MILF "mag ik je  vragen waarom je zo naar mijn stiefmoeder staart?" Ik keek op bij het horen van Saia ze zag er goed uit "Is dat je stiefmoeder?" Zei ik bespottend "je papa houd zo te zien wel van golddiggers."  

Saia
Ik rolde mijn ogen  en keek Mathias aan die het weer goed had gemaakt met Easton blijkbaar want anders waren ze niet samen hier. Als ik zie dat Alvira er ook was grijns ik "nou welkom, ik hoop dat jullie een handje bijdragen aan een goede trustfund hier." Ik liep toen weg en zag dat mijn vader aan het praten was met mevrouw advocaat Alvira's moeder. 

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 10/18/2019 09:57 PM

Easton
Ik kon een glimlach niet tegen houden "bro's before hoe's toch," zei ik grijnzend. Ik keek op mijn rolex "zin om je ex een beetje te vervelen vanavond?" Een bitch moest je pakken met haar eigen spelletje die bijeenkomst was sowieso om mij en Mathias op te fokken . Ik wist het niet zeker maar we zouden het vanavond zien.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 10/18/2019 09:49 PM

Easton 
"Ik heb geen gevoelens en dat weet je." Zei ik tegen hem nu hij aardig tegen me deed besloot ik maar over Saia te beginnen "Ik en Saia hebben niks gedaan.. behalve dat ze me plots kuste." Zei ik tegen hem "iets heeft er geactiveerd omdat te doen.. Ik weet niet wat maar het zal me een worst wezen hou haar in bedwang ofzo straks flikt ze me iets." 

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 10/18/2019 09:19 PM

Easton
"Ik ben niet meer zo" sinds Alvira had ik geen andere wijfen gehad wat me nu pas opviel." Verpest het niet het is belangrijk voor onze ouders," zei ik tegen hem "en dat drugs gebruik van je.. wil je net als je ex naar een afkick kliniek ofzo?" Vroeg ik hem ik gebruikte ook drugs maar voor feestjes ik merkte aan Mathias dat hij zich naar de tering hielp.. vooral hoe we ruzie hadden. Xavier was ook helemaal niet goed voor hem.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 10/18/2019 09:03 PM

Easton

Als ik Alvira zie wegschuren alsof ze elke moment dood kon gaan frons ik. Yara kwam naar me toe gelopen en bekeek me "sorry van laatste." Ik schudde mijn hoofd "geef niet." Zei ik met een knik ze bleef een beetje onzeker aan "Easton.. ben je ooit wel is in een relatie geweest?" Als ze dat vraagt lach ik "nee wie doet daar nog aan ik niet in ieder geval." Ze gaf me toen een knik alsof ze mw iets wilde vertellen, " ik moet gaan." Zei ik toen ik gooide mijn sigaret weg en moest wet3n of Mathias naar die bijeenkomst zou gaan. Als ik hem zonder Xavier zie pak ik hem bij zijn schouder "je vader vraagt of je naar Saia's bijeenkomst gaat.. geef een keer antwoord op zijn berichten wil je." 

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 10/18/2019 08:11 PM

Saia

Ik liet een bespottend lachje gaan "mijn vader is multi miljonair jou moeder is maar een zielige advocaat en je vader..." Ik dacht even na "oja een gokverslaafde of niet soms?" Zei ik knipperend de arrogantie in me stem was zo scherp dat het kon doden." Madrid praat amor.. " zei ik tegen haar Ik bracht mijn lippen naar haar oor "Easton hoeft niet eens zijn mond dicht te houden." Ik liep arrogant weg en moest nog wat dingen regelen voor de bijeenkomst. 

Easton
Ik keek Xavier doordringend aan en gaf Mathias een duw."  Raak me niet aan" ik liep geïrriteerd weg en zag dat Saia en Alvira net met elkaar in gesprek waren geweest. Ik liep op Alvira af en kon het niet meer uithouden "hou je vriendje in bedwang wil je," ik liep toen naar buiten en moest weg hier.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 10/18/2019 07:24 AM

Saia

"Is je familie bankrupt?" Vroeg ik haar direct ik bekeek haar.. het zou me niet verbazen dat ze een vieze golddigger is en daarom zo aardig doet tegen Mathias en Easton gebruikt voor hun geld. Ik keek over haar schouder heen en zag Xavier en Mathias lol maken. Ik wist dat het een act was Mathias was diep ongelukkig maar ik wist dat als ik nu toe zou geven mezelf ongelukkig ging maken. Mathias was niet als ik koud en harteloos hij was meer dom en roekeloos maar geen slecht persoon.  Ik hield nogsteeds van hem maar als ik deze school wilde doorkomen moest ik offers maken. 

Easton
Ik liep tegen Xavier op "kijk uit waar je loopt Salazar." Ik keek hem verveelt aan "ga je nu huilen omdat ik tegen je opbotste Xavier?" Zei ik tegen hem hij beet ze kaken op elkaar "hoe vind je een stoot op je gore gezicht Easton?" Vroeg hij dreigend "even die arrogantie er uit slaan."

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 10/17/2019 11:23 PM

Saia

"Alvira Amor kan ik je spreken?" Vroeg ik haar terwijl ik haar met een speels lachje aankeek. Ik had al zolang niet tegen dat wijf gepraat maar ik moest en zal weten waarom Easton dat bedrag uitschreef.. Ik bedoel Easton Salazar die zijn portemonnee open trekt voor Alvira.. Ik bedoel Mathias is al  1 ding maar Easton neuken om hem stil te houden.. dat ging me t ver. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  27  |  28  |  29  |  30  |  31  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page