Search for posts by Aimee
First Page | « | 1 ... 27 | 28 | 29 | 30 | 31 ... 65 | » | Last
Search found 641 matches:
Re: ORPG//: Aimee
from Aimee on 10/21/2017 08:34 PMSam
Ik lach zacht en zeg "Straks heb je morgen geen stem meer, zou wel lekker rustig zijn" Ik lach zacht als ik zie dat ze een beetje rood wordt en zeg "Je bent schattig als je onzeker bent." Ik kijk haar aan en vraag "Anya, zou je mijn vriendin willen zijn?"
from Aimee on 10/21/2017 08:27 PMSam
Ik lach zacht en zeg sarcastisch "Ja, dat is de enige reden waarom ik hier nog ben" Ik lach zacht "Ach, dat zou ik wel heel lief van je vinden" zeg ik lachend. "An, wat wil jij? Wil je een relatie of wil je niks meer met me te maken hebben of iets anders?" Vraag ik en ik kijk haar aan. Ik grijns en zeg "Gosteravond leek je dat anders heerlijk te vinden"
from Aimee on 10/21/2017 08:03 PMSam
Ik lach zacht "Dat vind ik niet erg hoor" zeg ik grijnzend. "Hm, je bent heel lief" zeg ik lachend. Ik lach zacht en knik. Ik bijt op mijn lip als zij dat ook doet en til haar op mijn schoot. "Nee, niks laat maar. Wat wil jij?" Vraag ik aan haar en kus haar nek.
from Aimee on 10/21/2017 06:47 PMSam
Ik lach zacht "Niet als er zo'n mooi meisje naast me ligt" zeg ik grijnzend. "Oke dan, alleen vandaag, tenzij jij heel lief voor me bent. Dan wil ik het misschien nog wel een keer doen." Zeg ik lachend en kijk naar haar. "Dan zou je je elke dag vielen alsof je dood gaat." Zeg ik glimlachend. Ik kijk haar aan "wat van gisteravond"
from Aimee on 10/21/2017 01:45 PMSam
Ik lach zacht "Hm, liever niet. 's Nachts slaap ik liever" zeg ik lachend. "Dan moet ik nu maar ophouden" zeg ik lachend. "Doe dat maar niet" zeg ik en bijt op mijn lip. Ik ga naast haar op de bank zitten en zeg "Goed idee"
from Aimee on 10/21/2017 01:39 PMSam
"Gezellig" zeg ik. Ik grijns naar haar en zeg "Straks krijg je vanacht nog een nachtmerrie over mij" Ik lach zacht en zeg "Hm, wen er maar niet aan" Ik kijk naar haar en glimlach "Ik weet het ook niet" zeg ik.
from Aimee on 10/21/2017 01:29 PMSam
Ik lach zacht "Je hoeft niet, maar ik zou het wel leuk vinden" zeg ik lachend en begin te eten. Ik glimlach en zeg "Gewoon, ik had je belooft om vandaag lief voor je te zijn, dus dat doe ik" Als ik mijn ontbij op heb zet ik de spullen in de keuken en als Anya ook klaar is ook haar bord en beker. "We moeten over een uurtje weg, wat wil je nog doen?" vraag ik aan haar.
from Aimee on 10/21/2017 01:18 PMSam
Ik schud mijn hoofd en zeg "Nee, je moet mee" Ik loop naar beneden en lach zacht. "Je hoeft niet mee he? Als je je niet goed voelt mag je best thuis blijven." zeg ik en maak ontbijt voor ons.
from Aimee on 10/21/2017 01:12 PMSam
Ik lach zacht en zeg "Nee, je bent veel te knap om mee te gaan" Ik kus haar nek en kijk haar in de spiegel aan. Ik laat haar los zodat ze haar schoenen aan kan doen en ik pak mijn voetbal spullen en doe ze in een tas. "Hoe voel je je eigenlijk nu?" vraag ik aan haar.
from Aimee on 10/21/2017 01:07 PMSam
"Zoals zo'n beetje alles in je huis inclusief je huis zelf" zeg ik lachend en blijf zitten. Ik lach zacht als ze haar shirt uitdoet en op mijn hoofd gooit. "Dat geloof ik meteen" zeg ik lachend en pak mijn koffie die ik opdrink. "Hm, heerlijk" mompel ik en sta op. Ik kijk naar haar terwijl ze zich aankleed en haar makeup en haren doet. Als ze klaar is ga ik achter haar staan en leg mijn armen glimlachend om haar heen.