Search for posts by walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  288  |  289  |  290  |  291  |  292  ...  318  |  »  |  Last Search found 3177 matches:

walkingdead

24, female

Level 37

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 12/05/2016 07:28 PM

Winttr
"Denk je echt aan je eigen stomme carrière terwijl je broer ontslag heeft genomen omdat jij je niet kan vermannen dat het leven soms kut kan zijn." Zei ik met een lachje "je doet net alsof jij er alleen onder lijd.. ik moet ook mee genieten van jou die feest en extc sslikt." Zei ik terwijl ik ineens tranen liet gaan "ik heb absoluut niet het recht om te janken." Zei ik terwijl ik me los trok en me van hem weg draaide "ik maak het leven alleen maar zwaarder voor je."

Jace
"Een biertje" zei ik verveelt terwijl ik naar Kaillyn keek tijdens het bestellen. Ze zag er beeldig uit "trek je jas niet uit?" Vroeg ik terwijl ik slikte en mijn sigaret vervolgens uitbrande in de asbak.   ik wilde echt weten wat er aan de hand was. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/05/2016 04:07 PM

Winttr
"Je liet me geen keuze" zei ik wat verveelt en sirieus. Ik leunde op mijn wang terwijl ik door mijn kop thee roerde." Ik denk wel dat het door hem door gedrongen is dat hij je niet met opzet moet aanraken.. en zijn excuus maar beter kan aanbieden.. voor ik een verhaal drop bij de media en heel Kingston empire overhoop gooi." Ik kwam overeind "i don't care dat het je vader is ik care alleen maar om jou." Zei ik terwijl ik in zijn mooie grijze ogen keek ik nam diep adem en liep langs hem richting onze kamer.

Jace
Ik stond al bij het restaurant terwijk ik voor Eliza een apart tafeltje had gereserveerd. Ik stak een sigaret op en nam een flinke hijs met in gedachte waar over Kaillyn wilde praten. Het baarde me zorgen straks had ze een ziekte ofzo.  

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/04/2016 11:48 PM

Jace
Ik keek verschrikt op en knikte spontaan "sure.. meld me naar wanneer je tijd hebt moet nu gaan heb een afspraak met mijn vriendin met een café." Zei ik terwijl ik sirieus met Kaillyn was "je moet ze blij houden hè.. anders lopen ze zo van je weg." Zei ik zuchtend en vervolgens glimlachend." Bye bye" ik liep met Eliza naar buiten richting de limo en nam diep adem.  Is kijken waarover Kaillyn het nou echt over wildt hebben 

Winttr
Ik zag al snel dat mijn daad een scandal werd. En beet op mijn onderlip "ik ben zo stom!" Zei ik verveelt tegen mezelf terwijl ik mezelf voor mijn kop kon slaan. Nu ging Chris me helemaal negeren "dan moest hij maar niet zo over mijn Christian praten." Zei ik hard op terwijl Nancy fronste "raar meisje." Zei ze hoofdschuddend. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/04/2016 11:06 PM

Jace
Ik nam diep adem en keek hem na vervolgens vlieg ik snel naar mijn telefoon en zie ik foto's van Winttr met onze vader in een café.'' Playboy meid zet scene in café'' zei ik fronsend ik keek op naar Chris en beet op mijn lip. Als ik vervolgens Kaillyn's bericht zie stuur ik een appje terug ''is goed-.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/04/2016 10:55 PM

Jace
'Jep omdat het kan en omdat ik niet langer voor iemand wil werken die waarschijnlijk mijn relatie niet accepteerd' zei ik 'en hoe gaat het met jou en je playboy chick.'Zei ik met een knipoog terwijl ik het magazine had gezien hij en Winttr zouden echt het ''sterrenkoppel'' van het jaar kunnen worden.''

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/04/2016 10:04 PM

Jace
''Is kijken bij jou nu ik ontslag heb genomen van Kingston empire.'' Glimlachten ik breed en speels terwijl ik naar zijn postuur keek gelukkig bleef hij trainen.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/04/2016 09:16 PM

Winttr
Niet veel later zaten ik en meneer Kingston in een Café ''dus jij bent de Winttr die we zoeken en de minares van mijn jongste zoon.'' Zei hij slikkend terwijl hij over zijn stoppelbaardje wreef ik knikte.'' Het spijt me dat ik niet eerder naar voren ben gestapt.. maar ik en u zoon zijn.. onafscheidelijk.'' Zei ik zacht ''toen hij wist dat ik misschien zijn tante kon zijn heeft hij niks geprobeerd bij me maar na een lange tijd heeft hij me toch de waarheid verteld.. sorry maar ik kan u nich..'' Als hij me onder breekt met een hand gebaar zet ik gelijk mijn lippen opelkaar ''mijn zonen zijn niet eerlijk tegen me geweest en dat is niet jou schuld het is vooral mijn schuld ik dacht er niet bij na toen ik horde dat mijn vrouw een blood relative had ben ik er gelijk op in gegaan alleen om ze een gunst te bewijzen,'' Hij kwam overeind en keek me aan ''het enige wat ik van je verwacht,, is dat je Chris een betere liefdes leven geeft.'' Ik merkte op dat hij niet van emotionele conversaties hield. Ik kwam overeind ''Chris ziet me waarschijnlijk niet meer staan door zij verslaving hoe kun je hem zo verwaarloze?!'' Zei ik boos hij bleef even staan ''Vraag het hem zelf.'' Ik gooide mijn thee bordje misschien iets te hard tegen zijn achterhoofd terwijl de hele café opkeek en ik zo net een van de grootste bussiness bazen voor schut heb gezet. Ik beet op mijn onderlip ''bied je excuses aan of je ziet Chris nooit meer terug.'' Zei ik nog grof tegen de man terwijl ik de café verliet voordat iemand nog is de politie belde.'' Pittig.. net zo pittig als je moeder.''

Jace
Ik was met Elizabeth even Chris bezoeken op zijn nieuwe underwear shoot en nam dep adem. Als ik hem eindelijk opmerk na alle staff members gegroet te hebben glimlach ik zwak maar als ik ietjse dichterbij Chris kom zie ik hoe slecht hij er uit zag. Ookal zag hij er voor het oog goed uit ik keek zo door hem heen als zijn broer. Ik wilde hem niet van streek maken voor de 2e keer dus nam ik een stap na achter en besloot ik de shoot te volgen op een afstand. Misschien was ik toch iets te hard met het verhaal over zijn geboorte.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/03/2016 10:44 PM

Jace
The next day was ik op het vliegveld  om Elizabeth op te halen van haar lange reis naar Thailand. Ik nam diep adem en was dit keer helemaal alleen gekomen met veel dingen in gedachte. Misschien was ik iets te hard voor Kay ik beet op mijn onderlip. Terwijl ik mijn sirieuze assistantje weer zag aan komen lopen "hallo meneer kingston hoe was je trip naar Australië ik ontweek haar vraag "fijn om je terug in dienst te hebben Eliza want dat zelf regelen kan ik echt niet meer aan." Ze fronste maar liep me toch achterna naar de limo. Nietwetend dat ik een   nogal sirieuze relatie heb.

Winttr
"Sorry maar zonder afspraak komt u niet binnen." Zei de assistance van Meneer kingston. Ik beet op mijn onderlip "ik ben zijn nichtje in law Winttr Werst." De vrouw lachte forseerd "dat zal wel niet maar.." begon ze "Winttr?" Ik keek giftig op en zag meneer Kingston voor het eerst in reallife een ongekende knapheid overwimpelde me van de oude man die bijna ergens rond de 40 leek. Ik knikte terwijl ik de leegte in zijn ogen kon zien net als bij Chris. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/02/2016 05:16 PM

Jace
Ik schudden mijn hoofd zacht en haalde haar hand van mijn wang af "bel me." Zei ik alleen terwijl ik haar huis verliet. Omdat er zoveel ruzie was claimde ik Kaillyn's bijzijn constant. Ze liet me vergeten wat er aan de hand was in mijn vaders bussines. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/02/2016 10:10 AM

Jace
Dat maakte me nog meer achterdochtig. Ik keek Kaillyn aan "ik denk dat ik maar weer ga alles zit goed waarschijnlijk" zei ik geïrriteerd op de een of andere mannier "bel me maar wanneer je het niet koud heb." Ik liep naar de deur en nam diep adem.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  288  |  289  |  290  |  291  |  292  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page