Search for posts by walkingdead
First Page | « | 1 ... 289 | 290 | 291 | 292 | 293 ... 318 | » | Last
Search found 3177 matches:
Re: ORPG|| With walkingdead
from walkingdead on 12/01/2016 10:49 PMJace
Ik fronste en knikte maar ik nam een nipje en bleef maar naar haar trui staren." Babe probeer je zuigzoenen te verbergen?" Vroeg ik terwijl er een lenthe bries buiten was.
from walkingdead on 12/01/2016 09:03 PMWinttr
"Oke slaaplekker" zei ik zuchtebd terwijl ik overeind kwam en naar hem keek. Het maakte me zo boos. Gewoon zijn vader en alles ik besloot mijn sleutels te pakken en die vader van Jace en Chris face to face te spreken.
Jace
"Babe waar is je visite?" Zei ik achterdochtig terwijl ik gewoon langs haar naar binnen stapte. En ik opmerkte dat ze nogal een aparte kooltrui droeg.
from walkingdead on 12/01/2016 08:07 PMJace
Als ze niet opneemt word ik langzaam achterdochtig en jaloers. Misschien was die "visite" kyle wel of een of andere dude. In een mum van tijd was ik al in mijn cabrio onderweg naar Kaillyn. Ik belde aan en zag Kyle's pick up niet staan dat was wel een hele opluchting.
Winttr
Ik zuchten zacht en keek naar de foto van zijn moeder en zijn broer op het nachtkastje. Ik hield echt van Chris maar ik wilde hem het liefst in zijn oude versie weer zien. Het zou me ook niet verbazen als hij straks weer weg ging om pillen te kopen of om te feesten.
from walkingdead on 12/01/2016 06:07 PMWinttr
Even later zaten we op bed terwijl ik zijn haar droogde met een handdoek." Je bent stil" zei ik zacht "voel je je nog steeds schuldig?" Vroeg ik zacht.
Jace
Ik belde Kaillyn voor de zekerheid op om te vragen hoe haar visite was. Ik kon echt niet te lang zonder haar aanwezigheid. Ik keek naar de klok en merkte dat ik nog niks van mijn vader had gehoord.
from walkingdead on 11/29/2016 11:34 PMWinttr
"Ik had het kunnen proberen en daar ging het me om." Zei ik "niks kunnen doen is vreselijker dan het lijkt." Zei ik zacht tegen hem "net als jij er niks aan kon doen dat je moeder een ziekte kreeg om jou te beschermen." Ik kwam overeind en pakte een handdoek terwijl ik vervolgens het zakje pillen dat ik in zijn hoodie gevonden had weggooide in de wc.
from walkingdead on 11/29/2016 10:47 PMWinttr
"Jij bent niet de enigen die dierbare personen om het leven heeft gebracht niet expres." Zei ik zacht "mijn echt naam is Whitney Agremonte Gonzales mijn familie runde een drugskartel in New york we waren de grootste." Zei ik zacht terwijl ik wat water over zijn borstkast goot "we hadden een groot huis maar ook vijanden.. mensen die mijn ouders wilde dood hebben.. op een dag speelde ik in de woonkamer de bel ging en mijn vader deed open." Ik slikte het enigen wat ik horde was een hoop geluid geschreeuw en daarna schoten mijn moeder raapte me gelijk op van de vloer en verborg me snel in een kast "hier blijven en pas er uit gaan wanneer ik het zeg" zei ze nog streng.. ik luisterde als een goed kind en bleef in de kast met allemaal wapens maar ik horde ineens mijn moeder gillen en keek door het kiertje ik nam zo een handgun in mijn handen.. en zag mijn vaders broer en toen.." ik merkte dat ik huilde en veegde mijn tranen snel weg "schoot hij mijn moeder neer.. als ik gewoon op tijd uit de kast was gegaan had ik hem kunnen neerschietenmaar uit angst bleef ik in de kast voor 3 dagen na de vierde dag kwam er pas hulp en werd ik gevonden." Zei ik "het maakt niet veel verschil met jou verhaal maar ik weet dat mijn ouders heel veel van me gehoud hebben.. en jou moeder van jou en daarom ben je nu hier met mij en de mensen die van je houden.. Misschien niet op de mannier dat je verwacht maar het komt nog wel." Zei ik terwijl ik hem aankeek met mijn intense ogen.
Jace
-oke babe succes en slaap lekker- stuurde ik een beetje door de war. Meetal wees ze me nooit af om te komen ik zakte op de bank neer en besloot tv te kijken. Met het gevoel dat iets niet in orde was.
from walkingdead on 11/29/2016 09:14 PMWinttr
Als hij dat zegt doet het een beetje pijn in mijn hart." Ik begrijp je.." zei ik zacht terwijl ik zelf ook iets verschrikkelijks had gedaan waar door mijn ouders zijn vermoord. Mijn vader was vroeger Mafia baas en er is zoveel gebeurt toen ik 4 was ik kan me alles herinneren terwijl dat niet zo hoord te zijn.
Jace
Ik fronste -kay moet ik dan langskomen na je shoot?- zei ik een beetje opdringerig.
from walkingdead on 11/28/2016 11:48 PMWinttr
"Ik wil niet dat het zo door gaat." Begon ik zacht terwijl ik hem afspoelde " het maakt mij ongelukkig en jou zelf." Zei ik terwijl ik ook moeite had met het verwerken van de dood van mijn ouders en de wersts. Maar doe Chris vergat ik dat gewoon en hoefde ik me nergens druk om te maken. Maar nu waren de rollen omgedraaid ik wilde Chris niet zo zien.
Jace
"-hmm kay kom je dan zo even langs ;p?-" stuurde ik nog even snel terwijl ik thee voor mezelf insxhonk en een sigaretje opstam.
from walkingdead on 11/28/2016 11:21 PMWinter
Als ik Chris binnen zie komen en Nancy stilletjes bezig was met het onbijt. Kom ik gelijk overeind ik nam Chris zijn pols vast en nam hem mee naar onze slaapkamer waar ik de deur achter me sloot. Ik draaide me naar hem om en keek in zijn grijze ogen die zowat dood leken de glinstering was helemaal verdwenen. Ik trok zijn trui uit en ging op mijn knieen voor zijn broek en boxer.Vervolgens nam ik hem mee naar de badkamer waar ik hem in bad liet stappen. Ik kneep een spons met zeep fijn en was stil ik wilde geen conversatie beginnen want ik deed hem toch alleen maar pijn zodra ik wat zou zeggen over zijn gedrag of zijn familie problemen.
Jace
-Je bent toch wel oké babe?- Stuurde ik terwijl ik haar volgens mij al door had het ging helemaal niet goed.
from walkingdead on 11/28/2016 10:43 PMWinter
De volgende morgen werd ik wakker aan tafel en keek ik als eerst op naar Chris zijn moeder. Ze was prachtig net een model. Ik kwam met kramp in mijn onder rug overeind en zag dat Chris niet meer op het balkon lag. Met vol zorgen keek ik naar de keuken en nam ik diep adem.
Jace
Ik en mijn vader hadden eindeloze argumenten gehad. Maar zolang hij zijn excuses niet aanbood aan Chris kwam ik niet terug naar Kingston Empire. Ik nam nu even de tijd om met Lynn te appen en plofte op de bank -hoe was het bij je moeder babe?