Search for posts by LostSouls
First Page | « | 1 ... 289 | 290 | 291 | 292 | 293 ... 318 | » | Last
Search found 3178 matches:
Re: ORPG|| With walkingdead
from LostSouls on 12/09/2016 12:10 AMKailynn
Ik haalde mijn schouders op. 'Wel logisch ook.' zei ik en zuchtte. Als hij over mijn shoots begint zuchtte ik. 'Als dat in mijn nek zodanig weg is dat ik geen vragen krijg en het makkelijk weg is te werken met make up.' zei ik tegen hem. Zuchtend keek ik naar mijn vingers. 'Wat als ik voor de rest van mijn carrière maar een B-model blijf?' zuchtte ik. Ik kreeg al meer publiciteit, maar dat kwam vooral door Jace.
Chris
Ik gromde van genot. Ze kwam al snel klaar wat mij een heerlijk gevoel gaf. Ik gaf haar nog een klap tegen haar rechterbil, deze keer iets harder. Ik stootte hard en snel in haar en liet ondertussen genietende geluiden horen. Van haar lichaam kon ik zo heerlijk genieten.
from LostSouls on 12/06/2016 09:59 PMKailynn
Ik fronstte en keek naar hem op. 'Waarom ben je gestopt? Om al die problemen in jullie familie?' vroeg ik hem en zuchtte zacht. 'Misschien is dit niet de juiste oplossing. Misschien moeten jullie eens met zijn drieën rond de tafel zitten en het bespreken zoals volwassen mensen.' zei ik tegen hem en haalde een hand door mijn haar. 'Maar ik weet niks over jullie familie dus... Laat ook maar.' grinnikte ik het idee weg.
Chris
Ik voerde het tempo op en hield haar polsen goed boven haar hoofd. 'Je hebt niks te willen.' grijnsde ik. Ik ging uit haar en draaide haar op haar buik. Ik ging zelf op mijn knieën zitten en trok haar middel omhoog. Ik ging weer in haar en neukte haar op een hoog tempo. Vervolgens wreef en kneep ik in haar billen om er vervolgens een pets op te geven.
from LostSouls on 12/06/2016 04:25 PMKailynn
Ik grinnikte en kreeg een melding binnen. Wanneer ik zag dat Jace me had genoemd in een van zijn posts glimlachte ik breed en drukte nog een paar kusjes tegen zijn wang. Mijn volgers waren ook al gestegen op social media doordat ik een paar keer met hem was gespot en door mijn shoots. Nog niet zoals een echt model maar het waren al veel meer dan eerst.
Chris
Ik trok mijn broek omlaag en nam mijn boxer mee. Ik gooide bijde ergens in een hoek en kroop terug over Winttr heen. Met het geil dat op mijn vingers zat van Winttr maakte ik mijn vriend vochtig om beter te kunnen glijden en gleed langzaam in haar. Langzaam begon ik te stoten. 'Ik wil dat je me aan blijft kijken. Laat horen hoeveel je geniet.' zei ik en voerde het tempo een heel klein beetje op.
from LostSouls on 12/06/2016 02:57 PMKailynn
Ik glimlachte en kroop dichter tegen Jace aan. De warmte die hij afgaf was zo vertrouwt. Ik voelde me thuis bij hem. 'Dit is echt de slechtste film ooit.'zei ik met een lachje. 'Als ze over ons een film maakte was hij nog beter.' zei ik en drukte een kusje tegen zijn wang.
Chris
Na een tijdje liet ik mijn mond helpen. Ik wilde haar horen schreeuwen. Na een tijdje stopte ik en drukte ik mijn lippen tegen die van haar terwijl ik mijn broeksknoop los maakte. Mijn vriend was door het hele tafereel al flink gestegen.
from LostSouls on 12/05/2016 10:41 PMKailynn
'Jou appartement?' stelde ik voor en stak een voor een mijn armen in de mouwen van mijn jas. Ik haalde een keer diep adem en draaide me naar hem om waarna ik een kus tegen zijn lippen drukte. 'Ik hou van je, Jace Kingston.' zei ik met een glimlachje en keek naar Elizabeth die zich bij ons voegde maar toch een beetje op een afstand.
Chris
Ik grijnsde en kwam bij haar gevoelige plekje. Ik trok haar string naar beneden tot haar enkels en liet mijn vingers haar intieme plekjes verkennen. Ik plaagde haar een beetje terwijl ik mijn lippen over haar buik liet kussen.
from LostSouls on 12/05/2016 10:19 PMKailynn
Ik glimlachte en streelde langs zijn wang. Ik trok na een tijdje terug en dronk nog wat van mijn latte. Ik deed mijn choker ketting weer om. Wanneer de pers dit zou zien zouden er genoeg roddels verzonnen kunnen worden. Ik trok mijn staart een beetje aan en dronk de laatste beetjes koffie op. 'Kunnen we gaan? Ik heb wel een beetje genoeg van die pottenkijkers voor vandaag.' zei ik met een grijnsje.
Chris
Ik grijnsde breed en drukte, eenmaal op het bed, mijn lippen in haar nek waar ik een klein zuigzoentje zetten. Nu ze model was moest ik oppassen met wat ik met haar lichaam deed. Ik trok haar shirtje uit en drukte kusjes tussen haar borsten terwijl ik ondertussen mijn stropdas afdeed. Ik bond met mijn stropdas haar polsen aan elkaar en legde die boven haar hoofd. Ik trok haar strakke jeans naar beneden en drukte kusjes van haar enkels terug naar boven via de binnen kant van haar benen.
from LostSouls on 12/05/2016 09:22 PMKailynn
Ik glimlachte wanneer hij me kust en legde al mijn gevoel erin. 'Ik was niet alleen. Kyle was erbij. Hij mocht niet mee naar binnen omdat hij geen directe familie was. Het viel niet te voorkomen.' zei ik tegen hem. Wanneer hij zegt dat ik al mijn problemen bij hem moest leggen schudde ik mijn hoofd. 'Je hebt al teveel voor me gedaan.' zei ik tegen hem en keek naar onze handen. Het voelde heerlijk bij hem te zijn.
Chris
Ik glimlachte en streelde langs haar wangen met mijn duimen. Ik las in haar ogen hoeveel zin ze had en grijnsde. Ik drukte mijn lippen tegen de hare en liet mijn handen inmiddels afglijden naar haar lichaam. Het lichaam dat inmiddels tentoon werd gesteld aan zoveel mannen, maar toch was ik de enigste die het mocht aanraken. Die het kon aanraken.
from LostSouls on 12/05/2016 09:05 PMKailynn
Ik beet op mijn lip en keek naar mijn handen die op tafel lagen. 'Het spijt me.' zei ik tegen hem en keek hem vervolgens aan. Dan had ik hem nog niet eens verteld over het probleem dat ik met de Werst familie had. Door dat ik die shoot heb moeten cancellen moet ik alles vergoeden en dat kostte echt een vermogen. Een vermogen waarvan ik niet in het bezit was. Wanneer de late machiatto voor mijn neus werd gezet glimlachte ik zwakjes en keek naar Elizabeth die even verderop zat. 'Zo te zien is zij ook weer terug?' zei ik en zwaaide kort en onopvallend naar haar. Door het raam waren de flitsen te zien van de paparazzi die ons probeerden op de foto te krijgen.
Chris
Ik drukte een kusje in haar haar. 'Ik red me wel. Je hoeft niet aan mij te denken. Denk liever aan jezelf. Je eigen carrière. Al heeft die vast een boost gekregen van je risicovolle actie bij mijn vader.' zei ik met een grinnikje en veegde met mijn duimen de tranen van haar wangen terwijl mijn handen haar gezicht omvatte.
from LostSouls on 12/05/2016 08:10 PMChris
'Je weet dat ik godverdomme geen pillen meer slik! Ik ben bijna alleen nog maar thuis of bezig met modellen klussen!' riep ik boos naar haar en beet op mijn lip wanneer ik zag dat ze een traan moest laten. Ik zuchtte en hield me een beetje in. 'Babe, het spijt me. Maar dat je mijn vriendin bent betekend niet dat je meteen weet hoe mijn familie in elkaar steekt. Je had gewoon niet naar mijn vader moeten gaan. That's it. Het betekend niet dat nu je dit gedaan hebt ik minder van je houd.' zei ik tegen haar en trok haar terug tegen me aan.
Kailynn
Zuchtend deed ik mijn jas uit en speelde met mijn choker ketting. Misschien moest het maar gewoon eruit. Misschien viel het hem niet eens op? Alhoewel waren de afdrukken niet te missen. Ik deed mijn ketting af en liet hem de afdrukken in mijn nek zien. 'Aangezien je zo een problemen binnen je familie hebt wou ik je niet met nog meer opzadelen. Daarom heb ik gister smoesjes verzonnen om je niet te hoeven zien.' zei ik tegen hem zonder toch uit te hoeven leggen hoe ik eraan kwam.
from LostSouls on 12/05/2016 06:52 PMChris
Ik rolde mijn ogen en liep haar achterna. 'Je verpest hier niet alleen mijn vader zijn carièrre, maar ook die van mijn broer en mij. Ook onze naam komt in de kranten te staan. Ik hoef bovendien zijn excuses niet. Hij kan oprotten.' zei ik tegen haar en keek naar ons bed dat er net opgemaakt bij lag.
Kailynn
Als ik eenmaal aankwam bij het restaurantje zie ik Jace al zitten door het raam. Ik zuchtte kort en liep naar binnen. Wanneer ik binnen ben hing ik mijn jas en sjaal op bij de kapstok. Ik ging het onderwerp van mijn nek gewoon zo lang als mogelijk uitstellen. Wanneer ik bij het tafeltje aankwam gaf ik Jace een kus tegen zijn wang en ging tegenover hem zitten. 'Kan ik wat voor u doen?' vroeg een serveerster. 'Een latte machiatto alstublieft.' zei ik. Ze knikte en keek Jace aan.