Search for posts by walkingdead
First Page | « | 1 ... 290 | 291 | 292 | 293 | 294 ... 318 | » | Last
Search found 3177 matches:
Re: ORPG|| With walkingdead
from walkingdead on 11/28/2016 09:44 PMWinter
Na dat Jace weg was gegaan liep ik het balkon op en deed ik een deken om Chris heen. Ik schaamde me dat ik zo te keer tegen hem was gegaan. Ik wilde terug naar binnen lopen maar ik wilde ook bij Chris zijn hem kunnen trooste al wist ik dat het niet veel zou werken.
Jace
Ik keek op mijn mobiel en zag het appje -slecht heb de hele situatie uitgelegd aan mijn broertje en hij is nogal van streek- stuurde ik. Terwijl ik het erg vond dat ik Chris opnieuw zo heb moeten zien. Dit keer besloot ik naar Kingston empire te gaan.''Ik neem ontslag'' zei ik tegen mijn vader terwijl ik mijn kingston pasje voor hem op tafel smekte. Hij keek me fronsend aan ''ontslag~!'' hij beet zijn kaken opelkaar ''wat wil je mij nu ook een stoot verkopen vader?''
from walkingdead on 11/28/2016 08:58 PMWinter
Ik wilde zo erg op Chris aflopen bij het zien van hem instorte maar Jace greep al snel mijn arm vast. Hij schudden zijn hoofd kort terwijl ik diep adem nam. Deze kant had ik nog nooit van Chris gezien.
from walkingdead on 11/28/2016 08:23 PMJace
Ik nam diep adem en liet hem eerst even alles op een rijtje zetten. Ik zag dat Winter weer tevoorschijn was gekomen en aan haar hele gezicht kon ik zien dat ze had afgeluisterd. '' Laat hem maar afkoelen geloof mij hij keert snel weer terug naar de oude'' zei ik om Winter gerust te stellen.
from walkingdead on 11/28/2016 07:07 PMJace
''Toen mama zwanger van je was hadden we verschrikkelijk nieuws gekregen.. je zou waarschijnlijk gehandicapt geboren worden.'' Zei ik terwijl ik het ook wel moeilijk vond om hem het te vertellen.'' Of het was abortus nu het nog kon of medicatie innemen waarvan nog niet is bewezen dat het helpt maar mama wilde alles doen om je te beschermen ookal was vader er niet mee eens.'' Zei ik ''hij wilde zijn vrouw niet kwijt raken en mij zonder moeder achter laten maar het was hetzelfde voor jou jij had dan geen ouders in het hiernamaals als die abortus werd gepleegd.. Mama slikte alles om de juiste tijden tot 12 december waar jij gezond en wel werd geboren in Portland voor een aantal jaren ging het goed moeder had wel wat kleine fysieke probleempjes maar de doktor zei dat het goed met haar kwam.'' Mijn ogen gleden naar de foto ''maar wat we dus niet wisten was dat een tumor zich in haar hoofd aan het vormen was zins ze de medicatie had genomen vader was in tranen bij het nieuws het was niet te geloven hoeveel hij leed hij besefte gewoon dat hij misschien binnenkort voor 2 kinderen moest zorgen.. en ja dat is uiteindelijk ook gebeurt ik was boos op jou omdat ze het allemaal voor jou had gedaan ik dacht dat ik mijn moeder had verloren door jou..maar het is helemaal niet jou schuld ik wilde heel graag een broertje of een zusje en die heb ik uiteindelijk ook gekregen.'' Ik keek hem zwak glimlachend aan ''sometimes i really want to share things with you zoals over meisjes praten, uit gaan, met vader stappen op de feest dagen gewoon wat familie met elkaar doet maar vader heeft al die dingen genegeerd zoals op thanks giving was hij altijd op zijn werk door dat ben ik de man geworden die ik nu ben cold hearted en egoistische.''
from walkingdead on 11/28/2016 05:53 PMJace
''Wil jet het echte verhaal weten waarom het voelde alsof jij de enigen was die om mama gaf?'' Zei ik terwijl ik mijn sigaret uitbranden in het asbakje die op tafel lag.'' Of ga je weer als een klein kind lopen doen?'' Vroeg ik terwijl ik hem aankeek. Ik was er klaar voor om alles achter me te laten.
from walkingdead on 11/28/2016 05:17 PMJace
Ik blies een wolje uit en keek hem aan ''I don't really care dat je onze familie ten schande zet.'' Zei ik terwijl ik hem aan keek en de foto van onze moeder uit mijn winkeltas haalde.''Moeder is vandaag al 3 jaar overleden'' zei ik terwijl ik ging zitten aan zijn eettafel en de fotolijst op zijn standaard zetten. Ik pakte vervolgens de kaars die ik had gekocht en stak die aan ''she was a pretty woman'' zei ik terwijl ik naar de foto keek van haar tienerjaren. Het was niet dat ik mijn respect had verloren voor mijn moeder het was meer dat ik het niet onder ogen wou komen. En dat zal Chris wel vaker gemerkt hebben dat ik mijn intresse in hem verloor vanwege het feit dat ik hem de schuld gaf dat ze overleden is. Maar nu ik met Kaillyn was besefte ik wel hoeveel ik het moest waarderen dat ik nog een broertje had iets van mijn moeder.
from walkingdead on 11/28/2016 04:40 PMWinttr
Ik luisterde aandachtig en had deze reactie kunnen verwachten.'' Het is mijn schuld'' zei ik zacht ''ik had je niet zo moeten pushen over dat ''openbare'' zei ik terwijl ik hem aankeek nu Franco achter ons aan zat en hij geen werk meer had bij kingston empier. Werd de druk nog groter om uit elkaar te gaan maar ik wilde niet opgeven. Als ik iemand vertrouwde was het Jace ik wist dat Jace niet altijd aardig was tegen Chris. Maar hij was de oudste en moest wel raad weten met Franco en zijn vader zins hij was bevriend met Franco.
Jace
Ik had besloten om mijn broertje te bezoeken. Als de liftdeuren open gaan en ik Chris zijn gesnauw hoor tegen Winter. Kom ik de keuken met een sigaret tussen mijn lippen binnen ''Is het weer zo ver?" Zei ik verveelt terwijl ik de koelkast open trok en naar een blikje cola zocht ik wenkte Winter om even weg te gaan wat ze ook vervolgens deed. Ik keek naar Chris '' zo he jij ziet er opgedoft uit!'' Zei ik met een grijnsje terwijl ik soms mijn broertje niet sirieus nam aangezien hij een volwassen man was en niet meer mijn kleine rustige broertje.
from walkingdead on 11/28/2016 03:34 PMWinter
"Je kan nauwlijks overeind staan en ik weet niet zo zeker of alles dat nu uit je mond komt klopt." Zei ik "zo miserabel heb je het niet Chris maar nu je oude leefstijl terug hebt betwijfel ik het." Zei ik terwijl ik naar zijn ogen keek je kon zien dat ie stoned was ik was jonger als hem maar toch ik wist heus wel beter.
Jace
Ik beet op mijn onderlip maar besloot haar toch te vertrouwen." Oke babe spreek ik je vanavond dan weer?" Vroeg ik terwijl ik overeind kwam en nog een nipje nam.
from walkingdead on 11/28/2016 07:56 AMWinttr
"Om alles en ziet het er uit alsof ik het grappig vind." Zei ik terwijl ik naar hem keek." Je moet kappen met gebruiken ik vind het al erg dat je uit gaat zonder dat ik weet met wie je bent en waar" zei ik "straks beland je nog in het ziekenhuis." Zei ik vol zorgen tegen hem.
Jace
"Weet je het zeker babe?" Vroeg ik voor zekerheid terwijl ik me zorgen maakte eigenlijk had ze gelijk. Nu mijn broertje aan de pillen was had mijn vader hem een soort van gebaned van kingston empire.
from walkingdead on 11/27/2016 11:27 PMWinttr
Als ik gelach hoor gaat er al een sindering van boosheid door me heen. Ik prikte mijn vork hard in de lasagne. En liep de gang op "dankje voor het thuis brengen van mijn vriend." Zei ik fake glimlachend tegen dat zeug dat met hem was mee gekomen." Wie is dit lekkerding?" Vroeg hij stoned aan Chris terwijl er iets knapte en ik hem vurig aan keek "ik ben zijn vriendin" ik wees naar Chris terwijl hij me begon uit te lachen "dus daarom neuk je geen andere wijfen meer Chrisje" nog altijd venederd keek die dude aan "beveiliging" zei ik terwijl ik Chubby had geleend van Jace hij nam hem gelijk onder handen terwijl ik woest op Chris was." Is dit hoe je elke dag gaat thuis komen!" Vroeg ik bozer dan ooit.
Jace
Ik glimlachtend breed "ik ben blij dat het goed gaat babe het komt nog wel dat je in de bladen staat als mijn vriendin." Zei ik maar als ze zegt dat ze zo weg moeg kijk ik haar bezorgd aan "moet ik mee?" Vroeg ik gelijk in een flits.