Search for posts by LostSouls

First Page  |  «  |  1  ...  290  |  291  |  292  |  293  |  294  ...  318  |  »  |  Last Search found 3178 matches:

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 12/05/2016 12:02 AM

Chris
Ik knikte en grijnsde breed terwijl ik ze na keek. Ik liep naar de kleedkamers waar ik me terug om kleedde en ik keek op mijn telefoon waar ik het bericht zag van Winttr en mijn vader. Ik fronste en beet mijn kaken op elkaar. Ik verliet snel de studio en stapte in de limo die terug naar huis reed. Eenmaal bij het hotel haastte ik me naar mijn Penthouse waar ik Nancy en Winttr aantrof in de keuken. 'What the fuck, Winttr. Ben je gek geworden?' vroeg ik en liet haar de post via mijn telefoon zien. 'Je moet bij die vent uit de buurt blijven!'

Kailynn
Na een tijdje was ik helemaal klaar. Mijn haar had ik in een messy staart gedaan met wat plukken los rond mijn gezicht. Ik had een neutrale make-up look, maar tegelijkertijd iets wat mijn ogen uit deed steken. Vandaag deed ik een wollen roze/crème achtige jurk aan en daaronder enkellaarsjes met een hoge blok hak. Om toch de afdrukken in mijn nek te bedekken deed ik me een brede choker ketting om die me toch een beetje een benauwd gevoel gaf, maar het moest maar. Wanneer ik klaar was nam ik mijn tasje waar ik en paar standaard spulletjes in mieterde om vervolgend de woonkamer in te lopen en mijn jas en sjaal te pakken. 'Ik ben 2 straten verder op bij Restretto.' zei ik tegen Kyle en liep de deur uit onderweg naar het café. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 12/04/2016 11:39 PM

Kailynn
Ik las het berichtje dat na een paar minuten pas binnen kwam en glimlachte zwakjes. 'Zie je, als hij je zou haten zou hij niet reageren.' zei Kyle met een broodje in zijn mond. Ik grinnikte. 'Sukkel.' Zei ik. Hij keek nep beledigd waardoor ik in de lach schoot. 'Bedankt Kyle. Ik zou niet weten hoe te overleven zonder jouw advies.' glimlachte ik. Hij stond op, liep naar me toe en omhelsde me. 'Ik zal er altijd voor je zijn kiddo.' zei hij en drukte een kus op mijn kruin. 'Ik moet me nu wel klaar maken.' zei ik vervolgens en liep snel naar mijn kamer waar ik me ging klaarmaken voor zometeen.

Chris
Na een poos was de shoot afgelopen. Ik liep naar Jace en Elizabeth en keek de twee aan. 'Jace, kunnen wij trouwens binnen kort ergens een etentje er tussen proppen. Gewoon even ons twee.' vroeg ik hem terwijl ik de badjas weer aantrok. Ik wou gewoon weer even alleen tijd met mijn broer. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 12/04/2016 11:01 PM

Chris
Ik fronste. 'Weet die klootzak überhaupt wel van Kailynn? Moet je nu niet bij haar zijn?' vroeg ik hem. Wanneer hij over Winttr begint beet ik op mijn lip. 'Chris, we beginnen weer.' zei de fotograaf. Ik knikte en keek terug naar Jace. 'Alles gaat prima.' zei ik tegen hem en liep snel terug naar de set waar ik de shoot hervatte. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 12/04/2016 10:09 PM

Chris
Wanneer hij dat zei verslikte ik me in het water en begon te hoesten. 'Wat?! Waarom?' vroeg ik hem verbaasd en haalde een hand door mijn haar. Ik nam nog een slok om mijn keel een beetje te kalmeren en zuchtte. Nu werkte dus alleen onze vader uit onze familie nog daar. Ik beet op mijn lip en schudde mijn hoofd. 'Je bent gek.' zei ik tegen hem. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 12/04/2016 09:44 PM

Chris
Na een tijdje was hij eindelijk klaar en konden we beginnen. Er was een sofa geplaatst met een bruin beren vel eroverheen. Ik ging erop liggen en begon te poseren op alle mogelijke pose's. Nog niet eens in de gaten hebbend dat even verderop mijn broer stond met zijn assistente. Na een tijd kwam ik overeind om van positie te veranderen en keek zo recht in de camera. Wanneer ik modellen werk deed zette ik toch even een knop om. Even niet meer denken aan thuis. Alleen maar poseren. Ongeveer na 50 foto's lassen ze een pauze in van een kleine 10 minuten. Ik deed een badjas om mijn schouders en liep richting de tafel waar flesjes water op stonden. Ik keek fronsend op als ik Jace zag en liep langs hem naar de tafel. 'Jace.' zei ik enkel en nam vervolgens een slokje van het flesje. 'Wat doe je hier?' vroeg ik verbaasd.

Kailynn
Met mijn vork prikte ik maar wat in mijn eten, maar kreeg geen hap door mijn keel. Ik voelde me schuldig. 'Sms hem.' zei Kyle. Zuchtend nam ik mijn telefoon erbij en sms'te naar Jace. -Babe, kunnen we please praten? Over anderhalf uur bij het koffie zaakje 2 straten verder? X Kai- stuurde ik hem en beet op mijn lip.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 12/03/2016 11:05 PM

Kailynn
Ik werd wakker en voelde mijn keel pijn doen als een gek. Kort beet ik op mijn lip en kwam overeind. De geur van spek drong door in mijn neusgaten. Ik liep naar de spiegel en zag dat de afdrukken in mijn nek nog roder waren geworden. Dit kon ik toch niet geheim blijven houden als het niet wegging? Terwijl ik door mijn gezicht wreef liep ik richting de keuken en zag daar Kyle bezig met een ontbijt maken. 'Hey, hoe gaat het nu?' vroeg hij. Ik haalde mijn schouders op. 'Wel oké, het is alleen echt vreselijk om te moeten liegen tegen Jace.' zei ik Zuchtend en pikte stiekem een aardbei uit het bakje. 'Dan zeg het hem gewoon.' zei hij. Ik schudde mijn hoofd. 'Ik wil hem er niet mee lastig vallen. Hij heeft genoeg problemen met zijn familie.'

Chris
Ik kwam aan op de set en liep naar de kleedkamer waar ik me omkleedde. Al had ik niet veel aan. Het was voor een nieuwe lancerende ondergoed lijn. Ik nam nog een pilletje in die ik uit het zakje in de kluis had genomen en liep naar de set. 'We beginnen over 5 minuten Chris.' zei de fotograaf die zijn  camera aan het instellen was. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 12/03/2016 03:23 PM

Kailynn
Ik zuchtte en draaide me om. 'Jace..' zei ik terwijl hij toch doorliep. Ik hoorde hoe de deur dicht ging en liep naar de bank waar ik  mezelf klein maak en een kleine traan laat. Ik haatte het om tegen hem te liegen. Ik staarde naar mijn telefoon en beet op mijn lip.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 12/02/2016 10:36 AM

Kailynn
'Babe waar maak je nou een probleem van?' vroeg ik hem en liep naar hem toe. Ik keek hem in zijn ogen. 'Denk je serieus dat ik vreemd zou gaan? Ik ben niet zo een soort meisje, Jace.' zei ik tegen hem en streelde langs zijn wang. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 12/01/2016 11:23 PM

Kailynn
'Nee? Van wie zouden die moeten zijn. Van jou heb ik de afgelopen keer geen gekregen.' zei ik tegen hem en wreef langs mijn armen alsof ik het koud had. 'Ik vind het gewoon koud hier.' zei ik en nam nog een slok van de wijn. Waarom vroeg hij zo erg door en kon hij me niet gewoon op mijn woord geloven? 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 12/01/2016 09:48 PM

Kailynn
Ik beet op mijn lip en deed de deur dicht. 'Net weg... Er kwam wat tussen en ze werd gebeld.' verzon ik en keek naar hem. 'Wil je iets drinken?' vroeg ik hem terwijl ik al zenuwachtig naar de keuken stapte. Alsof ik iets had misdaan. Ik schonk voor ons beide een glas rode wijn in en nam een slokje. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  290  |  291  |  292  |  293  |  294  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page