Search for posts by walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  291  |  292  |  293  |  294  |  295  ...  318  |  »  |  Last Search found 3177 matches:

walkingdead

24, female

Level 37

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 11/27/2016 10:56 PM

Wintrr
De laatste tijd was Chris vaker weg het begon me langzaam te hinderen. Wat het meest van de tijd dat hij weg was werd hij gespot in clubs en kroegjes. Ik vond om de week wel is een pilletje. Ik wist totaal niet hoe ze er mee om moest gaan. Aangezien ik nooit heb gefeest of gebruikt. Ik kwam net terug van playboy met het nieuwe nummer waar ik op de cover stond. En alweer was mijn zogenaamde vriend niet thuis zuchtend gooide ik het tijdschrift op tafel. Terwijl ik Nancy voorlopig vrij had gegeven ik liep naar de keuken en begon met koken. Dit keer in mijn kleren met een schort om. Nog even en ik zag het niet meer zitten met Chris als hij cotineu zo door bleef gaan het is echt dat ik van hem hou. Want iemand met het gedrag dat hij nu heeft had ik allang al achter gelaten.

Jace
Ik was weer terug in Amerika en horde van alle kanten dat mijn broertje weer is gespot in clubs. Ik schonk 2 glazen wijn in terwijl ik er mee terug naar de slaapkamer liep waar Kaillyn in bed lag. Ik gaf haar een glas en drukte een kusje tegen haar voorhoofd terwijl ik naast haar kroop ''hoe zit het met werk babe?'' Vroeg ik terwijl ik haar de wersts had aangeboden en ze nogal goeie uitspraken over haar maken. Ik was blij dat ik terug was maar ook weer niet ik had Franco gesproken die nu de papieren van Winter terug wil vanwege Chris zijn gedrag hij zette ons zo erg ten schande.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 11/27/2016 10:17 PM

Winttr
Ik nam diep adem terwijl ik alles netjes afhandelde en volgende week meer van ze te horen kreeg. Ik liep naar buiten richting Chris ''er is niks hij kwam uit het niets langs'' zei ik tegen Chris ''je had kunnen inhouden we weten wel beter dan hem.'' Zei ik terwijl ik het denk ik verpest had bij playboy ''laten we maar gaan'' zuchten ik teleurgesteld.

Ik doe later dat ze terug zijn in Amerika.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 11/27/2016 09:26 PM

Winttr
''Chris!'' Ik kwam overeind en greep zijn arm vast ik keek vervolgens naar Franco die een beetje duizelig en grijnzend naar Chris keek.'' Kingston empire is allang al gevallen'' zei hij brutaal terwijl ik Chris naar me toe trok ''rustig babe we zijn nog steeds op mijn werk.'' Ik gaf Franco een boze blik ''ga nu weg nu het nog kan.'' Zei ik terwijl hij grijnsde en overeind krabbelde hij zette zijn stropdas nog even goed en verliet de set.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 11/27/2016 08:30 PM

Winttr
Als Chris ineens vijandig word bijt ik op mijn onderlip ''Chris..'' begon ik.''Volgens mij is dit een misverstand'' zei Franco vals terug ''Winttr is mijn zusje.. en ik denk dat je er achter bent gekomen wat voor satanische duivel Winttr gevangen hield.. Het is jammer dat ik haar niet eerder weg heb kunnen halen van Gideon.'' Zei hij ''maar ik weet niet zo zeker of het beter voor haar is om met een player samen te wonen.'' Zei hij giftig terwijl hij naar mij keek ''het is dat ik een vrouw heb en het mijn pleegzusje is.'' Fluisterde hij ineens in Chris zijn oor ''anders had ze jou nooit ontmoet.'' Franco nam diep adem en keek me aan ''het was goed om je weer even te zien Whitney.'' Glimlachten hij zwak terwijl hij vervolgens wegliep en mijn keel dicht geknepen aanvoelde.

Jace
Ik knikte ''maak je niet druk.'' Ik plaatste mijn lippen intens op de haren om zo het onderwerp te skippen. Ik legde mijn hand op haar rechterbeen en glee zo een stukje onder haar jurk zodra we terug waren. Zou het sowieso een hell's kitchen worden want ik was nog steeds niet af van een bepaalde ''ex'' genaamd Devina.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 11/27/2016 07:10 PM

Jace
Ik schudden mijn hoofd ''ik ben nu hier met jou en als het escaleert dan is het hun probleem voor even.'' Zei ik zwak glimlachend terwijl ik de tassen aan de chauffur gaf en Kaillyn als eerst in liet stappen. Ik wilde niet opdringerig overkomen of mijn stress op haar laten afglijden.

Winttr
Als ik ineens Chris zijn stem hoor kijk ik op. Franco zijn gezicht werd strak maar je kon gewoon zien dat hij zich zelf dwong om te glimlachen ''Jace kleine broertje wat is het lang geleden.'' Zei hij ''ik heb gehoord van Jace dat je een relatie hebt met mijn pleegzusje om het zo maar even te zeggen.''

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 11/27/2016 05:37 PM

Jace
''Mijn vader heeft weer is ruzie gezocht met mijn broertje of hij met hem.'' Zei ik als kind voelde ik me altijd al de gene die verantwoordelijk is voor het gezin nu moeder er niet meer was. Ik en mijn broertje zijn vaak genoeg alleen gelaten zonder een ouder. We kregen elke maand wel weer is een nieuwe nanny. Ik nam diep adem terwijl ik de limo al zag staan gelukkig was hier weinig media. Ik keek Kaillyn aan ''en ik denk dat je thuis ook nog wel wat dingen heb te doen.. ik heb je zo ineens mee genomen.''Zei ik zwak terwijl ik me zorgen maakte om alles.

Wintrr
''Mijn zusje natuurlijk op haar 1ste werkdag een visite geven.'' Zei hij simpel terwijl iets in me klikte ''kon je eerder doen.'' Zei ik grof en mezelf vervolgens remde ik schudden mijn hoofd ''sorry'' zei ik ''ik ben het gewoon niet meer gewend zins je een vrouw hebt en ruzie hebt met Gideon.'' Hij schudden zijn hoofd terwijl ik hem nu wel aan keek hij leek zo volwassen en nog even knap als vroeger ''maakt niet uit ik had je niet met Gideon moeten laten domste fout ooit.. maar ik zie dat jezelf redelijk heb gevonden in Chris Kingston.'' Zei hij ineens terwijl ik op mijn onderlip beet ''al maanden.'' Zei ik wat kort af.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 11/27/2016 12:27 PM

Jace
"Geen dank" zei ik hoofschuddend terwijl ik de tassen van haar over nam. Australië is bloedheet dus ik merkte ook dat ik wat bloter mocht dragen." Over een weekje denk ik dat ik toch naar terug ga naar Amerika er is nogal wat aan de hand met mijn vader en mijn broertje." Zei ik zuchtend terwijl het me alleen maar stress leverde en ik niet kon  genieten van mijn meisje. Tot nu toe heb ik alleen maar mijn zachte kant laten zien maar ik had een hele andere kant achter de scherme.

Winttr
Na dat de 30 foto's waren genomen kreeg ik een badjas aan. En wat te drinken ik glee met een hand door mijn haar. Terwijl Franco al snel de eerste is die op me afkomt "je ziet er goed uit Winttr." Merkte hij op terwijl ik hem niet aankeek "bedankt voor het compliment" zei ik simpel "maar wat doe je hier?" 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 11/24/2016 10:40 PM

Jace
"Perfect" zei ik glimlachend terwijl ik merkte dat ze geen bh droeg."Te bloot maakt mij niet uit zolang je naast mij loopt" zei ik grijnzend terwijl ik haar mijn creditcard toe stak.

Winter
Ik keek dodelijk en om op te eten naar de camera. Terwijl  ik geen bh droeg maar sat jackje mijn tepels bedekte. Ik zwaaidr met een touw terwijl er veel wind voor extra effect was." Goedzo, perfeft!" Zei de fotograaf." Je kan zo op de voor pagina cowgirl!" Ik grinnikte kort en moest dit keer mijn ass een beetje showen. Ik voelde me zelfverzekerd ik had een goed leventje samen met Chris en had nieuw werk gevonden om al onze dingen te kunnen onderhouden. Als ik Franco de set zie oplopen gaat mijn hart te keer wat doet hij nou weer hier!!! Ik wilde echt niet sat Chris en hij zouden meeten zodra hij zou komen.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 11/24/2016 09:42 PM

Jace
 "Alright babe." Zei ik met een glimlachje. Even later waren we in de stad waar ze duurste merk kleding verkochten. Ik stond voor het pashokje van Kaillyn. Terwijl we in de bijenkorf waren. Ik keek even op mijn telefoon naar een foto van mij en mijn moeder en zuchten vermoeid. 

Winter
"Zal ik doen bye baby." Zei ik nog met een lange zoen terwijl ik me een stuk zelfverzekerde voelde. En de panthouse verliet ik stapte zo snel mogelijk de limo in richting playboy. En nam diep adem mijn eerste echte shoot. Eenmaal daar maakte ik kennis met de klant. En moest ik eerst mijn lichaam showen." Jezus wat een kont en borsten" merkte de vrouw op. Terwijl ik glimlachten "we gaan een cowgirl shoot doen je hoeft alleen een zwart jackje en een hoed op te doen terwijl onze mensen zich voornamelijk bezig gaan houden met je make-up en haar." Zei ze vriendelijk. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 11/23/2016 10:14 PM

Jace
Ik glimlachten breed en nam haar hand vast." De limo staat al klaar wil je eerst even shoppen of de deogist voor je weetl." Zei ik lipbijtend terwijl we de achterdeur namen die helemaal beveiligd was.

Winttr
Ik slaakte een klein gilletje terwijl ik net een koekje achter de kiezen had." Thx babe" zei ik terwijl ik mijn leren jas aantrok en een kusje op zijn lippen plaatste "ik ga babe kan je me om 17:30 komen halen?" Vroeg ik met mijn sexy blik en kraal oogkes. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  291  |  292  |  293  |  294  |  295  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page