Search for posts by walkingdead
First Page | « | 1 ... 292 | 293 | 294 | 295 | 296 ... 318 | » | Last
Search found 3177 matches:
Re: ORPG|| With walkingdead
from walkingdead on 11/23/2016 08:21 PMWinttr
Als hij dat zegt klauter ik het bad gelijk uit." Je hebt gelijk" zei ik terwijl ik me snel afdroogde mijn lingerie aantrok en onze kamer inholde om mijn moshino jurk aan te trekken. Ik moest wel een beetje schaars gekleed om indruk te maken ik liet mijn inkijk gewoon zitten. Fatsoeneerde mijn haar met mijn stijltang en deed wat mascara en mac lipstick op. Ik gooide van alles in mijn chaneltasje mijn nagelfel epileerdingetje en heel veel dingen dat mijn uiterlijk verzorgde.
Jace
Ik grinnikte en keek haar lipbijtend na terwijl de visagiste met mijn haar begon." Wat hou ik toch van haar" mompelde ik zachg. Na de shoot kreeg ik gratis couponen voor Chanel van mijn klant." Die kan ik goed voor mijn vriendin gebruiken." Bedankt knipoogte ik naar de vrouw die kort op haar lip beet ik liep naar het banket waar Kaillyn stond. En lgede mijn hand op haar bil "hey babe klaar om te gaan" vroeg ik met een grijnsje terwijl ik een kusje in haar haren drukte.
from walkingdead on 11/22/2016 10:25 PMWinttr
Als hij dat zegt bloos ik en voel ik me een stuk zelfverzekerder. Ik plaatste een kusje op Chris zijn lippen "ik hou van je." Zei ik zacht "voor altijd wat er ook gebeurt." Zei ik terwijl ik dat nooit zomaar tegen iemand zou zeggen. Chris was alles wat mijn hartje begeerde.
Jace
"Thx babe" zei ik terwijl ik me niet schaamde om Kaillyn te showen aan de wereld. Tot nu toe had ik geen enkel haat bericht van mijn vader gekregen. Ik legde mijn hand op haar bil en plaatste een kusje op haar voorhoofd "na deze shoot gaan we shoppen ik kan je niet alleen in die kleren over straat laten lopen." Zei ik terwijl ik haar haren tussen mijn vingers nam "en misschien nog even naar de drogist." Zei ik terwijl ik mijn lippen bij haar oor plaatste "om condooms te kopen voor vanavond."
from walkingdead on 11/21/2016 10:44 PMTs
Winter
Ik goot een beetje water over Chris zijn lichaam terwijl het bad lekker warm was. Zijn blauwe plek werd op de dag lichter en lichter hopelijk kon hij weer werken want het begon me zorgen te baren.'' Ik ben zo nerveus vandaag'' zei ik zacht terwijl ik om vijfe in de middag die shoot voor playboy had.
Jace
Om 2 uur in de middag stond ik al op de set bij Milano. Terwijl ik Kaillyn mee genomen had ik liet een hand door mijn haar glijden. Terwijl ik alleen maar solo shoots had. Ik posseerde in alle soorten posities terwijl mijn sixpack weer wel getraind was.'' Perfect!'' zei de fotograaf terwijl de staff af en toe naar Kaillyn opkeek ik kreeg een pauze. Terwijl ik Kailyn wenkte om naar me toe te komen.
from walkingdead on 11/21/2016 09:08 PMJace
''Niet zo behendig als jij.'' Zei ik met een knipoog terwijl ik met mijn steak begon.
=
Sorry kort x
from walkingdead on 11/21/2016 08:20 PMJace
Ik voelde me gefleit bij alles wat ze oprattelde. Het liet me alleen maar meer van haar houden.'' Nou.. je bent super knap, je pijpt ontzettend goed en je bent gewoon mijn type'' zei ik met een glimlachje terwijl ik voor over boog en een kusje op haar lippen plaatste. De steak werd eindelijk gebracht terwijl ik haar aan keek ''en niet te vergeten.. je bent helemaal naar het vliegveld voor me gekomen om te laten zien hoeveel je wel niet van me houd.''
from walkingdead on 11/20/2016 11:07 PMWinttr
"Niet veel bijzonder." Zei ik tegen hem terwijl ik het liever niet over Franco had." Ik heb een goed middel dat na 3 dagen je wond helemaal weg toverd." Zei ik terwijl ik overeind kwam "ik kan je zo niet naar je werk sturen." Zei ik bezorgd ik wilde echt niet dat Chris meer stress kreeg van wat er aan de hand was met mijn pleeggezin. Franco wilde mijn papieren terug.
Jace
Ik grinnikte zacht. Als we eindelijk aan een tafel zitten en de steak word gereserveerd kijk ik even naar Kaillyn." Hoe ben je eigenlijk voor me gevallen?" Vroeg ik met een grijns.
from walkingdead on 11/20/2016 06:04 PMJace
"Niet alleen masseren toch." Zei ik met een speels lachje terwijl we ricting het rstaurant liepen en ik expres niet zo een hele chiqeu had uitgekozen.
Winter
"Alleen met de oudste maar pas vandaag." Zei ik terwijl ik door zijn haartjes streelde en de zak erwten meer op de plek schoof waar zijn vader hem had geslagen. Ik voelde me zo schuldig.
from walkingdead on 11/17/2016 10:44 PMWinttr
Ik beet zacht op mijn onderlip ''de vrouw van mijn oudste broer.'' Zei ik zacht terwijl ik een kusje op zijn lippen plaatste ''Mijn voormalig pleeggezin is wel bekend.'' Zei ik zuchtend terwijl ik wat dichter tegen hem aan ging liggen ''ik hoop dat we ooit samen een shoot kunnen doen.'' Zei ik met een lachje.
Jace
''Elke hoek die ze van je pakken is perfect babe.'' Zei ik met een lachje terwijl ik een lange zoen op haar lippen plaatste. Ik kon nog steeds niet geloven dat we samen in australie waren eigenlijk had ik niet verwacht dat Kaillyn gevoelens voor me had.Ik keek Kai aan en beet zachtjes op haar onderlip ''nog 1 dag en dan is het zwoegen.''
from walkingdead on 11/16/2016 11:34 PMWinttr
''Hij meende het niet.'' Zei ik zacht terwijl ik een kusje op zijn lippen plaatste ''ik denk dat hij gewoon wrok koesterde en het er uit heeft gegooit op een mannier wat niet had gehoefen.'' Zei ik terwijl ik genoot van het feit dat we eindelijk voor de camera met elkaar konden zijn van mij mocht iedereen het weten dat we een relatie hadden. Ik keek nog heel even in zijn mooie grijze ogen en plaatste nog 1 klein kusje op zijn lippen ''morgen begin ik bij playboy proofshoots solo.'' Zei ik om het onderwerp te veranderen.
Jace
Ik nam haar hand vast en had hier ook gewoon een Jarvis Chubby liep achter ons. Ik stak 20 dollar vanachter uit die hij al gretig vastgreep en wegliep. Dat was het teken dat hij zijn ding mocht doen. Als ik media voor het hoteldeur zie staan neem ik Kaillyn rechstreeks mee door de menigte ''Niuewe vlam!!!'' Ik grijnsde breed maar reageerde niet ik viel bijna met Kaillyn in de limo terwijl Jarvis die achter ons dicht deed ''wen er maar aan.'' Grijnsde ik terwijl ik een kusje op haar lippen plaatste.
from walkingdead on 11/16/2016 10:55 PMWinttr
''Hier gaatie spijt van krijgen.'' Zei ik terwijl ik naar zijn prachtige gezicht keek die zo net was verpest door een blauw oog. Als hij zegt dat we in het openbaar hand in hand konden lopen. Gaat mijn hart tekeer nu wist ik echt hoeveel Chris van me hield. Ik veegde zijn traantje weg ''niet huilen.. anders moet ik ook huilen.'' Zei ik zacht tegen hem terwijl ik in zijn prachtige grijze ogen keek het maakte me zo boos dat zijn wereldje alleen maar om bussiness draaide. Vooral hoe zijn moeder niet meer funcioneerde in het gezin. Toch dacht ik dat er meer achter de ''kingstons'' zat.
Jace
Ik had mijn vader uitgelegd dat hij van Chris moest afblijven het was nogsteeds zijn zoon. Ik wist waarom Chris anders werd behandeld door mijn vader. Chris is de reden waarom onze moeder zo vroeg is heen gegaan. Tijdens mijn moeders zwangerschap kreeg ze ook te horen dat Chris niet alleen een jongen was maar waarschijnlijk gehandicapt geboren zou worden maar omdat te voorkomen moest ze medicatie inslikken iets wat hevig op haar gezondheid zou werken. Alles ging oké mijn broertje werd geboren kreeg de naam Chris Kingston jr. Mijn vader had zo hard gehuild bij de geboorte blij dat zijn vrouw en zoon allebei gezond waren maar kort daarna kreeg mama kanker dat had vader in 1 keer depresst gemaakt. Ik keek Kaillyn aan ''er niks aan de hand babe we kunnen gaan.'' Zei ik terwijl ik een kusje op haar voorhoofd plaatste ''ik heb zo een zin in steak.''