Search for posts by LostSouls
First Page | « | 1 ... 292 | 293 | 294 | 295 | 296 ... 318 | » | Last
Search found 3178 matches:
Re: ORPG|| With walkingdead
from LostSouls on 11/28/2016 08:44 PMChris
Ik zakte tegen de muur omlaag en voelde steeds meer tranen over mijn wangen lopen. Ik barstte uit in een grote huilbui en voelde zo een immens schuldgevoel. Mijn kaken beet ik op elkaar. Nu snap ik waarom vader een hekel aan me had. Nu snap ik waarom Jace me liever ontweek. Ik had hier niet mogen zitten, maar mijn moeder moest nog over deze wereld lopen. Ik gooide de fles drank kapot tegen de andere muur en ging met mijn handen door mijn haar waar ik kort aan trek. Elke fysieke pijn is beter dan deze mentale hell.
Kailynn
Na een tijdje geprobeerd te hebben gepraat en geen enkele reactie te krijgen legde ik mijn hand op haar arm. Dat had ik beter niet kunnen doen. Mijn moeder schrok op vloog me aan over de tafel waardoor ik achteruit viel en ze legde haar handen om mijn keel om deze vervolgens dicht te knijpen. 'Mama!!' riep ik schor en hapte naar lucht die ik niet kreeg. 'Jij hebt me verpest! Jij hebt me hier in deze hell gebracht!! Ik haat je, Ik haat je!!' riep ze naar me en ik spartelde over de grond. Alles werd wazig en net dan word ze van me af gehaald en kreeg ze een spuitje. Ik hapte naar alle adem die mijn longen konden opnemen en hoestte. Kyle knielde bij me. 'Alles oké?' vroeg hij. De tranen stonden me nader dan het lachen. Ik beet mijn kaken op elkaar. Het ging dus echt slecht met haar. Ik heb het alleen erger gemaakt door haar hier in dit instituut te stoppen.
from LostSouls on 11/28/2016 07:31 PMChris
Wanneer hij begon te vertellen hield ik mijn mond en luisterde aandachtig. Het verhaal werd steeds donkerder en ik begon meteen steeds meer te begrijpen dat ze zo een hekel aan me hadden. Wanneer hij klaar is met zijn verhaal stonden de tranen in mijn ogen. Eentje ontsnapt uit mijn ooghoek en liep over mijn wang. Langzaam kwam ik overeind en liep het balkon op. Dit sloeg in als een bom waardoor ik eigenlijk me ook meteen bam nuchter voelde. Ik voelde me rillen van afschuw naar mezelf.
from LostSouls on 11/28/2016 06:16 PMChris
'Op dat antwoord wacht ik misschien al 3 jaar dus ja... je kunt wel zeggen dat ik wil weten waarom.' zei ik tegen hem en nam nog een slokje. Ik draaide me naar Jace en leunde met mijn onderarmen op mijn bovenbenen. 'Nou... komt er nog iets van?' vroeg ik en dronk het glas op.
from LostSouls on 11/28/2016 05:36 PMChris
Ik beet op mijn lip en keek naar hem. 'Wat wil je daarmee zeggen?' vroeg ik hem en rolde mijn ogen. 'Omdat ik de enige ben die om mam gaf betekend het niet dat je bij mij moet komen uithuilen wanneer het je uitkomt. Kon ik namelijk ook nooit bij jou.' zei ik en dronk het laatste slokje weer op om daarna wederom voor de derde keer mijn glas te vullen. Ik nam een slok, griste de fles mee en wankelde naar de grote lounge stoel waar ik me in liet vallen.
Kailynn
Eenmaal bij de afkick kliniek liep ik binnen en kreeg meteen een pasje met toegang tot alle ruimtes waar de bezoekers mogen komen. 'Ze zit in de woonkamer.' zei de verpleegster. Ik keek naar Kyle en glimlachte. Hij was geen directe familie dus mocht niet naar binnen. Ik liep door de deuren en zag mijn moeder zitten bij een tafeltje apart terwijl ze speelde met een schaakspel. Ik ging tegenover haar zitten en keek naar haar. Ze zag er slecht uit. Onverzorgd. Haar haren zaten door de war, ze had dikke wallen onder haar ogen en ze was ook nog eens heel erg vermagerd. Haar blik was leeg. Emotieloos. 'Hey, mama. Ik ben het Lynn.' zei ik tegen haar, maar ze gaf geen kick. Met mijn ogen probeerde ik contact te zoeken maar ik kreeg er niks uit.
from LostSouls on 11/28/2016 04:49 PMChris
Wanneer ze zei dat het haar schuld was voelde ik me toch een beetje in elkaar krimpen van schuld, maar toch wou ik niet toegeven dat ik fout zat. Als dan ook nog eens Jace om de hoek komt rolde ik met mijn ogen. 'Wat kom jij nou weer doen? Ik werk niet meer dus voor alle zaken moet je bij dat geval dat je vader noemt zijn.' zei ik tegen hem en liep naar de woonkamer waar een fles whiskey op een dienblad stond met 2 kristallen glazen erbij. Ik schonk een glas in en dronk deze meteen leeg. 'Ik ben net pas terug thuis ja.. mag ik? Er zijn hier geen fotografen om vast te leggen hoe ik deze familie tot schande breng.' mompelde ik en nam een nipje van mijn glas.
from LostSouls on 11/28/2016 03:52 PMKailynn
Ik knikte. 'Ik bel je nog.'zei ik tegen hem en deed mijn jas aan en mijn sjaal om. Ik drukte nog een laatste kus tegen zijn lippen en liep daarna de deur uit. Wanneer ik buiten kon stond Kyle al klaar. Hij zou meegaan. Ik had hem deze week nog niet gezien. Ik was merendeels bij Jace geweest. Ik stapte in en drukte een kus tegen zijn wang. 'Hey, wat heb je een lekker kleurtje.' zei hij met een grijns. Ik lachte. 'Ja, dat weekje Australië heeft me goed gedaan.'
Chris
'Mijn fucking vader slaat me liever dan ook maar een keer te vragen hoe het met me gaat, Jace besteed alleen aandacht aan zijn werk en wanneer we een keer samen zijn is het enige wat hij kan doen praten over zijn werk of me erin wrijven wat voor een mislukkeling ik ben, Die rot Werst familie maakt me het leven zuur omdat ik samen met jou ben, in principe heb ik geen werk meer in het familiebedrijf en het enige familie lid wat ooit om mij heeft gegeven is dood. Dus ja Winttr... Mijn leven is zwaar klote!' snauwde ik haar toe.
from LostSouls on 11/28/2016 03:12 PMKailynn
Met een glimlachje knikte ik. 'Je familie moet nu even op nummer 1 staan.' zei ik en drukte een kus tegen zijn lippen. Ik dronk het glas wijn leeg en kwam onder de dekens vandaan. Mijn kleding raapte ik van de grond en kleedde me aan waarna ik een beetje lippenstift bij werkte en haalde een hand door mijn warrige haar.
Chris
'Ach man... het zijn maar een paar pilletjes.' mompelde ik en nam nog een hap van de lasagne. 'Je doet net alsof ik iedere nacht me kapot zuip, elk wijf dat ik tegenkom neuk en een overdosis pillen slik. Ik heb gewoon een beetje lol in mijn miserabele leven... mag ik?!' zei ik geïrriteerd.
from LostSouls on 11/27/2016 11:34 PMChris
'Babe, je overdrijft. Steven maakt maar een grapje. Chubby laat hem los.' zei ik tegen hem en keek hem aan. Hij deed echter niks. Ik rolde mijn ogen. 'Oké, oké rustig man. Ik ga al.' zei Steven grinnikend. 'Ik zie je nog wel Chrisje. Good luck met je wife.' zei hij grijnzend en de liftdeuren sloten. Ik richtte me weer op Winttr. 'Waar maak je je nou druk om?' vroeg ik haar schouder ophalend en liep verder naar de keuken waar ik ook wat lasagne nam en grinnikte omdat ik nogal wankelend op mijn benen stond.
Kailynn
Ik schudde mijn hoofd. 'Je hebt je eigen familie drama, je hoeft je niet nog meer drama op je schouders te leggen.' zei ik en drukte een kus tegen zijn lippen. 'Het zullen gewoon afkickverschijnselen zijn... maak je niet druk.' zei ik en haalde diep adem. Diep van binnen wist ik toch niet zo zeker of het alleen de verschijnselen waren.
from LostSouls on 11/27/2016 11:17 PMChris
'3...2...1 Go!' riep Steven over de muziek heen terwijl we beide een XTC pilletje wegspoelde met een tequila shotje. Ik schudde met een zuur gezicht mijn hoofd en lachtte. Het was een goede uitvinding geweest een club die 24 uur open was. Ik voelde meteen weer helemaal bij de les door de pil en danste wild mee op de muziek. Na een klein halfuurtje vond ik het toch maar weer eens tijd om te gaan. Ik was hier nota bene al meer dan 5 uur. Ik wankelde de club uit en nam met Steven een taxi. We gingen naar het hotel waar meteen de ingang was omsingeld door paparazzi. Ik probeerde zo recht mogelijk te lopen en nam Steven mee naar binnen. Daar schoten we beide in de lach en liepen we maar naar de lift die ons naar mijn penthouse bracht. Steven was echt mijn stap maatje geworden. We waren al heel lang goede vrienden maar waren toen ik Winttr had leren kennen een beetje vreemden geworden omdat ik was veranderd. Met een nadruk op was. Inmiddels viel ik weer in mijn oude gewoontes. Drinken, drugs. Al was er een ding wat ik niet meer zou doen zolang ik nog samen was met Winttr en zolang ik nog van haar hield en dat was vreemd gaan. We vielen zowat half mijn penthouse binnen en de geur van eten hing al in de lucht.
Kailynn
Terwijl ik op mijn telefoon keek ging ik iets rechter zitten en trok de deken meteen iets op aangezien ik naakt lag. Als dan Jace binnen kwam nam ik een glas aan en nam er een nipje van. 'Het gaat goed. Ik heb meer shoots en er komt meer belangstelling voor me. Al is er nog niet echt belangstelling voor me in de bladen, tenzij ik dien als je arm candy.. maar dat komt nog wel. Hoop ik dan.' zei ik en nam nog een grotere slok. 'Ik kan niet lang blijven. Ik kreeg een sms van Kyle. Het gaat niet goed met mijn moeder.' zei ik zacht en beet op mijn lip.
from LostSouls on 11/27/2016 10:39 PMChris
Ik schudde mijn hoofd, maar hield verder mijn mond. Ik stapte in de limo en schonk een glas bourbon in vanuit de mini bar. Eigenlijk had ik wel weer zin om goed uit te gaan. Even alle ellende vergeten. Drank, paar jointjes... misschien nog wat pilletjes of een lijntje. Gewoon even van de wereld.