Search for posts by walkingdead
First Page | « | 1 ... 293 | 294 | 295 | 296 | 297 ... 318 | » | Last
Search found 3177 matches:
Re: ORPG|| With walkingdead
from walkingdead on 11/16/2016 10:08 PMJace
Ik grinnikte zacht "ik vind mezelf zo er beter uitzien op de een of andere mannier.. laat me weer 18 voelen." Zei ik met een knipoog terwijl ik werd opgebeld door mijn vader. Ik nam zuchtend op "ja pa?" Zei ik verveelt "ik.. ik heb Chris geslagen." Zei hij gechokeerd alsof ik een klein kind sprak die zijn handjes even niet thuis kon laten." Je hebt wat.. hoezo?" Vroeg ik gelijk in een flits als hij verteld waarom wil ik zo graag naar huis komen om alles op orde te stellen als pa Chris verloor om alleen het geheim en alles er om heen. Zou kingston empire sowieso een schande op zijn naam krijgen. Chris koos sowieso Winttr boven mij en vader als het aan hem lag op het moment wilde ik echt dat mijn moeder hier was.
Winttr
Ik nam Chris zijn pols vast bij het zien wat hij tegen zijn gezicht hield. Wist ik dat er iets was gebeurt ik nam hem mee naar de slaapkamer. Als hij gewoon mee werkt neem ik hem tegen me aan in bed en hou ik de koude erwten tegen zijn hoofd. Ik aaide door zijn haren "het komt goed."
from walkingdead on 11/15/2016 10:30 PMJace
Geschokeerd keek ik haar aan "hotel.. ik had het zo achter de school geregeld." Zei ik grinnikend ik spoelde me nog even af en stapte vervolgens uit bad "19;30." Ik zag dag ze wegkeek toen ze praten over die "Duke" en nam diep adem. Niet op focussen Jace zijn jou zaken niet. Ik droogde me af en liep met de baddoek laag op mijn heupen naar mijn koffers waar ik mijn nike pak uithaalde een pet en mijn sneakers. Ik was niet altijd manly ik hield van stoere kleding als het aan mij lag zou ik zo naar werk gaan met een vest en een broek en een pet op.
Winttr
-Ja- stuurde ik kort af terug naar Franco hij hoefde niet te weten wat ik en Chris hadden.
from walkingdead on 11/14/2016 11:38 PMWinttr
''Is goed babe succes op werk.'' Riep ik hem nog na terwijl ik een film opzetten.
Jace
''Ik had een weddenschap met mijn vrienden gesloten dat ik ontmaagd zou worden door een cheerleader en dat is ook gebeurt.'' Zei ik ''het was maar 20 minuutjes gewoon er in en er uit niks leuks aan.'' Zei ik suf ''door de komende jaren heb ik wel wat meer experimentaties gedaan.'' Zei ik om het netjes te houden ''en hoe zit het met jou?"'
from walkingdead on 11/14/2016 10:54 PMWinttr
Ik plofte op de bank terwijl ik mijn shirt weer had aangetrokken. Ik kroop onder de deken terwijl ik Chris in zijn pak zag ik beet op mijn onderlip in een pak was hij nog sexier. Ik keek op mijn iphone 7 en maakte een foto van Chris stiekem in elke posé was hij knap voor mij ik zette die als mijn achtergrond. En zag dat ik een onbekend bericht had gekregen -Hoe bevalt Kingston je,? --Franco k fronste en vroeg me af hoe hij aan mijn nummer kwam.
Jace
''Je ogen'' zei ik lipbijtend terwijl ik genoot van haar bij zijn ''weet je in een intervieuw vroeg een vrouw me op welke leeftijd ik ontmaagd ben.. ik heb er nooit echt een antwoord op gegeven maar volgens mij was ik 13.'' Zei ik terwijl mijn 1ste keer volgens mij met een cheerleader van 17 was.''Tjeez ik ben zo in eens'' grinnikte ik zacht.
from walkingdead on 11/14/2016 10:37 PMJace
''Alsof ik je ooit laat gaan.'' Grijnsde ik breed terwijl ik onder wat schoonmaak werk deed. Ik smeerde haar rug vervolgens in met wat zeep en dacht kort aan Chris en Winttr. Ik hoopte maar dat het weer goed tussen hun ging.
Winttr
Ik grinnikte ''die had ons zo buiten gezet.'' Zei ik met een lachje ''maar volgens moet babe zich klaar maken voor werk.'' Zei ik met een grijnsje terwijl ik op zijn onderlip beet en hem vervolgens losliet om mijn slipje weer aan te trekken. Gelukkig was er niet veel troep over gebleven aangezien hij in me klaar kwam.
from walkingdead on 11/14/2016 07:41 PMJace
Ik grinnikte zacht "hmmm." Zei ik genietend terwijl ik naar wat zeep greep en haar borsten insmeerde vervolgens haar buik richting een wat intiemere plek." Wat ben ik blij dat je mijn modelletje ben." Zei ik met een lachje.
Winttr
Hijgend keek ik grijnzend op terwijl daar onder helemaal gevoelloos was geworden." Dat was geweldig" glimlachten ik grijnzend ik draaide me naar hem en drukte een lange zoen op Ijn lippen.
from walkingdead on 11/14/2016 06:43 PMJace
Ik stapte bij haar in bad "morgen zullen we shoppen voor kleding." Zei ik terwijl ik mijn armen vanachter om haar heen sloeg en een zuigzoentje in haar nek plaatste. Ik legde mijn hand op haar recheter borst en kneden die zachtjes.
Winttr
Als hij dominant word lik ik mijn lippen af. Al snel schoten er kreunen naar buiten." Damn Chris!" Zei ik kreunend terwijl ik het niet meer hield en explodeerde in een orgasme.
from walkingdead on 11/13/2016 10:37 PMJace
Ik branden mijn sigaretje uit in het asbakje. En had een vreselijke honger in mijn maag ''hey babe.. we gaan zo even uit eten.'' Riep ik richting de badkamer terwijl ik overeind kwam en zin had in steak ik reserveerde bij een duur restaurant. En liep vervolgens naar de badkamer om te joinen.
Winttr
Ik kreunde zacht maar als hij vervolgens in me glijd en ik hem steeds dieper bij elke stoot voel. Grijp ik de kraan vast en kreunde ik mijn longen er uit. Het zou me niet verbazen als ik ieder moment uit kon barsten in een orgasme. De gordijnen waren open maar alsof iemand ons kon zien. In zijn buurt boeide me niks meer.
from walkingdead on 11/13/2016 09:46 PMJace
''Ik ben Jace Kingston alles kan.'' Zei ik met een lachje terwijl ik vervolgens weer een hijs nam en nog een pets op haar rechterbil gaf. Ik plofte op bed en hd morgen vroeg mijn 1ste shoot voor Milano.
Winttr
Ik legde mijn hoofd in mijn nek en genoot van zijn plotse aanrakingen. Zijn handen die mijn borsten kneden gemixt met zuigzoentjes was het absolute liefde's gevoel. Ik legde mijn rechterhand op zijn schouder voor grip en ontspande me.
from walkingdead on 11/13/2016 08:44 PMJace
Ik kwam op adem en grijnsde breed ''verbaast me niks.'' Zei ik lipbijtend terwijl ik een kusje plaatste op haar wang. Ik kwam overeind en zocht mijn broek op ik haalde een sigaret en aansteker eruit en stak het sigaretje op. Ik nam een diep hijs en trok vervolgens mijn boxer alvast aan.
Winttr
''Deal'' grijnsde ik breed ''maar voor dat je gaat moeten we wel iets afhandelen iets wat echt heel belang-rijk is.'' Zei ik lipbijtend terwijl ik mijn slipje al op de grond liet glijden voor een vluchertje.