Search for posts by LostSouls
First Page | « | 1 ... 293 | 294 | 295 | 296 | 297 ... 318 | » | Last
Search found 3178 matches:
Re: ORPG|| With walkingdead
from LostSouls on 11/27/2016 09:37 PMChris
'Ik maak je kapot! Hoor je me?!!!'schreeuwde ik hem woedend achterna en maakte me los uit de greep van Winttr. 'Wat kwam hij doen?' vroeg ik haar terwijl ik mijn tanden op elkaar hield gebeten. 'Pak je spullen, we gaan.' zei ik strak tegen haar en liep naar buiten om wat lucht te happen.
from LostSouls on 11/27/2016 09:01 PMChris
Ik beet mijn kaken op elkaar. Mijn handen balde ik tot vuisten en kneep ze zo goed als fijn. Wanneer hij weg liep was ik al na een paar stappen terug bij hem en trok hem aan zijn kraag naar achter. Ik draaide me om naar hem toe en gaf hem een flinke knal tegen zijn hersens. Bij zijn kraag hield ik hem strak vast en keek hem recht in zijn ogen aan. 'Jij weet helemaal niks over mij! Als je nog een keer die brutale bek van je open trekt naar Winttr of mij... Blijft het niet bij deze corrigerende tik. Begrepen?!!' siste ik terwijl ik de schreeuwende nadruk op begrepen legde. De set was doods stil en de bewakers liepen al op me af om me van hem af te halen maar ik liet hem los. 'Vergeet niet met wie je te maken heb Werst.' zei ik tegen hem.
Kailynn
Ik haalde een hand door mijn haar en beet op mijn lip wanneer ik zijn hand voelde. Ik sloot kort mijn ogen en dacht even aan thuis. Ik had inderdaad ook nog genoeg te regelen.
from LostSouls on 11/27/2016 08:04 PMKailynn
Ik glimlachte en stapte in. Wanneer ook hij zat en de deur achter ons dicht ging haalde ik een hand door mijn haar en keek in Jace zijn ogen. 'Je weet toch dat als er iets is dat ik er altijd voor je zal zijn?' zei ik tegen hem en keek kort naar de zakken waar alle kleding en nog meer rotzooi inzat. Ik begon me nu toch ook wel een beetje zorgen te maken om Jace zijn welzijn.
Chris
Een sarcastische grinnik verliet mijn mond. 'Zo zou je haar niet eens moeten noemen. Jullie slaaf zou meer klinken als de waarheid.' zei ik tegen hem en keek hem duivels aan. 'Ik zou het apprecieren als je Winttr niet meer lastig valt.' zei ik en ging intimiderend dicht bij hem staan en keek recht in zijn ogen. 'Nu vraag ik het nog aardig.'
from LostSouls on 11/27/2016 06:12 PMKailynn
Ik knikte. Misschien moest ik inderdaad mijn zaken thuis maar eens op orde stellen. Dat was het dan met de maand vakantie. Natuurlijk begreep ik hem wel, familie is belangrijk. 'Is het wel slim om dan nog een hele week te wachten? Misschien escaleert het alleen nog maar meer?' vroeg ik hem en beet op mijn lip. Ik streelde langs zijn gezicht. 'Haal je niet teveel op de hals.'zei ik nog omdat ik de stress en zorgen gewoon van zijn gezicht kon aflezen.
Chris
Na een kleine 10 minuten rijden kwam ik aan bij de locatie van de shoot. Ik liep binnen en liet me verwijzen naar Winttr. Net naast de set zag ik haar staan. Ik beet mijn kaken op elkaar wanneer ik zag dat een van de Werst familie voor haar neus stond. Ik liep naar ze toe. 'Als er iemand was die ik hier niet had verwacht.' zei ik met een fake glimlach.
from LostSouls on 11/27/2016 02:21 PMKailynn
Ik fronste. 'Dus toch? Wat is er gebeurd? Wil je erover praten?' vroeg ik terwijl ik langzaam met hem de winkel verliet. Eenmaal buiten voelde ik de zon op mijn blote rug branden aangezien ik mijn haar in een slordige schuine vlecht had. Ik haakte mijn arm in de zijne en legde mijn hoofd tegen zijn schouder.
Chris
Na een tijdje was ik er wel klaar mee en moest ik me toch echt klaar gaan maken om Winttr op te halen. Ik liep naar de kleedkamers waar ook de douches gelegen waren. Snel kleedde ik me uit en douchte me kort om me vervolgens weer netjes vertoonbaar aan te kleden. Ik pakte de sporttas en liet een belboy die naar boven brengen terwijl ik meteen naar buiten liep en de limo instapte. De pers was gelukkig niet zo drukkend aangezien ik me bijna een week niet had laten zien in verband met mijn oog. Het was nog niet helemaal weg. Het was nog een beetje paars en dik... Toch was er wel al verbetering.
from LostSouls on 11/24/2016 10:57 PMKailynn
Ik grinnikte en keek naar zijn creditcard wat mij wel op mijn lip deed bijten. Nog steeds was ik het er niet mee eens, maar andere opties waren er niet. Ik hield het jurkje aan en liep met de rest naar de kassa waar ik af rekende. Ik haalde het prijsje van mijn jurk en liet die scannen zodat ik hem niet uit hoefde te doen en glimlachte naar de meid achter de kassa die met me afrekende. Daarna wendde ik me met mijn 4 tassen naar Jace en grijnsde. 'Bedankt!' zei ik en drukte een kus tegen zijn lippen
Chris
Wanneer ik warm was dronk ik kort een beetje water en liep dan naar de gewichten waarmee ik begon te werken. Ondertussen hield ik de klok in de gaten, want ik wou wel optijd bij Winttr zijn zodat ik haar nog een beetje in actie kon zien.
from LostSouls on 11/24/2016 09:51 PMKailynn
Ik bekeek mezelf in de spiegel met een brede glimlach. Inmiddels had ik een hele kledingkast gepast en in het hokje liggen. Dit was de laatste outfit van hier en ik liep naar buiten. 'Wat vind je van deze.. niet te bloot?' vroeg ik en draaide me even met mijn rug naar de spiegel. Het was een redelijk nauwgesloten jurkje dat een lage open rug had en waar ik dus geen bh onder kon dragen.
Chris
Na twee glaasjes champagne zette ik de fles terug in de koeling. Eigenlijk moest ik dit niet doen, maar wat konden een paar glaasjes nou kwaad doen bij sporten. Ik pakte mijn spullen en liet mezelf met de lift naar de verdieping van de sportschool van het hotel zakken. Eenmaal daar trok ik mijn jogging broek aan en mijn shirt uit en liep de zaal in waar ik begon met warmlopen op de loopband.
from LostSouls on 11/23/2016 11:22 PMKailynn
Ik dacht kort na. 'Laten we de drogist bewaren als de kers op de taart.' zei ik tegen hem en stapte in de limo. 'Plus ik wil uit deze kleding.' zei ik tegen hem en grinnikte. Nu voelde ik me toch echt wel een beetje het slachtoffer van een loverboy. Hij zou weer zoveel geld uitgeven aan kleding voor mij. Ik had dan ook echt totaal geen geld van mijn eigen bij me. Helemaal niks.
Chris
'Vooruit dan.' zei ik tegen haar en drukte een kus tegen haar voorhoofd. 'Je gaat het geweldig doen. Niet onzeker zijn. Zelfverzekerdheid daar geilen de camera's op.' zei ik en schonk een glas champagne in voor mezelf. Gewoon omdat het kon.
from LostSouls on 11/23/2016 09:58 PMKailynn
Ik beet op mijn lip en schrok op wanneer ik opeens een hand op mijn bil voelde. Al snel had ik wel weer in de gaten dat het de hand van Jace was dus kalmeerde ik. 'Ik ben helemaal klaar.' zei ik met een glimlachje en drukte een kus tegen zijn lippen. Kort gleed mijn hand door mijn asblonde haar en keek ik naar Jace.
Chris
Ondertussen dat Winttr van hot naar her rende kleedde ik me rustig aan en bekeek haar ondertussen. 'De limo staat al voor je klaar babe.' zei ik tegen haar en glimlachte. Onderweg naar de keuken sloeg ik haar nog een keer op haar bil toen ze langs liep en liep richting de koelkast om er een fles champagne uit te halen.
from LostSouls on 11/22/2016 10:52 PMChris
Ik drukte mijn lippen teder tegen die van Winttr en keek haar even aan. Ik klauterde uit het bad. 'Als ik jou was zou ik wel maar opschieten, straks kom je nog te laat.' zei ik. Ik pakte een handdoek waarmee ik mijn lichaam afdroogde. Ik bekeek Winttr kort en stelde me haar voor in de lingerie van haar shoot. Ik beet op mijn lip en trok snel een schone boxershort aan.
Kailynn
Ik grijnsde en drukte nogmaals mijn lippen tegen die van hem en keek in zijn ogen die gewoon ondeugd uitstraalden. 'Heb er nu al zin in.' zei ik met een grijnsje. 'Ik hoop dat je snel klaar bent want als ik van dat buffet blijf eten, ben ik binnen no time geen model meer.' zei ik met een lachje en keek op wanneer de visagiste even kuchtte en me een arrogante blik gaf. Ik keek net zo arrogant terug en drukte nog een keer een lange kus tegen Jace zijn lippen om duidelijk te maken dat hij van mij was. 'Als je me zoekt.. je weet me te vinden babe.' zei ik en liep van hem weg om de visagiste haar werk te laten doen.