Search for posts by walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  294  |  295  |  296  |  297  |  298  ...  318  |  »  |  Last Search found 3177 matches:

walkingdead

24, female

Level 37

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 11/12/2016 11:44 PM

Winttr
"Maar dat is hetzelfde als bij meisjes die vingeren zich zelf bij het zien van jou met een blote bordtjast." Zei ik tegen hem "je weet wel dat jij mijn lichaam wel kan aanraken die rukkers niet." Zei ik met een knipoog het laatste stelde me teleur. Ik wilde zo graag publiekelijk over straat met hem kunnen rondlopen. Hij was mijn alles.

Jace
Ik beet grijnzend op mijn lip en glee uit haar met een grom kwam ik klaar op haar bil." Ik drukte kusjes op haar rug en liet haar haren los. Hijgend liet ik me naast haar vallen. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 11/12/2016 10:56 PM

Winttr
"Het is alleen voor het publiek er is geen persoon die ik er echt blij mee moet maken behalve jou dan."  Ik keek naar mijn voeten en keek vervolgens naar hem op "eigenlijk wil ik niet langer meer achter de schermen je vriendin blijven ik wil dat mensen het weten."

Jace
Ik ging op mijn hardst en genoot van de geluide  die haar longen verliet. Ik glee naar een tijdje uit haar en draaide haar snel op haar buik. Ik trok haar ass ietsje naar buiten en glee weer naar binnen. Ik nam haar haren vast en kon elk moment klaar komen. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 11/12/2016 12:42 AM

Wibttr
'Nou..' zei ik nerveus 'erotische model.' Zei ik lipbijtend terwijl ik naar hem opkeek.

Jace
Ik beet op mijn onderlip "ik denk dat ik je lekker hard ga laten kreunen." Zei ik zonder schaamte. Ik trok mijn boxer uit en besloot haar diep te doen. Ik nam mijn vriend vast die al aardig aan het stijgeren was en sloeg haar linkerbeen over mijn schouder. Ik glee in haar en begon op een onrustig tempo ik wilde haar horen. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 11/11/2016 11:07 PM

Jace
Ik grijnsde breed en likte haar netjes schoon. Ik kwam weer boven en kuste haar wild maar niet te wild. Zodat ze zich zelf ook kon proeven ze smaakte heerlijk.

Winntr 
Ik schudden mijn hoofd "ik red me wel." Zei ik zacht terwijl ik zijn hand vastnam "alleen wil ik heel even praten over een nieuwe baan die ik aangeboden heb gekregen. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 11/11/2016 10:08 PM

Jace
Ik beet op mijn lip en stopte kort 2 vingers in haar mond die ik vervolgens in haar liet glijden. Ik ging op een langzaam tempo terwijl mijn tong verder ging met het overige werk. Ik dreef haar bijna tot een orgasme terwijl ik haar wilde horen schreeuwen.

Winttr
Ik kuste zachtjes met hem mee en voelde de vlindertjes terug komen.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 11/11/2016 09:11 PM

Jace
Ik plaatste een kusje op haar clitoris waarna mijn tong alweer hard aan het werk ging. Mijn ogen keken zwoel naar haar lijden terwijl ik minn handen op haar borsten plaatste. Mijn vingers knepen zacht haar tepels stijf.

Winttr
Als hij dat zegt jank ik zacht "ik hou ook van jou." Ik legde mijn handen op zijn rug en had zo een spijt dat ik niet bij hem was gebleven. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 11/11/2016 07:54 PM

Winttr
Ik schudden mijn hoofd "ik begrijp het." Zei ik zacht tegen hem terwijl ik blozend van hem weg keek. Het verbaaste me dat hij zijn excuses aanbood omdat een jongen dat nooit eerder bij mij heeft gedaan. 

Jace
Ik zoende zacht met haar mee "met genoegen." Ik duwde haar zacht op bed en trok mijn broek naar beneden.  Ik was blij dat ik gespierd was eigenlijk. Ik kroop boven haar op bed en drukte nog een kusje op haar lippen,haar nek, tussen haar borsten en vervolgens mijn tong die over haar strakke buik naar beneden glee. Ik trok haar jeans uit en gooide die ergens op de grond. Ik plaatste een kusje op haar string die ik vervolgens ergens weggooide met mijn tanden. Wanneer ik honger had was ik dat ook goed. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 11/11/2016 05:13 PM

Winttr
Ik deed de bacon nog boven op de ei en keek op naar Christian." Goeiemorgen" zei ik zacht terwijl ik zwak glimlachten ik duwde het bordje zijn richting op en keek een beetje nerveus naar mijn handen.

Jace
Ik liet haar lippen even los en teok haar shirtje over haar hoofd. Mijn handen legde ik op haar borsten terwijl ik er zacht in kneep." Je maakt me echt geil" zei ik zacht fluisterend in haar oor terwijl ik zachtjes in haar oorlel beet.  

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 11/10/2016 09:32 PM

Jace
Ik nam diep adem terwijl de bellboy mijn bagage neerzette.'' Thx'' zei ik nog kort af terwijl ik hem 10 dollar gaf. Hij verliet met een buiging de kamer terwijl ik naar Kaillyn keek. Ik beet zacht op mijn onderlip niet te geloven dat ik haar over had gehaald om mee te komen.. of nou ja zonder genade het vliegtuig heb ingetrokken. Ik liep op haar af en sloeg mijn armen vanachter om haar middel terwijl ik een kusje in haar nek plaatste ''ik waardeer het echt dat je hier met mij bent.'' Zei ik zacht tegen haar terwijl mijn rechterhand ergens anders naar toe glee ik wreef zacht over haar slipje terwijl mijn hand in haar broek was gegleden. Voordat ik moest werken wilde ik deze dag extra speciaal maken. '

Winttr
1 dag was voorbij gevlogen en eindelijk was die Georgia voor goed weg. Ik stond in de keuken heel erg schaars gekleed met alleen mijn lingerie onder het schort maakte ik gapend een ontbijt voor Chris op een maandag was de ochtend een beetje voor mij en Chris alleen. Ik wilde eindelijk mijn baan als assistante opgeven voor een andere baan zodat ik wat meer leer socializeren. Ik wilde niet dat Chris alleen voor de kosten zorgde ookal was hij een bekend model dat genoeg verdiende. Toevallig had ik een baantje als erotische model aangeboden gekregen maar ik wist niet zo zeker of Chris wilde dat ik halfnaakt posseer voor magazines en sexkalenders.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 11/09/2016 10:08 PM

Winttr
Ik was moe van slapeloze nachten zonder Chris. En had geen zin meer in ruzie het was niet mijn stijl." Ik wil.. tegen.. je aan kruipen in bed zoals vroeger." Zei ik terwijl ik opkeek en op mijn tenen ging staan om zijn mond te snoeren.
-
Ts Australië  

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  294  |  295  |  296  |  297  |  298  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page