Search for posts by LostSouls
First Page | « | 1 ... 295 | 296 | 297 | 298 | 299 ... 318 | » | Last
Search found 3178 matches:
Re: ORPG|| With walkingdead
from LostSouls on 11/15/2016 12:22 AMKailynn
Wanneer hij dat zij trok ik een bedenkelijk gezicht. Ik had eigenlijk ook niet anders verwacht. Als hij naar mijn eerste keer vraagt beet ik op mijn lip. 'Het was toen ik 15 was... volgens mij heette hij Duke. Hij was 18 en ik vond het helemaal geweldig dat ik voor het bal was gevraagd door een ouder iemand. Na afloop van het bal nam hij me mee naar een hotel. Daar dronken we wat, lachten we wat. Het was eigenlijk helemaal niet ons doel om seks te hebben, maar op een of ander moment bouwde er zich toch spanningen op. Het ging allemaal als vanzelf... niet het klungelige gedoe wat je verwacht van iemand zijn eerste keer. Het was heel romantisch. We hebben daarna nog een relatie gehad van een jaar... het liep alleen niet zo heel spetterend en romantisch af.' zei ik en keek voor de eerste keer weg van zijn blik. Ik kwam onder hem vandaan en klom het bad uit om me vervolgens af te drogen. 'Hoelaat heb je gereserveerd?' vroeg ik en trok mijn kleding terug aan en liet mijn haar over mijn schouders vallen.
Chris
Ik wurmde me door de pers en stapte de limo in die me naar Kingston Empire bracht. Wanneer ik er was vluchtte ik snel het gebouw binnen en liep naar de liften. Op de 29ste verdieping zat mijn kantoor. Wanneer de liftdeuren openden zag ik mijn vader staan. Ik fronste. 'Pa? Ik dacht dat je op zakenreis was?' vroeg ik hem. Hij schudde zuchtend zijn hoofd. 'Ik ben eerder terug gekomen.' zei hij enkel. Er hing een gespannen sfeer, maar die hing er altijd wel tussen ons. Hij die zich arrogant en te goed voelde en ik die het gevoel had niks waard te zijn in zijn ogen. Wanneer de lift open ging op verdieping 29 stapten we er beide uit. Ik legde mijn koffer in mijn kantoor en liep vervolgens door naar het zijne. 'Pa, ik moet iets met je bespreken. Het is belangrijk. Het gaat over Whitney.' zei ik en hij keek me meteen aan. 'Wat is er met haar? Heb je haar gevonden?'
from LostSouls on 11/14/2016 11:18 PMKailynn
Ik grinnikte als hij me dat vertelde. 'Betekende het wat voor je? Of wou je er vanaf zijn?' vroeg ik hem. Ik zou hem eigenlijk moeten vragen of hij veel oefening heeft gehad tussen toen en nu, maar ik denk eerder dat zijn broer hier de seksverslaafde is. 'Betekende het iets voor haar?' vroeg ik vervolgens en streelde met mijn handen over zijn lichaam terwijl ik hem aan bleef kijken.
Chris
Ik glimlachte en keek naar Winttr. 'Ik ben vanavond voor het eten terug. Nancy zal hier rond half 1 zijn.' zei ik en drukte een kus in haar haar. Ik liep naar de lift die me naar de begane grond van het hotel zou brengen. De limo stond al voor dus ik had maar 3 seconden temaken met de pers die voor de deur zou staan.
from LostSouls on 11/14/2016 10:45 PMKailynn
Ik grinnikte. Wanneer ik was ingesmeerd nam ik het stuk zeep van hem over en zeepte hem in. Langzaam en sensueel over zijn hele lichaam. Ondertussen bleef ik hem zo lang en veel als mogelijk recht in zijn ogen aankijken.
Chris
Met een brede glimlach knikte ik. 'Ik ga even douchen, weet je zeker dat je je vanmiddag red hier?' vroeg ik en haalde een hand door mijn haar terwijl ik eigenlijk al onderweg was naar de badkamer om te douchen. Wanneer ik dat had gedaan deed ik een sterke parfum van One Million Paco Rabanne op en trok een zwart zakelijk pak aan met een blauwe stropdas. Ik deed alles wat ik nodig had in mijn koffertje en deed mijn haar netjes. Naast modellen baan ook nog eens je eigen zaken regelen als zaken man bij je vaders bedrijf was niet altijd plezierig... maar je moest er toch op je best uit zien.
from LostSouls on 11/14/2016 08:11 PMKailynn
Ik hield mijn adem in wanneer ik zijn hand voelde afdwalen. Ik beet op mijn lip en holde mijn rug om mezelf nog dichter tegen hem aan te duwen. 'Als dit de hele maand zo gaat dan ga ik nooit meer weg uit Australië.' zei ik terwijl ik hapte naar lucht en een klein kreuntje liet gaan.
Chris
'Zeg mij wat.' hijgde ik. Wanneer ik haar lippen tegen de mijne voelde legde ik mijn armen om haar heen. 'Nu hebben we geluk dat het pas half 12 in de ochtend is op maandag.. anders stond Nancy nu hier.' zei ik grinnikend.
from LostSouls on 11/14/2016 07:31 PMKailynn
Ik glimlachte en knikte. Als hij bij me komt en vervolgens niet van me af kon blijven beet ik grijnzend op mijn lip. 'Nu al klaar voor ronde 2?' grapte ik en ging met mijn handen door zijn haar en sloot genietend mijn ogen.
Chris
Ik gromde en voelde dat ik haar naar haar hoogtepunt had gebracht. Doordat haar vriendin door het orgasme mijn lul kneedde kon ik mijn orgasme ook niet langer meer uitstellen. Ik dacht nergens bij na en kwam in haar klaar. Ik liet mezelf hijgend over haar heen zakken en kwam kort op adem voordat ik me uit haar liet glijden en afstand nam. Ik keek haar grijnzend en hijgend aan.
from LostSouls on 11/14/2016 12:52 PMKailynn
'Prima!' riep ik terug en genoot van de geuren en het warme water. Wanneer Jace de badkamer binnen komt trok ik mijn benen op en keek naar hem. 'Hoelaat wil je gaan? Ik heb wel geen nette kleding of überhaupt andere kleding dan waarin ik het vliegtuig met je instapte.' zei ik tegen hem en keek naar het water.
Chris
Ik haalde een hand door haar haar en drukte mijn lippen in haar nek om een zuigzoen te zetten en stootte harder en zo diep mogelijk verder. Na een tijdje haalde ik mezelf uit haar en tilde haar van het aanrecht. Ik draaide haar snel om en zette haar klem tegen het aanrecht. Ik liet me terug in haar glijden en gromde luid. Op een dominante manier drukte ik haar bovenlichaam op het keukeneiland en hield haar daarna vast bij haar heupen om dieper te kunnen stoten.
from LostSouls on 11/13/2016 09:54 PMKailynn
'Wat mis ik het om rijk te zijn.' zei ik en slaakte een gilletje wanneer hij me op mijn bil sloeg. Ik haalde een hand door mijn haar en liep naar de badkamer terug waar het bad weer aardig vol was gelopen. Ik liet me langzaam in het hete water zakken en sloot genietend mijn ogen.
Chris
Terwijl mijn linkerhand haar borsten bleef verwennen gleed mijn rechterhand langzaam af naar haar intieme gebied. Ik likte kort aan mijn vingers om ze nat te maken en begon haar daar te plezieren. Mijn paal kreeg een hevige groeispurt en stond binnen no time helemaal recht. Ik stopte met mijn hand en trok Winttr aan haar heupen meer naar het randje van het aanrecht waar ik makkelijker mijn lul in haar liet glijden. Al snel stootte ik hard en diep in haar en gromde bij elke stoot.
from LostSouls on 11/13/2016 08:48 PMKailynn
Ik grinnikte. 'Volgens mij mag je hier niet roken.' zei ik en kwam overeind. Ik liep naar de grote badkamer waar ik een bad vol liet lopen. Mijn warrige haar bond ik in een knot bovenop mijn hoofd terwijl ik met het toilet papier even vluchtig het overgebleven sperma van Jace van mijn billen afhaalde. Ik haalde diep adem en deed veel zeep in het bad waarna ik naar Jace liep. Ik nam zijn sigaret over en nam een hijs waarna ik hem weer terug tussen zijn lippen zette.
Chris
Ik grijnsde breed wanneer ik zag wat ze deed. Ik liep op haar af en tilde haar op het aanrecht. Ik drukte mijn lippen tegen de hare en trok haar shirt over haar hoofd waardoor ze naakt voor me zat. Ik drukte een zuigzoen in haar nek en liet mijn handen met haar borsten spelen.
from LostSouls on 11/13/2016 02:04 PMKailynn
Ik kreunde zachrjes van de sidderingen die nog steeds door mijn lichaam raasden. Uitgeteld liet ik mezelf op mijn buik zakken en sloot mijn ogen. Ik voelde zijn goedje van mijn bil naar beneden druipen, maar schonk er verder geen aandacht aan. 'Dat was geweldig.' hijgde ik
Chris
'Prima... Doe wat je niet laten kunt... Maar ik ben het er nog steeds niet mee eens en ik wil weten met wie, waar en wanneer je shoots hebt.' zei ik tegen haar met een glimlachje.
from LostSouls on 11/12/2016 11:06 PMChris
Ik zuchtte. 'Babe, je moest eens weten hoeveel mannen naar een foto van zo een heerlijk lichaam staren en zich daarbij afrukken of weet ik veel wat... Ik ben het hier niet mee eens, maar ik kan niet veel doen om je tegen te houden. Als dit is wat je echt wilt zal je me eerder tegenspreken en het toch doen dan braafjes knikken en een andere baan zoeken.' zei ik en kwam overeind en pakte een glas met bourbon. 'Als het aan mij lag schreeuwde ik het van de daken, maar mijn vader kan het gewoon niet weten. Ik wil niet weten wat hij met je zou doen als hij wist waar je je schuilhield.' zei ik tegen haar.
Kailynn
Ik sloot mijn ogen en kreunde hard. Wanneer hij me onverwachts omdraaid leunde ik op mijn onderarmen op het bed en voelde hoe hij me op zijn hondjes neukte. Wederom bouwde de tintelingen van een orgasme zich op in mijn onderbuik en barstte uiteindelijk als een explosie uit elkaar door mijn hele lichaam. 'Jace!!' kreunde ik hard.