Search for posts by LostSouls

First Page  |  «  |  1  ...  296  |  297  |  298  |  299  |  300  ...  318  |  »  |  Last Search found 3178 matches:

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 11/12/2016 09:59 PM

Chris
Fronsend keek ik haar aan. 'Erotisch model? Wie heeft je dat aangeboden?' vroeg ik verbaasd en haalde diep adem. Ik mocht toch hopen dat ze een grapje maakte. 'Babe, ik wil niet zeggen dat je het niet kan of dat je er niet voor geschikt bent... Iedere vrouw zou een moord doen voor je lichaam en elke man die erop geilt. Maar dat laatste vind ik nogal een probleem.' zei ik tegen haar en keek haar serieus aan.

Kailynn
Mijn lenigheid kwam hier goed van pas want mijn been werd over zijn schouder gelegd. Ik voelde hem binnen drinken en een hoge hese kreun verliet mijn mond wederom. De kreunen werden steeds regelmatiger en steeds luider. Ik greep met mijn handen in het hout van het bed en probeerde me al niet meer in te houden. Ik kreunde harder dan dat ik ooit had gekreund. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/12/2016 12:06 AM

Chris
Ik keek haar fronsend aan. 'Nieuwe baan?' vroeg ik en ging terug bij mijn bord zitten. Ik at verder, maar kwam er al snel achter dat mijn eten koud was geworden. Toch at ik het op en keek Winttr nieuwsgierig aan. 'Welke nieuwe baan?'

Kailynn
Ik probeerde terug op adem te komen maar al snel nam Jace het weer over en zoende me wild. Ik zoende met hem mee en proefde mezelf een beetje op zijn tong. Ik grijnsde tegen zijn lippen en liet mijn handen over zijn lichaam glijden. Ik kwam eindelijk een beetje bij van mijn hevige orgasme. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/11/2016 10:35 PM

Kailynn
Ik kreunde hard en genoot van zijn tong- en vingerspel. 'Oh my god Jace.' kreunde ik en kneep nog net iets harder in het matras. Mijn hoogtepunt kwam steeds dichterbij. Zijn behendige vingers en flexibele tong maakten me echt helemaal gek. Wanneer dan eindelijk mijn hoogtepunt kwam schreeuwde ik zijn naam. Als het hele hotel dit niet had gehoord dan hadden de muren toch echt hele goede isolatie.

Chris
Ik streelde langs haar zij en deinsde na een tijdje weer terug. 'Ik moet vanmiddag even wat papierwerk doornemen bij Kingston Empire.' zei ik tegen haar en beet op mijn lip. 'Red je je hier alleen? Ik kan je ook mijn creditcard meegeven dat je stad in gaat?' vroeg ik haar.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/11/2016 09:15 PM

Kailynn
Ik bezwijk onder zijn aanraking, zijn tong. Een harde kreun verliet mijn mond terwijl mijn handen steun zochten door in het matras te knijpen. De sensatie sidderde door mijn lichaam en mijn ademhaling versnelde net als mijn hartslag.

Chris
Ik glimlachte en nam haar hoofd in mijn handen. Met mijn duimen veegde ik haar tranen weg. 'Niet huilen babe.' zei ik tegen haar en drukte mijn lippen zachtjes tegen de hare. 'Je bent te mooi om te huilen.'  

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/11/2016 08:39 PM

Kailynn
Ik grijnsde en voelde eigenlijk binnen no time al het zachte goedverende bed onder mijn rug. Ik genoot van Jace zijn kusjes en kon er ook niet meer omheen om niet te kreunen. Ik beet op mijn lip en keek naar hem hoe hij met zijn tanden mijn string uittrok en vervolgens door de kamer slingerde. Als dit zo de hele vakantie door zou gaan ben ik heel blij dat hij me toch had meegesleurd dat vliegtuig in.

Chris
Ik glimlachte en kwam overeind. Ik liep naar haar toe en nam haar in een omhelzing tegen mij aan terwijl ik een kusje in haar haar drukte. 'Ik hou van je.' zei ik zacht tegen haar. Ik wist nog dat ik het had gezegd dat ik dronken was, maar zelfs toen meende ik het serieus. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/11/2016 06:20 PM

Chris
'Dankje.' zei ik wanneer ze het bord richting mij schoof. Ik begon te eten en keek op naar Winttr. 'Het spijt me van alles wat ik heb gezegd. Ik voelde me gewoon... verraden.' zei ik tegen haar en nam nog een hap van het gebakken ei met de bacon.

Kailynn
Ik hijgde van opwinding en beet op mijn lip. 'Doe alles met me wat je wilt.. Laat op mij je diepste verlangens los.' hijgde ik en trok zijn colbert over zijn schouders en liet die op de grond vallen. Vervolgens knoopte ik zijn blouse open en liet mijn lippen de zijne begeren. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/11/2016 12:45 PM

Chris
Maar half wakker liep ik de slaapkamer uit in enkel mijn boxershort. Ik wreef even door mijn gezicht om toch een beetje wakker te worden en rook al de heerlijke geuren van een ontbijt uit de keuken komen. Het was niet Nancy, want zij was er op maandag ochtenden nooit. Wanneer ik Winttr in de keuken aantref en dan ook nog eens schaars gekleed voelde ik mijn odol nog meer steigeren, maar ik hield me netjes in. 'Hey...' zei ik en beet op mijn lip. Nu Georgia weg was hoopte ik maar dat de stemming weer terug naar als vanouds ging.

Kailynn
Ik legde mijn hoofd in zijn nek terwijl ik genoot van zijn lippen in de mijne. Als ik zijn hand voelde beet ik op mijn lip. 'Hoe kan ik hier ook nee tegen zeggen.' zei ik met een grijnsje en hield mijn ogen even gesloten om extra te genieten van zijn aanrakingen. Het voelde al tien keer beter omdat ik nu wist wat hij voor mij voelde en ik voor hem.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/09/2016 10:51 PM

TS
---
Kailynn
Ik glimlachte terwijl ik overeind kwam van het bed waar ik net overenthousiast op had gesprongen. Ik haalde een hand door mijn haar en keek naar Jace. 'Dit is echt geweldig.' zei ik als een blij klein kind dat net nieuw speelgoed had gekregen. Ik sloot genietend mijn ogen en opende ze daarna om naar de grote glazen muur te lopen om over het uitzicht te turen.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/09/2016 09:28 PM

Chris
Ik haalde een hand door mijn haar en zuchtte. 'Jace is niet bezorgd dat is gewoon een van zijn vele gezichten die hij jou heeft laten zien.' zei ik. Ik schudde mijn hoofd. 'Ik ben niet arrogant.' zei ik vervolgens en ving haar op wanneer ze struikelde. 'Dat zal ik ook altijd blijven doen.' zei ik tegen haar en drukte een kus in haar haar.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/09/2016 07:54 PM

Kailynn
Ik grijnsde tegen zijn lippen wanneer hij dat deed en streelde lang zijn wang. Wat voelde het goed om dit te doen. Ik voelde de kriebels in mijn buik en haalde een hand door mijn haar. Ik knikte en drukte mijn lippen nog eens tegen zijn lippen. Niet te geloven dat ik met hem naar Australië vloog.

Chris
'Het gaat me niet eens om Georgia. Je ging weg. Je hebt bij mijn broer gewoont. Mijn fucking broer... dat is wel het ergste waar je heen kon. Ik had alles voor je geregeld. Al was het een 5 sterrenhotel in een andere staat maar niet naar Jace.' zei ik tegen haar en nam de fles drank van haar af en zette hem op het salon tafeltje in de buurt. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  296  |  297  |  298  |  299  |  300  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page