Search for posts by walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  297  |  298  |  299  |  300  |  301  ...  318  |  »  |  Last Search found 3177 matches:

walkingdead

24, female

Level 37

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 11/05/2016 10:13 PM

Winttr
''Chris..'' Zei ik terwijl ik overeind schoot als hij vraagt waarom ik naar huis kom neem ik diep adem.''Nou.. ik wil niet als een jaloerse vriendin over komen.. maar ik voel niet op mijn gemak bij die Georgia'' zei ik lipbijtend ''en ik wil echt niet dat alles word bloot gelegd aan de media door mij.'' Zei ik terwijl hij gisteravond waarschijnlijk vergeten was.'' Ik vind het echt lief van je dat je haar wilt helpen maar haar probleem word nu ook jou probleem en mijn probleem'' ik stak een sigaretje op naar een lange tijd en keek naar buiten.

Jace
''Dus verder niks.. gewoon een collega'' zei ze met een lachje ''Jezus je krijgt me bijna over het randje.. misschien wat dingen maar dat zullen we nooit weten.'' Zei ik met een lachje terwijl ze grinnikte en richting de reclame ging.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 11/05/2016 09:43 PM

Winttr
Ik lag in bed terwijl ik Chris weer opbelde met mijn nieuwe telefoon die ik van Jace had gekregen.. hij had een intervieuw bij een soort van talkshow dus was hij vandaag ook niet beschikbaar. Jace had niet gevraagt hoe het is gegaan ik denk dat hij meer dingen aan zijn hoofd had dan Chris en zijn pros. Ik maakte me echt zorgen om Chris ik wilde zo graag bij hem zijn elkaar verwennen in bed zoenen, samen film kijken.  Ik nam diep adem en hield de telefoon aan mijn oor.

Jace
''En Jace staan er nog planningen?'' Vroeg Maddy Madisson van Madisson's celebshow. Ik nam grijnzend diep adem ''volgende week ben ik te volgen in australie en waarschijnlijk ga ik naar Amsterdam.'' Zei ik terwijl het live werd uitgezonden ''leuk.. Wij kijkers vroegen ons dus echt af hoe het zit met Devina en je nieuwe vlam.'' Ze haalde de gossipgirl erbij op een groot scherm waar je mij kon zien met Kaillyn tegen me aan ik beet mijn kaken op elkaar en zette toen vervolgens een nep grijns op.'' Met Devina.. nou ja het is al heel lang uit.. En dat is Kaillyn ik heb een lokale shoot met haar gehad leuke meid.. misschien in de toekomst daten maar ik denk dat het waarschijnlijk nu nog niet zou kunnen gebeuren.'' Zei ik om het niet al te intiem te maken.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 11/05/2016 08:24 PM

Jace
Ik keek kort op naar Whitney terwijl ik mijn sigaretje op rookte.'' Ik zet je thuis af'' zei ik tegen Kaillyn terwijl Winter nu gewoon bij mij kon over nachten. Als we er zijn zeg ik niks en keek ik haar na de auto uit terwijl Winter haar nog een knuffel gaf. Ik besloot om even een pauze te hebben met Kaillyn ik focuste me teveel op haar en dat had ik niet nodig en zij niet nodig.

Winttr
Ik fronste bij de zweer die tussen hun hing en keek Kaillyn aan ''het was leuk.'' Zei ik nog met een glimlachje terwijl die fcking slet van net nogsteeds op mijn zenuwen was gebrand. Het intresseerde me niet wat Chris van haar vind ik vind dat ik zijn vriendin ben en we privesie verdienen.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 11/03/2016 10:42 PM

Winntr
"Ik ben niet de gene om het te zeggen.. maar als er Chris iets over komt door jou en je pooier weet ik precies hoe ik je de bak in kan draaien.. ik denk dat je het verhaal van Sidney al kent." Zei ik nog terwijl ik haar aankeek "tegenwoordig zijn ze allemaal uit op geld hè." Zei ik bitchie. Ik liet me echt niet playen Door een pros ze kon maar beter haar handen thuis houden bij Chris in de beurt.

Jace
Als ze dat zegt merk ik zelf waar ik mee bezig was." Je hebt gelijk sorry ben iets te opdringerig." Zei ik terwijl ik me gelijk terug trok en een sigaret opstak. En Winttr de limo in was gestapt "zeg maar niks." Zei ze geïrriteerd 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 11/03/2016 09:33 PM

Jace
"Me supporten" zei ik zacht fluisterend in haar oor "en leren van de prof.. ik kan je ticket vergoeden dat is net als bioscoop kaartje voor mij." Zei ik grijnzend terwijl ik genoot van de chemie misschien moest ik haar wel echt daten.

Whitney
Ik kiep de kamer uit en zag Georgia." Eat is nou de reden dat je hier bent?" Vroeg ik genadeloos terwijl ik haar aankeek met duivelse ogen. Schaars rondlopen in dit huis deed ik alleen. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 11/03/2016 08:58 PM

Winttr
Als hij dat zegt geeft het me  reden genoeg om haar nu meteen uit huis te zetten." Ik hou ook van jou" zei ik zacht terwijl ik een kusje op zijn voorhoofd plaatste. En overeind kwam.

Jace
 Ik glimmlachten zwak "ik kan je ook mee nemen.. maar dat kan niet want mevrouw wilt een fulltime model worden." Zei ik met een lachje. Ik legde mijn hand op haar wang en keek in haar ogen "het zou leuk zijn." 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 11/02/2016 11:03 PM

Winttr
Als hij dat zegt gaat mijn hart tekeer als een razende. Ookal had ik het niet zo bedoeld maar het was fijn om te weten dat hij altijd trouw bleef. Ik wilde met hem blijven liggen maar die Georgia was hier ook.'' Idiot'' zei ik zachtje terwijl ik rechterhand op zijn wang plaatste. Ik wilde nooit meer van hem verwijderd zijn niet eens voor een dag. Dus de enigen optie was die pooier bellen van die Goergia.

Jace
Ik grinnikte zachtjes ''nog bedankt voor het passen op Whitney.'' Zei ik met een glimlach ''maar als dat bedankje niet genoeg is weet je me te vinden.'' Zei ik met een knipoog terwijl haar ogen me iedere keer aanspraken..

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 11/02/2016 10:15 PM

Winttr
''Chris'' zei ik zacht maar als hij me ineens over zich heen trekt. Bloos ik. Ik schudden mijn hoofd zachtjes ''Jace heeft er op het moment niks mee te maken.. Ik luister naar wat me hart zegt.. En mijn hart zegt dat Chris een keuze moet maken als je er nog niet klaar voor bent om me the tonen aan de media moet Georgia echt weg..'' Ik bracht mijn lippen naar zijn oor ''ik voel me nogal jaloers want ik neem aan dat je het bed met haar heb gedeeld?''

Jace
Ik keek uit het limoraampje en nam diep adem.'' Heb jij geen extra in je familie?'' Vroeg ik aan Kaillyn met andere woorden heb je broertjes of zusjes? Ik wist soms echt niet wat ik met mijn broertje aan moest. Altijd de koppige spelen dacht ik in mezelf.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 11/02/2016 03:34 PM

Winttr
Ik glimlachten zwak bij zijn begrip. En vond ze eigenlijk best wel een geod koppel.. ik wist niet zeker of ze iets hadden dus ik ging er ook niet na vragen." Het was heel leuk, en bedankt" zei ik zwak glimlachend tegen Kaillyn. Niet veel later had Jace me gebracht naar Christian die Georgia deed open terwijl ze in een nogal schaarse badjas stond. Ik had mijn notaris look opgezet en keek haar bitchy aan "is meneer Kingston er?" Ik liep langs haar terwijl Jace in de auto was gebleven met Kaillyn." Ja hij is er.. wie ben jij eigenlijk?" Vroeg ze beteuterd "Whitney Werst Christian Kingston's assistant." Zei ik terwijl ik naar boven liep en de weg wel degelijk wist." Kan ik je vragen om beneden te blijven meneer Kingston heeft liever dat mensen uit zijn business blijven." Zei ik ze rolde haar ogen maar luisterde wel ik duwde de kamerdeur open en sloot die achter me." Chris?" Zei ik zacht terwijl ik hem zachtjes wekte. En hij er echt niet uitzag. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 10/31/2016 11:18 PM

Winttr
''Jace..'' Zei ik voorzichtig ''ik weet hoeveel Kingston Empire voor jullie familie betekend.. Maar ik ben de enigen die nog niet echt gesproken heeft.. ik vertrouw dat meisje niet maar ik vertrouw Chris wel.. en ik denk dat het beter is als ik met hem ga praten er over.'' Zei ik zacht ''ik ben nog misschien wat jong maar ik weet zeker dat Chris jou plan om Kingston empire te beschermen tegen scandals volgt zodra ik met hem gepraat heb.'' Zei ik zwak.

Jace
Als ze dat zegt klopt het eigenlijk wel ''ik ben misschien een beetje te streng voor Chris omdat ik nog steeds in het wereldje leef dat hij de domme is en ik de slimme.'' Zei ik zacht ''maar ik wil zo graag mijn eigen pride beschermen dat ik een beetje egoistische en hypocriet word'' zei ik tegen haar ''het is lief van hem dat hij onderdak aanbied aan een voortvluchtige.. maar ik denk dat het beter is als zij gewoon niks over jou weet als mindere.. nu Gossip girl is uitgevonden.'' Zei ik zuchtend ''ik breng je naar hem toe maar op 1 voorwaarde.. je zorgt dat jullie helemaal met zijn tweeen zijn.'' Ik keek naar Kaillyn en had haar hier zomaar bijtrokken maar mijn excuses zou ik vanavond wel aan haar aanbieden voor ik naar australie moest.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  297  |  298  |  299  |  300  |  301  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page