Search for posts by LostSouls

First Page  |  «  |  1  ...  297  |  298  |  299  |  300  |  301  ...  318  |  »  |  Last Search found 3178 matches:

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 11/09/2016 07:04 PM

Kailynn
Ik schudde mijn hoofd. 'Ik weet dat je het niet terug wilt, maar ik wil het terugbetalen. Ik voel me anders schuldig.' zei ik tegen hem en nam mijn water aan wanneer de stewardes mij het flesje kwam brengen. Ik haalde een hand door mijn haar en merkte dat het vliegtuig aan het stijgen was. Een heerlijk gevoel.

Chris
Ik goot het meteen naar achter en trok een nors gezicht. Wat was er toch mis met me. Ik liep naar het terras...'Ben jij nu boos... op mij?' vroeg ik lichtelijk verontwaardigd en leunde tegen de deurpost aan. Ik zuchtte diep. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/09/2016 04:31 PM

Kailynn
Ik grinnikte. 'Ik wil gewoon niet dat je zoveel in me investeerd. Misschien word ik wel nooit echt model en kan ik je het niet terug betalen.' zei ik tegen hem en zuchtte. Ik voelde me zo onzeker sinds ik Jace had leren kennen. Hij was dé Jace Kingston. Hij kon elk mooi model krijgen dat hij wou. Ik zuchtte kort en keek op als er een stewardes langs liep. 'Sorry, maar zou ik een flesje water kunnen krijgen?'vroeg ik haar. Ze knikte vriendelijk. 'Natuurlijk.' zei ze. Ze gaf Jace nog een verleidelijke blik en liep weer verder. Kijk dit bedoel ik dus.

Chris
Ik kwam gedoucht en aangekleed van de trap af en zag Winttr staan. Het verbaasde me dat ze terug was gekomen toen ze zag dat Georgia niet in het vliegtuig zat. Ik haalde een hand door mijn haar en zuchtte. 'Ik zei toch dat ze niet op geld uit was. Ze weet het al vanaf het begin van ons en ze heeft er verder niks mee gedaan.' zei ik tegen Winttr en liep naar de keuken. 'Ik ga maar eens.. lezen denk ik.' zei Georgia als teken dat ze ons alleen zou laten om te praten. Ik schonk een glas Bourbon in en nam een slokje.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/09/2016 12:28 AM

Kailynn
Ik haalde een hand door mijn haar en grinnikte. 'Sneaky... Waarom vertelde je me niet gewoon wat je voor me voelde.' zei ik met een lachje en keek om me heen. We zaten toch best wel luxe. Het was heel lang geleden dat ik nog in een vliegtuig heb gezeten. Ik nam zijn hand vast en legde mijn hoofd tegen zijn schouder.

Chris
Ik zuchtte wanneer ze wegliep.Ik sloeg de deken over me heen. Als dan opeens Geogia binnen komt gewandelt frons ik. 'Wat doe jij nog hier?' vroeg ik. 'Er was een storm dus mijn vlucht was gecancelled en verschoven.' zei ze. 'Je assistente is er trouwens vandoor.' zei ze. Ik zuchtte. 'Uiteraard.... ze is niet alleen mijn assistente.' zei ik tegen haar. 'Nee goh, dat was me nog niet opgevallen. Dat wist ik al een hele tijd dat jullie iets hadden.' zei ze. Ik fronstte. 'Hoe?' vroeg ik haar. 'Het was best obvious. Je was echt miserabel toen ze weg was.' zei ze. Ik haalde een hand door mijn haar. 'Waarom heb je dit niet naar de pers gelekt? Dan had je een flink bedrag gekregen.' zei ik. Ze zuchtte. 'Ik heb al gezegd. Ik ben niet op geld uit Christian.'

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/08/2016 11:30 PM

Kailynn
Ik bloosde lichtjes en liep met hem naar zijn plek. Ik haalde een hand door mijn haar en keek opzij naar Jace. 'Hoezo wist je dat ik zou komen?' vroeg ik hem met een grinnikje. 'Waarom vertrok je eigenlijk eerder naar Australië? Ik dacht al dat het aan mij lag.' zei ik en keek naar mijn vingernagels waar ik mee aan het spelen was.

Chris
'Daar leek je anders de afgelopen weken geen moeite mee te hebben.' zei ik tegen haar met een zuchtje. Ik haalde een hand door mijn haar en schudde mijn hoofd. 'Sorry... zo bedoelde ik het niet.' zei ik tegen haar. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/08/2016 10:32 PM

Kailynn
Als ze me eindelijk neerzetten nadat hij het woord girlfriend liet vallen fleurde ik helemaal op. Ik liep naar hem toe en pakte zijn hand. Als hij me tegen zich aanneemt snuif ik goed zijn geur op. Ik drukte mijn lippen tegen de zijne wanneer hij zei dat ik met hem mee ging. 'Ik heb geen bagage bij me.' zei ik lachend en drukte nog eens een kusje tegen zijn lippen. Ik haalde een hand door mijn haar. Ik ging gewoon naar Australië.

Chris
Na een tijdje kwam ik klaar en liet ik langzaam haar haar los en liet me uit haar glijden. Ik drukte kusjes op haar rug en liet me uiteindelijk naar haar vallen. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/08/2016 06:24 PM

Kailynn
Na een tijdje kwam ik eindelijk bij de gate en zag dat de mensen al aan het boarden waren. Ik zag verderop net voor de ingang Chubby naar binnen lopen en Jace stond stil. Ik rende naar hem toe en hoorde achter me de bewakers schreeuwen. 'Jace!' riep ik en rende zo tegen hem aan. Ik stond abrupt stil en probeerde op adem te komen. De bewakers waren snel dus ik had zo iets van 10 seconden. 'Jace, Ik moet je wat vertellen voordat je dat vliegtuig instapt. Ik wil niet dat je als je daar bent het bed in duikt met veel knappere modellen dan ik... Ik wil niet dat je feest alsof het je laatste avond is. Ik wil dat je je laatste avond op aarde met mij besteed.' ratelde ik en vervolgens nam een bewaker me bij mijn middel en tilde me weg. 'Jace! Ik ben verliefd op je!' riep ik terwijl ik tegen stribbelde in de armen van de grote brede beveiliger.

Chris
Ik haalde diep adem en grijnsde. Dit beviel me wel. Ik nam haar bij haar haar en trok er een beetje aan terwijl ik mijn lul het tempo liet opvoeren. Ik hijgde en gromde. Met mijn overige hand gaf ik haar nog een klap tegen haar bil en voelde me dichterbij mijn hoogtepunt komen. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/08/2016 12:01 AM

Kailynn
Ik haalde een hand door mijn haar en kwam eindelijk na een tijdje aan bij het vliegveld. Ik stapte uit en rende het vliegtuig naar binnen. Ik baande me een weg door alle mensen en stond even stil op adem te komen bij het bord waar ik kon kijken waar Jace zou boarden. Ik had nog een paar minuten voor hij het vliegtuig in moest. Ik haalde een hand door mijn haar en begon weer snel te rennen. Ik moest hem inhalen. 

Chris
Ik gromde en haalde mijn hand even kort van haar bil af om hem vervolgens weer neer te slaan tegen haar bil. Ik beet op mijn lip en gromde. Ik was echt over geil.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/07/2016 07:30 PM

Kailynn
Ik haalde een hand door mijn haar en kwam overeind. Ik wou helemaal niet dat hij daar modellen ging neuken. Ik liep naar buiten en liep naar de drukke straat waar ik een taxi aanhield. Ik liet hem rijden naar het vliegveld en zat nerveus in de auto. Misschien lachte hij me wel recht in mijn gezicht uit en liep hij meteen het vliegveld in met een mooie stewardes aan zijn zijde. Ik beet op mijn lip. Ik kon nu door dit te doen echt alles verpesten.

Chris
Ik liet mijn lul langzaam in haar glijden en ging er daarna eigenlijk meteen op los. Na een paar keer pompen en grommen ging ik even uit haar en draaide haar ruw op haar buik. Ik trok haar billen wat hoger en liet me zo terug in haar glijden. Haar achterdeur zou ik voor het laatste bewaren. Ik gaf haar een klap tegen haar rechterbil en gromde. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/07/2016 11:17 AM

Chris
Ik grijnsde en kneedde in haar billen wanneer ze op mijn achoot kwam zitten. Mijn vriend kon al niet wachten om in haar te glijden. Ik draaide de rollen om en liet mijn dominante kant weer naar boven schemeren. Ik draaide ons zodanig om dat Winttr met haar rug op bed viel. Ik kroop boven haar en pinde haar met haar polsen boven haar hoofd vast. Ik liet mijn tong over haar nek glijden en plaatste vervolgens een zuigzoentje.

Kailynn
Na een tijdje had ik Jaimy en Thalia afgebeld en belde Kyle op. 'Kai, ik denk dat hij niet veel goeds van plan is daar. Er zijn genoeg super modellen.' zei Kyle meteen toen hij opnam. 'Als je echt iets voor hem voelt is nu de tijd om het te vertellen.'  

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/07/2016 12:53 AM

Kyle
'Jullie mogen dan wel geen relatie hebben, maar je betekent veel voor haar. Ik ga, ik heb een jetlag. Veel succes in Australië en ik zweer het je. Als je Kailynn pijn doet heb je niks aan je geld. Dan heb je ze hangen.' zei ik en liep weg richting het punt waar we de koffer moesten halen. - Hij vertrekt nu al naar Australië. Als je snel bent haal je misschien nog om afscheid te nemen.- stuurde ik naar Kailynn. - Waarom zou ik? Hij interesseert me niet.-  stuurde ze terug. -We weten beide dat dat niet waar is.-

Chris
Ik beet op mijn lip en kneep een keer goed in haar bil om er vervolgens een klapje tegen te geven. Die zou zo veel harder zijn geweest wanneer ik in de juiste positie zou staan. Ik liet mijn lul los en legde deze hand op haar andere bil waar ik precies hetzelfde herhaalde. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  297  |  298  |  299  |  300  |  301  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page