Search for posts by rosa13k
First Page | « | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | » | Last
Search found 59 matches:
Re: Mijn vrienden weten dat ik op't puntje van zelfmoord sta
from rosa13k on 11/09/2015 08:37 PMdat mag dan wel zo zijn maar dat hoeft niet te betekenen dat ze zomaar zulke dingen mogen zeggen en met je vertrouwen mogen spelen! Zoals je dit topic noemt: mijn vrienden weten dat ik op't puntje van zelfmoord staan. en kijk hoe ze tegen jou doen! jij staat op het punt om zelfmoord te plegen en je (fake-)vrienden zeggen gewoon 'ja, ik heb ook mn eigen problemen hoor!'. Noem je dat vrienden?
I am sick and tired of running away from my past, I don't care anymore, I must live my life on.
from rosa13k on 11/09/2015 08:33 PMEdwina! als je dit allemaal gelooft, all dit onzin dan denk ik dat ik ga ontploffen
Serieus! Edwina, je bent een top-meid en ik zou er alles voor over hebben om jou nooit te kwetsen en nooit kwijt te raken als een goede vriendin! je hebt een hart van goud, dat vind ik echt, en dat heb de meeste op Hello Model ook! All die dingen die je vrienden zeiden is onzin! geloof het niet! Dat zijn geen echte vrienden met een hart van goud, en dat hoeft niet perse, maar ik vind dat gewoon echt geen vriend/vriendin als diegene je zo ziet! En als jij zo denkt en je zeker bent dat het waar is en dat je het ook zo vind dan vind ik best, maar als je dat niet denkt negeer het gewoon!
I am sick and tired of running away from my past, I don't care anymore, I must live my life on.
from rosa13k on 11/09/2015 08:21 PMDenk even niet zo engatief na! moet alles jou schuld zijn? nee! doe je alles fout? vast niet alles! kan je een goede vriendin zijn? tuurlijk kan je dat, kijk zelf eens hoe je een goede vriendin bent voor sommige hier op Hello Model! zorg je er zelf voor dat alles slechter gaat? nee joh, je hebt alleen een beetje steun nodig voor vrienden, maar als dat niet gebeurt gaat het juis slecht... je gedrag? je gedrag hier is een vriendschappelijke gedrag en ik denk echt dat je dit allemaal ook gewoon in de echte leven kunt weten soms! Wees een beetje vrolijk Edwina
Ik wed dat je een heel goede vriendin kan zijn voor mensen en je geeft super goed advies en tips aan mensen! (er waren zelfs topics gemaakt op Hello Model over jou! weet je nog?!)
Mijn punt is: JE BENT EEN GEWELDIGE MEID!
Re: UPDATE: Maandmodel November
from rosa13k on 11/07/2015 08:40 PMPROFICIAT!
Re: Welke emoji zou jij op HelloModel willen?
from rosa13k on 10/16/2015 03:22 PMof of
Re: Schrijfcompetitie: W&A.
from rosa13k on 09/28/2015 07:50 PMik heb nooit gedacht dat ik met zo'n hoofdstukje kon winnen, vind eigenlijk dat ik slecht schrijf maar dus cool dat ik heb gewonnen ;p
Gefeliciteerd Supermodelkaty
mag ik weer meedoen?
Re: Schrijfcompetitie: Winnaars & Aanmelding!
from rosa13k on 09/19/2015 09:29 PMik doe mee (als dat mag?)
Re: Ik viel vandaag flauw tijdens LO
from rosa13k on 09/18/2015 08:22 PMOgg, dat is best stom
Re: Ik viel vandaag flauw tijdens LO
from rosa13k on 09/18/2015 08:16 PMHoezo ben je flauwgevallen of was je gewoon zo plots flauwgevallen?
Re: Hebben jullie ooit al eens...
from rosa13k on 09/16/2015 06:18 PMik kijk nooit af, want als je afkijkt dan leer je niets ;p