Search for posts by walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  28  |  29  |  30  |  31  |  32  ...  318  |  »  |  Last Search found 3177 matches:

walkingdead

25, female

Level 37

Re: ORPG||||

from walkingdead on 10/17/2019 10:19 PM

Saia

Ik was op school en zag Alvira lopen terwijl meisjes begonnen te giechelen." Zij is toch die slet die met Yara had gevochten?" "Ze paalt de Hugues" ik vouwde mijn armen overmekaar en merkte hoe irrelevant ik was geworden. Net alsof ik opnieuw begonnen hier was nu waren alle ogen voor een keer op iemand anders gericht. Nu ik wist dat haar familie bankrupt was en ze aan Easton zijn pik zoog om hem tevreden te houden kon mijn wraakzucht niet beter. Heerlijk om haar leven uit 1 te zien vallen. Mathias had geen woord tegen me gezegd sinds die kus met Easton.. niet eens gevraagd waar ik al die maanden ben geweest niet dat het me interesseerde. Wat ik en Mathias hadden is dood. 

Easton
Ik kwam op school Paloma tegen die het niet kon laten om me te vragen waarom ik en Mathias niet praten." Zijn ex heeft me gezoend en nu is hij boos" zei ik simpel "en dan vraagt hij zich af waarom Saia zo depressed was omdat hij Alvira heeft gekust." Zei ik simpel "het boeit me geen reet dat hij me nu haat.. Hij is niet mijn echte broertje hij kan de pest pleures krijgen," Als ik me dat allemaal hoor zeggen wist ik dat er alleen maar poep uit me mond kwam. Ik gaf nooit toe wanneer ik me gekwetst voelde of alleen. Ik zag vanuit mijn ooghoek Alvira die het natuurlijk gehoord moest hebben. Bovendien draait hier toch alles om seks en jaloezie.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 10/17/2019 02:51 PM

Easton

Ik keek naar Mathias en moest me inhouden om hem niet neer te slaan. Hij keek op me neer nu Xavier er was. Ik kwam overeind en liep naar de deur om te vertrekken maar ik draaide me toch om.." puto's" zei ik tegen ze waarna ik het huis verliet richting school.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 10/17/2019 02:30 PM

Easton
Ik liep naar beneden en zag dat Mathias en Xavier in de keuken waren. Ik schonk mezelf wat cornflakes in met wat melk en negeerde die 2. Het interesseerde me ook echt niet meer wat hun van me vinden. Als mijn telefoon af gaat en ik een bericht zie van Saia open ik het Ik fronste en zag dat haar familie vanavond een bijeenkomst hield. Mijn ouders zullen sowieso wel gaan en dat betekende dat 1 van ons mee moest gaan. Ik wist niet wat die meid in haar schild uitvoerde maar ik zou toch gaan. Ik nam happen van mijn cornflakes terwijl een half aangekleed meisje langs me liep ik bekeek haar maar wenden snel mijn blik weg. Dat was Mathias en Xavier hun probleem.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 10/17/2019 01:37 PM

Easton

Als ze met dat excuusje kom grijns ik "doe maar." Zei ik nonchalant tegen haar "Dan vertel ik hem ook direct wat ik met zijn kleine meisje zal doen als mijn geld niet terecht komt." Zei ik dreigend tegen haar "ga Mathias neuken ofzo voor geld regel iets, anders ben ik nog niet klaar met je." Ik hing op in haar oor en sloef mijn telefoon neer ik moest haar perse in mijn mach tf hebben. 

Saia

Ik verliet de bar en liep zo snel mogelijk terug naar huis. Ik belde mijn vader op en grijnsde breed "papa ik denk dat ik een bijeenkomst wil geven.. wat geld ophalen voor de arme kindjes in Afrika." Zei ik alsof het me boeide "is goed amor welke families wil je dat ik uitnodig?" 

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 10/17/2019 08:51 AM

Easton

"Dan waarom neem je op?" Zei ik met een grijnsje "mis je me misschien?" Ik nam een slok van mijn casis en keek even naar buiten." Volgende week is de meeting al ik hoop dat je vader nu wel het geld heeft.. of moet ik weer een lening uitschrijven?" Ik had mijn macht terug er viel niks meer te vrezen zolang Rafael achter slot en grendel zat. 

Saia
"Het enige wat ik weet is dat ze een hit op Easton gaan doen.. maar wanneer mag Joost weten omdat Raf voorlopig niet uit de bak komt." Zei Gulio " en ik weet dat Easton een grote lening heeft uitgeschreven aan familie Vargas." Als hij dat laatste zegt begint iets tot me door te dringen "de Vargas zijn volgens mij bankrupt." 

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 10/15/2019 06:37 PM

Easton

Ik liep mijn kamer uit en zag dat Mathias naar beneden liep aangekleed en wel. Vast weer iemand neuken ofzo om Saia te vergeten. Ik dacht aan die 800 k die Alvira me schuldig was.. zal ik toch maar de touwtjes in handen nemen? Ik belde Alvira op en liep naar beneden waar ik in de keuken een blik casis pakte. 

Saia

Ik liep een bar binnen en liep op hoge stilleto's ik gaf me jas aan de uitsmijter. En zag Gulio al zitten ik ging naast hem zitten en rechten me rug "dus informatie voor geld?" Begon hij ik opende mijn micheal kors tasje en haalde 800 k er uit "por favor," zei ik glimlachend. 

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 10/15/2019 01:48 PM

Easton

Ik lag op bed naar voetbal te kijken en appte ondertussen met een leverancier. Ik moest nogsteeds naar de haven om die containers te vervoeren ik vroeg me af of Alvira dat ook deed.. vast niet want in chanteren was ze niet bepaald de beste ik vond het wel leuk om met er te spelen. Ik was Easton Salazar in geen duizend jaar dat ik verliefd zal worden. Ik kwam overeind en dacht niet eens aan Saia hoe ze dat gevecht tussen Yara en Alvira had veroorzaakt het viel wel te voorspelen eigenlijk. Die koude bitch had namelijk geen hart. 

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 10/15/2019 11:07 AM

Easton

Ik liep zuchtend achter Mathias aan en gaf mijn moeder een omhelzing "Wat is er met Mathi?" Vroeg ze toen ik schudde mijn hoofd "geen idee." Ze knikte en nam mijn gezicht in haar handen "waar hang je toch de het hele weekend uit.. jij en Mathias zijn beide niet komen opdagen voor de fotoshoot van forbes."  Zei ze bezorgd "sorry man heb gewoon veel te doen." Ik drukte een lusje op haar voorhoofd ik haten het om haar bezorgd te zien. Vooral hoe ik niet eerlijk was over mijn geheimen leven. Ik liep naar boven langs Mathias zijn kamer ik nam diep adem. Meestal viel ik gewoon binnen sprong ik op zijn bed om hem wakker te krijgen of we rookte samen een blunt. Maar ik kon het niet veroorloven dat hij zou weten over Alvira en hoeveel geld ik heb vergooid om vervolgens elke dag extra over mijn schouder te kijken voor het geval dat ik niet ineens werd beschoten.  

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 10/14/2019 11:27 PM

Easton

Ik liet een bespottend lachje gaan en liet dat wijf maar. Ik was al sinds klein een rondlopende naaimachine dus het zou me niet verbazen dat ze me een aantal keren weer zou gebruiken. Ik kwam zo toch alleen maar dichter bij al haar zwakheden. Er zat ook geen greintje liefde in me de enige die me liefde mag hebben is geld en seks. Toch voelde het alsof Alvira een sprankje Jaloezie vertoonde over dat ik mijn pik in iemand anders zijn reet mag dauwen. Ik zag Saia praten  met een aantal meisjes ik greep haar blik vast ik ben een onrust stoker.. maar waar ligt mijn grens. Eenmaal in mijn limo zat ik tegenover Mathias hij zei geen woord en ik zei geen woord want ik wist dat we dan zouden vechten. Ik was te hoog van mezelf om t3 zeggen dat die kus van Saia nergens opsloeg.. en hij weet van zichzelf dat hij beter zijn mond dicht kon houden want bij zijn eerste vraag zou ik een antwoord hebben waarbij hij me op me smoel wil slaan. 

Saia
Als ik Easton zie kijken alsof hij me wilt opeten walg ik diep van binnen. Maar het ging volgens plan iedereen kon Easton zijn aandacht krijgen. I k hoefde niet eens een hoer te zijn omdat te weten. Ik was Mathias niet vergeten maar het lot zegt mij dat ik en Mathias nu niet voor elkaar bestemd zijn. Vooral hoe meneer Salazar geheimen voor zijn kleine broertje achterhoud ik wist wel ergens dat die trut Alvira.. Iets wist wat niemand weet. 

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 10/14/2019 11:05 PM

Easton

Ik snapte niet waarom Yara en Alvira in godsnaam in een gevecht waren belandt. Als iedereen mij aankijkt frons ik. Mijn blik ging naar Saia "vuile teef" zei ik met een grijns. Saia grijnsde breed naar me alsof ze op de hoogte was van dat ze mijn leven ruïneerde en de band tussen mij en mijn broer. Alhoewel Mathias niet echt een patser als ik was.. stond ik maar al te graag mijn mannetje ik zal niet janken om een wijf of me laten chanteren tenzij ik er iets aan heb. Ik liep naar buiten en zag Alvira bebloed ik wist geen houding aan te nemen aangezien blijkbaar een soort van aan Mathias zijn kant stond." Wij zijn klaar nu toch?" Zei ik tegen haar "het lijkt me niet verstandig om nog verder te gaan vooral hoe Rafael achter slot en grendel zit." Ik stak een sigaret op ik liep dichter naar haar toe "Alhoewel ik niet weet waarom je elke keer op dit prachtige gezicht wil klaar komen.." Alvira was een lekker wijf daar kon ik niet over liegen maar om me te chanteren kon ze wel iets anders bedenken dan aan me pik zuigen. Alle pretty faces lagen nu aan me voeten alsof ik een betovering op ze had gezet.. en sommige hier op school zullen een moord plegen als dit zo door ging.

Saia
Ik keek toe hoe Xavier en Mathias het handelde en zag Easton me aanstaren alsof ik net een vuurtje had aangestoken. Kutwijfen Yara dacht echt dat ik er zou laten gaan ongestraft. Mijn uniform zat te strak aan me lijf sinds ik afgekickt was en geen wrok meer voelde voor niemand was de oude Saia terug. De manipulerende bitch die niemand mag maar de beste feestjes geeft en het mooiste meisje van school is. Niemand kon Saia el Tiamp overtreffen.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  28  |  29  |  30  |  31  |  32  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page