Search for posts by LostSouls
First Page | « | 1 ... 28 | 29 | 30 | 31 | 32 ... 318 | » | Last
Search found 3178 matches:
Re: ORPG||||
from LostSouls on 10/17/2019 05:02 PMMathías
Zodra we ons hadden klaargemaakt voor school reden we in Xavier zijn auto. Ik haalde een zakje MDMA pilletjes uit mijn zak en stopte er een in mijn mond. 'Zo kom ik de dag wel door.'zei ik met een grijnsje. 'Heb je gister niet genoeg gehad?' vroeg hij. Ik haalde mijn schouders op. 'Je leeft maar 1 keer.' Als we er zijn stapte ik uit en liepen we het gebouw snel binnen.
Alvira
Geïrriteerd was ik naar school vertrokken.Ik had mijn boeken in mijn kluisje gegooid en probeerde een beetje normaal over te komen. Ik hield mijn thuis zaken altijd al privé en nu al helemaal omdat het shit gaat.
from LostSouls on 10/17/2019 02:40 PMMathías
Als Easton binnen komt gewandeld en ons totaal negeerd grijnsde ik. 'Zeggen we geen goedemorgen meer?'vroeg ik hem en nam Xavier zijn koffie die ik opdronk. 'Hey.' zei hij nep beledigd. Als niet veel later de meid van gisteren naar beneden kwam kwam ik overeind. 'Goedemorgen schoonheid.' zei ik tegen haar en sloeg mijn arm om haar schouders. 'De deur is die kant op, hier heb je een croissantje.' zei ik en begeleidde haar naar de deur. 'Nou, doei hè.' zei ik en gaf haar nog een klap op haar billen toen ze wegliep met een verbaasde blik. Zo los je dat op.
Alvira
Inmiddels was ik aangekleed en wel en liep ik naar beneden waar mijn ouders in stilte aan het ontbijten waren. 'Goedemorgen.'zei ik en ging bij ze aan tafel zitten. 'Goedemorgen lieverd, goed geslapen?' vroeg mijn moeder. Ik beet op mijn lip en knikte maar. 'Ja hoor.' Ze hoefde niet te weten dat ik door hun problemen wakker lig. Het was tenslotte niet mijn enige probleem. 'Dr is vanavond een benefiet bij de familie Apaeraja.' zei mijn vader. Ik verslikte me nog net niet. 'Nou, dat is voor het eerst. Die familie is zo krenterig als maar zijn kan.'zei ik. 'Ik wil dat je er namens onze familie heen gaat.' Ik zuchtte. 'Je weet toch dat ik niet lekker lig met Saia? Die trut heeft toen mijn gezicht open gekrabd.' Mijn vader keek me doordringend aan. 'Kun je je onbenullige tiener probleempjes even aan de kant zetten voor je familieplicht?' zei hij geïrriteerd. Ik beet boos mijn kaken samen. 'Prima.'
from LostSouls on 10/17/2019 02:02 PMMathías
De volgende ochtend werd ik wakker met enorme hoofdpijn. Dat was ook wel te verwachten. Er lag een meid naast me waarvan ik de naam niet meer wist. Zachtjes kwam ik overeind en trok ik een boxer aan waarna ik naar beneden liep waar Xavier al in de keuken zat met koffie en een kater kop. 'Goedemorgen.'zei ik met een schorre stem en ging naast hem zitten. 'Dat was me een avond.' hoorde ik hem.
Alvira
Ik had nauwelijks geslapen. Mijn vader was vannacht dronken thuis gekomen en had weer ruzie staan maken met mijn moeder. Het was gelukkig niet helemaal uit de hand gelopen. Ik keek op mijn telefoon en scrolde wat door insta. Mathías en Xavier waren wezen stappen. Sabi was op date en Luna had een romantische avond met haar vriend. Ik zuchtte en kwam maar overeind.
from LostSouls on 10/17/2019 11:47 AMAlvira
Ik slikte als hij over het geld begon. Ik had het lang genoeg kunnen uitstellen. 'Zal ik je het nummer van mijn vader geven dan kun je hem ermee vervelen.' zei ik en keek even om het hoekje naar mijn moeder die in de keuken met haar hoofd in haar handen lag. Deze familie was echt fucked up aan het worden. 'Was dat alles? Ik heb nog wat anders te doen.'
Mathías
Binnen een mum van tijd stonden we dronken op de dansvloer. Ik had al 3 lijntjes Ket gehad en was helemaal in mijn eigen wereld. Als er vervolgens een meid voor me stond te dansen pakte ik haar bij haar heupen. Het was een lekker wijf en ik had haar hier eigenlijk nog nooit gezien, maar dat maakte niet uit. Op dit moment zou ik iedereen doen.
from LostSouls on 10/15/2019 11:06 PMAlvira
Ik maakte mij zorgen over mijn moeder. Ze was een bikkelharde vrouw in de rechtzaal, maar thuis als het om papa ging dan was ze zwak door de liefde die ze voor hem voelde. In dat gebied waren we wel verschillend. Ik zou mij in de toekomst nooit laten mishandelen, maar mam zag niet in dat het daadwerkelijk mishandelen was. Als mijn telefoon gaat en het Easton is zuchtte ik. 'Deze moet ik even nemen, zo terug.' zei ik en liep de keuken uit naar de woonkamer. 'Wat is er? Ik heb geen tijd.' zei ik en sloeg mijn arm om mijn middel.
Mathías
Met mijn auto reed ik naar Xavier om vervolgens met zijn auto door te rijden naar de club. 'Probeer vanavond niet alles onder te kotsen please.'zei Xavier met een lachje. Ik grijnsde. 'Ik zal mijn best doen.' Ik zou niet naar huis gaan vanavond. Ik ging dr van uit dat mijn vader het niet interesseerde waar ik uit hing. Als we aankomen vertelde we onze namen aan de uitsmijter waarna we meteen naar binnen mogen. Let the party begin.
from LostSouls on 10/15/2019 02:12 PMAlvira
'Zie je nu waarom ik je niet verwikkeld wil zien in al die praktijken.' zei ze terwijl ik kort zuchtte. 'Ik kom er nu niet meer onderuit mama.' zei ik en gaf haar die ice pack. 'Als dit allemaal zo doorgaat zal niemand je raar aankijken als je bij papa weg gaat. Dit is al de tweede keer in jullie samenzijn dat hij zich niet kan gedragen.'
Mathías
Zodra ik mijn jointje op had besloot ik Xavier te appen. Ik had geen zin om hier binnen te hangen. Ik kwam overeind en begon me klaar te maken om een avond op stap te gaan. Het beste om over iemand heen te komen is door onder een ander iemand te kruipen. Dat was dus precies wat ik zou gaan doen.
from LostSouls on 10/15/2019 12:18 PMAlvira
Ik kwam binnen en hoorde de heisa vanuit de keuken tot hier. 'esto ya no es normal, nos haces quebrar!' hoorde ik mijn moeder schreeuwen tegen mijn vader. 'No seas tan humano!' Ik liep naar de keuken terwijl het schreeuwen maar door ging en net toen ik binnen kwam zag ik dat mijn vader mijn moeder een stomp verkoopte. 'Papa!'riep ik boos en liep naar mama toe die huilde. Het was meteen te merken dat hij in paniek raakte doordat ik het gezien had. 'Mamá se sienta' Ik begeleidde haar naar een barkruk en nam een icepack om tegen haar gezicht te houden. 'Ben je nu tevreden?' vroeg ik mijn vader. Hij liep zonder iets te zeggen weg. Niet veel later kwam mijn broertje binnen. 'Is papa weer bezig?' vroeg hij terwijl hij naar ons toe liep. 'Mama is gewoon tegen een open kastje aan gelopen. Niks aan de hand.'zei ik. Ik wou niet dat hij zich zorgen ging maken. 'Yeah right.' mompelde hij. Ik zuchtte en keek hoe hij de keuken weer uit liep.
Mathías
Eenmaal op mijn kamer had ik de muziek hard gezet en had ik een jointje aangestoken. De ellende van vandaag gleed een beetje van me af nu. Ik moest Saia vergeten. Wanneer is ze überhaupt ooit goed voor me geweest? Ik keek naar de strip met de HIV remmers en zuchtte. Wat een kut ziekte was het toch ook. Ik veracht de meid die het me heeft gegeven nog steeds. Ze had het me niet eens verteld toen. Het was dat ik een SOA test liet doen 2 keer in het jaar. Ik beet op mijn lip. Dat Saia nu geen deel meer uitmaakte van mijn leven kwam alleen maar goed uit. Nu kon ik doen en laten wat ik wou en wie ik wou.
from LostSouls on 10/14/2019 11:58 PMMathías
De spanning in de limo was om te snijden. We hielden bijde wijselijk onze mond en de rit wat eigenlijk maar 10 minuten duurde leek uit te strekken naar een rit van een eeuwigheid. Ik haatte het om ruzie met hem te hebben. Na heel lang enigskind te zijn geweest kreeg ik eindelijk een broer en wat was ik blij met hem. Nu dacht ik er momenteel anders over. Zodra de limo dan ook stil stond op het terrein en de deur open ging stapte ik uit en liep ik naar binnen. Easton zijn moeder stond al paraat om ons te ontvangen. 'Welkom thuis jongens, Hoe was school?' vroeg ze. 'Prima.' zei ik enkel en liep meteen door naar mijn kamer.
Alvira
Ik keek Easton en Mathi na die in hun villa vertrokken. Ik merkte heus wel dat ik me teveel liet meeslepen in alles met Easton, maar het werkte als een verslaving. Dan bedoelde ik niet alleen Easton zijn lijf, maar ook het chanteren, de machtspelletjes. Alles waarmee ik in aanraking ben gekomen door mijn vader. Ik haalde een hand door mijn haal en nam vervolgens mijn eigen auto naar huis. Terug naar de ellende, want het liep niet meer lekker sinds die eerste avond dat ik de drugsdeal verknalde.
from LostSouls on 10/14/2019 11:15 PMAlvira
Als ik Easton hoorde nam ik nog een hijsje van mijn jointje voor ik hem weggooide. Ik ging nog dichter naar hem toe en keek hem aan. 'Wij zijn pas klaar als ik dat zeg, Salazar.' zei ik tegen hem en legde mijn hand tegen zijn borstkas. 'Maar prima, als jij je pik ergens anders in wil steken hou ik je niet tegen.' zei ik met een arrogant grijnsje waarna ik langs hem liep en verderop tegen het muurtje ging staan. Ik keek in mijn telefoon scherm naar mijn gezicht en veegde met de mouw van mijn uniform het bloed weg bij mijn lip en wenkbrauw. Ik leek eerder op een MMA vechter dan een student met veel geld. Eerst krabt tering Saia mijn gezicht open en nu laat Yara haar woede op me los. Ik heb nooit hoeven vechten dus erg goed was ik er niet in. Maar elke meid wist hoe ze moest krabben en aan haren moest trekken.
Mathías
Er zat een kortsluiting in mijn hoofd. Ik wou doen alsof het me allemaal niet interesseerde, maar dat deed het wel. Ik ben nooit goed geweest in alsof doen. Ik mocht dan wel rijk zijn, fake was ik absoluut niet. Als je dan het HIV feitje niet mee telt. Dat ga ik niet aan de grote klok hangen. Ik keek uit het raam en was nog de enige in het lokaal. Ik had alleen even rust nodig. Alvira had gelijk, Saia is niet mijn leven. Al helemaal niet de ongevoelige bitch die ze nu is.
from LostSouls on 10/14/2019 08:44 PMAlvira
Ik voelde hoe mijn nagels afbraken en mijn lip bloedde door een van haar slagen. Ik voelde hoe Xavier me van Yara af trok en zag Mathías achter Yara staan. 'Qué hay de malo con todas tus estúpidas mujeres aquí?' riep ik naar haar en maakte me los van Xavier. Dit was nu al het tweede wijf dat me aanviel om een fucking jongen. Sloeg echt nergens meer op. 'Veel plezier met je nieuwe zure leven Yara.' zei ik en liep door de menigte het lokaal uit naar buiten waar ik een kalmerende joint op stak.
Mathías
Als ik hoorde dat er gevochten werd in het lokaal wat ik net overhoop had gehaald liep ik er naartoe. Ik zag dat Yara en Alvira elkaar in de haren waren gevlogen en liep snel op de twee af. Ik trok Yara van Alvira af. Ik keek haar na en liet Yara los als Alvira weg was. 'mujeres locas.' zei ik hoofdschuddend en keek naar Easton. Kwam allemaal door hem, maar goed. No feelings. Ik knikte naar hem en liep het lokaal uit. 'Ik zie je bij het avondeten.' zei ik alleen en liep vervolgens door naar de les.