Search for posts by Aimee
First Page | « | 1 ... 28 | 29 | 30 | 31 | 32 ... 65 | » | Last
Search found 641 matches:
Re: ORPG//: Aimee
from Aimee on 10/21/2017 12:59 PMSam
Ik lach zacht "Ik steel eerder dingen van jou dan jij van mij" zeg ik en ga verder als ze zegt dat het fijn voelt. Ik lach zacht en schud mijn hoofd "Sorry" zeg ik en geef een kus op haar voorhoofd. "Gezellig, anders kan je vanavond ook niet slapen als je hier de hele dag blijft rondhangen" zeg ik "Mag ik mijn koffie terug?" pruil ik.
from Aimee on 10/21/2017 12:46 PMSam
Ik lach zacht en geef haar de kop koffie. "Je mag hem helemaal hebben als je wilt" zeg ik zacht en haal een hand door haar haren. "Je hoeft niet zo te pruilen, ik had toch al belooft dat ik vandaag voor je zou zorgen?" zeg ik lachend en masseer haar hoofd even.
"Ik moet zo wel voetballen, kom je kijken?" vraag ik aan haar.
from Aimee on 10/21/2017 12:38 PMSam
Ik lach zacht en zeg "Nou bedankt, ik probeer ook alleen lief voor je te zijn" Ik loop naar beneden en zet koffie. Ik wrijf in mijn gezicht in de hoop dat de hoofdpijn weggaat, maar dat werkt natuurlijk niet. Als ik koffie heb loop ik weer naar boven en ga naast haar in bed zitten en neem een slok koffie.
from Aimee on 10/21/2017 12:33 PMSam
Ik lach zacht en ga rechtop zitten. Ik kijk naar haar en geef een kus op haar voorhoofd. "Hm, dat hoop ik toch niet" zeg ik lachend en sta op. Ik pak schone kleren en ondergoed en loop de badkamer in. Als ik klaar ben met douchen loop ik de kamer weer in en vraag "En, hoe voel je je?" Ik geef weer een kus op haar voorhoofd en zeg "Ik ga wel even koffie halen beneden, kan ik iets voor jou meenemen?"
from Aimee on 10/21/2017 12:23 PMSam
Ik lach zacht en geef een kus in haar nek. Ik laat haar los en wrijf even in mijn gezicht. Ik neem ook een asprine en ga weer liggen. Ik lach zacht als ze weer in bed kruipt en ik leg mijn armen weer om haar heen. "Wil je koffie?" vraag ik en haal een hand door mijn haar.
from Aimee on 10/21/2017 11:09 AMSam
Ik word wakker van Anya als ze rechtop gaat zitten en kijk haar aan. "Gaat het?" Vraag ik en leg mijn hand op haar been. Ik glimlach als ze tegen me aan komt liggen en leg mijn armer weer om haar heen. Ik knik en zeg "Ja, ik ga zo wel"
from Aimee on 10/21/2017 11:00 AMSam
Ik lach zacht en zeg "Anders krijg ik het koud" Ik lach zacht en fluister in haar oor "Ik wil ook niet van je af vanavond" Ik knik en zeg "Goed plan" Ik glimlach als ze zich om mijn armen heen klemt en kus haar nek. "Hm, zeker goed" mompel ik als half slapend en ik doe ook mijn ogen dicht en val in slaap.
from Aimee on 10/21/2017 10:53 AMSam
Ik glimlach als ze onder de dekens kruipt en ik doe mijn boxer en trainingsbroek weer aan. Ik lach zacht als ze me onder dekens trekt en knik "Tuurlijk" fluister ik zacht in haar oor. "Hm, ik hoop het maar" mompel ik en leg mijn armen om haar heen terwijl ik dicht tegen haar aan ga liggen.
from Aimee on 10/21/2017 10:47 AMSam
Ik lach zacht en ga op en neer. "Had gekunt" zeg ik zacht en kijk haar aan. Ik zoen haar en glimlach.
from Aimee on 10/21/2017 10:42 AMSam
Ik grijns even en zoen haar. Ik lach zacht als ze in mijn oor kreunt en ik ga in haar. Ik zoen haar en bijt zacht in haar lip.