Search for posts by LostSouls
First Page | « | 1 ... 299 | 300 | 301 | 302 | 303 ... 318 | » | Last
Search found 3178 matches:
Re: ORPG|| With walkingdead
from LostSouls on 11/05/2016 09:28 PMKailynn
Ik keek de twee aan en gaf Winttr nog een knuffel. 'Fijne terug reis.'zei ik nog en stapte de limo uit. Ik voelde tranen opwellen, waarom geen idee.. Of ja eigenlijk wel. Ik liep naar de deur waar ik snel naar binnen ging zonder nog om te kijken en bleef even tegen de duur staan. Ik zuchtte en sloot kort mijn ogen terwijl ik nadacht. Beter had ik dat niet kunnen doen want de tranen rolden inmiddels over mijn wangen.
from LostSouls on 11/05/2016 07:23 PMKailynn
Ik beet op mijn lip en keek naar mijn knieën waar mijn handen op lagen en ik met mijn handen aan het frunniken was. Opeens voelde ik me rot. Wanneer Whitney de limo binnen kwam met een beetje een chagrijnig gezicht hield ik al helemaal mijn mond. Ik had niks te maken met deze familie zaken.
from LostSouls on 11/03/2016 10:25 PMKailynn
'Jace, je kunt niet alles voor me blijven betalen.' zei ik en keek hem aan. Ik haalde een hand door mijn haar en zuchtte kort. Ik zou sowieso alles willen terug betalen wat hij tot nu toe had betaald, maar al helemaal aangezien we ook seks hadden. Ik voelde me net een van zijn hoeren.
Georgia
Ik keek op als ik die assistent van Christian hoorde en zuchtte even. 'Die zul je vast wel al van hem gehoord hebben en zo niet dan zijn het waarschijnlijk ook geen zaken waar jij je bezig mee moet houden.' zei ik arrogant en zette wat thee. Ik was niet uit op zijn geld... Alles wat ik vertelde was waar over mijn pooier. Ik heb alleen niet verteld waarom ik specefiek naar Chris ging.
from LostSouls on 11/03/2016 09:10 PMKailynn
Ik grijnsde breed. 'Tuurlijk en hoe ga ik dat ooit betalen? En wat moet ik in godsnaam doen wanneer jij met zaken bezig bent?' vroeg ik hem en schoof iets dichterbij zodat onze knieën elkaar raakten. Het zou wel heerlijk zijn. Anderhalve maand in Australië... Zon, zee, seks, kangaroos...seks. Ook al gewoon anderhalve maand met hem zijn zonder alles wat ik net opsomde zou heerlijk zijn.
from LostSouls on 11/02/2016 11:32 PMKailynn
Ik glimlachte en schudde mijn hoofd. 'Het was echt geen probleem.' zei ik tegen hem en haalde een hand door mijn haar. 'Ik weet je te vinden ja... aan de andere kant van de wereld.' zei ik tegen hem en haalde een keer diep adem. Er zat wel een pluspunt aan verbonden. Hij zou heerlijk bruin terug komen.
Chris
'Ik .. hou van je...' mompelde ik terwijl ik langzaam terug in slaap doezel. Dit was de eerste keer dat ik in een hele lange tijd ik hou van je tegen iemand had gezegd.
from LostSouls on 11/02/2016 10:52 PMKailynn
Ik beet op mijn lip terwijl ik naar het hotel omhoog keek richting het Penthouse waar dus blijkbaar Chris zou moeten wonen. Wanneer Jace dat vraagt kijk ik hem aan en schudde mijn hoofd. 'Nee, zover ik weet tenminste niet.' grinnikte ik. Ik moest er ook niet aan denken om nog meer drama in deze familie te hebben. Aan mam heb ik mijn handen genoeg vol.
Chris
Ik schudde mijn hoofd. 'Hoe kom je daar bij. Ik heb haar met geen vinger aangeraakt. Ik heb met niemand seks gehad sinds wij samen zijn. Zo ben ik niet.' zei ik tegen haar en dreigde weer in slaap te vallen. Ik trok haar dichter tegen me aan en sloot kort mijn ogen.
from LostSouls on 11/02/2016 10:00 PMChris
Wanneer ik wat beweging aan mijn lijf voel word ik langzaam wakker. Ik was nog steeds dronken en zag alles om me heen draaien. 'Winttr?' vroeg ik zwakjes en trok haar naar me toe op het bed en over me heen. 'Je moet bij me blijven. Jace heeft niks over je te zeggen. Je hoort hier, bij mij.' stamelde ik bezopen.
from LostSouls on 10/31/2016 11:32 PMKailynn
Ik liep naar Winttr toe en gaf haar een knuffel. 'Het was gezellig je hier te hebben Winttr. Mocht je ooit nog ergens terecht moeten kunnen. Je weet me te vinden.' zei ik tegen haar en glimlachte. Het was wel fijn om eens niet alleen te zijn in dit huis. Kyle was met zijn familie op een roadtrip dus hij kwam halverwege volgende week pas weer thuis.
Chris
Ik ben snurkend in slaap gevallen door de hoeveelheid alcohol.
from LostSouls on 10/31/2016 11:04 PMKailynn
Ik beet op mijn lip en keek naar hem. Hij beschrijft nu mij in principe. Sinds we samen het bed, en meerdere andere meubels, deelden is hij alleen maar goed geweest en heeft hij me super veel geld gegeven om rond te komen. Ik maakte aanstalte om iets te zeggen maar ik hield mijn mond maar. Ik wilde me niet in dit familie drama mengen en het allemaal om mij laten draaien.
Chris
Ik gooide mijn telefoon weg nadat Jace hem had opgehangen. Hij viel kapot. 'Oké, ga jij die alcohol maar even eruit slapen.' zei Georgie. Ze sloeg mijn arm om haar schouders en hielp me naar de slaapkamer. 'Ik haat hem. Ik wou dat hij nooit geboren was... Ik wou dat ik nooit geboren was..' mompelde ik. 'Zeg dat niet.' zei Georgia en ze legde me op bed met moeite. 'Slaap het eruit!' zei ze en verliet de kamer.
from LostSouls on 10/31/2016 10:04 PMKailynn
'Das ook geen makkelijke situatie.' zei ik en keek naar Whitney. Ze leek bezorgd. 'Denk je dat het wel goed is geweest haar weg te houden bij Chris? Ik bedoel hun geheim is toch lang geheim gebleven.' zei ik en haalde een hand door mijn haar waardoor het nat werd. Niet bij nagedacht. Ik haalde diep adem.
Chris
Als ik de stem van Winttr hoor kalmeer ik een beetje. 'Je liet niks horen.' zei ik wel nog steeds een beetje boos. Ze verkoos gewoon mijn broer boven mij. Die klootzak... boven mij. Mijn gefeest zou vast wel tot de pers zijn gekomen, maar voor hun leek dit nog steeds mijn normale gedrag.