Search for posts by walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  300  |  301  |  302  |  303  |  304  ...  318  |  »  |  Last Search found 3177 matches:

walkingdead

24, female

Level 37

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 10/25/2016 11:37 PM

Jace
Als ze dat zegt verbaast het me kort ''ik ben blij dat we vrienden zijn.'' Zei ik glimlachend terwijl ik het niet al te intiem met haar bedoelde vandaag. Het was moeilijk om een meisje zoals haar mijn stepping stone te laten worden. Ze was het totaal niet waard maar om de 1 of andere mannier kreeg ze mijn volle aandacht. Ze was niet alleen goed in bed maar ook met mijn gevoelens.

Winttr
Als hij op het punt staat nog stijver te worden stop ik met een geil glimlachje. Ik trok hem aan zijn stropdas overeind en beet sexy op zijn onderlip ''ik wil je.''

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 10/25/2016 11:07 PM

Jace
Ik keek naar de haard én glimlachten zwak ''dat zeggen ze allemaal.'' Grapte ik nam nog een nipje '' het zou leuk zijn als je mee kan maar hey een agency staat op je te wachten ik hoop als ik terug kom dat ik je naam vaker hoor in de modewereld.'' Zei ik om haar op te peppen.

Winttr
Als hij helemaal zijn vriend in mijn mond schuift kokhals ik kort maar mijn mond begon al langzaam goed werk te vertonen. Ondertussen gebruikte ik mijn hand ook erbij terwijl ik hem bleef pijpen. Dit was 2e keer dat ik iemand pijpte maar aan Chris zijn grommen kon ik horen dat ik het goed deed.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 10/25/2016 07:38 PM

Jace
'Naar Sidney Australie voor shoots voor een aantal agency's.'' Zei ik met een glimlachje terwijl ik aan haar kon zien dat ze geschrokken was.'' Maar maak je geen zorgen ik ben snel genoeg terug om je te vergezellen'' zei ik om het netjes te houden we hadden niet eens een relatie maar toch voelde het wel zo.''Hoe gaat het trouwens met die Kyle?"'

Winttr
Als ik hem zie genieten trek ik mijn jurk uit en likte ik sensueel aan het topje terwijl mijn ogen hem geil aankeken. Ik was ineens niet meer zo schattig als eerst. Ik werd nat van het idee dat deze zo in me zou glijden.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 10/24/2016 11:06 PM

Jace
''Je wilt niet door mij naar de top worden gebracht voor de media.. dus daarom stel ik je voor om te kiezen.'' Zei ik terwijl ik in de zetel ging zitten ''binnenkort is mijn pauze voorbij.'' Ik nam een glas van haar aan en nam een nipje ''dan ben ik ander halfe maand niet in Amerika.'' Ik keek naar mijn glas en schudden wat heen en weer.

Winttr
Als de auto stopt merk ik dat we er zijn ik genoot even van zijn handen. Maar wilde toch een lekker confortabel bed om op te neuken. Ik trok hem mee uit de limo mee naar binnen terwijl ik was vergeten om de deur opslot te doen dus het kwam goed uit. Eenmaal binnen liet ik me op het bed vallen en trok ik Chris met mee ''ik kon gewoon niet wachten.'' Zei ik zacht en geil terwijl ik glimlachend op mijn onderlip beet en hem voor een keer oraal zal verassen. Ik duwde hem op zijn rug en trok zijn broek naar beneden zijn boxer glee mee. Terwijl ik zijn vriend al snel begon te masseren met mijn hand.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 10/24/2016 10:33 PM

Jace
Ik grijnsde breed en beet op mijn onderlip 'goed avond, Madame.' Zei ik terwijl ik naar binnen liep en het huis een stuk schoner leek ''ik heb is na gedacht.. ik ken een vrouw ze heeft niet zo een uitgebreiden agency over de hele wereld maar ik denk dat je vanaf daar uit kan door stromen.'' Zei ik terwijl het bedrijfje van Franco werst vrouw was het hete Moiselle het was zeker erg bekend in LA en andere grote staten.

Winttr
Ik kustte met hem mee en probeerde hem niet midden in de limo uit te kleden. Maar ik deed het alsnog. Ik trok zijn cober over zijn schouders terwijl ik boven op hem glee en mijn handen in zijn nek plaatste ik begon tussen door een tongspelletje. Terwijl mijn handen al snel naar zijn bloesknoopjes gleden.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 10/24/2016 09:57 PM

Winttr
Als hij me snel kust was ik even vergeten dat we midden in een openbare restaurant waren. Herpakte mezelf ''het lijkt me beter als we bij jou thuis de papieren na kijken'' zei ik weer profesioneel om aan te geven dat ik vrij horny was die vorige avond was zeker niet onze laatste.

Jace
Ik klopte bij Kaillyn aan en keek op mijn horloge over een week was mijn pauze alweer voorbij.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 10/24/2016 08:44 PM

Jace
Ik verslikte me kort in mijn pasta ''je maakt zeker een grapje.. doet hij daarom zo dom?'' Zei ik oogrollend terwijl ik op mijn mobiel keek.''Shut up'' zei ik richting Chris eigenlijk boeide me het vrij weinig wat voor relatie hij had met Kaillyn's moeder. Het enigen wat me kon schelen was Kaillyn ik legde geld op tafel en moest alweer gaan ''het was leuk om je te ontmoeten Whitney.'' Zei ik knipogend terwijl ik overeind kwam ''en Christian.. let goed op je zelf'' zei ik zuchtend en met veel moeite. Ik verliet het restaurant en wilde nu Kaillyn's aandacht.

Winttr
''Hetzelfde'' ik keek hem na en nam opgelucht adem ''gelukkig mag ik bij je blijven babe.'''Zei ik glimlachend terwijl ik een kusje op zijnn wang plaatste.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 10/24/2016 08:01 PM

Jace
''Hij weet het maar ik heb voor het eerst schijt er aan wat hij ervan denkt.'' Zei ik terwijl ik hapjes nam van mijn pasta '''wat heeft haar moeder nou in vredes naam te maken met pa?'' Zei ik smakend.

Winttr
''Als je Kaillyn Green bedoelt jou vader used to date haar moeder in highschool.'' Zei ik terwijl mijn pleegvader met hun op school had gezeten ''maar jullie vader koos jullie moeder inplaats van haar zinsdien gaat het gerucht rond dat Kaillyn's moeder alocholiste en drugsgebruiker is.'' Ik wist niet precies hoe die Kaillyn er uit zag maar mijn pleegvader heeft haar als klein kind zien opgroeien alleen heeft haar moeder alles afgesloten voor de buitenwereld en zinsdien heeft mijn vader nooit meer contact gehad met de Greens.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 10/24/2016 07:29 PM

Jace
Ik beet op mijn onderlip als hij ineens Kaillyn opbrengt ''Devina is oud vuil je kan Kaillyn als een van mijn vele seksbuddy's noemen.'' Hij mocht al helemaal niet weten dat ik misschien een beetje gevoelens had voor het meisje waar onze liefe paps me voor gewaarschuwd had. Ik keek naar Whitney en likte mijn lippen kort af ''waarom heb jij voor eerst wel geluk?'' Zei ik mompelend om het te laten lijken dat ik geen gevoelens had voor Kaillyn.

Winttr
Als Jace dat zegt knoop ik gelijk mijn bloes dicht deze zijn alleen voor Chris. Als het eten eindelijk er is eet ik voor het eerst netjes. Ik nam al mijn moed bijelkaar ''bedankt.'' Zei ik zacht tegen Jace als hij glimlacht verbaast me het ''het zou leuk zijn om je als familie te hebben als het wel zo was dat je onze tante bent.. maar ik vind het even goed als je die player zijn vriendin bent.'' Zei hij alleen om zijn broertje naar beneden te halen ''die oordeel maak ik zelf wel.'' Zei ik terwijl ik Chris verdedigde ik kon soms echt een pittige tante zijn.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 10/24/2016 12:42 PM

Jace
"Maar beter ook" zei ik als vader wist dat hij een relatie had met de gene die hij nog steeds zocht zat hij diep in de problemen. Maar aangezien hij iemand nu had gevonden die zijn hart verwarmde kon ik wel een uitzondering maken om hem niet te snitchen." Ik kan wel een leugen tegen pap vertellen en haar papieren terug regelen maar pas wel op voor de media.. de kingstons hebben al genoeg op hun dak." Zei ik terwijl ik naar Winttr keek theez hij had geluk. Als ik haar eerder had gevonden zou ik niet weten wat ik met haar zou doen. Maar ik had Kaillyn al zij was nog beter voor mij. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  300  |  301  |  302  |  303  |  304  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page