Search for posts by LostSouls
First Page | « | 1 ... 300 | 301 | 302 | 303 | 304 ... 318 | » | Last
Search found 3178 matches:
Re: ORPG|| With walkingdead
from LostSouls on 10/31/2016 09:33 PMKailynn
Ik beet op mijn lip en gaf hem een bord aan. 'Gaat op zich wel goed. Ik heb al wat shoots gehad. Ben een paar keer geboekt. Niks groots nog, maar dat zal nog wel komen.' zei ik en beet op mijn lip. Ik voelde me wel steeds onzekerder worden. Ik bleef bij kleine shoots en dingetjes die leuk waren maar er niet echt toe deden. Was ik soms niet goed genoeg? 'Whitney gedroeg zich prima. Ze heeft niet naar Chris gebeld al zou het me niks verbazen dat het nu verkeerd uit heeft gepakt.' zei ik tegen hem en gaf hem het volgende bord.
Chris
Mijn telefoon trilt hard op de tafel. Ik probeerde hem op de tast te pakken en vond hem na een paar keer overgaan. Ik zag dat het Jace was. 'W-wat heb je niet begrepen a-aan aan dat ik je niett meer wil z.. zien of spr - spreken?' vroeg ik met mijn zatte kop. Al drie weken lang leefde ik in mijn oude wereldje. Drugs, drank, feesten. Alleen seks bleef erbuiten. Ik hield van Winttr en was niet van plan zelfs niet wanneer ik zat was om iemand anders te doen. 'Christian, laat die fles los. Je hebt wel weer genoeg gezopen. Je kan zo niet door gaan weet je... Wie heb je aan de telefoon?' zei Georgia die bezorgd zuchtte en mijn fles afnam.
from LostSouls on 10/31/2016 08:37 PMKailynn
Ik glimlachte en keek Jace na wanneer hij weer wegreed. Ik wenkte dat Whitney met me mee naar binnen kon komen en sloot achter ons de deur. 'Nou welkom in mijn krot van een huis.' zuchtte ik. 'Je kunt zolang in de kamer van mijn moeder slapen.' zei ik en wees ernaar. 'Doe alsof je thuis bent.' zei ik en haalde een hand door mijn haar.
Chris
Na nog niet eens de helft van de dag werd ik al gek. Ik sms'te Winttr. - Kun je alsjeblieft thuis komen? Jace lult maar wat...- stuurde ik naar haar en keek op als Georgia tegenover me gaat zitten. 'Het spijt me, ik wil echt geen problemen veroorzaken in jullie familie.' zei ze. Ik schudde mijn hoofd. 'Jij moet niet zeggen dat het je spijt. Jij kan er niks aan doen dat ik zo een rottige broer heb. Nou ja... eigenlijk niet meer. Ik wil hem niet meer zien.' zei ik en staarde naar mijn telefoon. Wachtend op een antwoord van Winttr. 'Zeg dat nou niet. Daar ga je spijt van krijgen. Hij is en blijft familie.' zei ze. 'Ik weet wat familie is. Familie is heel belangrijk voor me. Hij is geen familie... wat hij gedaan heeft doe je je familielid niet aan.' zei ik en zuchtte. 'Dus in principe heb ik geen familie meer.'
from LostSouls on 10/30/2016 11:50 PMKailynn
'Komt wel goed. Ik zal goed voor haar zorgen.' grinnikte ik. Ik haalde een hand door mijn haar. 'Voorzichtig in New York... Je moet daarna nog anderhalve maand op reis.' zei ik tegen hem en hielp Winttr de auto uit. Ik keek weer naar Jace. De gedachte hem te moeten missen maakte me toch best wel sipjes. Ik zuchtte diep en keek naar jarvis achter het stuur.
from LostSouls on 10/30/2016 01:49 AMKailynn
Ik hoorde buiten een automotor afslaan en liep naar buiten met de telefoon aan mijn oor en enkel nog een lange wijdere blouse aan. Mijn kleren van gisteren inmiddels uitgetrokken. Ik opende de deur van de limo en kijk naar Jace. 'Ben niet te hard voor hem. Zo duw je hem alleen verder weg.' zei ik en keek dan naar Winttr. 'Hoi, ik ben Kailynn.' zei ik tegen haar en stak mijn hand uit. 'Je kunt zo lang blijven als nodig is, al weet ik niet waarom... je bent welkom.' zei ik tegen haar.
from LostSouls on 10/30/2016 01:33 AMKailynn
'Je hoeft je verkooppraatje niet te houden. Ik was al over na het woordje gunst.' zei ik en dronk nog een slok koffie. 'Ik zie haar wel komen, ik blijf vandaag waarschijnlijk nog thuis.' zei ik en zette de telefoon op luidspeaker zodat ik ondertussen dingen kon doen. Ik begon met de afwas. 'Zo te horen ging het praten met Chris dus niet zo heel geweldig?' vroeg ik en haalde een hand door mijn haar.
from LostSouls on 10/30/2016 01:15 AMChris
Ik keek hem aan met een ijskoude blik. Ik liep mijn kantoortje uit en keek ze na. 'Kom maar niet meer terug. Ik wil je niet meer zien.' siste ik en liep terug de trap op. Ik deed daar een andere trui aan om te gaan sporten. Ik moest sowieso mijn agressie en boosheid kwijt. Ik liep zonder wat tegen Nancy of Georgia te zeggen via de brandtrap naar beneden. Ik ging op de 2e etage weer terug naar binnen waar ik naar de sportschool van het hotel liep. Wonen in een penthouse van een hotel had zijn voordelen. Ik tapete mijn handen in en begon meteen bij de boxbal. Ik sloeg hard tegen de bal en schreeuwde mijn frustratie en woede eruit. 'GODVERDOMME!!' schreeuwde ik. Niks aantrekkend van andere gasten die op het moment gebruik maakten van de sportschool.
Kailynn
Ik zat aan een bak koffie als mijn telefoon gaat. 'Met Kailynn...' zei ik hees. Moest nog steeds een beetje wakker worden. Ik dronk een slokje koffie en had al snel in de gaten dat het Jace was die me belde. Ik haalde diep adem en kuchte even om de heesheid uit mijn stem te krijgen. 'Hey...' zei ik en legde mijn hoofd op het "bargedeelte" van het aanrecht.
from LostSouls on 10/30/2016 12:41 AMChris
'Dit kun je godverdomme niet maken!' riep ik boos naar hem. 'Winttr gaat hier niet eens mee akkoord. Ze wilt alleen maar bij mij zijn.' siste ik naar hem. 'Als je Winttr van me afneemt dat vergeef ik je nooit.' zei ik tegen hem en stapte dreigend op hem af. De brede vent kwam echter al snel naar me toe om me weer terug op afstand te brengen. 'Ik mag jou niet.' siste ik naar hem en keek naar Jace. Wie was hij nou aan het bellen? Ik beet mijn kaken op elkaar.
from LostSouls on 10/30/2016 12:16 AMChris
Ik keek hem stomverbaasd aan. 'Oh en jou kan ik zeker wel vertrouwen? Georgia is niet zomaar een van mijn hoertjes. Ik heb by the way geen hoertjes meer. Ik ben en blijf met Winttr.' zei ik boos tegen hem en keek naar de papieren in zijn hand. 'Je kan met die papieren niet doen alsof Winttr iemand zijn bezit is. Ze is een mens, met gevoelens. Iets wat jij blijkbaar niet kent.' zei ik uit boosheid. Hij kon dit niet zomaar doen. 'Georgia is niet hetzelfde als Sydney.'zei ik tegen hem en beet mijn kaken op elkaar.
from LostSouls on 10/29/2016 11:36 PMKailynn
Ik werd wakker en haalde een hand door mijn haar. Ik zag dat ik in slaap was gevallen met mijn kleding aan. Ik keek op als ik wat beter wakker was en kwam langzaam op gang overeind. Ik kon niet wachten om bij Werst meer bekendheid te krijgen. Ik zuchtte en haalde een hand door mijn haar.
Chris
Ik ging met een handdoek door mijn natte haar en mijn joggingbroek laag op mijn heupen liep ik de zwevende trap af naar beneden en zag daar Nancy en Jace staan. Ik beet op mijn lip. 'Nancy zou jij willen beginnen aan het ontbijt, dankje.' zei ik. 'Ik ben zo terug, doe gewoon alsof je thuis bent.' zei ik tegen georgia en wenkte Jace mee naar mijn kantoortje. Ik merkte dat die grote vent hem volgde en rolde mijn ogen. 'Je nieuwde schoothondje gevonden?' vroeg ik mompelend en sloot de deur achter ons. 'Ik kan dit uitleggen... Haar pooier Vincenzo. Hij zit achter haar aan. Heeft haar bruut mishandeld en claimt dat ze hem nog 35.000.000 euro schuldig is omdat ze stiekem geld in eigen zak zou hebben gestoken. Dit heeft ze niet gedaan. Ze kon nergens heen en kwam ze hier. Winttr is weggegaan zodat er niks de pers in zou lekken. Ze zit bij een vriendin.' zei ik tegen hem en slikte.
from LostSouls on 10/29/2016 10:50 PMKailynn
Ik keek hem na en staarde nog even naar de deur wanneer hij weg was. Ik haalde diep adem en liep terug naar de bank en begon alles op te ruimen. Wanneer dat gedaan was liep ik naar mijn slaapkamer waar ik op bed plofte en naar het plafond staarde.
Chris
Ik las de sms en zuchtte. Als ik vervolgens Georgia in een handdoek voor me zie staan beet ik op mijn lip. 'Je kan wel wat kleding van een vriendin van me lenen.'zei ik tegen haar en liep naar mijn kleding kast waar ik een nacht japon van zijden met kant uit haalde en die aan haar gaf. 'Dankje' zei ze zacht. Ik knikte. 'Je kan zo lang blijven als je wilt.' zei ik tegen haar. Ze knikte.