Search for posts by walkingdead
First Page | « | 1 ... 301 | 302 | 303 | 304 | 305 ... 318 | » | Last
Search found 3177 matches:
Re: ORPG|| With walkingdead
from walkingdead on 10/23/2016 08:10 PMJace
Ik keek op de menu kaart terwijl ik mijn blik eigenlijk niet van Winttr kon afhouden. Ik kon wel raden waarom Chris haar voor zich zelf wilde houden." Dus broertje waarom wil je de dame voor je zelf houden?" Vroeg ik terwijl ik op de ipad een gerecht en drinken aanschaf.
Winttr
"Eigenlijk wil ik bij hem blijfen hij bied me beter werk aan dan Gideon." Zei ik sirieus "en voor als je het wil weten.. we hebben een relatie." Als Jace zijn menukaart dicht klapt schrik ik in mezelf." Weet de paparazzi het?" Vroeg hij richting Chris terwijl ik op mijn onderlip beet ik werd bloednerveus van zijn broer. Maar op de een of andere mannier voelde het alsof Jace begrip kon tonen.
from walkingdead on 10/22/2016 11:33 PMWinttr
''Tot morgen'' riep ik vanaf chris zijn kamer ik deed de puntjes op de i en kwam de kamer eindelijk uit. Ik kwam sexy de kamer uit terwijl ik mijn sirieuze gedrag aan nam.'' Ik ben ready om te gaan babe'' zei ik met een glimlachje terwijl ik mijn haar had gestraight. Ik was nog altijd nerveus maar misschien als het gesprek goed ging kon ik vanavond van een fijn avondje genieten met Chris.
Jace
Ik zette mijn stropdas goed terwijl ik al onderweg was naar Fruzzio's ik stuurde Kaillyn nog een laatste snapje.- Ik kom vanavond langs - ik deed het schattige alien gezichtje als filter en nam diep adem. Ik wilde echt weten waarom Chris een vreemde beschermde.
from walkingdead on 10/22/2016 10:38 PMWinttr
Ik keek hem na en speelde ondertussen met mijn kopje thee. Ik wilde echt met Chris zijn maar buiten dat hij een superster was. Kende ik hem helemaal nog niet zo goed. Ik wilde niet opnieuw pijn gedaan worden.
ts?
from walkingdead on 10/22/2016 09:46 PMWinttr
''Ja heel graag zelfs voor Christian doe ik alles'' zei ik gelijk en schattig ik wilde met hem mijn leven delen de zijne zijn. Nancy keek ons niet begrijpend aan ''dus jij was de gene die kreunde.'' Zei ze richting mij terwijl ik blooste ''nou ik ben blij dat jij het bent want 1 of andere slet had ik echt niet aan gekunt.'' Zei Nancy ''elke keer die troep opruimen die ze achter laten.'' Zei ze mompelend ''vooral bambie eyes'' ze liep naar de gang om daar wat meubelen af te stoffen ik kon me Bambie eyes nog herinneren. Waarom betaalde Chris eigenlijk voor seks?
from walkingdead on 10/22/2016 09:07 PMJace
Ik grinnikte en kwan overeind ik moest me maar ook is klaar maken. Ik liep gapend naar de douche terwijl ik Chubby binnen liet om te lunchen ''bestel maar hoeveel je wild ik betaal wel.'' Zei ik nog terwijl ik de badkamer in verdween en lekker lang zou douchen. Ik had even snel een screenshot gemaakt en had haar snap als achtergrond geplaatst. Devina was gestopt met stalken en mijn vader deed nogsteeds achterdochtig. Ik twijfelde of ik Winttr geheim voor mijn vader moest blijven houden ik was tenslotte papa's kindje maar een gunst voor mijn broertje zou ik door de vingers kunnen zien.
Winttr
Ik beet op mijn onderlip en dacht aan die blik die Jace Chris had gegeven op de dag dat hij achter mijn bestaan kwam.'' Ik weet het niet..'' zei ik nerveus.
from walkingdead on 10/22/2016 08:16 PMWinttr
Ik fronste en speelde de zin opnieuw af in mijn gedachte's.'' Met je broer?!'' Zei ik ineens geschrokken mijn eerste ontmoeting met Jace Kingston was nogal vaag. Hij leek echt op een gevaarlijke man that could kill a bitch. In tijdschriften zag ik velen van zijn exen ten onder gaan vanwege hem. Jace vond ik heel erg op zijn vader lijken en Chris was echt different vergeleken met de rest van de Kingstons dan kon gelijk zien en opmerken. Al kon ik vertellen dat hij aardig veel weg had van zijn moeder.
Jace
Ik was weer thuis en maakte wat snaps -wanneer ik eindelijk tijd heb voor mijn broertje- ik stuurde een bijpasselijke selfie naar Kaillyn en vroeg me af hoe het met madame ging.
from walkingdead on 10/22/2016 05:24 PMJace
Ok- stuurde ik kort terug terwijl Chubby mijn zonnebrand aan gaf. Ik hield van mijn luxe leventje. Als een beachball mijn kant oprolt en ik zie dat het van een klein meisje komt. Grijns ik breed "alsjeblieft kleintje." Ze glimlachten swakjes "dankje meneer " Chubby haal een ijsje voor me met spikkels." Eigenlijk was ik de kinderachtige van de Kingstons in tijdschriften lijk ik heel erg sirieus en een man die erg denkt aan wel en niet kan. Maar eigenlijk ben ik onder die hoop oordelen een valse man die denkt dat hij grappig en charmant is.
Winttr
Ik blooste als hij het opmerkt "niks babe het smaakt prima." Ik kon Nancy haar duistere blik al voelen maar na dat gezegd te hebben ging ze vrolijk verder.
from walkingdead on 10/22/2016 01:56 PMNext day
Jace
Met alleen een zonnebril op en een zwembroek aan lag ik te zonen op een locaal strand onder een parasol. Nu ik de komende tijd pauze had genomen nam ik veel tijd voor mezelf. Oja ik had ook een bodyguard ingehuurd aangezien ik niet zo een sirieuze wilde had ik een volle man gekozen ik noemde hem Chubby.'' Chubby hoelaat is het?'' Vroeg ik terwijl ik een slokje nam van mijn cocktail en iedereen me aardig op een afstandje bekeek ''4 uur'' ik keek op mijn telefoon rond 4 uur keek ik mijn mailbox na. Als ik een berichtje zie van Chris neem ik diep adem ik zal niks zeggen.. als je me haar fatsoenlijk voorsteld- Jace.
Winttr
Ik at netjes mijn bordje leeg terwijl Nancy bezig was met stofzuigen. Ik kon tijdens het eten me nauwlijks concentreren. De vlinders van gister vlogen nog steeds in mijn buik. Eigenlijk had ik het niet van mezelf verwacht dat ik zomaar seks had met iemand anders dan de Werst broers. Ik kon voelen dat het gewoon pure liefde was tussen mij en Chris. Ik was zijn een kleine engeltje.
from walkingdead on 10/22/2016 01:17 PMJace
Ik deed de rest van mijn kleding ook aan terwijl Jarvis alweer begon te rijden richting haar huis. Waar we al snel aankwamen. Ik grinnikte zacht om haar opmerking ''denk er over na om mijn assistant te worden ik reis veel rond alleen nu is het mijn soort van pauze.'' Ik had aanvragen over de hele wereld van shoots series teliviesie intervieuws tot aan converenties. Mijn werk is leuk. Maar soms heeft het echt nadelen.
from walkingdead on 10/22/2016 12:42 PMJace
Ik grinnikte ''als ik nog een kleine kingston moet gaan opvoeden loopt mijn cariére uit 1.'' Al was ik dol op kinderen voor dat ik beroemd werd had ik als een part-timer op een opvang voor weeskinderen gewerkt. Geweldig om te zien hoe eenzame kinderen omgetoverd werden tot kinderen met een warm hart. Soms vroeg ik me toch wel af of Chris echt geen kleine Kingston voor ons verstopte. Soms maakte ik wel een geintje dat ik 1 van zijn prosutitees zwanger in een kroeg zag. En dan springt hij wel is op en dan wenst hij me dood. Echte pure liefde tussen mij en mijn broertje. Ik trok mijn bloes en boxer weer aan terwijl ik naar haar keek ''ik vind deze afspraakjes steeds leuker worden.''
Winttr
Ik glimlachten zwak en sloot mijn ogen terwijl ik lekker dicht tegen hem aan ging zitten. Als hij er niet was zou ik me voor altijd alleen hebben gevoelt.