Search for posts by LostSouls
First Page | « | 1 ... 301 | 302 | 303 | 304 | 305 ... 318 | » | Last
Search found 3178 matches:
Re: ORPG|| With walkingdead
from LostSouls on 10/29/2016 02:24 PMKailynn
Ik glimlachte en knikte. Ik liep met hem mee naar de deur. Vlak voor de deur nam ik nog even zijn pols vast en draaide hem naar me toe. Ik beet op mijn lip. Ik wou hem zoenen, maar ik wist niet of dat wel slim was op dit moment. Daarom kneep ik even in zijn hand om duidelijk te maken dat ik er voor hem ben. 'Praat met Chris.. Hij zal het vast begrijpen.' zei ik nog en drukte een kus op zijn wang.
Chris
Ik beet op mijn lip. -Dat kan denk ik nog wel even duren... We kunnen haar vertrouwen. Vertel me op zijn minst welk hotel... Dan betaal ik de rekening.- stuur ik terug en ging met een hand door mijn haar. Dit werd een zware nacht zonder Winttr aan mijn zijde of een of andere prostituee. Een nacht vol nachtmerries.
from LostSouls on 10/29/2016 12:59 AMKailynn
'Dat was hij ook.' zei ik en glimlachte zwakjes. Wanneer hij opstond merkte ik dat hij het moeilijk had. 'Nooit gedacht iets gemeen te hebben met je.' gniffelde ik ironisch en kwam overeind. Ik ruimde mijn glas op omdat ik hem anders toch alleen bleef bijvullen en keek naar Jace.
Chris
Ik keek naar de deur van de logeerkamer. Vincenzo kan inderdaad extreem zijn, maar Georgia is niet het meisje dat makkelijk word bang gemaakt. Het is eerder andersom. Zij en ik hadden best een goede band. Het was niet alleen seks, het was meer. Geen gevoelens, geen liefde. Toch was het meer dan seks. Ik keek om me heen en het viel me op dat Winttr er niet meer was. Ik keek in de slaapkamer maar ook daar was ze niet. Ik nam mijn telefoon. -Hey, Winttr ik kan het uitleggen... Kom please terug, je kunt niet op straat blijven vannacht xx - stuurde ik haar en beet op mijn lip.
from LostSouls on 10/29/2016 12:20 AMKailynn
Ik beet op mijn lip. 'Ik hoop het.' zei ik zacht en nam nog een nipje van de wijn. Als hij dan over mijn vader begon moest ik toch even slikken. 'Hij was de leukste en liefste man die ik kon. Taylor Green... Hij gaf me alles wat mijn hartje begeerde. Hij was naast mijn moeder echt het voorbeeld van succes.' zei ik en voelde tranen op komen maar drong ze terug mijn oogkassen in. Ik kon hier nu niet een potje gaan janken om mijn dode vader.
Chris
Na een tijdje zette ik het terug in de koelkast. Ik liep terug naar de slaapkamer waar ik me snel een boxershort aantrok en een joggingbroek. Naderhand liep ik terug naar de woonkamer en keek glimlachend naar Winttr. Zacht zuchtte ik en liep naar de deur wanneer ik de deur bel hoorde. 'Georgia? Wat doe je hier?' vroeg ik. Ze hield haar tranen voor zich terwijl ze al zowat zwarte wangen had van uitgelopen make-up. 'Kan ik voorlopig even hier schuilen?' vroeg ze met een brok in haar keel. Ik keek haar bezorgd aan en zag wat blauwe plekken op haar schaars gekleedde lichaam. 'Tuurlijk kom erin.' zei ik en deed achter haar de deur dicht. 'Wat is er gebeurt?' vroeg ik en nam haar mee naar de keuken waar ik haar op een van de barkrukken neer zet en snel een kop thee voor haar maakte. 'Vincenzo, Hij is helemaal gek geworden.' zei ze bibberend. Ze nam een slok van haar thee. 'Zou ik gebruik mogen maken van je douche?' vroeg ze. Ik knikte en pakte snel een handdoek voor haar. 'Je kunt gebruik maken van de logeerkamer en de gasten badkamer.' zei ik tegen haar en glimlachte zwakjes. Ze knikte en liep richting de logeerkamer waar ze de deur achter zich sluit. Ik zuchtte en wreef even over mijn gezicht.
from LostSouls on 10/28/2016 10:34 PMKailynn
Ik beet op mijn lip wanneer hij me dat verteld. 'Aan de geschiedenis kun je niks veranderen, maar Chris is er nog. Je kunt er nog steeds voor hem zijn.' zei ik tegen hem. Ik legde mijn hand op zijn knie en kneep er zachtjes in om hem een beetje te steunen. Ik voelde zijn pijn echt diep in mijn hart en dat was niet wat ik graag zag. Ik wou dat al mijn dierbare gelukkig waren.
Chris
Ik liep naakt naar de woonkamer. Nancy was toch al weg. We waren beide helemaal alleen in mijn penthouse. Ik liep naar de koelkast waar ik wat cherry tomaten pakte en deze begon te eten. Ik moet zeggen dat ik heel blij ben dat ze niet mijn tante bleek te zijn. Dan had ik dit nooit met haar kunnen doen.
from LostSouls on 10/27/2016 11:33 PMKailynn
Ik knikte. 'Uiteraard, genoeg Australische modellen waar je je mee kunt vinden.' zei ik en schonk nog een glas wijn in voor ons beide. Waarschijnlijk zijn die modellen ook nog eens veel mooier dan mij. 'Zal ik zeker doen, als ze me ooit nog wilt zien.' zei ik en nam een slok van de wijn.
Chris
Ik grijnsde. 'Hoe kan het je toch steeds lukken me opnieuw geil te maken.' zei ik en kuste met haar mee. Na een tijdje kwam ik overeind. Ik liep naar het kastje waar ook mijn agenda die normaal Winttr bijhoud lag en keek erin. Ik schreef erin dat ik morgen tot 2 uur in de middag vrij wil blijven. Morgen moest ik toch weer eens gaan sporten.
from LostSouls on 10/27/2016 10:49 PMKailynn
'Wat maak ik precies moeilijk voor je? Weggaan? Dan blijf...' zei ik. Alleen wist ik al dat ik dit sowieso niet vn hem kon vragen. Zijn baan was belangrijker dan wat dan ook. 'Ik zal gaan werken voor het agency en jij zal voor anderhalve maand naar australie gaan. We kunnen wel eventjes zonder elkaar, toch? Zolang je niet door een of ander giftig beest word gebeten.' grinnikte ik.
Chris
Ik haalde diep adem en keek naast me wanneer ze weer verloor. 'Ik zei toch je moest daar links.' grinnikte ik. Ik bekeek mijn lijf. 'Denk eraan dat je de shoot voor mens health verplaatst. Ik denk niet dat ze dit allemaal met make up en photoshop kunnen wegwerken.' grinnikte ik en keek naar Winttr.
from LostSouls on 10/26/2016 10:21 PMKailynn
Iedere keer wanneer ik zijn lippen voelde, ook al was dit pas de tweede keer, voelde ik me zo speciaal. Hij kuste niet zomaar. Ik kuste rustig en gepassioneerd met hem mee. Na een tijdje deinsde ik terug en keek hem aan. Hij gaf gemixte signalen, maar ik kon ze nu tenminste een beetje laten rusten, toch? 'Als ik eerlijk ben zal ik je toch wel missen als je in Australië bent.' zei ik tegen hem en beet op mijn lip.
Chris
Ik gromde met steeds meer regelmaat en bouwde het tempo steeds hoger op. Haar kreunen maakte me alleen maar geiler. Door haar benen die verder uit elkaar gingen kon ik dieper bij haar binnen waar ik meteen gebruik van maakte. Haar nagels in mijn vel gaf me geile rillingen over mijn lichaam.
from LostSouls on 10/26/2016 12:17 AMKailynn
Ik glimlachte zwakjes. 'Dat geloof ik niet.'zei ik tegen hem. 'Je kunt prima liefhebben en geliefd worden. Die muur om je heen moet gewoon worden doorbroken.' zei ik tegen hem. 'Liefde zal je pad kruisen... Misschien niet nu.. niet morgen, maar wanneer je er zelf klaar voor bent.' zei ik tegen hem en haalde een hand door mijn haar.
Chris
Ik stopte met mijn vingers en begeleidde mijn vriend naar haar ingang. Langzaam liet ik me in haar glijden en kwam langzaam op gang. Na een tijdje maakte ik wat meer tempo en gromde.
from LostSouls on 10/25/2016 11:49 PMKailynn
Ik glimlachte en keek naar hem. Vrienden... 'Ik ook.' zei ik met een glimlachje en nam nog een slokje van mijn wijn. 'Ik had nooit verwacht dat je zou zijn zoals je bent. In de bladen zetten ze je echt heel anders neer.'zei ik en keek hem aan. Ik haalde een hand door mijn haar en keek kort naar mijn nagels. Ik zou zijn aanwezigheid sowieso gaan missen wanneer hij in Australië zat.
Chris
Ik gromde. Wanneer ze stopt keek ik haar aan en voelde me al snel half overeind gehijst worden. Ik drukte mijn lippen tegen de hare en draaide haar op haar rug. Terwijl mijn lippen de hare bezig hielden liet ik mijn behendige vingers haar clit bespelen.
from LostSouls on 10/25/2016 11:29 PMKailynn
Ik haalde mijn schouders op. 'Misschien kan ik wel bekend worden in Australië...' grinnikte ik. Ik dacht niet goed na. Ik moest terug gaan naar de Kailynn die carrière wilt maken en niet een jongen achterna loopt. 'Je zult het dan maar anderhalve maand zonder dit geweldige lichaam moeten doen.' zei ik en streelde kort langs mijn zijdes.
Chris
Ik gromde en genoot van haar natte warme mond die mijn lul verwende. Ik beet op mijn lip en sloot kort mijn ogen. Doordat ik haar haar vasthad kon ik makkelijk het tempo bepalen. Ik liet haar wat sneller op en neer gaan en ik liet nog een grom ontsnappen.