Search for posts by walkingdead
First Page | « | 1 ... 302 | 303 | 304 | 305 | 306 ... 318 | » | Last
Search found 3177 matches:
Re: ORPG|| With walkingdead
from walkingdead on 10/19/2016 10:46 PMJace
Als ze klaar komt en haar kreunen luid door de limo heen gingen kom ik uiteindelijk ook klaar paar ongeluk in haar. Ik liet me snel uit haar glijden en keek haar hijgend aan ''oeps'' zei ik grijnzend.
Winttr
Ik glimlachten zwak ''je bent zo lief voor me.'' Zei ik terwijl ik hem aan de bovenkant van zijn joggingbroek het bed in trok.'' Dus moet ik ook lief zijn voor jou'' zei ik sexy ik plaatste mijn lippen zachtjes op de zijne terwijl ik zijn handen op mijn bil plaatste,
from walkingdead on 10/18/2016 12:52 AMWinttr
"Niet eerder aan gedacht anders hadden we niet geneukt." Zei ik lipbijtend terwijl ik het meende. Hij moest zijn afspraken blijven nakomen dat was de taak van een assistante. Ik kroop in mijn lingerie onder de dekens. Terwijl ik naar hem bleef kujken.
Jace
Ik ging steeds sneller en plaatste kusjes in haar nek haar kaaklijn bijna alles rond haar hele gezicht. Jarvis was gestopt terwijl we flink tekeer gingen. Als ze haar benen iets beter om mijn middel zet stoot ik langzaam met diepe stoten dat voor een orgasme zorgde.
from walkingdead on 10/17/2016 10:22 PMJace
Ik gromde zacht en bleef nog even genieten. Maar na een tijdje wilde ik mijn ding ergens in stoppen ik liet haar stoppen. En boog voor over ik begon een tongspelletje en liet haar zo langzaam op de vloer liggen waardoor ik boven haar hing ik stak ondertussen mijn vriens in haar en begon rustig te stoten.
Winttr
Ik glimlachten en grinnikte tegelijken tijd. Ik besefte dat ik stond te douchen met iemand die niet van zijn achternaam werst heten. Als hij me afspoelt geniet ik van de stralen. Ik was verliefd op Chris en hij op mij.. het is net een droom die uitkomt. Als we uit de douche zijn trek ik een nieuwe lingerie aan. Mijn haar in een staart terwijl ik opzoek ging naar een japon. Ik keek ondertussen naar Chris en beet op mijn onderlip dat lichaam.. onweerstaanbaar.
from walkingdead on 10/17/2016 08:03 PMWinttr
Als hij dat zegt bloos ik "als jij het zegt is er niks mis mee nee." Ik plaatste mijn lippen zachtjes op de zijne. Terwijl ik genoot van zijn handen die me betaste.
Jace
Ik sloot genietend mijn ogen. En knoopte mijn bloes ondertussen open. Ik had nog nooit zo een goeie pijpbeurt gehad. Ik nam haar haren vast en liet haar ogen me gedwongen aankijken ik weet niet wat het was maar ik werd er nog stijver van dan dat ik al was.
from walkingdead on 10/16/2016 11:35 PMWinttr
Als Chris erbij komt glimlach ik zwak ''omdat geboren ben in de winter.'' Zei ik terwijl ik tegen hem aan ging staan en met wat zeep zijn sixpack insmeerde.''Aan mijn echte naam wil ik liever niet aan denken en zo genoemd worden al helemaal niet.''
Jace
Ik liet mijn hand nog verder naar boven glijden terwijl ik haar bhklepje open had gekregen. Ik trok haar jurkje over haar hoofd terwijl dit een intense avond zou worden.Ik had al aardig een stijve ik nam haar haren vast en liet haar langzaam zaken naar beneden. Ik wilde haar in haar sexy ogen kunnen aankijken terwijl ze me verwende.
from walkingdead on 10/16/2016 11:00 PMJace
''Dan heb ik me toch echt in mezelf vergist.'' Zei ik grijnzend terwijl ik in haar ogen keek. Als het aan mij lag neukte we hier midden in de limo Jarvis zou sowieso ergens stoppen om ons uit te laten spelen. De ramen waren piek zwart en er was plek genoeg dus geen zorgen. Ik kuste haar weer verder terwijl mijn hand onder haar jurkje schoof.
Winttr
Ik waste mijn haar en voelde dat ik niet meer zo strak was. Chris was echt goed in bed Franco kon hier zelfs niet aan toppen. Eigenlijk was Chris stiekem ook de eerste die me oraal had bevredigd maar dat hoefde hij niet weten.. dat hield ik liever voor mezelf. Ik blooste bij mijn eigen gedachte's voor mijn eerste keer vond ik het geweldig.
from walkingdead on 10/16/2016 10:07 PMWinttr'
''Zou ik niet erg vinden'' zei ik nog met in een melodie terwijl ik de badkamer inhuppelde en mijn schort en string uitdeed. Ik deed de kraan open en ging er onderstaan ik glee met mijn handen door mijn haar.
Jace
''Bij jou thuis.'' Ik nam haar kin vast en draaide haar hoofd voorzichtig naar me toe terwijl ik haar zachtjes begon te kussen niet wild maar intens. Het lijkt er op dat Kaillyn over de eerste muur was geklomen die rond mijn hart stond.
from walkingdead on 10/16/2016 07:52 PMWinttr
Ik gaf hem het kommetje soep en ging naast hem zitten ''eet het helpt tegen je opkomende kater.'' Zei ik liefjes terwijl ik een kusje op zijn wang plaatste en de tv aanzetten. Het was leuk om even de huisvrouw te zijn nu Nancy er niet was. Ik rook naar geil en besefte dat ik even een douche moest gaan nemen.'' Ik ga even douchen'' zei ik met een glimlachje terwijl ik al richting de badkamer wilde lopen.
Jace
Als de lift eindelijk de began grond raakt kijk ik Kaillyn aan ''ik waardeer het echt dat je me geen egoistische man vind.'' Zei ik terwijl ik haar aankeek met een glimlachje terwijl we de achterdeur namen waar Jarvis (mijn chauffur) al stond met de limo. Ik nam Kaillyn's hand vast en trok haar zo snel mogelijk mee de limo in. Voordat 1 of andere journaliste ons zag.
from walkingdead on 10/15/2016 07:47 PMJace
''Mijn Assistante zijn is alleen maar lol dat kan ik je garanderen.'' Zei ik met een glimlachje terwijl ik op mijn horloge keek ''het is niet zo moeilijk als je denkt ik hou mijn papieren zelf bij trouwens.'' Mijn vader keek vanaf een hoekje naar ons op terwijl hij Devina ook had gespot ''je weet wat ik je geleerd heb Jace liefde maakt je reputatie kapot.''' Kon ik mijn vader in mijn achterhoofd nog horen zeggen ik moest Kaillyn op een bepaalde afstand zien te houden.. alleen seks was inbegrepen in onze ''relatie'' ik nam Kai's pols vast en nam haar mee de lift in ''ik heb even genoeg van al die blikken laten we ergens gaan eten.'' Zei ik terwijl ik diep adem nam en mijn vader voor het eerst op mijn zenuwen werkte met zijn geheimzinnigheid.
Winttr
Ik knikte liefjes ''ik zal mijn best doen.'' Glimlachten ik schattig terwijl ik overeind kwam en mijn string en schort weer aantrok. Ik deed mijn haar in een staart en keek naar zijn naakte sexy lichaam die ik zo net had bereden. Hoe had ik in hemelsnaam Chris Kingston voor me laten vallen?'' Oja je moet nog avond eten'' zei ik met een lief glimlachje terwijl ik de kamer uit verdween en zijn kom soep voor hem inschonk.
from walkingdead on 10/15/2016 06:45 PMWinttr
Als hij dat zegt schud ik me hoofd snel ''ik kan me heel goed inhouden niemand zal merken dat we een relatie hebben.'' Als ik mezelf hoor zeggen dat ik een relatie heb bloos ik ''of hoe je het ook wil noemen.'' Ik ging wat dichter tegen hem aanliggen en plaatste op het zuigzoentje die de slet had geplaatst een nog grotere zuigzoen nu was hij echt geclaimt.
Jace
''dan heb ik temminste een reden om je geld te geven.'' Zei ik met een grijnsje ''je hoeft geen sollicitatie gesprek te nemen het enigen wat je hoeft te doen is voorlopig invallen voor mijn assistante die nu voor 5 maanden in thailand zit.'' Zei ik ''heel veel modellen zijn begonnen als assistante je kan zeggen dat leerling leert van de meester.'' Modellen die niet van zich zelf rijk zijn beginnen iets lager die zoeken gewoon een baantje tussen de modellenwereld om van daar uit naar de top door te stromen.