Search for posts by walkingdead
First Page | « | 1 ... 303 | 304 | 305 | 306 | 307 ... 318 | » | Last
Search found 3177 matches:
Re: ORPG|| With walkingdead
from walkingdead on 10/15/2016 06:05 PMWinttr
Als ik hem voel klaar komen liet ik me hijgend naast hem vallen. Ik kwam weer op adem en keek Chris liefjes aan ik plaatste een kusje op zijn lippen gevolgd door een lange zoen. Ik wilde dit van binnen al zolang. Onder de dekens kruipen zonder dat we afstand van elkaar hielde.
Jace
Mijn hart klopte als een raket dat elk moment afgevuurd kon worden. Ik keek haar glimlachend aan ''wil je wat drinken?'' Zei ik om het onderwerp te veranderen voordat mijn hart het echt begaf. Ik kon niet verliefd worden ik was niet gemaakt voor die dingen. Een journaliste die stiekem naar binnen was geslopen maakte een paar shots van ons ''perfect voor gossip girl.'' Ik zag dat Devina ookal gearriveerd was en negeerde haar volkomen ''ik denk dat ik wel een baantje voorlopig voor je kan regelen in mijn vaders impirium.'' Zei ik tegen Kaillyn ''want ik neem aan dat je geen baan hebt.''
from walkingdead on 10/14/2016 08:05 PMWinttr
Na een tijdje kwam ik klaar en keek ik Chris hijgend aan." Tjeez ik wil je verslinden." Zei ik zacht ik draaide ons om en trok de lakens over ons heen. Ik zette zijn vriend weer terug en bewoog op een rustig tempo zodat hij ook kon komen.
Jace
Als ze dat zegt gaat er een sindering door me heen. Een flashback schoot mijn hoofd in. Vroeger was ik totaal niet knap vanaf mijn tiende tot mijn veertiende was ik altijd al verlegen geweest droeg ik een klein rond brilletje en was ik de loner van de klas. Mensen zaten altijd met een boog om me heen. Niemand wilde praten met een jongen die niet sprak. Elke keer als ik op het speelplein speelde zag allemaal klasgenoten die lol met elkaar hadden. Ik was zo eenzaam soms besefte ik na een keertje in de spiegel gekeken te hebben dat het beter is als ik verdwijn van deze wereld? Tot ik 15 werd en puberty hit me. Klasgenoten die ik van een afstand altijd heb na gevolgd begonnen met me te praten. Mijn attitude werd anders ik kreeg verschillende vriendinnetjes. Maar niet dat het iets veranderde aan de leegte in mijn hart." Dat is lief dat je dat zegt.. maar om eerlijk te zijn ben ik een egoïstische man."
from walkingdead on 10/14/2016 12:00 AMWinttr
Als hij in me glijd voel ik gewoon hoe lekker hij was geschapen. Ik zette mijn handen zijn rug en probeerde mijn lelijke kreunen binnenmonds te houden. Ik voelde het bed onder ons een beetje inzaken maar dat gaf juist een lekker gevoel. Ik wilde ontsnappen maar dit moment kon ik niet loslaten.. ik kon hem niet loslaten. Ik zette mijn andere hand in zijn nek en bracht mijn lippen naar de zijne het was zacht en teder dit is iets waar ik al heel lang naar had uitgekeken
Jace
Ik keek Kaillyn aan ''mijn vader is zo een vaag persoon.'' Zei ik mompelend terwijl ik geen conclusie op tafel kon neerleggen. Ik legde mijn hand op Kaillyn's schouder ''weet je zeker dat je alleen voor jezelf kan zorgen..?'' Vroeg ik voor de zekerheid ik denk dat ze het nogal moeilijk vind dat ze weinig steun kreeg van haar moeder hierin.'' Als je wilt kan ik een apartement regelen voor je in mijn hotel?"' Het hotel was officieel van de kingston foundation dus ook van mij.
from walkingdead on 10/13/2016 11:23 PMWinttr
Ik kreunde en beet op mijn onderlip en kreeg het heet van zijn vingers. Ik voelde mijn climax al samen trekken was dit een droom ofzo? Ik die seks had met Christian Kingston? Ik wilde hem.. zo erg ik wilde hem verslinden onder kussen met zuigzoenen. En daarna zijn schattige Winttr zijn. Ik kwam bijna klaar en nam zijn pols vast terwijl ik zijn natte vingers in mijn mond nam en ze geil aflikte.
Jace
''Is ze weer bezig..'' Zei mijn vader alsof hij door Kaillyn heen kon kijken. Ik frosnte diep eerst zei hij dat ik niet met haar mocht om gaan en nu kent hij de naam van haar moede?'' Nou doe er de groetjes van mij'' zei hij terwijl hij geen aandacht schonk aan mij. Dat was voor het eerst..
from walkingdead on 10/12/2016 11:11 PMWinttr
Als hij me teast bijt ik op mijn onderlip. Ik greep de reling van het bed vast dit wa as gewoon mishandeling." Is dit dus waarover je fantaseert in je slaap?" Zei ik met een kreuntje terwijl ik hem wel een paar keer heb horen zeggen hoe zoet ik smaakte al vond ik dat wel leuk om te horen.
Jace
"Je kan het" zei ik gelijk "er zit modellenbloed in je vergeet dat niet." Glimlachten ik zwak "miss green." Horde ik ineens gezegd worden terwijl het mijn vader was William Kingston "welkom.. ik neem aan dat mijn zoon je hiernaartoe heeft gebracht?" Vroeg hij terwijl ik fronste hij deed nooit zo "is Xandra niet mee gekomen?" Vroeg hij ineens "pa alsof zij moet weten wie Xandra is?" Ik kende in ieder geval geen Xandra.
from walkingdead on 10/12/2016 10:31 PMJace
Miss Wintour gaf haar kaartje aan Kaillyn ''kom is een keertje langs misschien kunnen we wel wat regelen voor je.'' Zei ze vriendelijk terwijl ze wegliep naar de eettafel ik keek Kaillyn aan ''ze gaat je aannemen dat staat vast.'' Zei ik terwijl ik mijn vader zag praten met verschillende mensen.
Winttr
Ik kreunde zachtjes bij zijn aanrakingen ik was dit echt niet gewend. Vaak deed ik net alsof ik een orgasme kreeg maar het was in een lange tijd dat ik een had gehad. Ik liet mijn hand door zijn haren glijden ''Chris''jammerde ik.
from walkingdead on 10/12/2016 10:06 PMWinttr
Ik beet op mijn onderlip en liet me lijden nu was er geen weg terug. Je bent van hem Winttr.. ik had me nog nooit zo warm gevoelt naakt was ik vaak onzeker. Zeker toen Gideon me uitmaakte voor vetzwijn terwijl mijn lichaam op basis van een striper was gemaakt. Ik trok zijn shirt over zijn hoofd en gooide het ergens op de grond.
Jace
Terwijl ik in gesprek was keek ik af en toe op naar Kaillyn. Als ik zie dat ze de verkeerde kant op gaat join ik het gesprek ''Jace Kingston'' zei ze gelijk terwijl ik glimlachten ''miss Wintour'' zei ik grijnzend.'''Kaillyn'' zei ik met een knikje terwijl miss Wintour kort opkeek naar Kai ''ken je haar?'' Vroeg ze ''we hebben samen een opdracht gedaan voor een locaal magazine.. ze heeft echt talent.'' Miss Wintour bekeek haar beter ''mooie benen ik denk dat ik wel wat met jou kan doen.''
from walkingdead on 10/12/2016 09:08 PMWinttr
Als hij me kust gaat mijn hart te keer. Dit voelde anders.. iets wat ik niet gewend was. Als hij los laat leg ik mijn hand blozend op mijn lippen ik pakte zijn telefoon af. En legde mijn armen rond zijn nek ik sloeg mijn benen rond zijn middel. En kuste zijn lippen weer zacht ''then.. let's make love.'' Zei ik zacht.
Jace
Ik nam Kaillyn tegen me aan en zette mijn lippen bij haar oor ''zie je die vrouw in dat witte pak dat is het hoofd van Vogue.. probeer een praatje te praten in tijdschriften komt ze arrogant over.. maar in het echt is het een humoristische vrouw'' zei ik terwijl ik haar een duwtje gaf en verdween als ik mijn goeie vriend Chuck Bass zie loop ik naar hem toe ik had samen met hem op school gezeten.
from walkingdead on 10/12/2016 07:45 PMWinttr
Ik schrok op en had niet verwacht dat hij wakker zou worden ach wat boeide het hij had me ookal in mijn bikini gezien.'' Ik had het heet'' zei ik terwijl ik voor over boog om onderin in de kast kommetjes te pakken.'' Je zei dat je verliefd op me bent toen je dronken was.. is dat waar?'' Vroeg ik blozend terwijl ik naar hem keek. Eigenlijk was ik best wel in een geile mood. Zeker met het gezelschap van Chris maar again to pussy om zomaar een zet op Chris te zetten tijdens de seks was ik best wel onschuldig maar sexy.
Jace
Als we er eenmaal zijn stappen we uit voor Kingston empire waar paparazi al ons op het oog kreeg. Ik nam Kaillyn's hand vast en nam haar snel mee naar binnen.'' Verlies me niet uit het oog Kai'' zei ik zacht tegen haar -Jace Kingston date co-star Kaillyn Green??? en waar is kleine Chris met zijn sexy assistante ?-xoxo Gossip girl. Als we ons eindelijk door het geval heen hebben geslagen staan we in de kingston suite waar al wat andere sterren, agency's, celebs, mode-ontwerpers, acteurs en van alles stonden te wachten op de speech van mijn vader. Ik nam Kaillyn mee naar de vip balkon zodat we het konden zien. Mijn vader mocht eigenlijk niet weten dat ik met haar was.
from walkingdead on 10/12/2016 07:09 PMJace
Ik grinnikte '''betaal je me al niet dan met je lichaam?'' Zei ik lipbijtend terwijl ik naar haar kon blijven staren. De limo ree richting Kingston empire terwijl ik me afvroeg of Christian nog zou komen met zijn ''assistante'' als ik het berichtje lees op mijn iphone. Onstaat er een diep frons ''we sturen er terug naar Gideon.. wist wel dat hij ons voor de gek hield- Jace al had ik me wel verheugd op onze nieuwe tante die niet onze tante is.
Winttr
Ik stond in de keuken soep tegen katers te maken voor Chris. Terwijl hij nogsteeds sliep zijn woorden hadden me wel geraakt.'' Ik ben ook verliefd op jou'' zei ik zacht terwijl ik door de pan roerde en dit soepje had geleerd van Nancy hij had vaker wel las van een kater na een zware nacht had Christian een uitgaan's leven? Voor hij mij in huis nam? Ik deed mijn haar in een staart en kreeg het nogal heet ik deed mijn jurk uit en deed een short om mijn body. Zodat je alleen mijn string kon zien en mijn borsten waren bedekt door de schort.