Search for posts by LostSouls

First Page  |  «  |  1  ...  304  |  305  |  306  |  307  |  308  ...  318  |  »  |  Last Search found 3178 matches:

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 10/17/2016 11:21 PM

Kailynn
Ik kreunde wanneer hij in me gleed. De vloer van de limo leek zelfs verwarmd. Ik legde mijn handen op zijn rug en zette mijn nagels in zijn vel. Ik legde mijn benen om hem heen zodat ik hem dieper in me kon voelen. Ik tongde ondertussen met hem mee en liet ondertussen een kreun ontglippen.

Chris
Ik grijnsde en wastte nog snel mijn haar. Wanneer dat was uitgespoeld stapte ik de douche uit en droogde me af. 'Ik had eigenlijk dat feest van Kingston Empire vanavond.'zei ik en droogde mijn haar een beetje met een handdoek. Ik haalde een hand door mijn haar en keek naar Winttr. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 10/17/2016 09:48 PM

Kailynn
Ik deed mijn best om het zo lekker mogelijk te maken voor hem. Seks was niet bepaald iets waar ik slecht in was. Jace was dan ook niet mijn eerste, maar zoals eerder gezegd... ik duik niet zomaar met iemand in bed. Waarom het bij Jace wel gebeurd is niet alleen voor anderen maar ook voor mij een vraag. Of was dit niet zomaar? Terwijl ik hem diep in mijn mond nam keek ik verleidelijk in Jace zijn ogen.

Chris
Ik lachtte. 'Nou dan.' zei ik met een lachje en zette haar meer onder de douchestralen zodat ze kon afspoelen. Mijn vader zou me afmaken als hij wist dat ik met Winttr onder de douche stond nu. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 10/17/2016 07:51 PM

Kailynn
Ik haalde een hand door mijn haar en beet op mijn lip. Als ik zijn handen onder mijn jurk voelde glijden naar mijn borsten en bh verbaasde ik me over hoe warm zijn handen waren. Ik sloot genietend mijn ogen. Wanneer hij mijn jurk uittrok hielp ik hem door mijn armen omhoog te doen. Wanneer hij mijn haar nam en me op mijn knieën dreef tussen zijn benen glimlachte ik breed en nam zijn vriend in mijn mond.

Chris
'Wat is mis met Whitney?' vroeg ik haar fronsend en trok haar tegen me aan. 'Ik vind hem mooi. Net als Winttr.'zei ik tegen haar en haalde een hand door mijn haar. Ik beet op mijn lip en pakte de douchegel en smeerde haar sensueel ermee in.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 10/16/2016 11:17 PM

Kailynn
Ik beet op mijn lip en keek in zijn ogen. Daar zag ik meteen al hoe laat het was. Ik voelde zijn hand onder mijn jurk en voelde een siddering door mijn lichaam trekken van genot. Ik zette mijn nagels in het leer van de bank en sloot mijn ogen terwijl ik met hem meekuste. Ik legde een arm om zijn nek terwijl de andere nog grip zocht in de bank.

Chris
Ik had inmiddels mijn soep op en merkte toch dat het lang duurde. Ik liep richting de badkamer en trok mijn boxer uit waarna ik onder de douche stapte bij Winttr. 'Waarom heb je de naam Winttr gekregen?' vroeg ik haar en streelde langs haar wang. Ik wist inmiddels dat haar pleegbroer die had gegeven, maar waarom snapte ik nog altijd niet. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 10/16/2016 10:41 PM

Kailynn
Ik beet op mijn lip als ik hem dichterbij zie komen. Wanneer ik zijn lippen tegen die van mij voelde kriebelde het in mijn buik. Ik legde mijn armen om hem heen maar na een tijdje trok ik toch terug. 'Ik dacht dat je niet aan kussen deed.' vroeg ik met een grijnsje.

Chris
Ik lachtte en begon te eten van mijn soep. Ik haalde een hand door mijn haar en luisterde naar het water dat liep in de douche. Ik haalde een keer diep adem. Ik voelde me zoveel beter met Winttr om me heen. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 10/16/2016 09:36 PM

Kailynn
Ik glimlachtte. 'Ik zeg alleen wat ik vind.' zei ik tegen hem en liep snel met hem mee naar de limo. Ondertussen keek ik om ons heen of er een journalist in de buurt was. Ik beet op mijn lip en stapte de limo en schoof door. 'Waar wil je eten?' vroeg ik hem en haalde een hand door mijn haar.

Chris
Ik beet op mijn lip en keek naar de soep. 'Thanks.' zei ik tegen haar en haalde een hand door mijn haar. Ik schoof wat naar voor op de bank en keek naar de soep. Ik haalde de lepel uit de soep en begon een beetje te roeren terwijl ik blies. 'Doe het snel, anders kom ik erbij staan.' zei ik tegen haar met een grijnsje. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 10/15/2016 08:32 PM

Kailynn
Ik glimlachtte en liep met hem mee naar de lift. Eenmaal in de lift sloot de deur langzaam en werd al het harde geluid van de drukte gedempt. Ik keek naar Jace. 'Ik weet echt niet hoe ik je moet bedanken.' zei ik tegen hem en haalde een hand door mijn haar. Ik controleerde mijn make - up kort in de spiegel. Alles zat gelukkig nog op zijn plek.

Chris
Ik grinnikte en kwam overeind. Ik trok mijn boxershort terug aan en liep naar de woonkamer waar ik op de bank plofte. Als ik eenmaal zat keek ik naar de keuken waar Winttr bezig was. Ik voelde nu toch wel langzaam de drank uitwerken aangezien mijn hoofd steeds zwaarder voelde en meer pijn ging doen. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 10/15/2016 07:12 PM

Kailynn
'Gaat dat geen problemen geven? Er zat nauwelijks financieel of secretarieels in mijn opleiding.' zei ik tegen hem en zag even verderop Devina die me met de vuilste blik die ze had aankeek. Eerste vijand is gemaakt. Ik zuchtte en richtte me maar weer verder op Jace. Zijn assistente... Het klonk wel oké.

Chris
Ik grinnikte. 'Oké, we zien wel hoe het werkt.' zei ik tegen haar. 'Relatie klinkt goed.' zei ik tegen haar met een grijnsje. 'Laten we het wel nog even uit de pers houden. Ik wil niet dat je in een keer word belaagd door journalisten en/of meiden die jaloers zijn omdat je met mij gaat.' Iedere journalist zou haar willen vragen hoe ze Christian Kingston zover heeft gekregen te settelen. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 10/15/2016 06:16 PM

Kailynn
Ik keek naar mijn lege glas en schudde mijn hoofd. 'Misschien niet zo handig. Als ik nog een glas neem kan ik dadelijk niet meer rechtlopen.' grapte ik. Als hij dat zei werden mijn ogen groot. 'Hier? Bij Kingston Empire?' vroeg ik hem en beet op mijn lip. Dat zou echt een geweldige kans zijn. 'Nee, ik was wel aan het zoeken, maar nee geen baan.' 

Chris
Ik grijnsde en kuste met haar mee. Ik streelde haar over haar blote rug en grijnsde. 'Ik denk dat het tijd wordt voor een andere assistente.' zei ik grinnikend. Ik kon niet met mijn assistentes naar bed, dus de sneller ik een nieuwe kreeg des te beter. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 10/15/2016 05:18 PM

Chris
Ik grijnsde breed en haalde diep adem. Wanneer ze ons omdraaide en me begon te berijden legde ik mijn handen op haar heupen en gromde van genot. Steeds dichterbij mijn hoogtepunt. Ik kneep een beetje in haar bil en kreunde haar naam wanneer ik in haar klaarkwam. 

Kailynn
Ik schudde mijn hoofd. 'Dat geloof ik niet.' zei ik en ik nam nog een nipje van de champagne terwijl ik rond keek naar al die celebrities. Zoveel bekende mensen in een gebouw. Ik keek weer naar Jace. 'Je moet niet zo negatief over jezelf denken. Kijk alleen al wat je voor mij hebt gedaan.' zei ik tegen hem.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  304  |  305  |  306  |  307  |  308  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page