Search for posts by walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  305  |  306  |  307  |  308  |  309  ...  318  |  »  |  Last Search found 3177 matches:

walkingdead

24, female

Level 37

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 10/08/2016 11:03 PM

Jace
Ik glimlachten vals en kwam overeind ''ik kwam alleen voor een quick check up.'' Zei ik terwijl ik zijn assistante keek ''ik weet niet wat je voor me achter houd lief klein broertje maar niks blijft geheim voor je grote broer'' ik gaf Sarah een knipoog. Terwijl ik wist dat het eigenlijk onze ''tante'' was. Aan haar hele houding kon ik zien dat ze nogal traag van begrip was en een soort van iets schattig. De type de je nauwlijks deze dagen tegen komt. Franco had me een foto van haar gegeven Whitney Winttr Jane.'' Geniet maar van je eigen goudmijntje'' zei ik terwijl duivels naar hem keek '' verdien je wel loser.'' Ik verliet zijn panthouse terwijl ik eigenlijk blij was eigenlijk leek ze wel op mama een beetje niet heel veel maar ik wist dat ze zijn leegte opvulde. Anders had hij haar niet geheim gehouden voor ons.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 10/08/2016 09:13 PM

Jace
Ik grinnikte zacht maar als ik Chris zie binnen komen glimlach ik breed ''ik app je het wel moet nu gaan bye bye Kaillyn.'' Zei ik terwijl ik ophing en naar Chris opkeek ''welkom thuis broertje.''

Winttr
Mijn mond zat vol terwijl ik Chris binnen zag komen ik glimlachten zwak ''welkom thuis.'' Ik keek vervolgens naar Jace Kingston die er op zijn gemak bij zat ''we hebben Sarah net geintroduceerd aan Jace.'' Zei Nancy terwijl ze achter me ging staan en haar oma handen op mijn schouders plaatste ik zette mijn hoofd schuin terwijl ze in me schouders kneep zodat ik mijn mond hield.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 10/08/2016 08:48 PM

Jace
'Met de mooiste jongen van de wereld.'' Zei ik met een grijnsje terwijl de zalm zo lekker was.'' Wat ben je aan het doen?'' Vroeg ik terwijl ik bezorgd was om haar nu ze alleen in een huis woonde in Bakersfield. Voelde het alsof er elk moment iets met haar kon gebeuren.

Winttr
Als ik net ja wilde zeggen en Nancy me in de reden viel frons ik. Maar laat ik het maar gewoon ik keek naar Jace Kingston die stond te bellen en rustig een stukje zalm zat te eten. Wat was de verhouding tussen de Kingston brothers. Als ze zeggen dat Chris met een hoer bezig zal zijn bijt ik mijn kaken opelkaar.Nope Winttr dat zijn jou zaken niet. Hoofdschuddend ging ik tegenover Jace zitten die aan het bellen was.. vast met zijn vriendin. Nancy zette mijn favoriete gerecht voor me ''omlet met spinazie.'' Zei Nancy terwijl ik de geur opsnoof ''zo lekker.'' Zei ik glimlachend terwijl ik eigenlijk best wel boos was op de een of andere mannier.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 10/08/2016 08:24 PM

Winttr
De volgende morgen werd ik langzaam wakker als ik zie dat Christian niet naast me lag. Nam ik diep adem ik had ontzettend slecht geslapen. Steeds schoten beelde van Gideon die me zo wat verkracht binnen. Ik kwam overeind en zag dat Nancy ontbijt had klaar gezet voor 1 persoon ''Winttr.. Christian is extra vroeg vertrokken hij wilde je niet wakker maken.'' Zei Nancy terwijl ik droevig naar de grond keek ''okay'' zei ik van wat ik begrepen had was dat Christian's rooster voor vandaag leeg was ik kreeg het idee dat hij buitens huis zijn ding deed. Ach wat moest mij dat boeien ik was maar Winttr. Als ik de deur open zie gaan kijk ik glimlachend op ''chri..'' maar tot me verbazing was het Jace Kingston. Mijn hart stond voor even stil.

Jace
'' Ben jij Winttr?'' Vroeg ik direct terwijl ik haar herkende van het feest gelukkig liet de belljongen me er in Chris zou me allang al buiten laten staan. Mijn ogen bekijken haar inkijk, een gezicht voor de cover van playboy en die herkenbare moedervlek boven haar lip jep zij was het.'' Jace.. dit is Sarah je broer's nieuwe assistante misschien verwar je haar met een ander'' zei Nancy terwijl ik op haar afliep en haar gezicht in mijn handen nam ''ze lijkt niet op mijn moeder dus ik denk dat je gelijk hebt Nancy.'' Terwijl ik haar hart kon horen klopen ''mijn excuses welkom in de Kingston familie.'' Zei ik terwijl ik ging zitten en Nancy me een bord met zalm voorschoof ik begon met eten ''hoelaat komt Chris thuis?'' Vroeg ik Nancy ''meestal als hij zo vroeg vertrekt is hij met een hoer dus ik denk over een uurtje.'' Ik keek naar ene Sarah die er verbluft bijstond ik tikte Kailynn's nummer in en belde haar op.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 10/08/2016 08:02 PM

Jace
Een zwak glimlachje was te zien op mijn gezicht ''onze familie zit nogal moeilijk inelkaar.'' Zei ik zwak terwijl ik een sigaretje opstak en mijn cober aantrok. Het intresseerde me niet hoe het met Christian ging maar de enigen die weet dat dat gelogen is. Is mijn moeder.'' Oja.. je neukt best wel lekker voor iemand die niet zomaar het bed deelt'' zei ik met een knipoog terwijl ik mijn sigaret tussen mijn vingers nam ''bel me als er wat gebeurt moet nu wel echt gaan.'' Zei ik alsof ik haar boyfriend was neh.. dit was gewoon een enkele one nightstand.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 10/08/2016 07:25 PM

Jace
Ik zocht mijn kleren bijelkaar en trok ze aan ''richting mijn broertje Christian Kingston.'' Zei ik terwijl ik op haar bed gng zitten ''hij verbergt iets voor me..''

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 10/08/2016 06:35 PM

Jace
''Het enige wat teld is dat je mij kent'' zei ik ''persoonlijk'' ik stapte onder de douche vandaan en greep naar een droge handdoek ik droogde me snel af en keek na haar.'' Beroemd worden word je nooit op je eigen stokje'' zei ik terwijl ik dat van mijn vader had geleerd.'' Van het geld dat ik je gegeven heb kan je een outfitje kiezen voor mij boeit het echt niet hoe je er uit ziet als je maar impressie maakt.;

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 10/08/2016 05:54 PM

Jace
Ik beet mijn kaken opelkaar ''je kan het toch niet allemaal alleen doen.'' Zei ik terwijl ik haar aankeek in haar mooie groene ogen.'' Misschien ben ik niet de gene om het te zeggen maar als je de top wilt bereiken dan heb je mensen nodig.'' Zei ik terwijl ik haar aankeek ''noem ze maar een soort van selectie van fake vrienden.'' Zei ik terwijl ik wat plukken nat haar uit haar gezicht veegde ''kom anders morgen naar een feest van mijn agency.'' Natuurlijk was mijn agency die van mijn vader maar het was anders wel een van de grootste het boeide me niet wat mijn vader van mijn verhoudingen vond. Ik zou dit meisje naar de top brengen.'' Kingston empire in LA.''

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 10/08/2016 11:05 AM

Winttr
Als hij dat zegt glimlach ik zwak. Ik zette zette zijn hoofd tegen mijn borsten aan terwijl ik na achter ging liggen en hem zo met me mee trok. Ik wilde hem niet loslaten ik wilde dat hij me warm hield vanaf het begin dat hij me in zijn huis genomen had ben ik begonnen om van mijn idol op een andere mannier te houden.  Die kus meende misschien niks voor hem niet dat ik veel wist maar voor mij was het het mooiste moment van mijn leven." Ik hou van Christian" zei ik zacht terwijl ik mijn ogen sloot.

Jace
Ik glimlachten zwak "geen pijn?" Vroeg ik voor de zekerheid "want straks kan je niet over de catwalk." Zei ik grappend ik was best wel groot geschapen dus het zou me niet verbazen als ze later pijn kreeg. Ik spoelde haar rug af "al iets van je moeder gehoord?"  

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 10/07/2016 08:35 PM

Jace
Als ze dat zegt verbaast het me. Ik zette mijn hand op haar mond en nam rustige maar toch diepe stoten. Ik was gewoon haar eerste in haar achterste. Na een tijdje kwam ik klaar op haar bil en kwam ik rustig op adem.'' En hoe vond je het?'' Vroeg ik met een glimlachje terwijl ik wat zeep pakte en haar rug begon in te smeren.

Winttr
Als hij dat zegt leg ik mijn hand op zijn wang ''je glimlach verteld alles,'' Ik nam hem in een knuffel tegen me aan en glee met mijn hand door zijn haar. Chris leek eigenlijk nog steeds een kind dat bemoederd moest worden op een zachte mannier. Ookal heeft hij zoveel mensen om zich heen ik zie zijn leegte als hij glimlacht.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  305  |  306  |  307  |  308  |  309  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page