Search for posts by LostSouls
First Page | « | 1 ... 305 | 306 | 307 | 308 | 309 ... 318 | » | Last
Search found 3178 matches:
Re: ORPG|| With walkingdead
from LostSouls on 10/14/2016 12:05 AMKailynn
Ik schudde meteen mijn hoofd. 'Nee, dat moet je niet doen. Je hebt al zoveel gedaan. Teveel...' zei ik tegen hem en keek hem aan. 'Ik snap niet dat iedereen je wegzette voor egoïstische eikel die alleen maar aan werk denkt terwijl je eigenlijk gewoon een te lieve man bent die veel te veel geld uit geeft aan mensen die het eigenlijk niet verdienen.' zei ik tegen hem en beet op mijn lip.
Chris
Haar kreunen motiveerde me alleen maar. Het voelde zo goed met haar. Anders dan wie ik dan ook had gehad. De slet van beste prijsklasse en beste kwaliteit kon dit niet toppen. Ik kuste met haar mee terwijl ik me op een snel maar toch teder en lief tempo in en uit haar liet glijden.
from LostSouls on 10/13/2016 11:46 PMKailynn
Wanneer hij me meteen doorheeft beet ik op mijn lip en knikte. Ik haatte het als mensen het al wisten. Dan kon ik liegen wat ik wou. Ze wisten het verhaal. Het stond door alle bladen en toch was ik blij wanneer ik iemand tegen kwam die niet wist wat er was gebeurd of die niet wist dat ze mijn moeder was. 'Zal ik doen, meneer Kingston.' zei ik tegen hem en keerde me terug naar Jace wanneer zijn vader het gesprek had verlaten. 'Ik denk dat ik meer champagne nodig heb.' zei ik nadat ik mijn glas ongezien in een keer leeg had gegoten.
Chris
Ik grijnsde en keek hoe ze mijn vingers aflikte. Mijn vriend was inmiddels al stevig tenten aan het bouwen. Ik maakte de riem van mijn broek los en deed mijn broek en boxershorts vervolgens snel uit en gooide hem achter me neer. Ik trok kort aan mijn vriend om hem stijf te houden en liet hem langzaam in haar glijden. Ik begon langzaam en teder maar ik voerde het tempo steeds hoger op.
from LostSouls on 10/13/2016 09:27 PMChris
Ik grijnsde breed. 'Misschien...' zei ik tegen haar en haalde grijnzend een hand door mijn haar om haar vervolgens verder te verwennen. Ik liet meteen een vinger in haar glijden om vervolgens een tweede erbij te voegen. Mijn overige hand rijkte uit naar haar borsten die ik ermee verwende.
Kailynn
Ik glimlachte naar Jace. Wanneer ik mijn naam hoorde keek ik om en zag de vader van Jace staan. 'Klopt, meneer.' antwoordde ik. Als hij over mijn moeder begint beet ik op mijn lip. 'Ze voelde zich niet zo lekker en ze is ook niet meer zo geïnteresseerd in haar modellen leven.' zei ik tegen haar en glimlachte. Ik had al zo vaak erover moeten liegen dat het me inmiddels goed af ging. Nu had ik er wel moeite mee. Ik loog niet tegen zomaar iemand, maar tegen de vader van Jace.
from LostSouls on 10/12/2016 10:54 PMKailynn
Ik hield me sterk tot dat ze weg liep. Ik keek Jace aan en grijnsde. 'Anna Wintour, de hoofdrecactrice van Vogue vertelde me om langs te komen...' zei ik geschokt. 'Jace, ik kan dit nooit in mijn eentje.' zei ik vervolgens onzeker. 'Als jij niet ertussen was gekomen was het totaal mislukt. Ik kan dit niet.' zei ik en keek naar het kaartje. Wat zou het geweldig zijn om een shoot te doen voor Vogue. Al was het maar 1 pagina.
Chris
Ik grijnsde wanneer ik haar hoorde kreunen. Mijn tong gleed steeds een stukje meer naar binnen om uiteindelijk haar vriendin te verwennen. Ik liet mijn handen ondertussen haar lichaam betasten.
from LostSouls on 10/12/2016 10:18 PMKailynn
Wanneer het gesprek toch een beetje dood liep was ik blij dat Jace zich erbij voegde. Ik glimlachtte zwakjes en haalde een hand door mijn haar. Als ze vertelt dat ze iets met me kan doen beet ik kort op mijn lip. Rustig blijven Kai. Ik haalde een keer onopgemerkt diep adem en glimlachte. 'Dank u.' zei ik tegen haar en hield me netjes in toom.
Chris
Ik grijnsde en drukte kusjes over haar hele lichaam. Ondertussen masseerden mijn handen haar borsten. Mijn lippen dwaalden af en met een hand trok ik haar string uit. Ik gooide die achter me neer en drukte kusjes op de binnen kant van haar bovenbenen. Zo een spoor naar boven.
from LostSouls on 10/12/2016 09:37 PMKailynn
Wanneer hij dat zei tuurde ik door de menigte. Ik zag haar staan en beet op mijn lip. Ik wist maar al te goed wie dat was. 'Nee, nee, wacht nou...' sputterde ik nerveus tegen en liep uiteindelijk toch maar. 'Kom op Kai... Je kan het.' zei ik tegen mezelf en liep op haar af. 'Miss Wintour... hai. Ik ben Kailynn Green.' zei ik tegen haar. Ze bekeek me eerst van top tot teen voordat ze antwoord gaf. 'Leuk je te ontmoeten, Kailynn.' zei ze met een glimlach. 'Kan ik je ergens mee helpen?' vroeg ze. Ik schudde mijn hoofd bescheiden. 'Ik wou even komen zeggen dat u echt een geweldige hoofdredactrice bent.' zei ik met een grinnik. 'Oh dankuwel.' zei ze beleefd.
Chris
Ik legde mijn handen op haar billen en hield haar zo goed vast. Ik drukte mijn lippen tegen de hare en liep met haar in me armen naar de slaapkamer. Die zou ik dronken, in het donker en achteruitlopend nog kunnen vinden. Ik gooide haar op bed en maakte de touwtjes van de schort los. Ik merkte dat ze behalve de string niks aanhad wat me alleen maar deed grijnzen.
from LostSouls on 10/12/2016 08:35 PMChris
Ik beet op mijn lip. 'Ik denk dat ik nog een beetje dronken ben. Maar dronken mensen spreken de waarheid.' zei ik tegen haar en liep naar haar toe. Als ik eenmaal voor haar stond keek ik grijnzend naar haar. Ik bekeek haar en legde mijn handen op haar middel. Ik trok haar tegen me aan en drukte mijn lippen tegen die van haar. Dan hoor ik mijn telefoon. Ik fronste en keek erop. Ik schudde mijn hoofd. - Gaat niet gebeuren.. Ze blijft mooi bij mij. Die Gideon spoort niet. Je zegt niet tegen pa waar ze is. Chris-
Kailynn
Ik beet op mijn lip en stapte met hem de limo uit. De flitsen. Ik moest er aan wennen. Wanneer we binnen waren schreeuwde ik van binnen van enthousiasme en verbazing. Van buiten bleef ik koel, alsof ik het al eens eerder had gezien. Ik keek naar Jace en glimlachte. Het zag er hier zo mooi versierd uit. Alle beroemdheden, journalisten. Ik beet op mijn lip en nam een glas champagne aan van een ober die langs liep.
from LostSouls on 10/12/2016 07:24 PMKailynn
Ik schudde mijn hoofd. 'Dat is niet waarom ik met je naar bed ga.' zei ik tegen hem en keek naar buiten. Dit bedoelde ik dus. Misschien had ik nooit eraan moeten beginnen. Me moeten beheersen in zijn buurt. Ik beet op mijn lip. Hij was ook zo lekker. FOCUS KAILYNN. Ik keek naar de tas.
Chris
Ik rook wat bekends wat me meteen wakker maakte. Nancy was toch niet hier? Ik kwam langzaam overeind. Voelde me nog steeds een beetje bezopen. Als ik op de klok keek zag ik dat ik ook maar 2 uurtjes geslapen had ofzo. Ik liep de woonkamer in en zag Winttr in de keuken staan. Ik beet op mijn lip. 'Nu doe je het gewoon express.' grijnsde ik en leunde tegen de deurpost van mijn kamer naar woonkamer. Ik bekeek haar perfecte ronde billen. Wat wou ik daar graag een pets op geven.
from LostSouls on 10/12/2016 04:49 PMKailynn
Wanneer hij me de tas overhandigd worden mijn ogen groot. Het was net alsof hij een stukje van mijn oude leven terug gaf. Zoveel geld, kleding, die tas. Ik stapte in de limo en keek naar hem. 'Ik betaal het je ooit allemaal terug dat zweer ik.' zei ik tegen hem en keek de limo door. Het was echt super luxe. Dit was ik al heel lang niet meer gewend.
from LostSouls on 10/10/2016 07:20 PMKailynn
Ik rolde grinnikend mijn ogen. 'Slijmbal.' zei ik en keek naar Kyle. Wanneer hij dat zei gaf ik hem een stoot tegen zijn buik. 'Shut up.' zei ik tegen hem. 'Doei.' zei ik en keek vervolgens weer naar Jace. 'Bedankt voor de kleding en dat je me meeneemt naar dat feest.' zei ik tegen hem en keek naar de Limo. Ik denk dat ik aan een limo nooit zou kunnen wennen. Ik reed liever zelf altijd.
Chris
Ik zong mompelend een liedje waar ik nog niet eens de tekst van kon. Als ik eenmaal het bed onder me voelde ging ik uitgebreid liggen. 'Ik ben verliefd op jou Winttr... je mag niet weggaan.' zei ik tegen haar en trok haar boven op me. Vervolgens begon ik het liedje van andré hazes te zingen. 'Een beetje verlieeefd...' mompelde ik door de alcohol en viel al snel in een coma slaap.