Search for posts by walkingdead
First Page | « | 1 ... 306 | 307 | 308 | 309 | 310 ... 318 | » | Last
Search found 3177 matches:
Re: ORPG|| With walkingdead
from walkingdead on 10/07/2016 06:38 PMWinttr
Als ik zie dat hij niet oplet doe ik de tv uit.'' Vind je het moeilijk om je broer te zien?'' Vroeg ik terwijl ik zowat het gevoel kreeg dat Chris zijn leven ook niet helemaal oké was. Ik nam zijn hand vast en keek hem aan met mijn liefelijke ogen.
Jace
Bezweet zag ik hoe ze klaar kwam ik glimlachten hijgend '' we zijn nog niet klaar.'' Zei ik terwijl ik er naar de badkamer meenam en er liet staan onder de douche. Als een of andere debiel liet ik mijn dick in haar ass glijden ik legde mijn handen op haar heupen en nam zachten stoten want volgens mij deed het bij meisjes echt pijn als je ze hard nam van achter. Het water glee over onze lichamen waardoor het gemakkelijk werd tussen onze lichamen.
from walkingdead on 10/07/2016 07:42 AMWinttr
Als hij klaar is glij ik naast hem en leg ik mijn hoofd op zijn schouder." Dankje" zei ik met een glimlach terwijl ik naar de tv keek. Moest ik het doen mezelf geven? Ik keek vanaf mijn ooghoek naar zijn sixpack. Het is gewoon om nat van te worden als je bleef kijken.Nope hou het bij zoenen en lief slapen in bed Winttr.
Jace
Ik beet mijn kaken opelkaar en probeerde niet in haar klaar te komen. Ik begon haar een beetje te helpen en gaf haar stoten tot dat ze klaar zou komen. Ik nam haar middel vadt voor grip en keek naar dat kreunende gezicht van haar.
from walkingdead on 10/06/2016 11:10 PMWinttr
Als ik eenmaal op zijn schoot zit en hij mijn haren doet kies ik een film. Als ik de serie zie waar zijn oudere broer inspeelt glimlach ik zwak eigenljjk was ik bestwel benieuwd naar hun verhouding. Ik koos voor scream. En nam een m en m. Ik was blij dat Chris voor mij dat meisje had weg gestuurd eigenlijk wilde ik iets terug doen voor hem.
Jace
Ik gromde en plaatste mijn handen op haar borsten die ik fijn kneep. Jezus wat was ze er goed in. Normaal gesproken zou ik me aan de routine houden die ik mezelf had voorgeschoven. Maar zij was gewoon te geil.
from walkingdead on 10/06/2016 09:07 PMWinttr
Als hij dat zegt ren ik snel naar binnen ik douchte me snel waste mijn haren poetste mijn tanden en trok een jurkje aan." Ik ben klaar" grijnsde ik terwijl ik met natte haren enneen borstel in mijn hand voor hem stond." Kan je uhm.. alleen mijn haren borstelen Nancy deed het voor me maar ze is er niet." Zei ik nerveus.
Jace
Ik voelde dat ze bijna klaar kwam. Ik trok haar overeind met mijn dick nog in haar bracht ik er naar de bank." Nu is het jou beurt babe" zei ik met een grijns terwijl ik mijn handen op haar middel plaatste en mijn benen iets wijder deed zodat ze verder kon spreiden.
from walkingdead on 10/06/2016 08:43 PMWinttr
Zijn lippen waren hemels net kleine zachte kussentjes. Als hij me los laat kijk ik hem kort aan. Ik zette een vinger op mijn lipprn en kon de gloed nog voelen. Wat had ik nou zo juist gedaan?" Het is niet wat je denkt" zei ik met rode wangen "ik eh... ik... eh"
Jace
Ik grijnsde breed "dit vind ik nou leuk om te zien." Zei ik grommend terwijl ik nog harder ging volgens mij kon je er door de muren ook horen kreunen. Ik kneep haar keel een beetje fijn terwijl ik genoot.
from walkingdead on 10/06/2016 07:53 PMWinttr
Als hij dat zegt ben ik uiteindelijk toch getriggerd. Ik draaide me naar hem om en keek hem in zijn ogen aan. Ik wilde hem zoenen en ook niets kon me tegen houden zelfs mijn geweten niet. Ik legde mijn rechterhand op zijn wang en kuste hem zachtjes en intens je hebt me zo net getriggerd Christian Kingston.
Jace
Ik grijnsde breed bij haar kreunen die me stijver maakte. Ik liet mijn vriend in haar glijden terwijl ik mijn handen op haar keel plaatste. Een grommetje van opluchting verliet mijn lippen terwijl ik op een rustig tempo begon te stoten.
from walkingdead on 10/06/2016 07:28 PMJace
Ik beet zacht op mijn onderlip." Begrepen" ik trok haar omhoog en tilde haar vervolgens op "eerst hard in je vriendin." Zei ik "en daarna doe ik je extra hard op de bank." Terwijl ik alvast naar de keuken bracht en er op de tafel zette "en vervolgens de badkamer waar ik je ass nog ook even verwen." Ik deed mijn boxer uit terwijl ik mijn handen onder haar benen zette en er op het randje van de keukentafel zetten. Ik zette twee vingers in haar mond en vervolgens wreef ik over haar genotsplekje om haar echt aan te zetten.
Winttr
Als hij dat zegt hou ik het niet meer "het is jou schuld." Zei ik blozend "dus jij moet het stoppen" ik keek van hem weg en was bang ik had nooit eerder mijn echte gevoelens getoond. Vooral hoe Franco me achterliet met Gideon ik heb nooit echt geconfessed tegen een jongen.
from walkingdead on 10/06/2016 06:10 PMWinttr
Als hij dat zegt zie ik weer een beetje Franco in hem. Ik bloosde zo hard elke keer als ik naar Chris keek wilde mijn lippen de zijn proeven. Maar ik was zo een pussy die niks durfde." Chris Kingston is een playboy" herinnerde ik mezelf om mijn gevoelens op zij te schuiven. Hij was een icoon van vele meisjes en ik zou echt niet hun daydreams willen verpesten.
Jace
Mijn handen gleden over haar geile half naakte lichaam. Ik kreeg al snel een stijve. Ik draaide ons om en beet speels op haar onderlip "dus waar wilt madame geneukt worden?" Vroeg ik met een grijns terwijl ik de weg naar haar kamer al vergeten was.
from walkingdead on 10/06/2016 05:04 PM
-
Jace
Als ze de deur open doet scannen mijn ogen haar lichaam." Jij bent hyped voor het potje seks" zei ik met een lachje terwijl ik haar naar binnen duwde en de deur sloot. Ik nam haar pols vast en duwde haar tegen de muur mijn lippen zaten al snel op de haren terwijl jk echt horny was.
Winttr
Ik grinnikte "ik denk dat ik die kieteldood niet ga overwinnen." Zei ik met een lachje terwijl ik me in het water liet glijden." Bedankt dat je mijn leven een stuk fijner heb gemaakt" glimlachten ik liefjes.
from walkingdead on 10/06/2016 07:46 AMWinttr
Als hij vraagt waarover schiet ik zo wat overeind." Dat is een geheim" zei ik blozend als hij mijn dirty gedachte's zou weten zou hij echt verkeerd over me denken.
Jace
Ik keek uit het raam terwijl we Bakersfield in reden al snel stond ik voor haar huis. Ik klopte aan terwijl ik om me heen keek.. geen pers dacht ik zuchtend.